Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen jouluinen perhekuva satuttaa

JoulurauhaaKaikilleKuitenkin
25.12.2017 |

Taas se teki sen eli julkaisi somessa joulukuvan mm vaimostaan. Oliko vaimo taas pakottanut yhteiskuvan julkaisuun vai miksi noin piti taas tehdä? Koska kulissit ja joulu. En halua mieheltäkään tuosta kuvasta tivata, koska on aikalailla puun ja kuoren välissä nykyisessä tilanteessaan ja hän pahoittelee niitä aina nähdessäni, koska tietää niiden satuttavan mua. Kauankohan tämä vielä kestää ennen kuin mies oikeasti ottaa sen avioeron? Satuttaa tämä odottelu, mutta onneksi yhdessäolon hetket parantavat nämä haavat kerta toisensa jälkeen. Rakkaus on joskus raskasta. Kaiken se kestää, kaiken se kärsii ja perhejoulut kai kuuluvat perinteisiin, jotka vaan näin lusittava. Vaikka jotkut palstailijat tästä ehkä suuttuvatkin: Rauhallista Joulua myös kaikille muille salarakkaille ja heidän varatuille miehilleenkin!

Kommentit (234)

Vierailija
201/234 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähnyt varattua seksikumppaniani myös joulun välipäivinä 2 kertaa, kun miehen vaimo on ollut omissa menoissaan. Mies tulee lapsensa kanssa mun kotiin kylään silloin 1-2 tunniksi ja palaa hyvillä mielin kotiinsa seksin jälkeen. Lapsi 1,5v joskus nukkuu ja joskus leikkii, kun me ollaan hetki keskenämme. Vaimokin kuulemma on tyytyväinen, kun mies niin innoissaan hoitaa lasta yksin ja kehottaa vaimoaan menemään jumppaan ja tapaamaan kavereitaan. Sopii mulle! Mulle riittää siis pelkkä seksi ja läheisyys ja hyvät keskustelut fiksun & sporttisen miehen kanssa. Tunteita ei näihin hommiin kannata sekoittaa! Tosin kyllä mäkin välillä kesälomilla kaipaan "miestäni", jos ei pariin viikkoon nähdä etelän matkojen vuoksi. Mutta muutoin en elättele toiveita yhteisestä elämästä, koska hänen vaimonsa kuulostaa sellaiselta nillittäjältä, etten haluaisi sellaista riippakiveä yhtään lähemmäs itseäni ja omaa elämääni. Ja jotta saan seksiä varmasti tarpeeksi, tapailen myös vapaita miehiä eli vinkkini muille toisille naisille: älkää ripustautuko varattuun mieheen, vaan nauttikaa rauhassa siitä mitä saatte kunkin miehen kanssa! Mulle sopii parhaiten 3-4 miehen pyöritys, niin seksi on vaihtelevaa ja jokaisen kanssa saa läheisen, mutta ei liian riippuvaisen suhteen.

Taitaa nämäkin tapaamiset loppua kun lapsi oppii puhumaan....

Vierailija
202/234 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki alkoi ja näin rakkaani taas töissä! Ja ehdittiin yhdessä "lounaalle" 😛 Elämä on joskus kamalaa ja joskus ihanaa näin toisenakin naisena ❤️

-Ei Ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/234 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, kulissikuvia :)

Vierailija
204/234 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, kulissikuvia :)

Ottamatta kantaa pettämiskuvioihin (en nyt jaksa), mutta sitä vaan aina ihmettelen, miksi ihmeessä ihmiset yrittävät parantaa parisuhdettaan jollain kulissien rakentamisella? Onko teistä joku saanut parisuhteensa paremmaksi, jos on aktiivisesti lataillut mukamas onnellisia parisuhde- ja perhekuvia, vaikka kaikki ei selvästikään voi olla hyvin kummankaan osapuolen mielestä?

Vierailija
205/234 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arki alkoi ja näin rakkaani taas töissä! Ja ehdittiin yhdessä "lounaalle" 😛 Elämä on joskus kamalaa ja joskus ihanaa näin toisenakin naisena ❤️

-Ei Ap-

:D. Nähään vuoden päästä tällä samalla paikalla, rakkaasi ei ole edelleenkään eronnut kamalasta vaimostaan koska "pitää odottaa että Milla oppii soittamaan pianoa", sitten kyllä erotaan, ihan varmasti.

Vierailija
206/234 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä monta horoa :O Aikamoista! Eikö yhtään omatunto kolkuttele? Vai "veikö tunne mukanaan" ? Mitäs jos opettelisitte itsehillintää? Omanarvontunne on muuten hieno tunne, suosittelen että pidätte jotain rajaa!

Vierailija
207/234 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja olette tyhmiä. Ei niitä mikään estä eroamasta.

Lähipiirissä oli mies ja vaimo, juuri ostettu talo, yhteinen yritys, 1- ja 2- vuotiaat lapset ja uusi pulla uunissa. Mies otti eron viikossa kun kohtasi nuoruuden rakastettunsa. Ei siinä esteitä ollut, mies ei säästellyt ”pirttihirmun” tunteita pätkääkään koska tunteet oli jo kuolleet. Mies ja uusi nainen on olleet yhdessä kohta 20 vuotta.

Että miettikääpä kaksi kertaa mitä ne ”syyt” on miksei voi erota....

No sinähän se oikein erinomaisen tyhmä olet.

Totta kai kaikenlaisia tapauksia on.

Mutta se TAVALLINEN tarina on sellainen että etsitään vaan jännitystä ja seksiä sivusuhteesta.

Ja selvästikään apn tapauksessa ei ole kyse mistään suuresta rakkaudesta tai kahden oikean kohtaamisesta kun mies ei halua oikeasti erota vaan keksii verukkeita miksi nyt ei voi. Eli apn tarina on se tavallinen.

Ja ihmettelen kyllä kertomassasi tarinassa

että on 1 ja 2 v lapset ja kolmas tulossa ja tunteet kuolleet??!!

Ei niitä tuossa ole tainnut ollakaan ja miksi tehdään lapsia tiheään tahtiin vaikka tunteet ovat kuolleet.

Että tyhmä on kaverisikin .

Vaimo halunnut lisää lapsia vaikka mies on sanonut ettei halua lisää?

Ai onko jotkut miehet kokonaan vailla sekä omaa tahtoa että moraalia?

Siis täysin selkärangattomia nyhveröitä?

Vierailija
208/234 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exällä oli salasuhde...lupaili toiselle naiselle erota jne. Kun jäi kiinni niin hän ei halunnut erota mutta minä halusin. Myytiin yhteinen talo ja lapset jäi mulle, vaikutti järkyttyneeltä siitä että näin oikeasti kävi vaikka varmasti tiesi mitä pitkä pettäminen aiheuttaa paljastuessaan. Nyt valittaa että lapset vieraantuu vaikka pidän huolen säännöllisistä tapaamisista. Lapsille syyttää minua erosta. En ole kertonut isänsä pettäneen koska mielestäni lapsilla on oikeus rakastaa isäänsä vaikka meidän liitto mönkään menikin. Toivon että näiden kahden kyyhkyläisen suhde kestää arkea nimittäin se on se kaikkein raskain laji. Rakastuminen on helppoa mutta se arki...

Mä en käsitä tätä että nainen kantaa kaiken erossa eikä saa sitä suutaan auki lapsille mistä ero johtui.

Vierailija
209/234 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaimo kirjoitti:

Yritä eukko ymmärtää, että sinä olet vain reikä johon mies tunkee kalunsa.

Salasuhde on miehelle kiihottava ajatus, eikä hän sinua rakasta. Onko esimerkiksi niin, että sinä annat kakkoseen, mutta hänen hoikka kaunis vaimonsa ei siihen pysty, koska se sattuu?

Tottakai hän sinulle sanoo "rakastavansa" sinua, mutta sen hän sanoo vain, että saisi panna persettä. Sinua saa sattua ihan niin paljon kuin Jumala suo. Iskeköön vaikka salama. Mies ei sinun kuolemastasi välitä. Perseitä riittää tässä maassa.

Ymmärrä säälittävä persemuija, että salasuhde voi olla myös vain seksisuhde. Kylmää panoa ilman tunteita.

Ottaako vieläkin noin koville? :-D

Kummasti minä olen "salasuhteeni" kanssa nykyään onnellisesti menossa naimisiin ja lapsi tulossa :) no, ehkä tämä edelleen on vain tunteetonta panoa ja olen pelkkä reikä hänelle. Ei voi tietää, mutta huolestun, jos hän todella maksaa "pelkälle reiälle" ulkomaanmatkoja, remontoi talon mieleiseksi, auttaa, kuuntelee ja pitää hyvänä. Jos pelkkänä reikänä olo on tällaista, olen oikein mielelläni pelkkä reikä! :D

Vierailija
210/234 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaimo kirjoitti:

Yritä eukko ymmärtää, että sinä olet vain reikä johon mies tunkee kalunsa.

Salasuhde on miehelle kiihottava ajatus, eikä hän sinua rakasta. Onko esimerkiksi niin, että sinä annat kakkoseen, mutta hänen hoikka kaunis vaimonsa ei siihen pysty, koska se sattuu?

Tottakai hän sinulle sanoo "rakastavansa" sinua, mutta sen hän sanoo vain, että saisi panna persettä. Sinua saa sattua ihan niin paljon kuin Jumala suo. Iskeköön vaikka salama. Mies ei sinun kuolemastasi välitä. Perseitä riittää tässä maassa.

Ymmärrä säälittävä persemuija, että salasuhde voi olla myös vain seksisuhde. Kylmää panoa ilman tunteita.

Ottaako vieläkin noin koville? :-D

Kummasti minä olen "salasuhteeni" kanssa nykyään onnellisesti menossa naimisiin ja lapsi tulossa :) no, ehkä tämä edelleen on vain tunteetonta panoa ja olen pelkkä reikä hänelle. Ei voi tietää, mutta huolestun, jos hän todella maksaa "pelkälle reiälle" ulkomaanmatkoja, remontoi talon mieleiseksi, auttaa, kuuntelee ja pitää hyvänä. Jos pelkkänä reikänä olo on tällaista, olen oikein mielelläni pelkkä reikä! :D

No, nauti nyt riistaa sitten siihen saakka kunnes mies pettää vuorostaan sinua.

Vierailija
211/234 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun oli näitä juttuja, että ikinä ei mies ota eroa vaimostaan, niin itselle kävi niin, etä rakastuimme työkaverini kanssa ihan vahingossa, minä olin eronnut juuri ja työkaveri vielä naimisissa tahollaan. Emme edes alkaneet sen kummempaan salasuhteeseen, vaan hänkin erosi liitostaan. Rakkaus vei mukanaan. Nyt ollaan oltu yhdessä jo 15 vuotta. Ap:lle ja muille samassa tilanteessa oleville ja ns. "oikeaa" suhdetta haikaileville voisin sanoa, että jos siinä jutussa on molemmat tosissaan, niin silloin kyllä erotaan ja aloitetaan se yhteinen suhde ilman mitään vuosien salasuhteita.

Vierailija
212/234 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
213/234 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi mulla olla varatun kanssa seksisuhde, mutta ei mitään muuta. Miksi hän ei minua pettäisi kun petti exäänsäkin?

Minä en ole ikinä pettänyt. Sinkkuna olen sekaantunut vaikka mihin mutta en varattuna.

Nykyisen miehen kanssa tutustuttiin kun minä on-off säädin exän kanssa vielä ja miehellä oli avioero (ei ollut jättänyt avioeropapereita) kesken. Siinä nopeasti jäi muut jutut kun meitä vietiin.

Nyt yhdeksän vuotta onnellisesti yhdessä

Vierailija
214/234 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä rakkaus, aito rakkaus, vei mennessään. Olimme naapureita. Tahoillamme molemmilla oli pitkä avioliitto, suurperheet molemmilla, itsellä vielä pari erityislasta, jotka pieniä.

Pikkuhiljaa salatapaamiset muuttuivat intohimoisiksi suudelmiksi ja erosimme molemmat.  Se oli rakkautta mikä vei mennessään. Lapsiin on nykyään huonot välit, mutta tunteitaan pitää kuunnella.

Vierailija
215/234 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Ei Ap-

Sinusta ja "rakkaastasi" puhutaan varmaan mukavasti työpaikkasi muiden ihmisten kesken. Kaikkia, jolla sattuu jonkinlainen moraali olemaan taatusti oksettaa katsella tuollaista toimintaa ihan aitiopaikalta.

Sääli, mutta todennäköisesti tapaus leimaa sinua aina työpaikallasi ja sinut muistetaan lähinnä siitä eikä työsuorituksistasi.

Kaikki ei ehkä sano suoraan asioita, mutta toivoisin että voisit hetken kuulla toisten ajatuksia, ehkä se pysäyttäisi hieman miettimään omaa toimintaasi.

Vierailija
216/234 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ei Ap-

Sinusta ja "rakkaastasi" puhutaan varmaan mukavasti työpaikkasi muiden ihmisten kesken. Kaikkia, jolla sattuu jonkinlainen moraali olemaan taatusti oksettaa katsella tuollaista toimintaa ihan aitiopaikalta.

Sääli, mutta todennäköisesti tapaus leimaa sinua aina työpaikallasi ja sinut muistetaan lähinnä siitä eikä työsuorituksistasi.

Kaikki ei ehkä sano suoraan asioita, mutta toivoisin että voisit hetken kuulla toisten ajatuksia, ehkä se pysäyttäisi hieman miettimään omaa toimintaasi.

Mistä kukaan työpaikalla muka tietäisi asiasta mitään?

Vierailija
217/234 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ei Ap-

Mistä kukaan työpaikalla muka tietäisi asiasta mitään?

Trust me, kyllä ne työpaikkaromanssit vaan tietää ja huomaa.

Vierailija
218/234 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä rakkaus, aito rakkaus, vei mennessään. Olimme naapureita. Tahoillamme molemmilla oli pitkä avioliitto, suurperheet molemmilla, itsellä vielä pari erityislasta, jotka pieniä.

Pikkuhiljaa salatapaamiset muuttuivat intohimoisiksi suudelmiksi ja erosimme molemmat.  Se oli rakkautta mikä vei mennessään. Lapsiin on nykyään huonot välit, mutta tunteitaan pitää kuunnella.

Selkeesti exän kirjoittama.

Vierailija
219/234 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä "tunteitaan pitää kuunnella"- uskonto on minusta vaarallinen harvaoppi nykypäivänä.  Kuka sanoi että tunteitaan pitää kuunnella, vaikka se aiheuttaisi surua ja tuskaa muissa ihmisissä? Tämä "minä ja minun tunteeni on aina oikeassa" -jauhanta on ihan hirveää bullshittiä, mutta sillä oikeutetaan vaikka mitä ikävää, itsekkyyttä ja surullisia kohtaloita lapsillekin, kun perheet hajoaa.  

Vierailija
220/234 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä tuosta "tunteitaan pitää kuunnella" -jauhannasta. Jos varastan toiselta naiselta timanttisormuksen, koska se on ah niin ihana! ja sopii omasta mielestäni paljon paremmin minulle kuin hänelle, ja kehuskelen sitten jälkikäteen, että onnistuin varastamaan toiselta tosi hienon sormuksen ja olen nyt pitänyt sitä tyytyväisenä kymmenen-viisitoista vuotta, niin onko siitä todellakin aihetta ylpeillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä