Mitä sinä sait lahjaksi - OFFICIAL
Minä sain siskoltani ruskeasta kankaasta ommellun läjän...
Kommentit (157)
Sain juomapullon ystävältäni. Tulin siitä valtavan iloiseksi sillä olin ihaillut samaa pulloa puoli vuotta sitten ja hän muisti sen :) se oli ainoa joululahjani, koska oli sovittu että ei lahjoja aikuisille. Ilahduin kyllä.
Electrolux PUREi9 robotti-imurin <3 ihan huippu!
Vierailija kirjoitti:
Sain marmorikynttilän, villahuovan, salaattiottimet, kaulakorun, kirjoja, lahjakortin yhteen kylpylähoitoon, leffaliput, pähkinöitä, namia, salaattikulhon ja keittokirjan. Eli kaiken mitä pyysin ja useimmat niistä pyyntöäni kunnioittaen käytettyinä. Olen tosi iloinen!
Jo poltetun marmorikynttilän ja käytetyn lahjakortin saamisessa olisikin tosiaan omanlaisensa tunnelma.
Mieheltä padan ruoanlaittoon ja teelajitelman peltirasiassa. Vanhemmiltani 500 euroa yhdistettynä joulu- ja synttärilahjana, anoppilasta herkkukorin ja kuusenkoristeen, ystäviltä vartalonhoitojuttuja ja kasvonaamioita sekä arpoja, veljeltäni ja vaimoltaan suklaata. Olen tyytyväinen ja kiitollinen.
Yökkärit, rahaa, suklaata ja mieheltä ihanan kaulakorun :) Hyvää joulua näin hiukan myöhään!
Akaattikotiloita poikkikselta...😣
Vierailija kirjoitti:
Anopilta villasukat. Mies lähti päivällä ostamaan lahjaa ja salille mutta ei salin jälkeen ehtinytkään kauppaan.
On siinä taas miehellä prioriteetit ja valmistautuminen kunnossa. No, pääasia, että lihakset sai treeniä, mitäs väliä kumppanin lahjasta.
Mieheltä 100€ hupparin (Peak Performance). Lapset olivat askarelleet minulle ja miehelle kortin ja pienen lahjan! Se lämmitti sydäntä :)
Villasukat, pari rasiaa suklaakonvehteja, Diorin kasvovoiteen, pöytäliinan ja jouluvalot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anopilta villasukat. Mies lähti päivällä ostamaan lahjaa ja salille mutta ei salin jälkeen ehtinytkään kauppaan.
On siinä taas miehellä prioriteetit ja valmistautuminen kunnossa. No, pääasia, että lihakset sai treeniä, mitäs väliä kumppanin lahjasta.
no, tähän on jo tottunut. Sama käy synttäreinä, äitienpäivänä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikella hyvällä, miksi olet suhteessa tommosen moukan kanssa, joka selvästi ei sua arvosta/kohtele kuten sua pitäisi kohdella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikella hyvällä, miksi olet suhteessa tommosen moukan kanssa, joka selvästi ei sua arvosta/kohtele kuten sua pitäisi kohdella?[/qu. Koska on pakko, vielä
Kaksi kirjaa ja 50e rahaa. Yhteiseksi lahjaksi saatiin kirjakauppaan lahjakortti.
Toivomani mukin ja neulekirjoja <3
Rahaa, kylpypyyhkeitä, korvakorut X2, lahjakortin bodyshopiin, taika-mukin, 30 kpl tyllasarjan, irtopohjavuoan.
Arabian Fructus-tarjoilulautasen - sen ruskean.
Puhelin, hajuvesi, vaatteita, koristeita, suklaata, kirjoja, kalenteri... nämä ainakin, kaikki ihania!!!
Äidiltä pupun muotoisen yölampun, Englannin lakritsi -villasukat ja mattolahjakortin. Anopilta sain kynttilöitä, lentosukat ja Iittalan Esteri-sarjan pari astiaa. Isän naisystävältä sain Jenni Haukion runokokoelmakirjan. Mieheltä sain kantorepun tulevalle vauvalle (sovimme ettemme osta toisillemme mitään). Ihania lahjoja taas kaikki, äidit ovat niin suloisia...