Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä sait lahjaksi - OFFICIAL

Vierailija
24.12.2017 |

Minä sain siskoltani ruskeasta kankaasta ommellun läjän...

Kommentit (157)

Vierailija
121/157 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainoskynä ja muki, suklaata ( joka en voi syödä).

Olen tyytyväinen koska en halunnut mitään ja lasten takia piti jotain laittaa pakettiin etteivät ihmettele miksi äiti ja isä ei saa mitään (mieskin sai kierrätyskirjan).

Meillä on varaa ostaa mitä halutaan milloin halutaan. Tavaraa on enemmän kuin tarvitaan.

Meillä on oolut kiva joulu. Olen nauttinut lasten ilosta ja rauhallisesta kotonaolosta.

Vierailija
122/157 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä kultaisen kaulakorun ja hotelliyön sviitissä shamppanjalla ja illallisella.

Pojalta urheilurepun tykötarpeineen.

Vanhemmiltani äidin ( kuvataiteilija) maalaaman taulun ja legginsit.

Isältä rahaa.

Siskolta design- avainrenkaan.

Itselleni ostin uudet hanskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/157 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vierasta isokaluista miestä yhtäaikaa mieheni kanssa. Mieheni siis järjesti tämän ihanuuden! Ja nyt mode voisit jättää tämän viestin, mikä sinua oikein vaivaa??

Vierailija
124/157 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain siskoltani ruskeasta kankaasta ommellun läjän...

Oletko varma että oli "kangasta" ?

Vierailija
125/157 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaan villahuivin, käsivoidetta, suklaata, kuoharipullon ja Marimekon raitapaidan.

Vierailija
126/157 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huislakkaa ja muotovaahtoa. Äiti. ❤

Kinkun ja savustettua lohta. Isä. ❤

Vihreitä savukeaskeja. Veli. ❤

Uuden puhelimen. Minä. :)

Upeaa ja lämmintä yhdessäoloa. Minun pojat. ❤

Vierailija
127/157 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huislakkaa ja muotovaahtoa. Äiti. ❤

Kinkun ja savustettua lohta. Isä. ❤

Vihreitä savukeaskeja. Veli. ❤

Uuden puhelimen. Minä. :)

Upeaa ja lämmintä yhdessäoloa. Minun pojat. ❤

Unohdin mainita saunavihdan. Äiti ja isä. ❤

Vierailija
128/157 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cards against humanity-pelin, Alien-keräilyfiguurin, hyvän mielen vuosi-kirjan, ison läjän rasvoja ja saippuoita, seinäkalenterin, pörröviltin ja -tyynyliinan, pöytäliinan, 150€ lahjakortin s-ryhmälle, pakkauksen joka sisälsi kahta eri teetä, hunajaa sekä joulukahvia, suklaata ja salmiakkia.

Ihanat lahjat sain :)

Vierailija
129/157 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheltä sähköhanmasharjan...

Mitä mieltä tällaisesta lahjasta?

Mä toivoin sähköhammasharjaa ja sain sen. Eli täysi kymppi. Jos en olisi toivonut, olisin silti ollut tyytyväinen. Arvokas ja hyödyllinen.

Kaverini taas sanoi ennen joulua miehestään, että "jos se ostaa jonkun sähköhammasharjan niin petyn kyllä pahasti".

Vierailija
130/157 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilta rahaa ja marmeladia, kummitytötä talvisen koristesetin, kummipojalta joulukukan, naapureilta joulukkaistutuksen, mieheltä pussilakanan.

Vierailija
131/157 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun vastaajat ovat ilmeisesti 14-18-vuotiaita? Vai antaako joku oikeasti aikuisille ihmisille rahaa?

Vierailija
132/157 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummuilta ja papoilta rahaa yhteensä 200 €, avomieheltä rahaa 50 € ja 50 € lahjakortti vaatekauppaan, sukulaisilta suklaata, kirjakalenteri, kirja, keittiötarvikkeita, pörrösukat, arpoja, käsirasvoja, ihonhoitotuotteita, siskolta Pentik käsipyyhkeet ja muki, vanhemmilta kasvohoitolahjakortti.

- nainen 24 v.

Vierailija
133/157 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa 300 €, kirjan ja pari suklaarasiaa

Vierailija
134/157 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni lupasi kustantaa omien isovanhempiensa häälahjaksi saaman seinäkellon, joka on minulla - huollon.

Vierailija
135/157 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi sitä raha-asiaa. Olen ihan aikuinen ja töissä mutta kahden lapsen yh niin arvostan kyllä että sain vanhemmiltani 500e rahaa joululahjaksi. En osta sillä itselleni mitään, rahaa on mennyt lasten lahjoihin yms ihan tarpeeksi. Ruokaa ostan ja varmaan muutamia vaatteita lapsille.

Vierailija
136/157 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompressorin. Vähän minä katsoin, että ahaa. 

Vierailija
137/157 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini antoi rahaa, yhteiseksi lahjaksi koko perheelle. Lisäksi sain häneltä tarjoiluvadin, suklaata ja xs-kokoisen vaatteen (olen kokoa M tai 38-40). Ihania lahjoja kuitenkin häneltä, en aikuisena niitä odottanut.

Mieheltä sain hajuveden, joka selvästi oli "pakko-ostos". Hänen lapsuudenperheessään ei selkeästi lahjoja ole harrastettu. Pihejä kun ovat. Siksi mieheni on vaikea koskaan antaa mitään kenellekään jouluna, synttärinä tai vuosipäivänä. Täytin 40 tänä vuonna, enkä saanut mitään. Lasten lahjat ostan lähes aina yksin tai joudun painostamaan miehen niiden ostoon. Kaksi pientä lasta kuitenkin mielestäni ne vielä ansaitsevat, ja pettyvät jos pukilta ei tule mitään. Tänä vuonna mies oli kätevästi flunssassa ennen joulua. Minä hoidin kaikki jouluvalmistelut yksin. Varmasti nyt edes jotain olisi pystynyt, jos olisi jaksanut. Kävi kerran kaupassa tarkan listan kanssa, ja moni asia unohtui. Kysyin vielä, että mitä unohtuneita tuon kaupasta, mutta ei muistanut edes mainita. Ei sitten ollut mm maitoa tai kanelia. Toivoton vätys.

Vierailija
138/157 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini antoi rahaa, yhteiseksi lahjaksi koko perheelle. Lisäksi sain häneltä tarjoiluvadin, suklaata ja xs-kokoisen vaatteen (olen kokoa M tai 38-40). Ihania lahjoja kuitenkin häneltä, en aikuisena niitä odottanut.

Mieheltä sain hajuveden, joka selvästi oli "pakko-ostos". Hänen lapsuudenperheessään ei selkeästi lahjoja ole harrastettu. Pihejä kun ovat. Siksi mieheni on vaikea koskaan antaa mitään kenellekään jouluna, synttärinä tai vuosipäivänä. Täytin 40 tänä vuonna, enkä saanut mitään. Lasten lahjat ostan lähes aina yksin tai joudun painostamaan miehen niiden ostoon. Kaksi pientä lasta kuitenkin mielestäni ne vielä ansaitsevat, ja pettyvät jos pukilta ei tule mitään. Tänä vuonna mies oli kätevästi flunssassa ennen joulua. Minä hoidin kaikki jouluvalmistelut yksin. Varmasti nyt edes jotain olisi pystynyt, jos olisi jaksanut. Kävi kerran kaupassa tarkan listan kanssa, ja moni asia unohtui. Kysyin vielä, että mitä unohtuneita tuon kaupasta, mutta ei muistanut edes mainita. Ei sitten ollut mm maitoa tai kanelia. Toivoton vätys.

Tämä oli kyllä vähän aiheen ohitse, mutta sait kuitenkin miehesi haukuttua palstalla perusteellisesti. 

Vierailija
139/157 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli kyllä vähän aiheen ohitse, mutta sait kuitenkin miehesi haukuttua palstalla perusteellisesti. 

No eikös AV sitä varten ole? Haukut hän kyllä ansaitseekin, samoin kuin pihi perheensä. Perheellä oli kyllä aina miehen lapsuudessa rahaa vanhempien viinaan. Sitten lahjattomuutta perustellaan sillä, että tärkeintä ei lahjat vaan känninen yhdessäolo.

Vierailija
140/157 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikös AV sitä varten ole? Haukut hän kyllä ansaitseekin, samoin kuin pihi perheensä. Perheellä oli kyllä aina miehen lapsuudessa rahaa vanhempien viinaan. Sitten lahjattomuutta perustellaan sillä, että tärkeintä ei lahjat vaan känninen yhdessäolo.

Nyt tuli anoppi ja appikin haukutuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi