Varatun miehen jouluinen perhekuva satuttaa
Taas se teki sen eli julkaisi somessa joulukuvan mm vaimostaan. Oliko vaimo taas pakottanut yhteiskuvan julkaisuun vai miksi noin piti taas tehdä? Koska kulissit ja joulu. En halua mieheltäkään tuosta kuvasta tivata, koska on aikalailla puun ja kuoren välissä nykyisessä tilanteessaan ja hän pahoittelee niitä aina nähdessäni, koska tietää niiden satuttavan mua. Kauankohan tämä vielä kestää ennen kuin mies oikeasti ottaa sen avioeron? Satuttaa tämä odottelu, mutta onneksi yhdessäolon hetket parantavat nämä haavat kerta toisensa jälkeen. Rakkaus on joskus raskasta. Kaiken se kestää, kaiken se kärsii ja perhejoulut kai kuuluvat perinteisiin, jotka vaan näin lusittava. Vaikka jotkut palstailijat tästä ehkä suuttuvatkin: Rauhallista Joulua myös kaikille muille salarakkaille ja heidän varatuille miehilleenkin!
Kommentit (234)
Huuhaahii, sä olet varatulle miehelle pelkkä reikä, sanoi se mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ..kysyn kolmannen kerran vielä: eikö sulla oo muuta tekemistä jouluna, kun provoilla jatkuvasti? Luulisi, että olisi puuhaa. Sitä paitsi näitä sun juttuja ei tarvitse lukea kuin muutama rivi eteenpäin, niin huomaa, että on taas provosta kysymys. Provoilu on taitolaji, joka ei ole sinun juttusi. Älä turhaan enää jatka.
Niinpä, olisikin pelkkää provoilua. Kirjoitan, koska se helpottaa. Ja miehen joulua en halua pilata omalla surullani. Yllättävää kyllä, tämäkin nimettömänä kirjoittaminen ventovieraille jotenkin helpottaa, kun vaan saa asiansa puhuttua. Ja tietyllä tavalla helpottaa jopa se, että luulet tämän olevan vain provoilua, koska se kertoo mulle mun sotkuni olevan liian iso muidenkaan ymmärrettäväksi ja siksi iso suruni on tavallaan myös helpompi mun itsenikin ymmärtää. Mieluiten olisin pystypäin ja iloitsisin joulusta sukuni kanssa ja niin toki olen tehnytkin, mutta muiden lukiessa kirjojaan, mä olen täällä palstalla.
Varminta on, mikäli haluaa rakastaja tai rakastajatar olla, pitää useampaa viritystä yhtäaikaa yllä.
Ja vaikka vielä siten, että nuo puolisonsa pettäjät sen tietää myös. Tietääpähän kanssa saavansa vain osan haluamastaan ja myös jakavansa sen toisten kanssa.
Saattaa alkaa jopa osoittamaan mustasukkaisuuden oireita ja vaatimaan että olisit vain hänen syrjähyppynsä, vaikka juhlapyhinä se oma vaimo on kuitenkin se paras ja se hoito hylätään kuin käytetty työrukkanen niiksi ajoiksi.
Valkkaat niistä sitten sen, joka lopulta malttaa toteuttaa sen "lupauksensa" ottaa eron siitä omasta vakipuolisostaan, jota pettänyt vaikka kuinka ja kauan kanssasi.
Kolmannen pyörän on vaan hyväksyttävä ettei nämä pettäjät jouda silloin kun on tärkeämpää tekemistä paremmassa seurassa.
On paljon avioliittoja/parisuhteita, jotka alkaneet näin. Ensin salasuhe ja sitten toinen lopulta repäisee itsensä irti vanhasta liitosta. Eli voi olla että AP:n rakastaja jättää vaimonsa tai sitten ei.
Miksi roikut tuollaisessa "suhteessa", joka aiheuttaa vain pahaa mieltä. Mies varmasti olisi jo eronnut jos olisi erotakseen ja tottakai pahoittelee kuvan aiheuttamaa mielipahaa, ettei vaan mällipatja lopeta antamista.
Vapaitakin miehiä aivan varmasti löytyy. Olen toki joskus itsekin ollut ihastunut varattuun, mutta enpä ole suhteeseen sellaisen kanssa lähtenyt - sanonut kylläkin, että jos olisi vapaa, niin voisin, mutta varattuna et kelpaa minulle.
Vierailija kirjoitti:
Täh. Olisit tyytyväinen, että miesystäväsi jakaa aikaansa sinullekin. Onpahan vähintäänkin seksisuhde ja ilmeisesti enemmänkin. Olet itsekäs jos haluat miehen kokonaan itsellesi. Nauti nykyisestä tilanteesta äläkä haaveile turhia. Voi olla, että vakituinen elämä jo. miehen kanssa alkaakin puuduttamaan ja virettä haetaan taas muualta. Ja voithan samaan aikaa treffata myös muita miehiä. Miesystävälläsi ei ole mitään oikeutta kieltää sitä. Poimi rusinat pullasta.
Kiitos, tätäkin olen välillä yrittänyt, kun on ottanut päähän niin paljon ja olen suuttunut miehelle. En vaan halua tavata muita miehiä, saatikka harrastaa seksiä heidän kanssa, koska oikeasti rakastan tätä miestä enemmän kuin ketään koskaan. Edes ex-aviomiestäni en ole koskaan rakastanut näin syvästi kuin tätä miestä. Tämä mies on kehottanutkin mua olemaan itsekseni vuoden, pari ja haaveilee meidän yhteisestä elämästä vasta poikansa kasvettua, mutta miten mä pystyisin kenenkään muun kanssa oikeasti rakastavaan parisuhteeseen mitenkään väliaikaisesti, kun odottaisin kuitenkin sydämessäni tämän varatun miehen vapautumista? Onko sulla siihen konkreettisia vinkkejä? Mielelläni kuulisin kaikki mahdolliset vinkit :-)
Provojen huutelijat! Mikä tästä tekee provon? Kyllä näitä samanlaisia tarinoita piisaa pilvin pimein, niin miehiä kuin naisia kolmantena pyöränä tietäen olevansa salasuhteessa varatun kanssa. Ikävä kyllä naisten petturuus ja salasuhteet taitaa vaan lisääntyä kokoajan kuten tässä ketjussakin on nähty, silti syyllistetään ja haukutaan miehiä pettureiksi häpeän!
N 42
Kyllähän noita miehiä riittää, joilla kulissit oltana pystyssä -syystä tai toisesta ja sitten haetaan sitä vaihtelua / piristystä muualta. Elämää ei tahdota muuttaa ja ulkopuolisia sotketaan mukaan. Näistä vain pitäisi osata pysyä erossa...
Tottakai se julkaisi varatun miehen perhekuva, koska hänhän on varattu, ja aikoo pysyäkin varattuna.
Muita suhteita ehkä voi olla, mutta vaimo on ja pysyy, ( kunnes vaimo saa tietää, tai JOS saa tietää)
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei ole raskasta, kun seurustelee sen oikean oikeasti vapaan sinkun kanssa.
No mutta eihän se enää ole sinkku jos sen kanssa seurustelee.
Vierailija kirjoitti:
Olet ap. ruma ihminen. Sisältä.
Ja sinä olet yksinkertainen jeesustelija.
- ei ap
Itsekin olen toinen nainen. Olen alkanut arvostaa jopa itseäni. Miehillä on kotona pirttihirmu ja ne on alistettu olemaan siinä suhteessa. Ja niiden itsetunto on tuhottu. Mun rakkaani tulee silitettäväksi viikottain ja antaa aina hyvää seksiä. Minulle todellakin sopii tämä. Minä saan seksin ja toinen akka kuulee huudot ja rahoittaa kaiken. Pöljä kun on. Yhdet kuvat sinne tänne. So what. Miten muka parisuhteessa olevat ovat muka parempia kuin salarakkaussuhteet? 6 vuotta hyvää seksiä. Kyllä ne miehet osaa valita huonon akan seuraksi parempaa edes hetkellisesti. Ja äitin tissiä ne saa täällä, jos ovat joskus liian saamattomia.
Tarinan opetus: voisitteko miehet olla mainitsematta ykkösistänne somessa?
Kuulostaa siltä että mies on huijannut seksiä /läheisyyttä sinulta, kertomalla erotarinoita ja että haluaa suhteen. Se on se vanha tarina miesten suusta. Ehkä ystävällinen puhelu miehen vaimolle helpottaa, että hänkin tietää minkälaisen miehen kanssa asuu, vaikka miehet löytävät aina uuden nuoren naisen. Oletko odotellut jo monta vuotta vai mennäänkö kuukausissa? Voimia, ajan kanssa tulee hyvää muualta, jos tuo mies on väärä.
Vierailija kirjoitti:
Toi on nyt vähän ristiriitainen lause:Se oma kumppani on aina tärkein ja siihen väliin ei kukaan pääse.No eikös se sivusuhde ole juurikin päässyt siihen väliin.Hyvä kysymys on myös se että onko tällainen toiminta kunnioittavaa omaa vaimoa kohtaan? Ei kai kukaan vaimo tyydy niin vähään että mies leikkii välillä perheenisää ja välillä poikamiestä .Hyi olkoon.
Ei tuossa kunnioittamisesta olekaan kyse. Mies ainoastaan viihdyttää itseään itsekkäästi ja napsii molemmissa päissä rusinat pullasta. Vaimo pyörittää turvallista perhearkea ja huolehtii lapsista ja rakastajatar tarjoaa seksiä. Perhe menee kuitenkin loppupeleissä rakastajattaren edelle.
Itse en ainakaan edes uskaltaisi ottaa itselleni miestä, joka pettää vaimoaan, koska muutaman vuoden päästä joutuisin itse toteamaan, että miehellä on taas uusi(a) sivusuhteita kierroksessa.
Kyllä jaksatte ap:ta parjata siitä, että hän on rakastunut ja haluaa uskoa miehen sanaan. Ja väitätte, että vapaitakin miehiä löytyy. No ei välttämättä löydy. En puolustele ap:n tekoja, mutta rakentavampaa kuin hyökätä ja huudella eri nimityksillä, olisi kertoa konkreettisia esimerkkejä, miten itse on saanut lopetettua salasuhteen tai mitä vastaavissa tilanteissa on kuullut tapahtuneen. Mutta ei, lyödään vain lyötyä.
Ihmiset tekevät paljon virheitä rakkauden takia. Joku ottaa ulkomaalaisen täysin vieraasta kulttuurista, joku viettää parhaat vuotensa henkisesti tai fyysisesti väkivaltaisen kumppanin kanssa, joku ottaa juopon, joku katselee narsistia, joku muuten kusipäistä ja omahyväistä tyyppiä, joku sietää nalkuttajaa, joku paapoo passiivista elämäntapataiteilijaa, joku ottaa täydellisen haluttoman tai kyvyttömän kumppanin ja sietää seksittömyyttä jne. Ei noihin verrattuna pettäjä ole sen kummempi.
Tunari kirjoitti:
Itsekin olen toinen nainen. Olen alkanut arvostaa jopa itseäni. Miehillä on kotona pirttihirmu ja ne on alistettu olemaan siinä suhteessa. Ja niiden itsetunto on tuhottu. Mun rakkaani tulee silitettäväksi viikottain ja antaa aina hyvää seksiä. Minulle todellakin sopii tämä. Minä saan seksin ja toinen akka kuulee huudot ja rahoittaa kaiken. Pöljä kun on. Yhdet kuvat sinne tänne. So what. Miten muka parisuhteessa olevat ovat muka parempia kuin salarakkaussuhteet? 6 vuotta hyvää seksiä. Kyllä ne miehet osaa valita huonon akan seuraksi parempaa edes hetkellisesti. Ja äitin tissiä ne saa täällä, jos ovat joskus liian saamattomia.
Hah, minäkin olen sekä ykkösnainen että toinen nainen, mutta tiedän, että siellä kotona odottaa ihan tavallinen vaimo, eikä mikään pirttihirmu. Minä en suostu kuuntelemaan niitä valheita, ettei mukamas kotona saa seksiä tai että ollaan eron partaalla. Minulle saa tulla antamaan hyvät orgasmit silloin tällöin, mutta satuiluihin ei kanssani sorruta. Salapanoijen kanssa ei suunnitella yhteistä arkea ja tulevaisuutta. Niiden kanssa pidetään vain hauskaa.
Aika paljon pohdittavaa mulle, kiitos. Jo nämä viestinne ovat antaneet mulle voimaa kestää tätä joulua. En silti vielä ainakaan kykene asettamaan miehelle mitään "ota tai jätä"-ehtoa, koska tiedän kuitenkin hänen ainakin nyt toistaiseksi valitsevan perheensä, koska hän on sanonut odottavansa poikansa kasvavan vielä vähän, jotta ainakin osaa puhua kunnolla jne. Ehkä odotan ensi kesään. Vaikka sydämessä tuntuukin siltä, että haluan odottaa häntä senkin jälkeen siihen asti, kun hän on valmis eroamaan. Ymmärrän hänen vaikean tilanteen ja silti muhun sattuu. Joku teistä kirjoittikin, kuinka ikävää on odottaa yhteisiä hetkiä, joista ei ole varmuutta ja mies saattaa perua niitä perheen vuoksi. Mä olen koko ajan kolmas pyörä ja jollain kierolla tavalla hyväksyn sen nyt, koska toivon yhteiselämän alkavan kuitenkin vielä.