Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä sait lahjaksi - OFFICIAL

Vierailija
24.12.2017 |

Minä sain siskoltani ruskeasta kankaasta ommellun läjän...

Kommentit (157)

Vierailija
141/157 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin itse itselleni lahjaksi 150 kpl Fiskarsin osakkeita. Avovaimoltani sain seksiä. Molemmat lahjat olivat mieluisia.

Vierailija
142/157 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää uuvatit on, jotka ei mukamas keksi mitään. Se on pelkkä tekoselitys, koska aina voi ostaa jotain, josta tietää toisen tykkäävän. Ja jos edelleen vastaa, että en tiedä mistä toinen tykkää/mitä ostaisin, niin osta vaikka teille yhteisesti jotain. Viet hänet ravintolaan ja/tai hotelliin / pikkureissulle jonnekin. Teet omatekoisen hierontalahjakortin (kumppani saa aina halutessaan 30min hierontaa x10) tms. Ihan oikeasti, pitää olla genialtaan matalan pään edustaja, jos tosissaan väittää, ettei keksi mitään. Tai sitten ei vaan halua edes yrittää.

Olen samaa mieltä. Mieheni on tällainen "mutta kun en keksi mitään" selittelijä. Ja vaikka olen rautalangasta vääntänyt mitä lahja voisi olla, ei silti tule muistamisia jouluna tai syntymäpäivänä. Itse olen esim. järjestänyt miehelleni kylpyläkäynnin hoitoineen, ostanut vaatetta, jalkahoidon, vienyt syömään.. Viime vuosina en tosin ole enää ostanut mitään, koska vastapuolisuutta ei ole. On mielestäni laiskuutta ja välinpitämättömyyttä, ettei toista edes välillä huomioida tai hemmotella. Voineekin arvata, ettei parisuhteemme ole enää kovin vahvalla pohjalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/157 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä sain peppuseksiä, kyllä halusin sitä ihan itse. Lisäksi sain kertoa miehelleni seksuaalisista fantasioistani jän kertoi minulle omistaan. Ollaan oltu yli 13 vuotta kimpassa yhteisiä lapsia ei ole mutta kummallakin on edellisestä avioliitosta lapsia.

Vierailija
144/157 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

n38 kirjoitti:

Sain vierasta isokaluista miestä yhtäaikaa mieheni kanssa. Mieheni siis järjesti tämän ihanuuden! Ja nyt mode voisit jättää tämän viestin, mikä sinua oikein vaivaa??

Oikeasti mahtavaa. Tuollaiset ns. ainettomat lahjat ovat sitä kaikkein parasta oli kyseessä sitten siivousapu, seksi tai mikä muu juttu tahansa. Respectit täältä.

Vierailija
145/157 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- villasukat

- hieronnan

- hunajaa joulutorilla

- uudet kumisaappaat risojen tilalle

- kirjoja (valitsemiani)

- lahjakortin tanssitarvikeliikkeeseen

- yöpuvun

Lahjat tulivat siskoltani, vanhemmiltani, mieheltäni, miehen vanhemmilta ja miehen siskolta. Erityiset pisteet ja kiitokset annan isälleni, joka on ollut onnistuneesti vastuussa vanhempieni lahjahankinnoista, koska äiti ei oikein enää kykene sairauden vuoksi.

Muutenkin isäni ja mieheni ovat molemmat kyllä sellaisia, että osaavat luoda tunnelmaa ja erityisyyttä juhlahetkiin. Kukkia, kortti, kakkukahvit, kuohuviini, pienet lahjat. Mun elämän miehet hallitsevat nämä. Varsinkin ilahduttaa äitini puolesta, miten kivasti isä aina huomioi juhlapäivät. Nyt niihin tullut vielä erityishellä aspekti äidin sairastelun vuoksi. Oman mieheni spesiaali on anteeksipyyntökukat. :D Nykyään niitä kyllä harvemmin tarvitsee, kun olen oppinut puhumaan tunteistani paremmin ilman, että tilanne ehtii kärjistyä miksikään ja ihan tavallinen keskustelu ja anteeksipyynnöt ratkaisevat ristiriidat.

Mukavia välipäiviä kaikille.

Vierailija
146/157 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortin, rahaa, huivin, viskiä, viiniä ja esiliinan (anopilta). 

Vierailija
147/157 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lahja tuli tänään aamulla, kun mies palasi Norjasta kolmen kuukauden työkomennukselta.

Vierailija
148/157 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini antoi rahaa, yhteiseksi lahjaksi koko perheelle. Lisäksi sain häneltä tarjoiluvadin, suklaata ja xs-kokoisen vaatteen (olen kokoa M tai 38-40). Ihania lahjoja kuitenkin häneltä, en aikuisena niitä odottanut.

Mieheltä sain hajuveden, joka selvästi oli "pakko-ostos". Hänen lapsuudenperheessään ei selkeästi lahjoja ole harrastettu. Pihejä kun ovat. Siksi mieheni on vaikea koskaan antaa mitään kenellekään jouluna, synttärinä tai vuosipäivänä. Täytin 40 tänä vuonna, enkä saanut mitään. Lasten lahjat ostan lähes aina yksin tai joudun painostamaan miehen niiden ostoon. Kaksi pientä lasta kuitenkin mielestäni ne vielä ansaitsevat, ja pettyvät jos pukilta ei tule mitään. Tänä vuonna mies oli kätevästi flunssassa ennen joulua. Minä hoidin kaikki jouluvalmistelut yksin. Varmasti nyt edes jotain olisi pystynyt, jos olisi jaksanut. Kävi kerran kaupassa tarkan listan kanssa, ja moni asia unohtui. Kysyin vielä, että mitä unohtuneita tuon kaupasta, mutta ei muistanut edes mainita. Ei sitten ollut mm maitoa tai kanelia. Toivoton vätys.

Tämä oli kyllä vähän aiheen ohitse, mutta sait kuitenkin miehesi haukuttua palstalla perusteellisesti. 

No eikös AV sitä varten ole? Haukut hän kyllä ansaitseekin, samoin kuin pihi perheensä. Perheellä oli kyllä aina miehen lapsuudessa rahaa vanhempien viinaan. Sitten lahjattomuutta perustellaan sillä, että tärkeintä ei lahjat vaan känninen yhdessäolo.

Mitä v*ttua sä oikein ruikutat kun ihan itse olet miehesi valinnut. Oma moka.

Vierailija
149/157 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras lahja tuli tänään aamulla, kun mies palasi Norjasta kolmen kuukauden työkomennukselta.

Ja silti sä vaan palstailet.

Vierailija
150/157 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiltä kynttilänjalan, mieheltä tai muiltakaan en mitään 🙄

Vierailija
151/157 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeah kirjoitti:

Sain viedä anopin ulos syömään, ehkä viimeinen yhteinen joulu. Ikää hänellä kohta 100 mittarissa mutta pää pelaa kuin partaveitsi, meillä on aina hauskaa. Vaimolla oli taas työvuoro, kuten aina, juhlapyhinä, eli anoppi jää yleensä minun "vastuulleni". Ei siinä mitään, onpahan kummallakin seuraa. 40 vuotta "yhteiseloa" ja riitaa ei ole saatu aikaiseksi. Eli tämä oli minun joululahjani anopille ja samalla itselleni, olen vähään tyytyväinen, elämä opettanut. Minusta yhdessäolo ja välittäminen on tärkeämpää kuin kalliit lahjat.

Olet ihana.

Vierailija
152/157 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä otsalampun. Olemme muuttamassa korpeen (no ei ihan, mutta katuvalojen ulottumattomille kuitenkin) ja siellä tulee otsalampulle iltalenkillä käyttöä. Oli todella mieluisa lahja.

Äidiltä sain 50€ sekä tietyn merkkisiä hygieniatuotteita. Hieman huvittavaa ja ehkä hellyyttävääkin, että äitini edelleen antaa minulle (aikuiselle) joka vuosi lahjaksi rahaa, vaikka ole sanonut, että säästäisi mielummin itselleen eläkepäiviä varten. Minulla on myös paremmat tulot kuin äidilläni.

Vierailija
153/157 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, annoin paljon, pienituloisena rahaa ja lahjakortteja joka suuntaan, kaikille teineille ja lapsille suvussa. Kiitosta en ole saanut yhdeltäkään

Vierailija
154/157 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, annoin paljon, pienituloisena rahaa ja lahjakortteja joka suuntaan, kaikille teineille ja lapsille suvussa. Kiitosta en ole saanut yhdeltäkään

Miksi?

Lopeta kiittämättömien lahjominen.

Vierailija
155/157 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 elokuvaliput, pihalyhdyn, suklaata aivan liikaa

Vierailija
156/157 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nää uuvatit on, jotka ei mukamas keksi mitään. Se on pelkkä tekoselitys, koska aina voi ostaa jotain, josta tietää toisen tykkäävän. Ja jos edelleen vastaa, että en tiedä mistä toinen tykkää/mitä ostaisin, niin osta vaikka teille yhteisesti jotain. Viet hänet ravintolaan ja/tai hotelliin / pikkureissulle jonnekin. Teet omatekoisen hierontalahjakortin (kumppani saa aina halutessaan 30min hierontaa x10) tms. Ihan oikeasti, pitää olla genialtaan matalan pään edustaja, jos tosissaan väittää, ettei keksi mitään. Tai sitten ei vaan halua edes yrittää.

Olen samaa mieltä. Mieheni on tällainen "mutta kun en keksi mitään" selittelijä. Ja vaikka olen rautalangasta vääntänyt mitä lahja voisi olla, ei silti tule muistamisia jouluna tai syntymäpäivänä. Itse olen esim. järjestänyt miehelleni kylpyläkäynnin hoitoineen, ostanut vaatetta, jalkahoidon, vienyt syömään.. Viime vuosina en tosin ole enää ostanut mitään, koska vastapuolisuutta ei ole. On mielestäni laiskuutta ja välinpitämättömyyttä, ettei toista edes välillä huomioida tai hemmotella. Voineekin arvata, ettei parisuhteemme ole enää kovin vahvalla pohjalla..

Meillä sama tilanne. Laitoin jopa miehelle sähköpostilla lahjatoiveeni linkin kera. Ei minkäänlaista vastausta, kommenttia yms... Minusta tuntuu kaikkein pahimmalle tuo täysi välinpitämättömyys. No lupaukseni vuodelle 2018 on se, että kaikkeen tulee muutos. On miehen oma valinta onko osa elämääni jatkossa vai ei. Veikkaan jälkimmäistä, kun ei tunnu kiinnostavan.

Vierailija
157/157 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripley´s believe or not - usko tai älä 2018-kirja

The Vitsikirja 2018-kirja

2 cd-levyä

Pitkähihaisen t-paidan ja 2 lyhythihaista t-paitaa

Kahdet verkkahousut

Hupparin

2 vauvanukkea

Sukkia

Alushousuja

Pyjaman

Pussillisen tonttusuklaapatukoita, jossa on reilu 200g banaanin ja mansikan makuisilla täytteillä täytettyjä minisuklaapatukoita

Alastonkuvia muutamista tuntemista heteromiehistä

5 finger spinneriä

6 dvd-levyä

Tekopimppi, liukuvoidetta ja kondomeita

500g vihreitä kuulia

3 pakettia Juhlapöydän parhaat suklaakonvehtirasiaa

Kahvinkeitin, suoratinpapereita, kahvia ja sokeria

Aika hyvin, kun en edes toivonut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan