Kokematon 36-vuotias mies
Eli tosiaan, olen jo tähän ikään päässyt ilman seksiä. Ihan hetero olen ja välillä kovatkin halut. Kohtalotovereita tai vinkkejä?
Hyvää joulua!
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska lukea tätä debattia menisikö ap maksullisiin vai ei :D
Varmaan kaikki positiiviset kommentit ovat miehiltä! Eli naiset pitävät tätä maksullista uhrina tai nistinä, ja miehet pitävät häntä omasta halustaan tuota työtä tekevänä. Puhutaan siis tästä apn suomalaisesta opiskelijatytöstä.
Eivät oikeasti edes pidä. Käyttävät vain noita argumentteja sättiessään miehiä ja yrittäessään pitää seksi vallankäyttönsä välineenä. Feministit ne Saksassakin prostituution laillistivat. Heidän mielestään kun naisilla on oikeus tehdä kehoillaan mitä lystäävät. Palstamamma tietysti tietää paremmin jopa seksipalveluja myyvän naisen puolesta mitä tämän pitäisi tehdä. :D
Eihän maksullisissa käynti ole laitonta Suomessakaan? Vain jos maksullinen on parituksen tai ihmiskaupan uhri. Ja tietenkin jos on alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kaikki positiiviset kommentit ovat miehiltä! Eli naiset pitävät tätä maksullista uhrina tai nistinä, ja miehet pitävät häntä omasta halustaan tuota työtä tekevänä. Puhutaan siis tästä apn suomalaisesta opiskelijatytöstä.
Eivät oikeasti edes pidä. Käyttävät vain noita argumentteja sättiessään miehiä ja yrittäessään pitää seksi vallankäyttönsä välineenä. Feministit ne Saksassakin prostituution laillistivat. Heidän mielestään kun naisilla on oikeus tehdä kehoillaan mitä lystäävät. Palstamamma tietysti tietää paremmin jopa seksipalveluja myyvän naisen puolesta mitä tämän pitäisi tehdä. :D
Eihän maksullisissa käynti ole laitonta Suomessakaan? Vain jos maksullinen on parituksen tai ihmiskaupan uhri. Ja tietenkin jos on alaikäinen.
Miksi ihmeessä olisikaan. Laillistamisella tarkoitetaan prostituution yhteydessä sitä, että siitä tulee verotettava toimi. Paritukset, alaikäiset yms. täysin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olisikaan. Laillistamisella tarkoitetaan prostituution yhteydessä sitä, että siitä tulee verotettava toimi. Paritukset, alaikäiset yms. täysin eri asia.
Aivan varmasti suurin osa palstamammoista luulee että maksullisissa käyminen on laitonta!
Kuulostat kuumalta, ap, mä voisin ainakin panna sua, olen vienyt neitsyyden muutamalta muultakin kokemattomalta mieheltä elämäni aikana..
N29
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat kuumalta, ap, mä voisin ainakin panna sua, olen vienyt neitsyyden muutamalta muultakin kokemattomalta mieheltä elämäni aikana..
N29
Saisko ap sulta paljaalta?
Vierailija kirjoitti:
Minä otin kokemattoman 31v. miehen ja nyt on todella syvältä elämä hänen kanssaan. Alussa oli ihanaa, sitten miehelle nousi nätin naisen rakkaus päähän ja alkoi vikittelemään muitakin oikein urakalla. Aikaisemmin oli ollut siis toivoton sillä saralla.
Lisäksi miehellä on ikisinkun ärsyttäviä itsekkäitä tapoja. Meillä on lapsi ja jos mies vaikka syö ja lapsi tulee pyytämään maistiaisia miehen sapuskasta, niin mies vetää lautasta itseään kohti eikä millään halua antaa ja kun minä alan siinä kohdin valittamaan niin antaa oikein pienen palan ja ilme sellainen että kokee suurtakin menetystä.
Tämä vain yksi esimerkki, on muita lukuisia yhtä kamalia tai pahempiakin.
Särähti pahasti korvaan tuo kohta, että annat lapselllesi ruokaa toisen ihmisen lautaselta. Etkö yhtään ajattele lapsesi suun terveyttä? Neuvolasta asti on toitotettu, kuinka helppoa on välttää hampaiden reikiintyminen. Ei sylkikontaktia muiden kanssa eli lapselle aina omat ruoat ja lusikat. Tästä olen pitänyt kiinni ja kohta teini-ikäisten lasteni ei ole tarvinnut koskaan kärsiä hampaiden reikiintymisestä ja paikkaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
N29
Oletko transnainen vai mitä panisit ja millä? Nainen ei pane, naista pannaan. Ruoka ei syö suuta. Voit antaa ap:lle kyllä.
Vierailija kirjoitti:
N29
Mä voisin panna sua, mutta ikäsi arveluttaa. Oletko säilynyt hyvin ja tyttömäisenä?
Vierailija kirjoitti:
Ei me tulla stalkkaan jos meet palstalaisen kans kahville. Nyt väliaikaista meiliosoitetta vaan perustaan sit.
Mut jos teistä sattuis tuleen oikeesti pari niin ois söpöö jos palaisitte kertoon sen.
N50+
Noo ei nyt ehkä mennä kuitenkaan asioiden edelle :) Ihan tosissaan voisin kyllä lähteä sinne kahville - välillä on ihan hauska tehdä hulluiltakin kuulostavia juttuja ja noiden muutaman viestin perusteella AP vaikuttaa kivalta tyypiltä jolla on sellaisia ominaisuuksia joista tykkään - mutta en mäkään sinkkuudestani huolimatta ihan jokaiseen vastaan tulevaan mieheen sentään ihastu :) Pitää olla molemmin puolin luonteva olo toisen seurassa, ja tuntua hyvältä toisen lähellä. Jonkun kanssa se on niin ja jonkun kanssa taas ei, vaikkei toisessa mitään vikaa olisikaan. Tietää vasta sitten, kun on höpötellyt toisen kanssa hetken aikaa.
Mutta AP: Jos sellaiset matalan kynnyksen kahvitreffit kiinnostaa ilman mitään kummempia paineita, niin voidaan kyllä mun puolesta ihan piruuttaan keksiä jotakin :) Olisipahan molemmilla jotakin mitä muistella kiikkustuolissa? Täällä vakiduunissa käyvä introvertihko Helsinkiin asettunut sinkkutyttö, joka myöskään ei halua valokuvaansa treffipalstoille :D
No ei nyt mitään kahvitreffejä ikäloppujen akkojen kanssa sentään. Samassa ajassa parikymppinen tulikuuma tsekkipimu on tehnyt jo tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29
Oletko transnainen vai mitä panisit ja millä? Nainen ei pane, naista pannaan. Ruoka ei syö suuta. Voit antaa ap:lle kyllä.
Ja pöh, yksi nuorempi mies kysyi kuuman sessiomme jälkeen, että koska tulen taas panemaan häntä. Annoin kunnon kyydit ratsastamalla ja sain tietenkin siinä samalla itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me tulla stalkkaan jos meet palstalaisen kans kahville. Nyt väliaikaista meiliosoitetta vaan perustaan sit.
Mut jos teistä sattuis tuleen oikeesti pari niin ois söpöö jos palaisitte kertoon sen.
N50+Noo ei nyt ehkä mennä kuitenkaan asioiden edelle :) Ihan tosissaan voisin kyllä lähteä sinne kahville - välillä on ihan hauska tehdä hulluiltakin kuulostavia juttuja ja noiden muutaman viestin perusteella AP vaikuttaa kivalta tyypiltä jolla on sellaisia ominaisuuksia joista tykkään - mutta en mäkään sinkkuudestani huolimatta ihan jokaiseen vastaan tulevaan mieheen sentään ihastu :) Pitää olla molemmin puolin luonteva olo toisen seurassa, ja tuntua hyvältä toisen lähellä. Jonkun kanssa se on niin ja jonkun kanssa taas ei, vaikkei toisessa mitään vikaa olisikaan. Tietää vasta sitten, kun on höpötellyt toisen kanssa hetken aikaa.
Mutta AP: Jos sellaiset matalan kynnyksen kahvitreffit kiinnostaa ilman mitään kummempia paineita, niin voidaan kyllä mun puolesta ihan piruuttaan keksiä jotakin :) Olisipahan molemmilla jotakin mitä muistella kiikkustuolissa? Täällä vakiduunissa käyvä introvertihko Helsinkiin asettunut sinkkutyttö, joka myöskään ei halua valokuvaansa treffipalstoille :D
Ei aloittajaa kiinnosta. Se taitaa vain tykätä trollailusta, kun on laittanut tämän saman aloituksen useammalle eri palstalle.
vanhempinainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N29
Ja pöh, yksi nuorempi mies kysyi kuuman sessiomme jälkeen, että koska tulen taas panemaan häntä. Annoin kunnon kyydit ratsastamalla ja sain tietenkin siinä samalla itsekin.
Siis sinua pantiin. Vai käytitkö sträppäriä? Miten voi olla ihan perusasiat noin hukassa? Etkö saa ikäisiäsi miehiä?
Mene matkalle jonnekin ja ota Tinder käyttöön..tai tutustu etukäteen netissä 😊 Kauempana omasta elämästä voisi olla helpompaa. Ehkä juttelu jonkun asiantuntijan kanssa voisi avata tunnepuolen solmuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50+Noo ei nyt ehkä mennä kuitenkaan asioiden edelle :) Ihan tosissaan voisin kyllä lähteä sinne kahville - välillä on ihan hauska tehdä hulluiltakin kuulostavia juttuja ja noiden muutaman viestin perusteella AP vaikuttaa kivalta tyypiltä jolla on sellaisia ominaisuuksia joista tykkään - mutta en mäkään sinkkuudestani huolimatta ihan jokaiseen vastaan tulevaan mieheen sentään ihastu :) Pitää olla molemmin puolin luonteva olo toisen seurassa, ja tuntua hyvältä toisen lähellä. Jonkun kanssa se on niin ja jonkun kanssa taas ei, vaikkei toisessa mitään vikaa olisikaan. Tietää vasta sitten, kun on höpötellyt toisen kanssa hetken aikaa.
Ei aloittajaa kiinnosta. Se taitaa vain tykätä trollailusta, kun on laittanut tämän saman aloituksen useammalle eri palstalle.
Niin tein kaksplussalle myös, mutta sehän on ihan kuollut paikka. En mä nyt tauotta tätä palstaa voi päivitellä.
Kahvitreffit hmm... nyt ois kyllä paineita paljon koska tietäisit mun salaisuuden :D Ehkä tutustutaan muuten ensiksi? Pitää katsoa tässä välipäivien ja UV jälkeen, menee päivät töissä.
Kahvit voi olla vain kahvit, eipä nyt jänistetä ap. Saat treffikokemusta tulevan varalle. Meiliosoitetta luomaan hop hop!
Vai uuden vuoden jälkeen.....tätä naurattaa.....ei kukaan oo töissä 24/7
N50+
Vierailija kirjoitti:
Kahvit voi olla vain kahvit, eipä nyt jänistetä ap. Saat treffikokemusta tulevan varalle. Meiliosoitetta luomaan hop hop!
Vai uuden vuoden jälkeen.....tätä naurattaa.....ei kukaan oo töissä 24/7
N50+
En 24/7 mutta 12-22 eilisestä asti sunnuntaihin :)
En mä täältä mitään treffejä tullut hakemaan, aikamoiset paineet olisi tavata joku tuntematon joka tietää mun salaisuuden :)
Toisaalta ei haittais eka vähän tutustua tähän naiseen vaikka chatissa tms. :P
Muistakaa, ettei tällä palstalla saa jakaa sp-osoitteita. Kun olette yhtä aikaa palstalla niin tehkää sen sijaan "treffit" esim. eurosinkkujen chattiin, siellä siirrytte "privaattihuoneeseen" ja vaihdatte osoitteita ja tsadam, teillä on yhteys!
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa, ettei tällä palstalla saa jakaa sp-osoitteita. Kun olette yhtä aikaa palstalla niin tehkää sen sijaan "treffit" esim. eurosinkkujen chattiin, siellä siirrytte "privaattihuoneeseen" ja vaihdatte osoitteita ja tsadam, teillä on yhteys!
Joo sitä mä ajattelinkin. Vaatisi seuraajiltakin enemmän panostusta kuin trollailla mun jakamaan mailiin :)
Käy nyt vaan siellä maksullisissa. Se vie puoli tuntia. Voit sopia treffejä vaikka sitä ennen ja jälkeen sitten halutessasi. Viestisi kertoo miten ison asian olet jo saanut itsellesi paisutettua korvien väliin.