Kokematon 36-vuotias mies
Eli tosiaan, olen jo tähän ikään päässyt ilman seksiä. Ihan hetero olen ja välillä kovatkin halut. Kohtalotovereita tai vinkkejä?
Hyvää joulua!
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Ap : Sun kannattaisi oikeesti relata vaan ja antaa mennä. Ja vaikka sitten se maksullinen ekana .
Mieti nyt, jos vaikka viiden vuoden päästä löydän sen täydellisen naisen ja suhteen, niin ketä jaksaa kiinnostaa , että silloin 5 v sitten kävit pari kertaa jossain maksullisissa naisissa .Tässä ehdotus : Tee uudenvuoden lupaus , vuonna 2018 harrastan seksiä vähintään kerran kuussa ja joka kuukaudelle pitää olla uusi nainen. Kelpuuta alkuun kaikki ihan ok tyypit , äläkä mieti yhtään mitään suhdetta.
Ja aloitat heti siitä helposta eli maksullisesta .
Tällä keinolla olisit sitten vuoden päästä siinä kunnossa , että voisit jotain suhdejuttuja alkaa miettiä.
Ja kaiken sanomani sanon kokemuksella . Itse olin tosi ujo ja huono itsetuntoinen nuorena .
Eka kerta vaata 32 v. Jos En olisi uskaltanut , olisin menettänyt niin paljon . Ihanaa on ollut !! Tee se, kerran se vaan oikeasti kirpaisee ja sitten pääset vauhtiin :)
Älä analysoi vaan toimi .
Minä olen nyt 45, kaksi lastakin jo , ja nainen siis.
Ei maksullisia. Aloittajan kannattaisi laittaa nettideittiprofiili. Ja seksin kanssa aina kondomi mukana, kun kumppani tuntematon. Ihmisillä voi olla jopa diagnosoimattomia seksitauteja, jopa hiv.
Itse olen 31v kokematon mies ja omat mahdollisuudet löytää parisuhde ovat olemattomat, ap:n tilanne vaikuttaa ihan hyvältä kunhan vaan uskaltaa mennä jutteleen naisille.
Siitä että mitenkä naiset ottavat tuon kokemattomuuden niin itse olen netissä törmännyt lähinnä negatiivisiin kommentteihin siitä, s24treffit ja facebookin sinkku-ryhmät niin kyllä se kokemattomuus on turn-off. Jos ei nyt suoraan niin kiertoilmaisuin tämä kerrotaan treffiprofiilissa tai keskusteluissa. Monet myös mainitsevat tuon 30-kympin rajan jonka ylittäneitä kokemattomia miehiä pidetään outoina ja viallisina ja kehotetaan kiertämään nämä tapaukset kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 31v kokematon mies ja omat mahdollisuudet löytää parisuhde ovat olemattomat, ap:n tilanne vaikuttaa ihan hyvältä kunhan vaan uskaltaa mennä jutteleen naisille.
Siitä että mitenkä naiset ottavat tuon kokemattomuuden niin itse olen netissä törmännyt lähinnä negatiivisiin kommentteihin siitä, s24treffit ja facebookin sinkku-ryhmät niin kyllä se kokemattomuus on turn-off. Jos ei nyt suoraan niin kiertoilmaisuin tämä kerrotaan treffiprofiilissa tai keskusteluissa. Monet myös mainitsevat tuon 30-kympin rajan jonka ylittäneitä kokemattomia miehiä pidetään outoina ja viallisina ja kehotetaan kiertämään nämä tapaukset kaukaa.
Minulla on pahempiakin kokemuksia kuin tuntemattomien nettikommentit. Useamman kerran oltiin tutustuttu ja tapailtu jonkin aikaa ja seksiin olisi varmaan siirrytty pian. Mutta kun vastapuolelle selvisi että olen kokematon, kiinnostus lopahti ja mies teki katoamistempun. No, yksi näki vaivaa sen verran että piti puheen riittämättömistä kemioista ja kehui minua "kunnon naiseksi" ennen kuin häipyi.
Itse en näe mitään järkeä etsiä netistä kaikkea mahdollista kommenttia kokemattomuudesta. Lopulta vain sillä on merkitystä, mitä se yksi tietty ihminen ajattelee asiasta. Eikä ole hänenkään tehtävänsä vain ymmärtää, kannustaa ja opastaa. Hänelläkin voi olla omia pelkoja tai epävarmuutta seksin tai parisuhteen osalta.
3-kymppinen ei ole lapsi, vaikka olisi kokematon. Kokematonkaan osapuoli ei voi heittäytyä toisen hoivattavaksi.
Tunnen erään miehen joka oli kokematon 62 vuotiaaksi, kunnes kävi tekemässä yhden sijaisuuden vapaaehtoiskerhossa. Kyseessä käsityökerho. Tutustui siellä 26 vuotiaaseen naiseen ja heillä synkkasi hyvin. Alkoi seksisuhteena ja välillä näen heitä kaupungilla pyörimässä edelleenkin.
Voin kuvitella mitkä kyydit nainen on saanut jos miehellä vuosikymmenien patoutunut seksuaalinen himo ollut.
Vierailija kirjoitti:
... Enkä ole muutoin ujo, olin spolle ja nyt nokkamiehenä duunissa.
Mikä on spolle? 😯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... Enkä ole muutoin ujo, olin spolle ja nyt nokkamiehenä duunissa.
Mikä on spolle? 😯
Sotilaspoliisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pahempiakin kokemuksia kuin tuntemattomien nettikommentit. Useamman kerran oltiin tutustuttu ja tapailtu jonkin aikaa ja seksiin olisi varmaan siirrytty pian. Mutta kun vastapuolelle selvisi että olen kokematon, kiinnostus lopahti ja mies teki katoamistempun. No, yksi näki vaivaa sen verran että piti puheen riittämättömistä kemioista ja kehui minua "kunnon naiseksi" ennen kuin häipyi.
Itse en näe mitään järkeä etsiä netistä kaikkea mahdollista kommenttia kokemattomuudesta. Lopulta vain sillä on merkitystä, mitä se yksi tietty ihminen ajattelee asiasta. Eikä ole hänenkään tehtävänsä vain ymmärtää, kannustaa ja opastaa. Hänelläkin voi olla omia pelkoja tai epävarmuutta seksin tai parisuhteen osalta.
3-kymppinen ei ole lapsi, vaikka olisi kokematon. Kokematonkaan osapuoli ei voi heittäytyä toisen hoivattavaksi.
Veikkaan, että miehellä tuli kauhukuvat yhdyntäkivusta valittavasta neitsytnaisesta ja verisistä lakanoista. Mikä ei tietysti pidä paikkaansa, mikäli nainen omistaa hieromasauvan ja on sillä "sisäänajanut" itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä noin vanhana enää edes pystyisi läheisempään parisuhteeseen? Ihminen on tapojensa orja, ja ihan samoin kuin ikänsä parisuhteissa viettäneen on vaikeaa olla yksin, on ikisinkun todella vaikea sopeutua parisuhteeseen.
Tuolla logiikalla vain max. 3 vuoden parisuhteessa olleet kelpaavat kumppaniksi. Jos on yhdessä jonkun kanssa yli 5 vuotta, on piintynyt niihin yhteisiin tapoihin. Sitten jos tulee ero, kumpikin yrittää itsepäisesti toteuttaa parisuhdetta tasan samallla tavalla kuin exän kanssa.
Sen verran minäkin vanhempana miehenä voin neuvoa, että ethän vain douppaa? Se, jos mikä vielä vie kyvyn la lopulta halunkin. Samoin alkoholin liiallinen käyttö. Jos olet jo teini-ikäisenä saanut seksiä, et ole toivoton. Älä missään tapauksessa mene maksullisiin. Odota rauhassa ja tutustu kaikessa rauhassa naisiin. Älä mene ns. toivottoman tapauksen kanssa sänkyyn vaan odota sitä oikeaa joka todella haluaa sinut. Ei naimisiin tarvitse ensimmäisenä yönä mennä mutta molemminpuolinen halu täytyy löytyä. Tiedän, se on paljon helpommin sanottu kuin tehty, mutta välttämätöntä. Älä ajattele jokaista naista seksiobjektina vaan ajattele heitä ihmisinä.
Hoi AP! Lähtisin sun kanssa kahville ihan anytime, jos vaan keksittäisiin keino sopia treffeistä ilman että siellä on sitten puoli vauvapalstaa kytiksessä :) Vaikutat huumorintajuiselta järkityypiltä, jolla on jalat maassa ja kykyä analysoida asioita ilman, että jäisit piehtaroimaan itsesääliin tai kyynisyyteen. Juuri sellaisia piirteitä, joita arvostan ihmisessä. Tuollaiset merkitsee paljon enemmän kuin se, kuinka paljon toinen on ehtinyt piehtaroida sängyssä. Sitten kun löydät sen naisen jonka kanssa sulla kemiat kolahtaa yhteen, niin uskon että seksi tulee vähän kuin luonnostaan sitten aikanaan. Suorituspaineita tai jännitystä tietenkin saattaa olla alkuun ilmassa, mutta niin niitä on monilla kokeneemmillakin uuden kumppanin kanssa.
Onnea matkaan ja tsemppiä!! Älä lannistu sen oikean etsinnässä. Itsellä se teettää joskus vähän vaikeuksia, mutta jos jotakin olen 31-vuotiaaksi mennessä seksistä oppinut niin sen, että se vaan on moninverroin parempaa sellaisen ihmisen kanssa, josta välittää. Ihan eri sfääreissä. Joku muu tietysti saattaa ajatella eri tavalla eikä siinä ole mitään väärää. Kuuntele itseäsi, ja tee niin kuin susta itsestäsi tuntuu lopuksi oikealta. Virtuaalihaleja :)
t. Se sama joka nosti sulle aiemmin peukkua ja pitää nyt polvet yhdessä sitä omaa oikeaa odotellessa
Mene nyt jo sinne hu0riin. Kerkeät vielä tänäänkin. Ei sitä eukoille muutkaan kuuluttele, jos ovat käyneet/käyvät.
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt jo sinne hu0riin. Kerkeät vielä tänäänkin. Ei sitä eukoille muutkaan kuuluttele, jos ovat käyneet/käyvät.
Sellaisiakin on, jotka ilmeisesti uskoo että parisuhteen perusta on rehellisyys. Itse en tosin ole varma, onko se sen riitelyn ja uuden astiaston väärtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisiakin on, jotka ilmeisesti uskoo että parisuhteen perusta on rehellisyys. Itse en tosin ole varma, onko se sen riitelyn ja uuden astiaston väärtiä.
Vähän nyt valoja päälle. Ei täysin rehellistä ihmistä olekaan. Ja eihän asiasta tarvitse edes puhua mitään, vaan olla hiljaa. Eipä tulisi itselleni edes mieleen tivata kumppaneiden aiemmista seksikokemuksista. Eikä varsinkaan pitää epärehellisenä, jos ei kertoisi yksityiskohtaisesti panokokemuksistaan.
Mene ap maksullisiin. Sinulla on ikää ja tuolla pohdintatyylilläsi olet pian 45 ja sama pähkäily jatkuu. Kävin itse vähän päälle 30 vuotiaana hoitamassa asian pois päiväjärjestyksestä ja vuoden aikana taisi olla kuusi seksikumppania sen jälkeen. Tuollainen asia kasvaa suhteettoman isoksi päässäsi ja muodostaa vain lisää estoja. Jos olisit 16 en todellakaan suosittelisi. En edes 26 vuotiaalle. Sinuna menisin. Ainoa mitä itse olen katunut on se, etten mennyt aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Minä otin kokemattoman 31v. miehen ja nyt on todella syvältä elämä hänen kanssaan. Alussa oli ihanaa, sitten miehelle nousi nätin naisen rakkaus päähän ja alkoi vikittelemään muitakin oikein urakalla. Aikaisemmin oli ollut siis toivoton sillä saralla.
Lisäksi miehellä on ikisinkun ärsyttäviä itsekkäitä tapoja. Meillä on lapsi ja jos mies vaikka syö ja lapsi tulee pyytämään maistiaisia miehen sapuskasta, niin mies vetää lautasta itseään kohti eikä millään halua antaa ja kun minä alan siinä kohdin valittamaan niin antaa oikein pienen palan ja ilme sellainen että kokee suurtakin menetystä.
Tämä vain yksi esimerkki, on muita lukuisia yhtä kamalia tai pahempiakin.
Maistiaisia toisen lautaselta? Vinkki: antakaa nyt ihmeessä lapsellenne omakin lautanen ja ruokaa siihen!
Hauska lukea tätä debattia menisikö ap maksullisiin vai ei :D
Varmaan kaikki positiiviset kommentit ovat miehiltä! Eli naiset pitävät tätä maksullista uhrina tai nistinä, ja miehet pitävät häntä omasta halustaan tuota työtä tekevänä. Puhutaan siis tästä apn suomalaisesta opiskelijatytöstä.
Me naiset taidamme suositella, että mene semmoisen naisen kanssa, josta olet kiinnostunut, joka tykkää susta ja oikeesti haluaa seksiä sun kanssa. Elämys on jotain ihan muuta silloin! Aito himo ja halu tuottaa nautintoo molemmin puolin.
Ei me tulla stalkkaan jos meet palstalaisen kans kahville. Nyt väliaikaista meiliosoitetta vaan perustaan sit.
Mut jos teistä sattuis tuleen oikeesti pari niin ois söpöö jos palaisitte kertoon sen.
N50+
Onko sulla, ap, kavereita lainkaan? Onko naispuolisia kavereita? Jotenkin tuntuu, että olet jumittunut omaan yksinäisyyteesi ja murehdit ihan liikaa, mitä muut ajattelevat susta. Etkö luota muihin ihmisiin? Sun ongelmasi on se, ettet jotenkin saa yhteyttä muihin. Et uskalla tutustua kehenkään etkä avata itseäsi muille. Miksi? Ihmisiin tutustuminen vaatii rohkeutta ja itsensä likoon laittamista. Täytyy uskaltaa luottaa siihen, että muut tykkäävät susta sellaisena kuin olet. Ja jos eivät tykkää, anna sellaisten ihmisten mennä. Ohjeeni on siis: tutustu naisiin rohkeasti. Alenna vähän rimaa. Älä vaadi itseltäsi tai treffikumppaneiltasi liikaa. Treffaile monenlaisia naisia. Kokemattomuudesta ei välttämättä tarvii avautua. Se ei näy päällepäin, koska useimpia jännittää eka kerta uuden kumppanin kanssa joka tapauksessa, oli kokemusta tai ei. Sano vaikka että sinulla ei ole ollut mitään vakavia suhteita. Tai jos kohtaat jonkun yhtä kokemattoman, sittenhän voit kertoa. Luulisi että samassa tilanteessa oleva nainen ainakin ymmärtäisi.
Vierailija kirjoitti:
Hauska lukea tätä debattia menisikö ap maksullisiin vai ei :D
Varmaan kaikki positiiviset kommentit ovat miehiltä! Eli naiset pitävät tätä maksullista uhrina tai nistinä, ja miehet pitävät häntä omasta halustaan tuota työtä tekevänä. Puhutaan siis tästä apn suomalaisesta opiskelijatytöstä.
Eivät oikeasti edes pidä. Käyttävät vain noita argumentteja sättiessään miehiä ja yrittäessään pitää seksi vallankäyttönsä välineenä. Feministit ne Saksassakin prostituution laillistivat. Heidän mielestään kun naisilla on oikeus tehdä kehoillaan mitä lystäävät. Palstamamma tietysti tietää paremmin jopa seksipalveluja myyvän naisen puolesta mitä tämän pitäisi tehdä. :D
Siis kumpaa joukkoa itse edustat, niitä ikänsä parisuhteessa olleita vai ikisinkkuja? Arvaanpa, että olet ollut aikuisikäsi parisuhteessa. Olen huomannut, että parisuhteessa pitkään olleet luulevat parisuhteilua jotenkin kovin erilliseksi osa-alueeksi kaikista muista ihmissuhteista. Niin ei kuitenkaan ole. Ihmissuhteita voi harjoitella kaikissa ihmissuhteissa, kotona, kavereiden, työkavereiden jne. kanssa. Samat perusjutut toimivat kaikissa. Itse tiedän paljon miehiä, jotka ovat löytäneet ensimmäiset pitkät ihmissuhteensa naisen kanssa 35-45-vuotiaina. Noista miehistä tunnen muutaman niin hyvin, että tiedän heidän nykyisen tilanteensa: ovat onnellisesti naimisissa edelleen ja takana avioliittoa yli kymmenen vuotta.