Mitä sinä sait lahjaksi - OFFICIAL
Minä sain siskoltani ruskeasta kankaasta ommellun läjän...
Kommentit (157)
En mitään. Tänä vuonna en ostanut itsekään itselleni sitä perinteistä kirjaa, sillä ostin parikin kirjaa tuossa toista kuukautta sitten ja ne ovat vielä kesken molemmat, kun en ole ehtinyt niitä vielä lueskella.
Onkohan kympillä keittotaito vähän hakusessa, kun keittokirjoja tuli oikein tukussa!
Poikaystävältä lahjakortit kahteen lempiliikkeeseeni, Ted Bakerin lompakko ja hajuvesi, The Body Shopin tuotteita. Äiti maksoi aijemmin meidän molempien mätkyt ja antoi lisäksi lahjaliput elokuviin, tykätään käydä usein. Lisäksi sukkia ja suklaata yms. Isältä 300€ ja mummolta 50€. Parhaimmat lahjat mitä koskaan saanut :)
Marco Hietalan elämäkerta, Black Sabbathin vika keikka, Lemmy 1945-2015 t-paita + Jack Daniel's-pullo :D
Kirjan ja kaksi suklaarasiaa :) Juuri sitä mitä tahdoinkin.
En pyytänyt mitään, enkä odottanut mitään, mutta sain mm. villasukat, parit lakanat, neuleen ja yhteensä n.700€. Lähinnä tuo rahamäärä järkytti, koska olen kuitenkin aikuinen ihminen, mutta köyhänä opiskelijana en valita.
Mieheltä sain Guccin aurinkolasit ennakkoon jo syksyllä ja nyt joulua lähempänä Louis Vuittonin shawlin toivomassani värissä :) Äidiltä ja isältä 300 e rahaa, sisaruksilta sisustuskamaa. Mieheltä nyt aattona vielä Chanelin uutuustuoksu Gabrielle mitä olin toivonut myös, tuli täytenä yllätyksenä :)
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä sähköhanmasharjan...
Mitä mieltä tällaisesta lahjasta?
Sain lahjakortit Stockalle ja Ruohonjuureen, "hippikorin" (haha eli siis siinä oli kaikkia mun käyttämiä superfood-juttuja ja teetä), muutamia hyväntuoksuisia vartalonhoitojuttuja, harmaan Kånkenin, villasukat, Icebugin talvijuoksukengät, lämmitettävät vehnätossut kylmille jaloille, neulemekko, kirjan, rahaa sekä raakasuklaata ja konvehteja. Kaikki ihania ja ihan mun näköisiä juttuja
Ostin muutaman melkoisen mietitynkin lahjan (äidille, isälle, veljelle ja parille ystävälle) mutta itselläni ei ollut ainuttakaan pakettia avattavaksi tänä jouluna.
Olen varmasti lapsellinen ja itsekäs, mutta paha mieli minulle kyllä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Ostin muutaman melkoisen mietitynkin lahjan (äidille, isälle, veljelle ja parille ystävälle) mutta itselläni ei ollut ainuttakaan pakettia avattavaksi tänä jouluna.
Olen varmasti lapsellinen ja itsekäs, mutta paha mieli minulle kyllä tuli.
Et ole, kyllä mun mielestä vähän outoa, että et edes vanhemmiltasi saanut mitään, jos ei ole erikseen sovittu, että ei osteta lahjoja.
Tänään ex-anoppi tuli lounaalle ja toi puolalaisen suklaarasian, jossa oli kaupan -50%-lappu...
En yhtään mitään vaikka muistan sukulaisiani joka joulu.
Aattoaamuna tyhjän lupauksen olla juomatta...
Lahjakortteja: kampaajalle, Lindexiin, Kappahliin ja Suomalaiseen Kirjakauppaan x 2
Blenderin
Apteekkikosmetiikkaa
Rahaa
suklaata
Aktiivisuusmittarin
leffalippuja
Vanhemmilta 200 euron ravintolalahjakortin. Poikkikselta kihlasormuksen😍
Keittiöpyyhkeitä, lasketteluvälineet, tulostin, kirja, suklaata, vihreitä kuulia, yöpaita ja hiusten hoitotuotteita ja muuta pientä. Tulostinta ja yöpaitaa toivoin, muut mieluisia ylläreitä :)
Yläpeukulla osoitetaan myötätuntoa kirjoittajaa kohtaan. Tiedän, tää ei aina oikein loogista.