Mitä sinä sait lahjaksi - OFFICIAL
Minä sain siskoltani ruskeasta kankaasta ommellun läjän...
Kommentit (157)
Dressmannin lahjakortti, suklaata ja viinaa.
Äidiltä sain pari käytännöllistä ja mieluista lahjaa, kuten lapaset ja käsipyyhkeet.
Isovanhemmilta sain 100€ ja nätin kortin.
Poikaystävälle olin listannut kuvien kera pari edullista, kivaa juttua, jotka olisin kovin halunnut. Sain sitten jostain syystä miniatyyripullon tuoksua, jota mulla jo on itse hankittuna lähes täysi pullo normaalikoossa. Arpoi kuulemma sen ja jonkin markettihalpistuoksun välillä. Olin vähän pettynyt, kun hehkutti monta päivää hienoa yllätyslahjansa.
Poikaystävän äidiltä sain ruotsalaisen ketjuliikkeen fleeceaamutakin, vaikka hän tiesi ja vielä varmistikin, että samaisia lahjaksi saatuja parin kympin takkeja roikkuu kaapissa jo useampi.
Mukavaa joulupäivää kaikille!
Sain viedä anopin ulos syömään, ehkä viimeinen yhteinen joulu. Ikää hänellä kohta 100 mittarissa mutta pää pelaa kuin partaveitsi, meillä on aina hauskaa. Vaimolla oli taas työvuoro, kuten aina, juhlapyhinä, eli anoppi jää yleensä minun "vastuulleni". Ei siinä mitään, onpahan kummallakin seuraa. 40 vuotta "yhteiseloa" ja riitaa ei ole saatu aikaiseksi. Eli tämä oli minun joululahjani anopille ja samalla itselleni, olen vähään tyytyväinen, elämä opettanut. Minusta yhdessäolo ja välittäminen on tärkeämpää kuin kalliit lahjat.
Anoppi onnistui taas tänäkin vuonna lahjavalinnoissa.
Istuin soffalla avaamattomat lahjat vieressäni kun alkoi silmiä kirvelemään ja nenä vuotamaan. Syyksi paljastui Anoppi. Hän oli antanut Termosilin tuotteita lahjaksi. Olen allerginen käytännössä kaikille kosmetiikkalle ja hän tietää sen. Sen lisäksi hän oli myös ostanut liian pieniä vaatteita pojalleni. Pipon joka on tarkoitetun 2v ikäisille ja poikani on 7v. Mieheni suuttui kun laitoin anopin lahjat roskapussiin ja kävin viemässä ne ulos.
Kannabista ja pari lavaa kaljaa+ valmiit ruoat nenän eteen. Mahtavaa ☺
Paras lahja oli se, etten saanut mitään. Olen erikseen sanonut, etten halua yhtään mitään ja kerrankin minua oli kuunneltu. Kiitos!
Rannekorun mieheltä, Lumoava- kaulakorun äidiltä, untuvapeiton, pipon, palapelin, Arabian Koko sarjan lautasia 4kpl, lahjakortin H&Mlle, rahaa.
Pradan laukun ja Marimekon lautasia :)
Muumimukin käsipyyhkeitä, keittokirjan, meikkisiveltimiä, viiniä, suklaata, lahjakortti s-ryhmälle, maton, Niken hupparin, laadukkaat farkut, kasvorasvaa ja kuorintavoidetta, teetä, hopeisen kaulakorun :)
Astianpesukoneen Gigantista. Tuli tarpeeseen! Lapsiperhe ja käsitiskillä menty. Äidin kutomat sievät villasukat. Sähkövatkain. Muumi-pussilakanasetit. Toivomani kirja. On oikein mukava joulu ollut. Parasta on kun kokkausurakka on päättynyt ja nyt saa pitkästymiseen saakka syödä jouluruokia ja viettää aikaa perheen kanssa :)
Uuden kihlasormuksen, rahaa, lakanoita
Vierailija kirjoitti:
50e
50e lahjakortti S-ryhmälle
Hilloja juustolle + S-ryhmän lahjakortti juustojen ostamiseen + Alkon lahjakortti
Oloasuhousut + -toppi
Keittiöveitsiä ja veitsenteroitin
Reilu pari kiloa suklaata :D
Poikaystävän sisko osti meille pastakoneen, jotain hienoa suklaata, yrttileikkurin, S-ryhmän ravintolalahjakortin, It's Pure -myymälän lahjakortin ja itsevirkatun tuikkujutun täytettynä suklaalla
Joku s-ryhmän työntekijä trollaa?
Olen töissä isossa tavaratalossa ja oli jotenkin söpöä, kun miehet olivat tilailleet vaimoilleen lahjoja. Esim Samujin pipot olivat suosittuja. Tarkasti ovat miehet tienneet, mitä pitää hankkia :)
Maailmanrauhaa ja villasukat pyysin ja sain villasukat, joulun ja ruokaa.
Vanhemmilta 200e, isovanhemmilta 100e
Hajuvettä x2 (toinen joku markettien halpis)
Balmuirin huivi
Villasukat x2
Jotain pientä kosmetiikkasälää (ihon- ja hiustenhoitojuttuja, meikkejä jne)
Suklaarasia
Sain työkaveriltani joulukortin, jossa kerrottiin Kotikadun neljännen tuotantokauden olevan Yle Areenassa. Katsoin sarjaa aikanaan hyvinkin aktiivisesti.
Vanhemmilta sain 200 euroa ja koristevalon. Papalta 150 euroa ja arpoja ( joista tuli 25 e voittoja ). Kummilta 4 kastehelmi-jälkiruokakulhoa kastehelmi-peltirasiassa. Muutama suklaarasia. Hyvät lahjat, ei valittamista.
Rahaa 1300€
Kosmetiikkaa vähäsen
Pari paitaa, sukkia
Toilettilaukun
Rihkamakorua
Suklaatia :-)
Jättipyyhkeen, 100€ lahjakortin Indiskaan, aterinsetin, jossa perusaterinten lisäksi kakkulapio ja salaattiottimet, kahdet villasukat, sauvasekoittimen, blenderin, suklaata, dvd:n, Game of Thrones värityskirjan ja värikynät, sukkia 8 paria (yksi 7 sukkien pakkaus ja yhdet marimekon sukat), uunipadan, lautapelin, mukitelineen, paketin, jossa käsirasvaa, vartalovoide ja suihkugeeli, kynttilä ja tuikkuja.
Oli ihana joulu, täytyy myöntää.:)