Kokematon 36-vuotias mies
Eli tosiaan, olen jo tähän ikään päässyt ilman seksiä. Ihan hetero olen ja välillä kovatkin halut. Kohtalotovereita tai vinkkejä?
Hyvää joulua!
Kommentit (233)
Toisaalta maksulliselta tai kokeneelta voisit saada "opetusta" ja tosiaan, sitä kokemusta, jota sinulla ei vielä ole. Tosin olen ymmärtänyt, että naiset eivät suhtaudu miehen maksullisissa käymiseen suopeasti. Sinulle sopisi myös kokematon (aikuinen) nainen. Jos muuten kemiat suurinpiirtein kohtaa, niin hänen kanssaan voisitte yhdessä harjoitella ja opettaa toisianne.
Olen itsekin kokematon, nainen tosin, ja miettinyt samoja asioita.
N25
N25 kirjoitti:
Toisaalta maksulliselta tai kokeneelta voisit saada "opetusta" ja tosiaan, sitä kokemusta, jota sinulla ei vielä ole. Tosin olen ymmärtänyt, että naiset eivät suhtaudu miehen maksullisissa käymiseen suopeasti. Sinulle sopisi myös kokematon (aikuinen) nainen. Jos muuten kemiat suurinpiirtein kohtaa, niin hänen kanssaan voisitte yhdessä harjoitella ja opettaa toisianne.
N25
En oikein usko, että maksulliselta saa sellaista opetusta, josta olisi apua sitten kun on ihan keskinäisestä halusta jonkun kanssa sängyssä. Se maksullinen kun saa maksun nimenomaan siitä, että mies saa tyydytyksen. Tai kai sitä voi ostaa sellaisenkin palvelun, jossa kädestä pitäen neuvotaan, mistä, miten ja miten kovaa pitää hyväillä, nuolla jne., mutta seuraavan naisen kohdalla nekään ohjeet eivät enää pidä paikkaansa, koska hän voi tykätä hellemmästä tai kovemmasta kosketuksesta. Teki ap mitä tahansa, niin lopuksi maksullinen huokailee hämmästyneenä hänen loistavista rakastajan taidoistaan ja nopeasti oppimiskyvystään :-D
Sen sijaan maksullisella käynti voisi poistaa paineita ja auttaa suhtautumaan seksiin luontevammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me tulla stalkkaan jos meet palstalaisen kans kahville. Nyt väliaikaista meiliosoitetta vaan perustaan sit.
Mut jos teistä sattuis tuleen oikeesti pari niin ois söpöö jos palaisitte kertoon sen.
N50+Noo ei nyt ehkä mennä kuitenkaan asioiden edelle :) Ihan tosissaan voisin kyllä lähteä sinne kahville - välillä on ihan hauska tehdä hulluiltakin kuulostavia juttuja ja noiden muutaman viestin perusteella AP vaikuttaa kivalta tyypiltä jolla on sellaisia ominaisuuksia joista tykkään - mutta en mäkään sinkkuudestani huolimatta ihan jokaiseen vastaan tulevaan mieheen sentään ihastu :) Pitää olla molemmin puolin luonteva olo toisen seurassa, ja tuntua hyvältä toisen lähellä. Jonkun kanssa se on niin ja jonkun kanssa taas ei, vaikkei toisessa mitään vikaa olisikaan. Tietää vasta sitten, kun on höpötellyt toisen kanssa hetken aikaa.
Mutta AP: Jos sellaiset matalan kynnyksen kahvitreffit kiinnostaa ilman mitään kummempia paineita, niin voidaan kyllä mun puolesta ihan piruuttaan keksiä jotakin :) Olisipahan molemmilla jotakin mitä muistella kiikkustuolissa? Täällä vakiduunissa käyvä introvertihko Helsinkiin asettunut sinkkutyttö, joka myöskään ei halua valokuvaansa treffipalstoille :D
Ei aloittajaa kiinnosta. Se taitaa vain tykätä trollailusta, kun on laittanut tämän saman aloituksen useammalle eri palstalle.
Niin tein kaksplussalle myös, mutta sehän on ihan kuollut paikka. En mä nyt tauotta tätä palstaa voi päivitellä.
Kahvitreffit hmm... nyt ois kyllä paineita paljon koska tietäisit mun salaisuuden :D Ehkä tutustutaan muuten ensiksi? Pitää katsoa tässä välipäivien ja UV jälkeen, menee päivät töissä.
En enää ihmettele, että ap on neitsyt. Joku nainen osoittaa suoraan kiinnostustaan ja mieheltä menee heti pupu pöksyyn. Nythän juuri aloittajalla olisi tuhannen taalan tilaisuus, kun vastapuoli tietää missä mennään, eikä tarvitse enää sitä asiaa häpeillä tai miettiä, miten kertoa asia. Kuvittelin, että aloittaja halusi päästä poikuudestaan eroon, eikä etsiä kaverisuhteita, mutta ei näköjään itsekään tiedä, mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
N25 kirjoitti:
N25
En oikein usko, että maksulliselta saa sellaista opetusta, josta olisi apua sitten kun on ihan keskinäisestä halusta jonkun kanssa sängyssä. Se maksullinen kun saa maksun nimenomaan siitä, että mies saa tyydytyksen. Tai kai sitä voi ostaa sellaisenkin palvelun, jossa kädestä pitäen neuvotaan, mistä, miten ja miten kovaa pitää hyväillä, nuolla jne., mutta seuraavan naisen kohdalla nekään ohjeet eivät enää pidä paikkaansa, koska hän voi tykätä hellemmästä tai kovemmasta kosketuksesta. Teki ap mitä tahansa, niin lopuksi maksullinen huokailee hämmästyneenä hänen loistavista rakastajan taidoistaan ja nopeasti oppimiskyvystään :-D
Sen sijaan maksullisella käynti voisi poistaa paineita ja auttaa suhtautumaan seksiin luontevammin.
Tämä minullekin tuli mieleen. Maksullisella ap ei opi muuta kuin löytämään oikean reiän. Sitä ap ei opi, kuinka naista pidetään hyvänä tai miten nainen tyydytetään, koska maksullinen näyttelee. Jokainen nainen on erilainen ja jokaisen kanssa on opeteltava erikseen, mikä toimii ja mikä ei toimi.
Siinä mielessä parempi olisi tarttua tuon yhden esittämään treffikutsuun, koska hänellä ilmeisesti on ihan oikea halua päästä korkkaamaan mieheltä poikuus.
Suhtautuisin kyllä suurella varauksella tällaisten trollipalstojen kautta tapahtuviin treffiehdotteluihin.
Herranen aika! En ollut viemässä AP:lta poikuutta ainakaan heti ensi kättelyssä! En ole ikinä harrastanut seksiä tuntemattomien kanssa, enkä koe tarvetta harrastaa jatkossakaan. Haluan että siinä on aitoa kipinää ja kemiaa. Niitä ei välttämättä ole, vaikka toinen olisi muuten kuinka mukava tyyppi tahansa. Muutaman palstaviestin perusteella vähän hankala sanoa.
Ei sillä, että se poikuus mikään ongelma olisi. Mutta kyllä mulla nyt lähtökohtaisesti heräsi kiinnostus ihan vaan AP:hen ihmisenä. Oli muutama asia joihin samaistuin, ja jos nyt tämän ketjun perusteella yrittää arvioida niin AP vaikuttaa hyvältä tyypiltä jonka kanssa mielellään vaihtaisi muutaman ajatuksen lisää. Ihan ilman mitään taka-ajatuksia. Harvoin täällä tulee kenestäkään sellainen olo, ja nyt kun tuli niin en malttanut olla kokeilematta kepillä jäätä. Eihän tässä mitään menetä.
Jos nyt sattuisi käymään niin hassusti että oikeasti nähtäisiin AP:n kanssa ja olisi sitä kipinää molemmin puolin - realismin nimissä pitää tosin sanoa että aikamoinen tuuri saisi olla - niin mikäs siinä sitten. Mutta ei nyt tosiaan mennä asioiden edelle.
Ja ihan tavallinen 30+ nainen täällä langan toisessa päässä on, vaikka vauvafoorumia satunnaisesti selailenkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 31v kokematon mies ja omat mahdollisuudet löytää parisuhde ovat olemattomat, ap:n tilanne vaikuttaa ihan hyvältä kunhan vaan uskaltaa mennä jutteleen naisille.
Siitä että mitenkä naiset ottavat tuon kokemattomuuden niin itse olen netissä törmännyt lähinnä negatiivisiin kommentteihin siitä, s24treffit ja facebookin sinkku-ryhmät niin kyllä se kokemattomuus on turn-off. Jos ei nyt suoraan niin kiertoilmaisuin tämä kerrotaan treffiprofiilissa tai keskusteluissa. Monet myös mainitsevat tuon 30-kympin rajan jonka ylittäneitä kokemattomia miehiä pidetään outoina ja viallisina ja kehotetaan kiertämään nämä tapaukset kaukaa.
Minulla on pahempiakin kokemuksia kuin tuntemattomien nettikommentit. Useamman kerran oltiin tutustuttu ja tapailtu jonkin aikaa ja seksiin olisi varmaan siirrytty pian. Mutta kun vastapuolelle selvisi että olen kokematon, kiinnostus lopahti ja mies teki katoamistempun. No, yksi näki vaivaa sen verran että piti puheen riittämättömistä kemioista ja kehui minua "kunnon naiseksi" ennen kuin häipyi.
Itse en näe mitään järkeä etsiä netistä kaikkea mahdollista kommenttia kokemattomuudesta. Lopulta vain sillä on merkitystä, mitä se yksi tietty ihminen ajattelee asiasta. Eikä ole hänenkään tehtävänsä vain ymmärtää, kannustaa ja opastaa. Hänelläkin voi olla omia pelkoja tai epävarmuutta seksin tai parisuhteen osalta.
3-kymppinen ei ole lapsi, vaikka olisi kokematon. Kokematonkaan osapuoli ei voi heittäytyä toisen hoivattavaksi.
Veikkaan, että miehellä tuli kauhukuvat yhdyntäkivusta valittavasta neitsytnaisesta ja verisistä lakanoista. Mikä ei tietysti pidä paikkaansa, mikäli nainen omistaa hieromasauvan ja on sillä "sisäänajanut" itsensä.
Ei miehellä vaan miehillä. Ja mitäs ihmeen väliä sillä on, mitä kauhukuvia miehillä alkoi päässä pyöriä? Ottivat kuitenkin jalat alleen, vaikka joka paikassa valehdellaan että kokematon nainen on joka miehen fantasia. Onneksi en kuitenkaan ollut niin typerä, että olisin niitä juttuja uskonut. 3-kymppinen kokematon on lähes kaikkien mielestä outo. Se pitää vain hyväksyä ja lähestyä ihmisiä siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me tulla stalkkaan jos meet palstalaisen kans kahville. Nyt väliaikaista meiliosoitetta vaan perustaan sit.
Mut jos teistä sattuis tuleen oikeesti pari niin ois söpöö jos palaisitte kertoon sen.
N50+Noo ei nyt ehkä mennä kuitenkaan asioiden edelle :) Ihan tosissaan voisin kyllä lähteä sinne kahville - välillä on ihan hauska tehdä hulluiltakin kuulostavia juttuja ja noiden muutaman viestin perusteella AP vaikuttaa kivalta tyypiltä jolla on sellaisia ominaisuuksia joista tykkään - mutta en mäkään sinkkuudestani huolimatta ihan jokaiseen vastaan tulevaan mieheen sentään ihastu :) Pitää olla molemmin puolin luonteva olo toisen seurassa, ja tuntua hyvältä toisen lähellä. Jonkun kanssa se on niin ja jonkun kanssa taas ei, vaikkei toisessa mitään vikaa olisikaan. Tietää vasta sitten, kun on höpötellyt toisen kanssa hetken aikaa.
Mutta AP: Jos sellaiset matalan kynnyksen kahvitreffit kiinnostaa ilman mitään kummempia paineita, niin voidaan kyllä mun puolesta ihan piruuttaan keksiä jotakin :) Olisipahan molemmilla jotakin mitä muistella kiikkustuolissa? Täällä vakiduunissa käyvä introvertihko Helsinkiin asettunut sinkkutyttö, joka myöskään ei halua valokuvaansa treffipalstoille :D
Ei aloittajaa kiinnosta. Se taitaa vain tykätä trollailusta, kun on laittanut tämän saman aloituksen useammalle eri palstalle.
Niin tein kaksplussalle myös, mutta sehän on ihan kuollut paikka. En mä nyt tauotta tätä palstaa voi päivitellä.
Kahvitreffit hmm... nyt ois kyllä paineita paljon koska tietäisit mun salaisuuden :D Ehkä tutustutaan muuten ensiksi? Pitää katsoa tässä välipäivien ja UV jälkeen, menee päivät töissä.
En enää ihmettele, että ap on neitsyt. Joku nainen osoittaa suoraan kiinnostustaan ja mieheltä menee heti pupu pöksyyn. Nythän juuri aloittajalla olisi tuhannen taalan tilaisuus, kun vastapuoli tietää missä mennään, eikä tarvitse enää sitä asiaa häpeillä tai miettiä, miten kertoa asia. Kuvittelin, että aloittaja halusi päästä poikuudestaan eroon, eikä etsiä kaverisuhteita, mutta ei näköjään itsekään tiedä, mitä haluaa.
Minusta on itsestään selvää, että jos ihmisellä olisi tehtynä vakaa päätös että seksiä pitää harrastaa ja jos ihmisellä olisi rohkeutta lähestyä muita, neitsyys olisi mennyt aikaa sitten.
Aloittaja pelkää ihan hirveästi tasavertaisen ihmisen kohtaamista. Siksi hän pohdiskelee seksin ostamista.
Minä en oikein ymmärrä tätä esitettyä mielipidettä jonka mukaan maksullinen nainen ei voi opettaa kokematonta naisen tyydyttämisen saloihin. Minkä tahansa palvelun ostamiseen liittyy luontevasti kertoa odotuksistaan ja siitä mitä on hakemassa. Olen ihan varma, että jos avoimesti kertoo omasta kokemattomuudestaan ja halusta oppia tietämään miten nainen saadaan onnesta sekaisin siihen varmasti löytyy neuvoja. Ihan tavallisia ihmisiä ne maksulliset naisetkin on. Luultavasti parempia ja avoimempia kertomaan kehostaan ja siitä mistä itse tykkäävät kuin keskimäärin.
En silti suosittele maksullisten palveluita. Menet vain ihan tavallisille treffeille naisten kanssa ja yritä löytää kaveri jonka kanssa juttu luistaa. Siitä se nyt etenee kuin itsestään. Rauhallisesti ja itsevarmasti jatkat romanttisen jännitteen rakentamista. Aika pian huomaat naisen paljon itseäsi voimakkaammin haluavan alastomien vartaloidenne kietoutuvan toisiinsa. Tässä pisteessä et enää pysty epäonnistumaan jollet jotain todella tökeröä temppua keksi.
Seksi silloin kun molemmat haluaa sitä jokaisella solullaan on aika helppoa ja todella nautinnollista. Oikeastaan teet mitä tahansa niin se tuntuu hyvältä.
Hyvässä seksissä tärkeintä on tunnelma ja jännite joka on saatu aikaa ennen ensimmäistä varsinaista kosketusta. Pieni romanttinen ele edellisenä iltana. Mukava viesti päivällä ja illalla kun tapaatte on lähtöasetelma jo jotain ihan uutta. Parhaimmillaan saat lähes tapella vastaan jos halua pitää housut jalassa.
Toiseksi tärkeintä on esileikki, hyväily ja asteittain eteneminen kohti aina vain kiihkeämpää hetkeä. Tämän kuuluu jatkua myös miehen laukeamisen jälkeen. Eikä vaan kierähdetä päältä pois ja aleta nukkumaan. :)
Vasta näiden jälkeen tulee itse yhdyntä. Jos nuo kaksi ensimmäistä vaihetta on oikein suoritettu niin nainen on jo tässä vaiheessa sen verran paljon onnesta sekaisin, ettei ole väliä vaikkei jännityksestä johtuen edes onnistuisi ollenkaan ensimmäisellä kerralla. Kyllä, puhun omasta kokemuksesta.
T. noin saman ikäinen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se varmasti jokaiselle miehelle iso häpeä jos on yli 30v ja poikuus tallella. Kysy keltä vaan. Ja varmasti naisista outoa. Siksi mulle 'helpoin' tapa olisi maksullinen, ei tarvitsisi pyydellä anteeksi osaamattomuutta ynnä muuta. Tai joku random baarista löytämä.
Kyllähän tuo kahvittelija kiinnostaa tietenkin, mutta mieti nyt mun näkökulmasta tapaamista.. :) Kuitenkaan en ole kertonut tätä kuin yhdelle naiselle jonka tunnen.
Sehän se päällisin juttu mussa olisi naisenkin mielessä, ei mikään muu! Ehkä jos eka tutustuisi vaikka chatissa eikä heti ryntää tapaamaan olisi eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikein ymmärrä tätä esitettyä mielipidettä jonka mukaan maksullinen nainen ei voi opettaa kokematonta naisen tyydyttämisen saloihin. Minkä tahansa palvelun ostamiseen liittyy luontevasti kertoa odotuksistaan ja siitä mitä on hakemassa. Olen ihan varma, että jos avoimesti kertoo omasta kokemattomuudestaan ja halusta oppia tietämään miten nainen saadaan onnesta sekaisin siihen varmasti löytyy neuvoja. Ihan tavallisia ihmisiä ne maksulliset naisetkin on. Luultavasti parempia ja avoimempia kertomaan kehostaan ja siitä mistä itse tykkäävät kuin keskimäärin.
En silti suosittele maksullisten palveluita. Menet vain ihan tavallisille treffeille naisten kanssa ja yritä löytää kaveri jonka kanssa juttu luistaa. Siitä se nyt etenee kuin itsestään. Rauhallisesti ja itsevarmasti jatkat romanttisen jännitteen rakentamista. Aika pian huomaat naisen paljon itseäsi voimakkaammin haluavan alastomien vartaloidenne kietoutuvan toisiinsa. Tässä pisteessä et enää pysty epäonnistumaan jollet jotain todella tökeröä temppua keksi.
Seksi silloin kun molemmat haluaa sitä jokaisella solullaan on aika helppoa ja todella nautinnollista. Oikeastaan teet mitä tahansa niin se tuntuu hyvältä.
Hyvässä seksissä tärkeintä on tunnelma ja jännite joka on saatu aikaa ennen ensimmäistä varsinaista kosketusta. Pieni romanttinen ele edellisenä iltana. Mukava viesti päivällä ja illalla kun tapaatte on lähtöasetelma jo jotain ihan uutta. Parhaimmillaan saat lähes tapella vastaan jos halua pitää housut jalassa.
Toiseksi tärkeintä on esileikki, hyväily ja asteittain eteneminen kohti aina vain kiihkeämpää hetkeä. Tämän kuuluu jatkua myös miehen laukeamisen jälkeen. Eikä vaan kierähdetä päältä pois ja aleta nukkumaan. :)
Vasta näiden jälkeen tulee itse yhdyntä. Jos nuo kaksi ensimmäistä vaihetta on oikein suoritettu niin nainen on jo tässä vaiheessa sen verran paljon onnesta sekaisin, ettei ole väliä vaikkei jännityksestä johtuen edes onnistuisi ollenkaan ensimmäisellä kerralla. Kyllä, puhun omasta kokemuksesta.
Mutta eihän aloittaja tuollaiseen kykene. Ei hän halua kohdata tasavertaista ihmistä ja ottaa riskiä torjutuksi tulemisesta. Hän haluaa ostaa varman hyväksynnän. Hän haluaa seksikokemuksen, jossa hän päättää kaikesta. Siksi maksullista seksiä mietitään ja se on osoitus siitä, että ei ihmisestä ole kunnon parisuhteeseen.
Ihmettelen kyllä tosissani kuvitelmaasi siitä, että maksullinen muka olisi jotenkin avoimempi kertomaan mistä nauttii. Seksin myyminen on jo osoitus seksin halventamisesta. Ja on ihan absudi ajatus, että joku alkaisi selostaa ventovieraalle noin intiimejä asioita. En tuomitse seksin ostamista tai myymistä, mutta pidän idioottina jokaista joka kuvittelee seksiä myyvän ihmisen ymmärtävän seksistä jotain syvällistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se varmasti jokaiselle miehelle iso häpeä jos on yli 30v ja poikuus tallella. Kysy keltä vaan. Ja varmasti naisista outoa. Siksi mulle 'helpoin' tapa olisi maksullinen, ei tarvitsisi pyydellä anteeksi osaamattomuutta ynnä muuta. Tai joku random baarista löytämä.
Kyllähän tuo kahvittelija kiinnostaa tietenkin, mutta mieti nyt mun näkökulmasta tapaamista.. :) Kuitenkaan en ole kertonut tätä kuin yhdelle naiselle jonka tunnen.
Sehän se päällisin juttu mussa olisi naisenkin mielessä, ei mikään muu! Ehkä jos eka tutustuisi vaikka chatissa eikä heti ryntää tapaamaan olisi eri asia.
Aika monelle pojalle ja miehelle tuo on ollut iso häpeä. Silti he ovat uskaltaneet ottaa riskin ja lähestyä naista tasavertaisena. Jos sinä et pysty siihen seksissä, missä kaikessa muussa et siihen pysty? Missä kaikessa etsisit sinulle helpointa keinoa ja haluaisit ehdottoman kontrollin?
Okei ehkä mä luovutan sitten. :) Oonhan mä tähänkin mennessä selvinnyt ilman, kai jatkossakin. Kiitti kommenteista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eihän aloittaja tuollaiseen kykene. Ei hän halua kohdata tasavertaista ihmistä ja ottaa riskiä torjutuksi tulemisesta. Hän haluaa ostaa varman hyväksynnän. Hän haluaa seksikokemuksen, jossa hän päättää kaikesta. Siksi maksullista seksiä mietitään ja se on osoitus siitä, että ei ihmisestä ole kunnon parisuhteeseen.
Ihmettelen kyllä tosissani kuvitelmaasi siitä, että maksullinen muka olisi jotenkin avoimempi kertomaan mistä nauttii. Seksin myyminen on jo osoitus seksin halventamisesta. Ja on ihan absudi ajatus, että joku alkaisi selostaa ventovieraalle noin intiimejä asioita. En tuomitse seksin ostamista tai myymistä, mutta pidän idioottina jokaista joka kuvittelee seksiä myyvän ihmisen ymmärtävän seksistä jotain syvällistä.
Kukaan maksullisissa käynyt ei voi olla kunnon parisuhteessa? Haha... onko PIKKAISEN naiivia sulta! Taitaa aika monet miehet testanneet maksullista jossain vaiheessa elämäänsä. Haastatteleppa eka jotain maksullista (ei ihmiskaupan tai parituksen uhria) ennen kuin ladot kärkkäitä mielipiteitäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan maksullisissa käynyt ei voi olla kunnon parisuhteessa? Haha... onko PIKKAISEN naiivia sulta! Taitaa aika monet miehet testanneet maksullista jossain vaiheessa elämäänsä. Haastatteleppa eka jotain maksullista (ei ihmiskaupan tai parituksen uhria) ennen kuin ladot kärkkäitä mielipiteitäsi.
Miksi haastattelisin?
Ja se että on parisuhteessa, ei tarkoita että on kunnon parisuhteessa. Itse asiassa puolet on huonossa, sen kertovat erotilastot.
Öh, käsitättekö, että maksullinen ei oikeasti halua seksiä asiakkaan kanssa? Asiakas voi olla hänelle jopa todella vastenmielinen. Hän tosiaan tarjoaa ihan vain reikää tai mistä asiakas nyt maksaakaan.
Itse en pystyisi ikinä nauttimaan jos toinen ei haluaisi ja teeskentelisi.
Muuten olen tullut siihen tulokseen, että ap on joko provo tai ei oikeasti edes halua naista tai suhdetta naisen kanssa: sanoo, että puhelin pitäisi päivittää, jos aikoisi tinderiin, mutta kuitenkin pystyy käydä katsomassa suosittujen miesten profiileja. Ei mene chattiin. Ei perusta anonyymiä meiliosoitetta, johon voisi ohjata yhteydenotot. Ei edes harkitse naisen kutsua käydä kahvilla. Ei vastaa onko ystäviä, etenkin naisystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Öh, käsitättekö, että maksullinen ei oikeasti halua seksiä asiakkaan kanssa? Asiakas voi olla hänelle jopa todella vastenmielinen. Hän tosiaan tarjoaa ihan vain reikää tai mistä asiakas nyt maksaakaan.
Muuten olen tullut siihen tulokseen, että ap on joko provo tai ei oikeasti edes halua naista tai suhdetta naisen kanssa: sanoo, että puhelin pitäisi päivittää, jos aikoisi tinderiin, mutta kuitenkin pystyy käydä katsomassa suosittujen miesten profiileja. Ei mene chattiin. Ei perusta anonyymiä meiliosoitetta, johon voisi ohjata yhteydenotot. Ei edes harkitse naisen kutsua käydä kahvilla. Ei vastaa onko ystäviä, etenkin naisystäviä.
On mulla anonyymi meiliosoite ja treffiprofiili, ei vain ole tinderiä. Voin kyllä chattailla ja meilailla kahvittelijan kanssa mutta en kyllä uskalla ensikis kasvotusten tavata.
On mulla töissä työkavereita, mutta tän muuton jälkeen jäin kyllä aika yksin siviilielämässä. Töissä naisia ja miehiä kaverina.
Uppoudun töihin ja kyllähän sen normaalin elämän saa aika minimiin vedettyä esimerkiksi tämän viikon 12-22 vuoroilla.
Mutta kaipa mä oon liian epäsosiaalinen parisuhteeseen kun ei ole edes niin isoa hinkua etsiä ystäviä tai edes kaipaa enää seuraa vapailla. En ihastukkaan kovin usein, varmaan senkin takia jäänyt seksit harrastamatta.
Vierailija kirjoitti:
Siitähän se kokemattomuus johtuu, että ei oikeasti halua naista/miestä. Ajatuksen tasolla varmaan ihan kiva kuvitella kotona, että harrastaisi seksiä jonkun kanssa. Tai todella houkuttelevaakin.
Sitten todellisuus onkin se, että netissä sovituille treffeille ilmestyy aivan vieras ihminen, jonka ulkonäkö ei herätä mitään kiinnostusta ja jolla on roppakaupalla omia toiveita, epäilyksiä ja epävarmuutta. Siitä alkaisi tuskallisen hidas haparointi kohti parempaa tutustumista ja se lopullinen päämäärä voi olla kuukausien päässä. Jos sinne edes päästään. Ja edelleen se ihminen on tavallinen, tylsä, vieras ja vaativa. Kun oikeasti sen piti mennä niin, että ilmassa on heti sähköä ja vastapuoli on valmis saman tien unohtamaan omat tarpeensa ja toiveensa ja asettumaan opettajaksi ja ymmärtäjäksi kokemattomalle.
Kun vastassa onkin oikea ihminen, osa vain toteaa että tästä on liikaa vaivaa ja minun pitäisi päästä helpommalla. Jotkut turvautuvat tässä vaiheessa rahaan, jotkut antavat periksi. Luovuttajia molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten olen tullut siihen tulokseen, että ap on joko provo tai ei oikeasti edes halua naista tai suhdetta naisen kanssa: sanoo, että puhelin pitäisi päivittää, jos aikoisi tinderiin, mutta kuitenkin pystyy käydä katsomassa suosittujen miesten profiileja. Ei mene chattiin. Ei perusta anonyymiä meiliosoitetta, johon voisi ohjata yhteydenotot. Ei edes harkitse naisen kutsua käydä kahvilla. Ei vastaa onko ystäviä, etenkin naisystäviä.Siitähän se kokemattomuus johtuu, että ei oikeasti halua naista/miestä. Ajatuksen tasolla varmaan ihan kiva kuvitella kotona, että harrastaisi seksiä jonkun kanssa. Tai todella houkuttelevaakin.
Sitten todellisuus onkin se, että netissä sovituille treffeille ilmestyy aivan vieras ihminen, jonka ulkonäkö ei herätä mitään kiinnostusta ja jolla on roppakaupalla omia toiveita, epäilyksiä ja epävarmuutta. Siitä alkaisi tuskallisen hidas haparointi kohti parempaa tutustumista ja se lopullinen päämäärä voi olla kuukausien päässä. Jos sinne edes päästään. Ja edelleen se ihminen on tavallinen, tylsä, vieras ja vaativa. Kun oikeasti sen piti mennä niin, että ilmassa on heti sähköä ja vastapuoli on valmis saman tien unohtamaan omat tarpeensa ja toiveensa ja asettumaan opettajaksi ja ymmärtäjäksi kokemattomalle.
Kun vastassa onkin oikea ihminen, osa vain toteaa että tästä on liikaa vaivaa ja minun pitäisi päästä helpommalla. Jotkut turvautuvat tässä vaiheessa rahaan, jotkut antavat periksi. Luovuttajia molemmat.
Olenhan mä ollut, sanotaanko 5 kertaa, ihastunut tässä aikuisiällä. Kaikki siis ihan tosielämässä tavattuja. Kyllä mä olisin heidän kanssaan halunnut olla ja juttelinkin parin kanssa aika paljonkin. Ei ollut mitään mielikuvaihastuksia.
Omassa päässä vaan aina kummitteli se että on poikuus tallella ja se olisi ihan liian outoa enkä kelpaisi eikä olisi mitään annettavaa. En koskaan tosissani uskaltanut yrittää. Ei tälläisestä voi mieskavereiden kanssa puhua, varsinkaan enää :) Ainakin mun kaveripiirissä jo yli 20-vuotias jolla on poikuus tallella oli pilkan kohde.
AP, no prob! Ymmärrän hyvin :) Sori, ei ollut tarkoitus olla tungetteleva.
Jotenkin vaan tuli näiden sun muutaman viestin perusteella sellainen olo, että voisi olla kiva vaihtaa ajatuksia. En tiedä jos sua kiinnostaa. Mutta se chatti tai sähköposti voisi tarkemmin ajateltuna olla ehkä itellekin mukavampi vaihtoehto alkuun.
Hyvää työputkea joka tapauksessa, koitahan jaksaa :)
t. Se kahvitreffiehdottelija