Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen jouluinen perhekuva satuttaa

JoulurauhaaKaikilleKuitenkin
25.12.2017 |

Taas se teki sen eli julkaisi somessa joulukuvan mm vaimostaan. Oliko vaimo taas pakottanut yhteiskuvan julkaisuun vai miksi noin piti taas tehdä? Koska kulissit ja joulu. En halua mieheltäkään tuosta kuvasta tivata, koska on aikalailla puun ja kuoren välissä nykyisessä tilanteessaan ja hän pahoittelee niitä aina nähdessäni, koska tietää niiden satuttavan mua. Kauankohan tämä vielä kestää ennen kuin mies oikeasti ottaa sen avioeron? Satuttaa tämä odottelu, mutta onneksi yhdessäolon hetket parantavat nämä haavat kerta toisensa jälkeen. Rakkaus on joskus raskasta. Kaiken se kestää, kaiken se kärsii ja perhejoulut kai kuuluvat perinteisiin, jotka vaan näin lusittava. Vaikka jotkut palstailijat tästä ehkä suuttuvatkin: Rauhallista Joulua myös kaikille muille salarakkaille ja heidän varatuille miehilleenkin!

Kommentit (234)

Vierailija
101/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi oot kynnysmatto (missä p....unreikä)

Vierailija
102/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On paljon avioliittoja/parisuhteita, jotka alkaneet näin. Ensin salasuhe ja sitten toinen lopulta repäisee itsensä irti vanhasta liitosta. Eli voi olla että AP:n rakastaja jättää vaimonsa tai sitten ei.

Juu, joskus käy näin mutta siksi että

vaimo kyllästynyt pettäjään ja jättänyt tämän, vasta sitten toinen nainen on kelvannut ykköseksi. Eivät nämä mulkut koskaan "repäise" itseään irti, vaimot potkaisevat ne ulos ja sitten ryömitään toisen naisen luo. Voivat kyllä väittää että itse lähtivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja olette tyhmiä. Ei niitä mikään estä eroamasta.

Lähipiirissä oli mies ja vaimo, juuri ostettu talo, yhteinen yritys, 1- ja 2- vuotiaat lapset ja uusi pulla uunissa. Mies otti eron viikossa kun kohtasi nuoruuden rakastettunsa. Ei siinä esteitä ollut, mies ei säästellyt ”pirttihirmun” tunteita pätkääkään koska tunteet oli jo kuolleet. Mies ja uusi nainen on olleet yhdessä kohta 20 vuotta.

Että miettikääpä kaksi kertaa mitä ne ”syyt” on miksei voi erota....

Vierailija
104/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ei ole raskasta, kun seurustelee sen oikean oikeasti vapaan sinkun kanssa.

No mutta eihän se enää ole sinkku jos sen kanssa seurustelee.

No ei ole tuplavarattu sekä vaimonsa että tyttöystävänsä puolesta...

Vierailija
105/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On paljon avioliittoja/parisuhteita, jotka alkaneet näin. Ensin salasuhe ja sitten toinen lopulta repäisee itsensä irti vanhasta liitosta. Eli voi olla että AP:n rakastaja jättää vaimonsa tai sitten ei.

Juu, joskus käy näin mutta siksi että

vaimo kyllästynyt pettäjään ja jättänyt tämän, vasta sitten toinen nainen on kelvannut ykköseksi. Eivät nämä mulkut koskaan "repäise" itseään irti, vaimot potkaisevat ne ulos ja sitten ryömitään toisen naisen luo. Voivat kyllä väittää että itse lähtivät.

Juuri näin. Naapurin ukko jäi kiinni salasuhteestaan toistamiseen ja vaimo pakkasi laukkunsa lopullisesti. Eipä siinä reppanan muu auttanut kuin ottaa uusi tytteli lapsilleen äitipuoleksi. Lapsilleen ukko on sanonut, että rakastaa heidän äitiään yhä ja ottaisi tämän heti takaisin, mutta kun äiti ei halua tulla. 

Aika karmaisevaa kuunneltavaa.  Tuon paljastuksen kuulin omalta lapseltani, joka on tämän eroperheen lapsen paras kaveri.

Vierailija
106/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jos olet tuollaista nähnyt, niin sinun on päätettävä päästää irti tuosta miehestä, katkaista siteet häneen, luopua turhista unelmista, ottaa etäisyyttä tuohon mieheen mikäli et halua enää olla hänen pelinappulansa.

Vierailija
107/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exällä oli salasuhde...lupaili toiselle naiselle erota jne. Kun jäi kiinni niin hän ei halunnut erota mutta minä halusin. Myytiin yhteinen talo ja lapset jäi mulle, vaikutti järkyttyneeltä siitä että näin oikeasti kävi vaikka varmasti tiesi mitä pitkä pettäminen aiheuttaa paljastuessaan. Nyt valittaa että lapset vieraantuu vaikka pidän huolen säännöllisistä tapaamisista. Lapsille syyttää minua erosta. En ole kertonut isänsä pettäneen koska mielestäni lapsilla on oikeus rakastaa isäänsä vaikka meidän liitto mönkään menikin. Toivon että näiden kahden kyyhkyläisen suhde kestää arkea nimittäin se on se kaikkein raskain laji. Rakastuminen on helppoa mutta se arki...

Vierailija
108/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ystävä, joka nyyhkii varatun miehen perään - mies on taas uudelleen varattu. Tämä minun ystävä vuosia odottanut että mies huomaisi hänet. Mitä tällaista kuunnellessa voi olla muuta kuin pahoillaan kun ihminen on jämähtänyt sellaiseen joka ei hänestä tule koskaan välittämään. Eikä osaa muuttaa tilannetta miksikään että pääsisi eteen päin, unohtaisi varatun ja etsisi vapaan miehen. Vaikea minunkin on ollut siinä lohdutella. Terapeutti varmaan ainoa joka voisi auttaa asiaa.

Vierailija
109/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunari kirjoitti:

Itsekin olen toinen nainen. Olen alkanut arvostaa jopa itseäni. Miehillä on kotona pirttihirmu ja ne on alistettu olemaan siinä suhteessa. Ja niiden itsetunto on tuhottu. Mun rakkaani tulee silitettäväksi viikottain ja antaa aina hyvää seksiä. Minulle todellakin sopii tämä. Minä saan seksin ja toinen akka kuulee huudot ja rahoittaa kaiken. Pöljä kun on. Yhdet kuvat sinne tänne. So what. Miten muka parisuhteessa olevat ovat muka parempia kuin salarakkaussuhteet? 6 vuotta hyvää seksiä. Kyllä ne miehet osaa valita huonon akan seuraksi parempaa edes hetkellisesti. Ja äitin tissiä ne saa täällä, jos ovat joskus liian saamattomia.

Ei miehen vaimo ole mikään pirttihirmu ! Mies vaan sanoo sulle näin olevan.,katsos kun sinä uskot kaiken minkä ukkomies sanoo. Hänen vaimonsa on miehen mielestä ihana ja just sopiva hänelle. Mies on jopa mustasukkainen omasta vaimostaan, vaikka itse nyt pettääkin vaimoaan toisen kanssa.

Vierailija
110/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se voi erotakin.

Kävi niin minullakin. Ihana avioliitto, oltiin yhdessä 12 vuotta ja luulin, että umpirakastuneita. Sitten mies ilmoitti, että hänellä ja mun lapsuudenaikaisella ystävällä on ollut suhde jo noin puolen vuoden ajan ja he aloittaa nyt yhteisen elämän. Tää muija sit potkas lastensa isän ulos ja minun mies muutti samana iltana sinne. Härskiä, mutta totta.

Vierailija
111/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JoulurauhaaKaikille kirjoitti:

Olisi kiva kuulla edes joltain varatulta mieheltä täällä palstalla, että ainakin hän oikeasti rakastaa salarakastaan ja aikoo ottaa eron heti kun mahdollista? Tai edes joku toivoa antava tarina salarakkaudesta, josta tuli ihan avoinkin, julkinen rakkaus. Olisi taas jokin toivon ripe, vaikka eihän muiden tarinat kerrokaan meistä.

Olen nainen. Rakastuin noin 10 vuotta sitten varattuun mieheen. Olin itsekin varattu. Omassa suhteessani olin avoin, että tapailen toista. Toinen mies sen sijasn oli olevinaan "vanhan liiton mies" eikä ymmärtänyt tälläistä avointa monitapailua mutta salasuhde kyllä kelpasi. Olin vihainen toiselle miehelle, sillä koin hänen varastavan avopuolisonsa parhaat vuodet pettämällä tätä.

Lopetimme tapailun. Ja aloitimme taas. Ja lopetimme jälleen. Eräänä syksynä kun olin eronnut "ykkösestäni", syttyi juttumme taas ja mies jätti avovaimonsa. Nyt olemme naimisissa ja on lapsia.

Koen, että suhteessa ei voi olla tasaveroisessa asemassa, jos toinen vaatii salailua ylläpitääkseen saavutettuja etujaan. Jos "endgame" on olla toinen nainen ja nauttii elämästään näin, antaa mennä. On suhteessa olijan vastuulla elää ja käyttäytyä kunnioittavasti kumppaniaan kohtaan.

Jos taas haaveilet tasa-arvoisesta parisuhteesta tämän miehen kanssa, tämmöinen peli ei vetele. Hukkaat elämääsi haaveillen siitä mitä toivot tulevaisuudelta sen sijaan että elät tässä ja nyt.

Jätä mies ja sano, että voi yrittää palata asiaan ollessaan vapailla markkinoilla - jos sulla ei satu olemaan parempaa seuraa siihen mennessä.

Tsemppiä ja arvosta itseäsi, mitä ikinä päätätkään tehdä.

Vierailija
112/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Käytkö laittamassa tämän jokaiseen viestiketjuun? T. Se aliravitun miehen nainen

Vierailija
113/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirsk

Vierailija
114/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies on kehottanutkin mua olemaan itsekseni vuoden, pari ja haaveilee meidän yhteisestä elämästä vasta poikansa kasvettua, mutta miten mä pystyisin kenenkään muun kanssa oikeasti rakastavaan parisuhteeseen mitenkään väliaikaisesti, kun odottaisin kuitenkin sydämessäni tämän varatun miehen vapautumista? Onko sulla siihen konkreettisia vinkkejä? Mielelläni kuulisin kaikki mahdolliset vinkit :-)

Tässähän tää on päivänselvästi sanottu. Hommaa itsestäsi otettu hyvä valokuva ajalta ennen kuin tapasit tämän naissankarin. Laita se jääkaapin oveen ja kirjoita viereen lappu Itsekunnioitus. Miehelle voit lähettää tuon sitaatin itsekseen olemisesta ja kuvankaappauksen perhejoulukuvasta.

Sitten mieti mikä mullistus oli elämässäsi juuri ennen kuin tapasit tuon miehen. Jokin siihen tapahtumaan liittyvä on jäänyt sulta käsittelemättä ja pakoilet nyt hommaa toivottomaan rakkauteen. Mummon kuolema? Avioero?

Mene vaikka terapiaan ja kaiva se esiin, mitä välttelet, niin vahvistut ja sulla on mahdollisuus oikeasti hyvään suhteeseen.  Tuo mies, jota nyt mietit, taas saa ja osaa pilata parisuhteensa ja perhe-elämänsä ihan ilman suakin. Älä jää seisomaan paikallesi ja odottamaan, menee vaan hyvää elämää hukkaan.

Vierailija
115/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Pieni silloin tällöin kerrottu valkoinen valhe avioerosta ja ihanasta yhteisestä tulevaisuudesta on niin paljon halvempaa kuin maksullisissa käynti.

T: miesystäväsi

Vierailija
116/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hävittänyt realismisi, ystävä hyvä? Teillä on seksisuhde, ei mitään muuta. Vaimo ei ole pakottanut miestä kuvaan. Perhejoulusta otetaan perhekuvia, ei siinä ole mitään omituista. Miksi yleensä katselet niitä kuvia? Mies ei ota avioeroa.

Niin, päätön rakkaushan se on kadottanut realismin tästä touhusta jo varmaan kauan sitten. Rakkauteen jää kiinni, ei rakastamaansa ihmistä halua jättää vaikka sattuu, vaan sitä jaksaa toivoa aina uudelleen ja uudelleen.

Ja kuvia katson, koska kuitenkin haluan nähdä, miten he "oikeasti" viettävät joulua jne. Näen myös miehen ilmeistä paljon. Ja ainakin miehen sanojen mukaan vaimo on välillä saanut riitaa aikaan siitäkin, kun mies ei julkaise yhteiskuvia vaan ainoastaan kuvia pojastaan tai itsestään tai jotain maisemakuvia tms.

Olisi kiva kuulla edes joltain varatulta mieheltä täällä palstalla, että ainakin hän oikeasti rakastaa salarakastaan ja aikoo ottaa eron heti kun mahdollista? Tai edes joku toivoa antava tarina salarakkaudesta, josta tuli ihan avoinkin, julkinen rakkaus. Olisi taas jokin toivon ripe, vaikka eihän muiden tarinat kerrokaan meistä.

Olin itse vuosia sitten samassa tilanteessa, paitsi ettei mies julkaissut ainakaan julkisia kuvia perhejoulustaan. Piti kulissit muuten pystyssä, ja erosi kun pystyi. Tämän jälkeen jatkoimme tapailua matalalla profiililla, ja muutimme yhteen pari vuotta myöhemmin. Nyt yhteiseloa yli 10v takana. Kyllä näistä pettämistouhuista voi joskus pidempikin suhde kehkeytyä, vaikkei pettäminen ja salasuhteet koskaan ole oikein.

Vierailija
117/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä edellä sanottu on mielestäni hyvä neuvo:

"Varminta on, mikäli haluaa rakastaja tai rakastajatar olla, pitää useampaa viritystä yhtäaikaa yllä.

Ja vaikka vielä siten, että nuo puolisonsa pettäjät sen tietää myös. Tietääpähän kanssa saavansa vain osan haluamastaan ja myös jakavansa sen toisten kanssa."

Tällä tavoin olet tasavertaisemmassa asemassa varattujen miesten kanssa. Älä myöskään lakkaa etsimästä vapaata miestä itsellesi, jos olet vielä nuori ja haluat perustaa oman perheen. On turha tuhlata aikaa odottamalla eroa, jota ei luultavasti koskaan tule. Todennäköisesti se olisi jo tullut, jos olisi tullakseen.

Vierailija
118/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen. Rakastuin noin 10 vuotta sitten varattuun mieheen. Olin itsekin varattu. Omassa suhteessani olin avoin, että tapailen toista. Toinen mies sen sijasn oli olevinaan "vanhan liiton mies" eikä ymmärtänyt tälläistä avointa monitapailua mutta salasuhde kyllä kelpasi. Olin vihainen toiselle miehelle, sillä koin hänen varastavan avopuolisonsa parhaat vuodet pettämällä tätä.

Lopetimme tapailun. Ja aloitimme taas. Ja lopetimme jälleen. Eräänä syksynä kun olin eronnut "ykkösestäni", syttyi juttumme taas ja mies jätti avovaimonsa. Nyt olemme naimisissa ja on lapsia.

Koen, että suhteessa ei voi olla tasaveroisessa asemassa, jos toinen vaatii salailua ylläpitääkseen saavutettuja etujaan. Jos "endgame" on olla toinen nainen ja nauttii elämästään näin, antaa mennä. On suhteessa olijan vastuulla elää ja käyttäytyä kunnioittavasti kumppaniaan kohtaan.

Jos taas haaveilet tasa-arvoisesta parisuhteesta tämän miehen kanssa, tämmöinen peli ei vetele. Hukkaat elämääsi haaveillen siitä mitä toivot tulevaisuudelta sen sijaan että elät tässä ja nyt.

Jätä mies ja sano, että voi yrittää palata asiaan ollessaan vapailla markkinoilla - jos sulla ei satu olemaan parempaa seuraa siihen mennessä.

Tsemppiä ja arvosta itseäsi, mitä ikinä päätätkään tehdä.

Miten pystytte luottamaan toisiinne?

Vierailija
119/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko häneltä mitään joululahjaa ja jos niin mitä?

Vierailija
120/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin myös kerran varattua, perheellistä miestä yhden kesän. En tajua miksi, mikä minuun meni. No seksiä oli sitten kerran ja sen jälkeen itse totesin ettei tästä mitään tule, en ikinä halua vaimoaan pettävää/pettänyttä miestä, vaikka ko. pettäminen tapahtuikin minun kanssani. En tiedä ovatko enää yhdessä tai tietääkö vaimo/ex-vaimo. Itse tiedän etten todellakaan ole katunut sen suhteen päättämistä, se oli selviö seksin jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme