Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen jouluinen perhekuva satuttaa

JoulurauhaaKaikilleKuitenkin
25.12.2017 |

Taas se teki sen eli julkaisi somessa joulukuvan mm vaimostaan. Oliko vaimo taas pakottanut yhteiskuvan julkaisuun vai miksi noin piti taas tehdä? Koska kulissit ja joulu. En halua mieheltäkään tuosta kuvasta tivata, koska on aikalailla puun ja kuoren välissä nykyisessä tilanteessaan ja hän pahoittelee niitä aina nähdessäni, koska tietää niiden satuttavan mua. Kauankohan tämä vielä kestää ennen kuin mies oikeasti ottaa sen avioeron? Satuttaa tämä odottelu, mutta onneksi yhdessäolon hetket parantavat nämä haavat kerta toisensa jälkeen. Rakkaus on joskus raskasta. Kaiken se kestää, kaiken se kärsii ja perhejoulut kai kuuluvat perinteisiin, jotka vaan näin lusittava. Vaikka jotkut palstailijat tästä ehkä suuttuvatkin: Rauhallista Joulua myös kaikille muille salarakkaille ja heidän varatuille miehilleenkin!

Kommentit (234)

Vierailija
181/234 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaimo kirjoitti:

Yritä eukko ymmärtää, että sinä olet vain reikä johon mies tunkee kalunsa.

Salasuhde on miehelle kiihottava ajatus, eikä hän sinua rakasta. Onko esimerkiksi niin, että sinä annat kakkoseen, mutta hänen hoikka kaunis vaimonsa ei siihen pysty, koska se sattuu?

Tottakai hän sinulle sanoo "rakastavansa" sinua, mutta sen hän sanoo vain, että saisi panna persettä. Sinua saa sattua ihan niin paljon kuin Jumala suo. Iskeköön vaikka salama. Mies ei sinun kuolemastasi välitä. Perseitä riittää tässä maassa.

Ymmärrä säälittävä persemuija, että salasuhde voi olla myös vain seksisuhde. Kylmää panoa ilman tunteita.

Ottaako vieläkin noin koville? :-D

Vierailija
182/234 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin aikoinaan "melkein eronneen" miehen. Tutustuttiin ja alkoi synkata tosi ihanasti. Sanoin, että jos haluat minun kanssa elää, se on kerrottava heti. Hän kertoi. "Melkein eronnut" puolisonsa- joka itsekin oli sitä mieltä että eroa on tehty vuosia, heittäytyi tosi hankalaksi ja näin jälkeenpäin ajatellen, ei mies olis tainnut ikinä siitä hullusta omin voimin irti edes päästä. Pirttihirmu on lievä ilmaisu. Mutta siis mies valitsi kyllä ihan heti ja toimi todella suoraselkäisesti ja rehellisesti. MIehen äiti sen sijaan pahoitteli joskus sitä, että mies on niin rehellinen. Hänen mielestään olis ollut parempi valehdella exälle ja meidän seurustella salassa. Onneks on mies ihan eri puusta kuin äitinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/234 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja olette tyhmiä. Ei niitä mikään estä eroamasta.

Lähipiirissä oli mies ja vaimo, juuri ostettu talo, yhteinen yritys, 1- ja 2- vuotiaat lapset ja uusi pulla uunissa. Mies otti eron viikossa kun kohtasi nuoruuden rakastettunsa. Ei siinä esteitä ollut, mies ei säästellyt ”pirttihirmun” tunteita pätkääkään koska tunteet oli jo kuolleet. Mies ja uusi nainen on olleet yhdessä kohta 20 vuotta.

Että miettikääpä kaksi kertaa mitä ne ”syyt” on miksei voi erota....

No sinähän se oikein erinomaisen tyhmä olet.

Totta kai kaikenlaisia tapauksia on.

Mutta se TAVALLINEN tarina on sellainen että etsitään vaan jännitystä ja seksiä sivusuhteesta.

Ja selvästikään apn tapauksessa ei ole kyse mistään suuresta rakkaudesta tai kahden oikean kohtaamisesta kun mies ei halua oikeasti erota vaan keksii verukkeita miksi nyt ei voi. Eli apn tarina on se tavallinen.

Ja ihmettelen kyllä kertomassasi tarinassa

että on 1 ja 2 v lapset ja kolmas tulossa ja tunteet kuolleet??!!

Ei niitä tuossa ole tainnut ollakaan ja miksi tehdään lapsia tiheään tahtiin vaikka tunteet ovat kuolleet.

Että tyhmä on kaverisikin .

Provohan tämä on, mutta jos ei ole. Kyllä huomaa, kuinka ihminen (etenkinkin mies) on hormoniensa vietävissä. Ilmeisesti on ainakin 3 kertaa saanut piparia, kun vuoden välein on muksuja jaksanut laittaa "vaikka tunteet ovat kuolleet". Buahhhaahhaa!!! 

No, tunnen kyllä samanlaisen tapauksen. Nainen, narsistinen sellainen- mies yritti vuorotellen lähteä ja sopeutua. Ei onnistunut lähteminen. Ja "vahinko" kävi kerran vuodessa, ilmeisesti ei naiselle kuitenkaan niin vahinkoja olleet. Ja mies kun löys uuden, juoksi lujaa ja kauas. Ja sai aika kauan tapella isyytensä puolesta. Mut syyttäkää toki miehiä. Nainenhan ei voi olla alistava, laskelmoiva, miestä hyväksikäyttävä hullu....

Vierailija
184/234 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍 👍

Vierailija
185/234 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos yrittäisit elää itsenäistä elämään odottamatta mitään avioeroa, tivaamatta siitä. Elämään. Pitämättä kalenteriasi tyhjänä odottaen tapaamisia. Tapaat omia ystäviäzi ja perhettäsi. Teet asioita, joista nautit.

Mulla myös on salasuhde, seksisuhde. Enkä odotakkaan tältä mitään muuta. Mutta tiedän hyvin tuon tunteen, kun on yrittää pitää kalenteriaan auki. Perutut jutut harmittavat eniten.

Minä en ole rakastunut, välitän hänestä paljon. Seksi on taivaallista ja sitä ei ole ollut vuosiin kotona. Ilman sitä hyvää seksiä, hän olisi vain hyvä ystävä. Se mistä kaikki tämä joskus alkoi.

👍 👍

Vierailija
186/234 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JoulurauhaaKaikille kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä tarinoissa on ikiaikaista naiiviuutta. Koska ottaa eron. Jos ottaakin, niin ei välttämättä ollenkaan sen henkilön takia, joka sitä toivoo. Rakkaus on raskasta, mutta nämä eivät välttämättä edusta puhdasta tai sitä oletettua oikeaa rakkautta. Moni asia pitää näissä kuvioissa ymmärtää. Terveintä olisi, jos nämä salarakkaat alkaisivat prosessoida omaa minäänsä ja maailmaansa. Sisäinen eheyttäminen voisi eheyttää niin monta asiaa, ja nämä hövelihomnatkin jäisi taakse. Arvostakaa itseänne!

Kiitos hyvistä ajatuksista. Yritän työstää välillä myös irtipäästämistä miehestä, mutta se on todella, todella vaikeaa. En tiedä, miten oikeasti voi lopettaa rakastamasta, kun oikeasti ainoastaan haluaakin juuri rakastaa vain ja ainoastaan tuota miestä. Elämä on outoa ja rankimmillaan raskasta, parhaimmillaan kuitenkin upeaa.

Hyvää Joulua sinulle!

Miksi alun alkaen aloit rakastaa varattua. Ei se tunne yhtäkkiä pamahda. Itse olen ollut tilanteessa, että alkoi olla kiellettyä säpinää. Tuntuihan se hyvältä, kun juuri tämä yksi juuri minut aina huomioi. Mutta pitää otta se järki käteen hyvissä ajoin. Miettiä mitä voi menettää tai millaiseksi se uusi arki tulee. Varattu menettää perheen, suvun, pitkän yhteisen historian, tiiviin yhteyden lapsiin jne. Vapaa taas menettää mahdollisuuden saada vierelleen luotettava kumppani, joka ei vieraissa hypi. Itse laitan someen näitä perhekuvia ihan sillä, että haluan itseäkin muistuttaa arvostamaan sitä, mitä on.

Tämä on kyllä asiaa..👍

Vierailija
187/234 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai että oikein avioero

HAHAHAHAHA

Vierailija
188/234 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä olisi halunnut alkaa suhteeseen varatun miehen kanssa. Nuorena pari tuollaista syrjähyppyä oli. Mutta kun aloin miettimään sitä uusperherumbaa. Ei olisi koskaan ollut sitä alkuajan kahdestaan oloa ja tutustumista ja sitä tunnetta, että tämä kihlaus ja avioliitto ja lapsi on miehellekin eka kerta, jutut jäi. Heti alusta olisi tullut vuoroviikot ja oudot lapset hoidettaviksi ja arki ja miehen suvun inho minua kohtaan, kun rikoin perheen.

Ei ei ei. Mieluummin otin vapaan miehen, kenen kanssa olemme saaneet lähteä puhtaalta pöydältä. Kukaan mies ei ole niin ihana, että olisin alkanut tuollaiseen uurperhehässäkkään

Vierailija
189/234 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JoulurauhaaKaikilleKuitenkin kirjoitti:

Taas se teki sen eli julkaisi somessa joulukuvan mm vaimostaan. Oliko vaimo taas pakottanut yhteiskuvan julkaisuun vai miksi noin piti taas tehdä? Koska kulissit ja joulu. En halua mieheltäkään tuosta kuvasta tivata, koska on aikalailla puun ja kuoren välissä nykyisessä tilanteessaan ja hän pahoittelee niitä aina nähdessäni, koska tietää niiden satuttavan mua. Kauankohan tämä vielä kestää ennen kuin mies oikeasti ottaa sen avioeron? Satuttaa tämä odottelu, mutta onneksi yhdessäolon hetket parantavat nämä haavat kerta toisensa jälkeen. Rakkaus on joskus raskasta. Kaiken se kestää, kaiken se kärsii ja perhejoulut kai kuuluvat perinteisiin, jotka vaan näin lusittava. Vaikka jotkut palstailijat tästä ehkä suuttuvatkin: Rauhallista Joulua myös kaikille muille salarakkaille ja heidän varatuille miehilleenkin!

Entäpä jos hän valehtelee sinullekin perhearjestaan? Jos oikea vaimo onkin mainettaan parempi? Sinulle valehdellaan koska annat pesää väärille henkilöille.

Vierailija
190/234 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tulee kuraa aloittajan niskaan. Kuitenkaan kukaan ei tiedä esim.  millainen on tuon varatun aviomiehen oma avioliitto.  Sehän voi olla miehen kertomuksen perusteella vaikka tämä tältä samalta keskustelupalstalta:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3011045/miten-uskaltaa-ottaa-avioero-ku…

Asiat eivät ole mustavalkoisia, kuten tässä on jokunen keskustelija todennutkin.  Taustalla voi olla paljon tuskaa ja kulissit, joita pidetään pystyssä joko lasten, omaisuuden tai oman mukavuudenhalun takia.  Samoin tunne-elämä ja järkevä ajattelu ei kyllä kohtaa kun löytää ihmisen joka vastaa niihin omiin läheisyyden ja rakkauden tarpeisiin.  Kun ei siinä kohtaa vielä paremmastakaan tiedä.

Aloittajalle on satanut paljon myös neuvoja,  mitä tuossa tilanteessa pitäisi tehdä. Omasta kokemuksestani viisastuneena  voin ainakin yhtyä siihen, että aloittajan varattu rakas pelaa aikaa vetoamalla lapsen kasvamiseen.  Sitä lapsen kasvamista saa odottaa kyllä sitten täysi-ikään saakka. Pääpointti on, ettei mies halua tehdä ratkaisua, vaan tavallaan odottaa, että muut tekevät sen hänen puolestaan. Sillä välin mies nauttii mukavasta järjestelystä eli siitä että saa kaiken. Naiset hyväksymällä tuon järjestelyn huolehtivat siitä, ettei hänen tarvitse luopua mistään.

Itse toisena naisena tuossa kuviossa kävi niin, että itse lopetin suhteen.  Olin  naiivi ja nuori ja paljon vanhempi mies pyöritti molempia naisia ja ilmeisesti siinä sivussa muitakin, ketä ehti,. Oltiin avoimesti yhdessä vaimon tietäessä meistä mutta mies ei voinut tehdä ratkaisua joten minä tein sen sitten hänen puolestaan.  Mies vetosi ensin siihen, että lapsen joulu menee pilalle, sitten koulun alku, sitten taas uusi joulu ja syntymäpäivät jne. Verukkeita löytyi koko ajan, joilla pelattiin aikaa.  Sanoi koko ajan ottavansa eron, mutta vetkutti pari vuotta ennen kuin tajusin että minua kusetetaan.  Annoin aikarajan ja sen jälkeen lähdin. Mies lähti perään kun ei halunnut luopua kummastakaan. En huolinut takaisin, vaikka koville otti.   Sitten jätti vaimokin kun kyllästyi nöyryytykseen ja miehen naisseikkailuihin. Mies tipahti sitten tyhjän päälle ja juorujen mukaan meni naimisiin jonkun sivusuhteensa kanssa.

Jatkuu (teksti liika pitkä)

Vierailija
191/234 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman kokenut kirjoitti:

Kovasti tulee kuraa aloittajan niskaan. Kuitenkaan kukaan ei tiedä esim.  millainen on tuon varatun aviomiehen oma avioliitto.  Sehän voi olla miehen kertomuksen perusteella vaikka tämä tältä samalta keskustelupalstalta:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3011045/miten-uskaltaa-ottaa-avioero-ku…

Asiat eivät ole mustavalkoisia, kuten tässä on jokunen keskustelija todennutkin.  Taustalla voi olla paljon tuskaa ja kulissit, joita pidetään pystyssä joko lasten, omaisuuden tai oman mukavuudenhalun takia.  Samoin tunne-elämä ja järkevä ajattelu ei kyllä kohtaa kun löytää ihmisen joka vastaa niihin omiin läheisyyden ja rakkauden tarpeisiin.  Kun ei siinä kohtaa vielä paremmastakaan tiedä.

Aloittajalle on satanut paljon myös neuvoja,  mitä tuossa tilanteessa pitäisi tehdä. Omasta kokemuksestani viisastuneena  voin ainakin yhtyä siihen, että aloittajan varattu rakas pelaa aikaa vetoamalla lapsen kasvamiseen.  Sitä lapsen kasvamista saa odottaa kyllä sitten täysi-ikään saakka. Pääpointti on, ettei mies halua tehdä ratkaisua, vaan tavallaan odottaa, että muut tekevät sen hänen puolestaan. Sillä välin mies nauttii mukavasta järjestelystä eli siitä että saa kaiken. Naiset hyväksymällä tuon järjestelyn huolehtivat siitä, ettei hänen tarvitse luopua mistään.

Itse toisena naisena tuossa kuviossa kävi niin, että itse lopetin suhteen.  Olin  naiivi ja nuori ja paljon vanhempi mies pyöritti molempia naisia ja ilmeisesti siinä sivussa muitakin, ketä ehti,. Oltiin avoimesti yhdessä vaimon tietäessä meistä mutta mies ei voinut tehdä ratkaisua joten minä tein sen sitten hänen puolestaan.  Mies vetosi ensin siihen, että lapsen joulu menee pilalle, sitten koulun alku, sitten taas uusi joulu ja syntymäpäivät jne. Verukkeita löytyi koko ajan, joilla pelattiin aikaa.  Sanoi koko ajan ottavansa eron, mutta vetkutti pari vuotta ennen kuin tajusin että minua kusetetaan.  Annoin aikarajan ja sen jälkeen lähdin. Mies lähti perään kun ei halunnut luopua kummastakaan. En huolinut takaisin, vaikka koville otti.   Sitten jätti vaimokin kun kyllästyi nöyryytykseen ja miehen naisseikkailuihin. Mies tipahti sitten tyhjän päälle ja juorujen mukaan meni naimisiin jonkun sivusuhteensa kanssa.

Jatkuu (teksti liika pitkä)

Jatkoa....

Huvittavaa on, että mies otti yhteyttä 25 vuotta tapahtuman jälkeen facebookin kautta kun en ollut kuullut hänestä mitään ja elämä oli vienyt aivan muualle. Oli jo kolmatta kertaa naimisissa ja vielä kokeili viimeisillä testosteroneillaan, vieläkö karismaa riittää pettää nykyistä vaimoa ja ehkä tuoda avioliittoon säpinää jolla pitää nykyisen vaimon varpaillaan ja epävarmana.  Jollekin ikäiselleen leskirouvalle oli siis vielä kehäraakki kelvannut, joka ei haluaa mielummin olla lieron kanssa kuin yksin.  Oli miestä jäänyt vaivaamaan se meidän toteutumaton suhde, joka ei kohdannut arkea koskaan kuten näiden muiden naistensa kanssa. 

Menetetty rakkaushan on monesti se suurin, niissä mielikuvissa, kun ei arki latista rakkautta.  Itse huomasin näin pitkän ajan päästä, kuinka pieni ja heikko, veltto ja narsistinen ja sairaalloisen mustasukkainen ja henkisesti kehittymätön ja alamittainen mies on ja tajusin miltä olinkin säästynyt kun olin elänyt oman mittaista elämää omilla ehdoillani.  

Tuolle käytökselle oli täysin sokea, kun oli omat tunteet nuorena niin suuresti mukana. Ilman tunteita näki nyt tuon ihmisen raadollisuuden ja kyvyttömyyden mihinkään. Iloinen olen että lopetin suhteen. Olisi jäänyt paljon elämättä ja kokematta kun olisi tyytynyt näivettymään epävarmuuteen tuon miehen kanssa ja omalta osaltaan pelkäämään sitä samaa pettämistä, mitä vaimokin sai kokea. Lisäksi tajusin tarpeeksi vertailukohteita saadessani, että mies ei ollut edes kovin kyvykäs seksuaalisesti. 

Vaikka tunteet olisivat kuinka suuria tahansa, aika tekee tehtävänsä ja voi lohduttautua sillä, että kun yhdestä asiasta pystyy luopumaan eikä tyydy vain siihen puolikkaaseen tai murusiin siitä pöydästä  mitä mies suostuu sinulle aloittaja tiputtamaan, saa tilalle paljon parempaa.  Mutta ymmärrän, että tässä vaiheessa tilanne tuottaa suurta tuskaa.  Suhteen nopea lopettaminen olisi kuitenkin parempi vaihtoehto, sillä jälkeen päin sitä suree menetettyä aikaa, mitä on tuhlannut miehen kanssa, joka ei anna suhteelle niin paljon kuin itse antaa.

Vierailija
192/234 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mies ei tule eroamaan. Jos hän olisi eroamassa, niin hän viettäisi jo joulua kanssasi, ainakin suurimman osan ajasta. Pyhät ovat juuri aikoja jolloin totuus tilanteesta paljastuu. Sama mitä sanoo eroamisesta. Hän ei ole eroamassa tekojensa perusteella. 

2. Avioparilla kuulostaa menevän hyvin. Jos mies olisi eroamassa (edes ajatuksen tasolla) ja vaikka asiasta ei olisi puhunut vaimolleen mitään, tämähän VAISTOAISI asian. Kaikki naiset vaistoavat pettämisen ja eron. Silloin ei enää hymytä perhepotreteissa, eikä nostella kulisseja pystyyn. Peli menetetty ja tunnelmat sen mukaiset. 

3. Olethan ottanut huomioon, että monilla sivusuhteisiin ryhtyneillä miehillä on niitä useampia ja vielä samanaikaisesti. "Toisia nähdään useammin kuin toisia"-tyyliin.  Yhdellä tekstarilla, silloin tällöin sopivasti lähetettynä, saadaan reppana naiset odottamaan vaikka taivaan tappiin. Kylmää kyytiä, mutta aika tavallista.

4. Jotta saat minimoitua ajalliset tappiosi suosittelen sanomaan miehelle, että soita kun olet eronnut. Ja viileästi jatkat elämääsi eteenpäin. Parhaiten pääset yli koko roskasta uudella miehellä.

Vierailija
193/234 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele sanomaan edes että soita kun olet eronnut. Mies on herättänyt ap:tä jo niin pitkään ettei tuo ole kumppanimateriaalia vaan sika, joka tekisi saman myös ap:lle silmää räpäyttämättä. *vedättänyt

Vierailija
194/234 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hävittänyt realismisi, ystävä hyvä? Teillä on seksisuhde, ei mitään muuta. Vaimo ei ole pakottanut miestä kuvaan. Perhejoulusta otetaan perhekuvia, ei siinä ole mitään omituista. Miksi yleensä katselet niitä kuvia? Mies ei ota avioeroa.

Mies ei ota, vaimo saattaa ottaa jos saan selville pettämisen. Se on ap n ainoa toivo, että vaimo potkii miehen pihalle niin sitten mies voi siirtyä ap helmoihin.

Vierailija
195/234 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks läheinen kaveri vuosia sitten tapaili naimisissa olevaa miestä. Miehellä oli aina vaikka mitä syitä miksi ei voi jättää vaimoaan. Lapsi oli ollut sairas, seuraava kontrolli pelotti. Toinen lapsi oli niin pieni vielä. Ym ym. Kaverini uskoi tämän kaiken. Me kaverit jotka tiesimme, yritimme ajoittain puhua hänelle tästä.

Suhdetta kesti kaikkiaan 1,5 vuotta. Sitten mies jätti kaverini, ei siitä kuitenkaan tulisi mitään. Vähän ajan päästä mies jätti vaimonsakin ja muutti pois perheen yhteisestä kodista. Yllätys, toisen naisen vuoksi. Joka ei ollut kaverini.

Toki itsellänikin on kokemus tästä. Tapasin baarissa hyvännäköisen ja hauskan miehen, ei oltu ees ympärikännissä kumpikaan. Lähdettiin yhden kaverini jatkoille ja tämä mies oli silloin pelastukseni, kaikki muut örvelsi jumalattomasti.

Joten lähdettiin sitten mun luokse yhdessä. Hän tekstasi mulle vielä seuraavana vkl. Sain selville että hän on naimisissa ja poistin numeron.

Vierailija
196/234 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos yrittäisit elää itsenäistä elämään odottamatta mitään avioeroa, tivaamatta siitä. Elämään. Pitämättä kalenteriasi tyhjänä odottaen tapaamisia. Tapaat omia ystäviäzi ja perhettäsi. Teet asioita, joista nautit.

Mulla myös on salasuhde, seksisuhde. Enkä odotakkaan tältä mitään muuta. Mutta tiedän hyvin tuon tunteen, kun on yrittää pitää kalenteriaan auki. Perutut jutut harmittavat eniten.

Minä en ole rakastunut, välitän hänestä paljon. Seksi on taivaallista ja sitä ei ole ollut vuosiin kotona. Ilman sitä hyvää seksiä, hän olisi vain hyvä ystävä. Se mistä kaikki tämä joskus alkoi.

lumppu sinä oot vaan sille häpeäisit edes :( 

Vierailija
197/234 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden miehen, joka on nyt kolmatta tai neljättä kertaa naimisissa ja on tainnut pettää kaikkia vaimojaan. Kannattaa miettiä haluaako sittenkään salarakastaan itselleen, koska kuvio voi toistua.

Vierailija
198/234 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, miltä susta tuntuu, koska munkin rakas on varattu ja julkaissut joulukuvan ja varmasti huomenna myös uuden vuoden kuvan pikkupojastaan. Mutta laittaa samalla mulle viestejä ja pian näen hänet taas toimistolla.

Vierailija
199/234 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju tuli kuin tilauksesta, kun juuri äsken nousi spontaani ärsytysreaktio mun salarakkaani uuden vuoden kuvasta. Onneksi kohta tosiaankin pääsee töihin ja mies voi taas hyvillä mielin jäädä "ylitöihin" ❤️

Vierailija
200/234 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt varattua seksikumppaniani myös joulun välipäivinä 2 kertaa, kun miehen vaimo on ollut omissa menoissaan. Mies tulee lapsensa kanssa mun kotiin kylään silloin 1-2 tunniksi ja palaa hyvillä mielin kotiinsa seksin jälkeen. Lapsi 1,5v joskus nukkuu ja joskus leikkii, kun me ollaan hetki keskenämme. Vaimokin kuulemma on tyytyväinen, kun mies niin innoissaan hoitaa lasta yksin ja kehottaa vaimoaan menemään jumppaan ja tapaamaan kavereitaan. Sopii mulle! Mulle riittää siis pelkkä seksi ja läheisyys ja hyvät keskustelut fiksun & sporttisen miehen kanssa. Tunteita ei näihin hommiin kannata sekoittaa! Tosin kyllä mäkin välillä kesälomilla kaipaan "miestäni", jos ei pariin viikkoon nähdä etelän matkojen vuoksi. Mutta muutoin en elättele toiveita yhteisestä elämästä, koska hänen vaimonsa kuulostaa sellaiselta nillittäjältä, etten haluaisi sellaista riippakiveä yhtään lähemmäs itseäni ja omaa elämääni. Ja jotta saan seksiä varmasti tarpeeksi, tapailen myös vapaita miehiä eli vinkkini muille toisille naisille: älkää ripustautuko varattuun mieheen, vaan nauttikaa rauhassa siitä mitä saatte kunkin miehen kanssa! Mulle sopii parhaiten 3-4 miehen pyöritys, niin seksi on vaihtelevaa ja jokaisen kanssa saa läheisen, mutta ei liian riippuvaisen suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan