Mitä sinä sait lahjaksi - OFFICIAL
Minä sain siskoltani ruskeasta kankaasta ommellun läjän...
Kommentit (157)
En mitään, en kovaa en pehmeää, en isoa en pientä. Tosin en antanut itsekkään, edes itselleni. En edes ole nähnyt tänään ketään eikä kukaan minua vaikka elän kaupungin keskellä. Ei teksiviestiä, ei soittoa, tosin en tehnyt kumpaakaan itsekkään. Ehkä siksi kun ei ole kenenkään numeroa, no ei kenelläkään ole minunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Mies ei ollut kuulemma keksinyt mitään. Tulin aika surulliseksi.
Mistä nämä ylöspäin peukuttajat tykkäävät? Siitä, että toisen mies on ajattelematon ääliö? 🤔
Osoittavat myötätuntoa kirjoittajalle. Viesti ei ollut mielipide (jossa yläpeukku = olen samaa mieltä), vaan kertomus omasta kokemuksesta.
Kiitos selvennyksestä! 😊
Nahkalaukun ja saman väriset nahkahanskat, hajuvettä, kaulakorun, konvehtirasian, kirjan ja korvakorut.
Liput Savonlinnan oopperajuhlille <3
Itselleni ostin vielä yhden kahvimukin kokoelmiini.
Sain mieheltäni vain yhden, sitä enemmän toivomani lahjan: Italialaisen muotitalon ison silkkihuivin!
Salmiakkia!!! Sitä toivon joka joulu :) Mitään tavaroita en halua enkä tarvitse.
Astioita, suklaata, kirjan ja kynttilöitä :)❤
Kaksi yöpukua (mekko ja housupyjama), suoristava hiusharja, meikkejä, Body Shopin jouluomenan, hajuvettä, neljä kirjaa sekä kaulakorun, karkkeja ja rahaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Walkoista Teemaa, WaaleanTsinisiä Kartio-laseja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Walkoista Teemaa, WaaleanTsinisiä Kartio-laseja?
Mikä sun ongelma on? Ai niin, olet sellainen uniikki lumihiutale, yeah right :D
Ranskalaista sinappia, viikunahilloa, taatelisiirappia, suola- ja voileipäkeksejä. Suolattuja kapriksia, ras el hanoutia ja afrikkalaista hunajaa. Ruokaa laittava ystäväni muisti kivalla paketilla - kiitos siitä!
Pyjamahousut, suklaata ja rahaa. :)
Talvitakin, kaulaliinan, palapelin ja kirjan <3
50e
50e lahjakortti S-ryhmälle
Hilloja juustolle + S-ryhmän lahjakortti juustojen ostamiseen + Alkon lahjakortti
Oloasuhousut + -toppi
Keittiöveitsiä ja veitsenteroitin
Reilu pari kiloa suklaata :D
Poikaystävän sisko osti meille pastakoneen, jotain hienoa suklaata, yrttileikkurin, S-ryhmän ravintolalahjakortin, It's Pure -myymälän lahjakortin ja itsevirkatun tuikkujutun täytettynä suklaalla
Toivoin uutta yöpaitaa, en saanut mitään 😕 Miehelleni ostin rannekellon ja tuoksupakkauksen. Vähän surettaa.
Kirja, villasukat, muumimuki, tehosekoitin ja joku vyöhyleterapialauta. Ihania lahjoja :)
American touristerin Minnie-laukun, semmoisen käsimatkatavara-muotoisen. Ja kalevalan siivet rannekorun. Suomi100 sakset, suklaata, viiniä ja glögiä. Muutaman kosmetiikkatuotteen. Marimekon keittiöpyyhkeen + patalaput + uuden takkavälinesarjan. Oon ilmeisesti ollut kiltti.
N 35.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Mies ei ollut kuulemma keksinyt mitään. Tulin aika surulliseksi.
Mistä nämä ylöspäin peukuttajat tykkäävät? Siitä, että toisen mies on ajattelematon ääliö? 🤔
Siis ylospeukuttajat on samaa mielta postaajan kanssa eli miehen olisi pitanyt jotain hommata. Taman takia ainakin itse ylospain peukutin.
Kauhee miten järkyttävää, oikeesti en tajua että jonkun mies ei osta mitään lahjaa vaimolleen/vaimokkelleen vaikka toinen ostaa! On meitä monenlaisia törppöjä, voi hyvänen aika sentään. Itse varmaan heittäisin moisen äijän jo pihalle.
Osoittavat myötätuntoa kirjoittajalle. Viesti ei ollut mielipide (jossa yläpeukku = olen samaa mieltä), vaan kertomus omasta kokemuksesta.