Mitä sinä sait lahjaksi - OFFICIAL
Minä sain siskoltani ruskeasta kankaasta ommellun läjän...
Kommentit (157)
Suklaata, korkokengät, rannekellon, aamutossut ja aamutakin, likööriä.
Pukki tulee kahdeksalta :) lapset eivät malta odottaa
Äidiltä 100 € ja anopilta 75 €, en muuta. Mutta enemmän ilahduin joulukortista, johon veljentytär (7 v.) oli kirjoittanut tervehdyksen ihan itse.
en mitään OFFICIAL
en odottanutkaan mitään OFFICIAL
Lahjoja ei ole vielä jaettu. Olen odottanut koko päivän suklaarasian avaamista. Mutta vielä menee varmaan tunteja ennen lahjojen jakoa.
Puhelimen, lahjakortin ja suklaata.
Mieheltä sain korun, cd-levyn ja keittokirjan.
Vanhemmilta mm. tabletin, astioita, keittokirjoja ja rahaa.
Ystäviltä sain teetä, suklaata, samppanjaa, salaattiottimet sekä lahjakortin levykauppaan.
Sisarusten lahjat saan vasta joulun jälkeen.
Sain taas aivan mahtavia lahjoja vaikka mitään en toivonut. Rakkaat ihmiset tietävät täsmälleen mistä pidän ❤️
En mitään. Mies ei ollut kuulemma keksinyt mitään. Tulin aika surulliseksi.
Timanttikorvikset, pari hajuvettä, mukin, suklaata, rahaa, sähköhammasharjan.
Mitä nää uuvatit on, jotka ei mukamas keksi mitään. Se on pelkkä tekoselitys, koska aina voi ostaa jotain, josta tietää toisen tykkäävän. Ja jos edelleen vastaa, että en tiedä mistä toinen tykkää/mitä ostaisin, niin osta vaikka teille yhteisesti jotain. Viet hänet ravintolaan ja/tai hotelliin / pikkureissulle jonnekin. Teet omatekoisen hierontalahjakortin (kumppani saa aina halutessaan 30min hierontaa x10) tms. Ihan oikeasti, pitää olla genialtaan matalan pään edustaja, jos tosissaan väittää, ettei keksi mitään. Tai sitten ei vaan halua edes yrittää.
En mitään. Pyysin mieheltä suukkoa - en saanut.
Iittalan Artik -salaattiottimet, Essence -cocktail-/jälkiruokalaseja 4 kpl, Marimekon kylpypyyheitä sekä hierontalahjakortin. Love you, my man ❤️
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Mies ei ollut kuulemma keksinyt mitään. Tulin aika surulliseksi.
Mistä nämä ylöspäin peukuttajat tykkäävät? Siitä, että toisen mies on ajattelematon ääliö? 🤔
En mitään, kuten en viime vuonnakaan. Vietän joulun yksin joten en mitään odotakaan.
En ole vielä avannut paketteja!