Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen paita tuoksuu naisen hajuvedelle

Vierailija
11.06.2025 |

Olen nyt pariin otteeseen huomannut että miehen paita/takki haisee naisen parfyymille työmatkan jälkeen. Tänään kun tuli työmatkalta ( ei yön yli) niin haistelin paitaa/takkia tarkemmin kun haju taas leijaili nenääni takin ollessa tuolilla missä istuin. Parfyymi tuoksui lähinnä oikean puolen kauluksessa. Toki tämä takki haisi jo aikaisemmin vieraalle parfyymille enkä tiedä onko sitä pesty sen jälkeen. No joka tapauksessa hän on istunut takseissa, lentokoneessa ja vuokra-autossa tänään ja yleensäkin jossain noista työmatkoillaan. Nyt pohdituttaa että pitääkö olla huolissaan vai onko haju tarttunut esim vuokra-auton tai taksin penkistä/turvavöistä. Mies oli lähinnä huvittunut kun asiasta kysyin. Kun huomasi että edelleen epäilen niin loukkaantui. Mielipiteitä?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes on hyvä panee😜😜. 

Vierailija
2/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja takki haisi kokonaisuudessaan myös semmoiselta kun olisi käytetty huuhteluainetta. Itse emme huuhteluaineita käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tyytyväinen ettei haise partavedelle joka ei ole miehesi käyttämä. 

Vierailija
5/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillulle se tuoksuu

Vierailija
6/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee porvoolta.

Vierailija
7/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen takki? Kerro materiaali niin voin arvioida miten haju tarttuu.

Vierailija
8/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisee porvoolta.

Lodeur de Porvoo, saatavilla edullisesti Tiimarista.

Vierailija
9/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua jäisi vaivaamaan. Näissä on vaan inhottavaa se, että voi olla epäilijä aivan hakoteillä, ja epäillessään pilaa suhteen. Miehen reaktio ei kuitenkaan mielestäni vaikuta epäilyttävältä. Mutta voi olla hyvä esittämään. Tosi inhottavaa, kun se siemen jää itämään tuollaisessa tilanteessa kuitenkin :( ehkä paras istuttaa mies alas ja aloittaa vaikka sillä, että tiedät että saatat olla ihan typerä ja vainoharhainen, mutta nyt on jäänyt tämä asia kytemään ja haluaisit saada sen mielestä pois. Ehkä mies löytää oikeat sanat. Yritä saada itsellekin se asenne, että voi hyvin olla että mitään syytä epäilyyn ei ole ja vika voi olla sinussa. 

Vierailija
10/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sinisilmäisiä olette? Mies tulee kotiin huulipunat kauluksissa, "sanoi että tarjoilija kompastui, oli vahinko". Joko yritätte napata sen kiinni, myöntääkö edes sitten, tai eroatte ilman todisteita. Ei ne teidän ukot mitään pulmusia ole kuitenkaan.

Vierailija
11/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paita jos haisee niin tuoksu on suoraan tarttunut siihen halatessa. Tämä siis jos takseissa, lentokoneessa ja vuokra-autossa pidetään takkia. Niistä ei siis voi haju paitaan tarttua akin läpi. Eli on pitänyt naista kainalossa ja halannut. Valitan.

Vierailija
12/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko ku11ikin vieraalle p1llulle?

Vierailija
13/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
14/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a. Olin lapsen kanssa fysioterapiassa ja vessassa käydessä huomasin vessan seinällä lapun jossa kiellettiin hajuvesien tms suihkiminen.

muytatta asiaan. Jos tuoksu ollut sama, niin luulisi miehen osaavan kertoa että työkaverista tarttunut tms

Ja huuhteluaineen tuoksu johtuu siitä että kyseinen työkaveri pessyt hänen pyykkinsä. Luulis sun tajuavan ettei se mies osaa matkoillakaan pestä pyykkiä, kun ei kotonaankaan osaa.

Ei toki poista syrjähypyn mahdollisuutta, mutta sun miehes ei osaa huolehtia itsestään ja tuoksuja voi tarttua vaatteisiin mistä tahansa

Vierailija
15/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on äärimmäisen herkkä hajuaisti. Ihan kärsin siitä siis.

Käytämme siis hajusteettomia pyykinpesu ja huuhteluaineita, hajusteetonta tiskikoneainetta sekä hajusteettomia pesuaineita kotona.

Kun lapseni käy kylässä kaverillaan, hänen vaatteisiinsa on tarttunut perheen pyykinpesuaineen hajut, ihan ilmasta tarttunut. Koulun kierrätetyissä kirjoissa on joskus pinttyneenä edellisen käyttäjän kodin pyykinpesuaineen haju, vaikka kirjat ovat olleet koko kesän koulun varastossa.

Hajut tarttuvat ilmasta. Ei tarvi edes kosketusta.

Miettikääpä, miten koirat haistavat kaiken, heidän hajuaistinsa on tuhansia kertoja parempi.

Eli sanoisin, että jos miehesi on ollut lähellä jotain ihmistä, jolla on voimakkaat pyykinpesuaineet vaatteissa tai paljon hajuvettä, se tarttuu miehesi vaatteisiin jopa koskematta. 

Vierailija
16/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis muuten haissut. Ei aluspaita eikä iho. Vain takin toinen kaulus. Joo vähän siitä juteltiinkin ja hän sanoi että haistele ihan rauhassa vaan. Epäili itse että autosta tai lentokoneesta tullut. Kuulemma ollut naisia jotka haisseet voimakkaasti parfyymille mutta sanoin että ei kai haju nyt leijaile kenkään päälle. Joskus olen itse huomannut kun sukulainen joka käyttää paljon hajuvettä istunut meidän autossa niin se turvavyö haisee ihan siltä tyypiltä. Samaten miehellä oli lainakone töistä ja huomasin heti että joku parfyymin haju tarttui käsiini kun käytin samaa konetta. Kone on töissä siis yleisessä lainakäytössä ja joku nainen käyttänyt jolla ranteissa ollut hajuvettä.

Vierailija
17/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paidassa parfyymin tuoksu. Ei se siihen itsestäänkään ole tyhjästä ilmaantunut. Kyllä siihen on tarvittu suora fyysinen kontakti. Vai tykkääkö mies käydä suihkimassa naisten tuoksuja paitaansa?

Vierailija
18/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain se hajuveden mieheltäsi. :)

Vierailija
19/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis takki oli tuo joka haisi, sen alla ollut teepaita tai itse mies ei haissut parfyymilta.

Vierailija
20/59 |
11.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa nuorista (etenkin muslimeista) kaataa sitä hajuvettä päälleen nykyään niin sairaita määriä, että sitä haisee viikon jos painaa edes samaa bussin nappulaa kun ne. Saati että istuisi tuollaisen käyttämällä penkillä.