Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokematon 36-vuotias mies

Vierailija
24.12.2017 |

Eli tosiaan, olen jo tähän ikään päässyt ilman seksiä. Ihan hetero olen ja välillä kovatkin halut. Kohtalotovereita tai vinkkejä?

Hyvää joulua!

Kommentit (233)

Vierailija
221/233 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein ymmärrä tätä esitettyä mielipidettä jonka mukaan maksullinen nainen ei voi opettaa kokematonta naisen tyydyttämisen saloihin. Minkä tahansa palvelun ostamiseen liittyy luontevasti kertoa odotuksistaan ja siitä mitä on hakemassa. Olen ihan varma, että jos avoimesti kertoo omasta kokemattomuudestaan ja halusta oppia tietämään miten nainen saadaan onnesta sekaisin siihen varmasti löytyy neuvoja. Ihan tavallisia ihmisiä ne maksulliset naisetkin on. Luultavasti parempia ja avoimempia kertomaan kehostaan ja siitä mistä itse tykkäävät kuin keskimäärin.

En silti suosittele maksullisten palveluita. Menet vain ihan tavallisille treffeille naisten kanssa ja yritä löytää kaveri jonka kanssa juttu luistaa. Siitä se nyt etenee kuin itsestään.  Rauhallisesti ja itsevarmasti jatkat romanttisen jännitteen rakentamista. Aika pian huomaat naisen paljon itseäsi voimakkaammin haluavan alastomien vartaloidenne kietoutuvan toisiinsa. Tässä pisteessä et enää pysty epäonnistumaan jollet jotain todella tökeröä temppua keksi.

Seksi silloin kun molemmat haluaa sitä jokaisella solullaan on aika helppoa ja todella nautinnollista. Oikeastaan teet mitä tahansa niin se tuntuu hyvältä.

Hyvässä seksissä tärkeintä on tunnelma ja jännite joka on saatu aikaa ennen ensimmäistä varsinaista kosketusta. Pieni romanttinen ele edellisenä iltana. Mukava viesti päivällä ja illalla kun tapaatte on lähtöasetelma jo jotain ihan uutta. Parhaimmillaan saat lähes tapella vastaan jos halua pitää housut jalassa.

Toiseksi tärkeintä on esileikki, hyväily ja asteittain eteneminen kohti aina vain kiihkeämpää hetkeä. Tämän kuuluu jatkua myös miehen laukeamisen jälkeen. Eikä vaan kierähdetä päältä pois ja aleta nukkumaan. :)

Vasta näiden jälkeen tulee itse yhdyntä. Jos nuo kaksi ensimmäistä vaihetta on oikein suoritettu niin nainen on jo tässä vaiheessa sen verran paljon onnesta sekaisin, ettei ole väliä vaikkei jännityksestä johtuen edes onnistuisi ollenkaan ensimmäisellä kerralla. Kyllä, puhun omasta kokemuksesta.

T. noin saman ikäinen mies

Mutta eihän aloittaja tuollaiseen kykene. Ei hän halua kohdata tasavertaista ihmistä ja ottaa riskiä torjutuksi tulemisesta. Hän haluaa ostaa varman hyväksynnän. Hän haluaa seksikokemuksen, jossa hän päättää kaikesta. Siksi maksullista seksiä mietitään ja se on osoitus siitä, että ei ihmisestä ole kunnon parisuhteeseen.

Ihmettelen kyllä tosissani kuvitelmaasi siitä, että maksullinen muka olisi jotenkin avoimempi kertomaan mistä nauttii. Seksin myyminen on jo osoitus seksin halventamisesta. Ja on ihan absudi ajatus, että joku alkaisi selostaa ventovieraalle noin intiimejä asioita. En tuomitse seksin ostamista tai myymistä, mutta pidän idioottina jokaista joka kuvittelee seksiä myyvän ihmisen ymmärtävän seksistä jotain syvällistä.

Tuskin seksiä myyvä mitään sen syvällisempää ymmärtää. Toisaalta tuskin menettää ymmärrystään siitä mitä hyvä seksi on samalla hetkellä kun ensimmäisen kerran ottaa maksun vastaan.

Seksiä myyvä ei voi olla kovin estoinen tai ujo kehonsa suhteen. Osaa suhtautua omaan seksuaalisuuteensa neutraalina asiana ilman tunteiden myräkkää. Se voi tehdä asioiden kertomisesta helpompaa. Intiimien asioiden selostaminen ventovieraalle maksua vastaan ei niin paljoa eroa intiimeiden tekojen jakamisesta ventovieraan kanssa maksua vastaan.

Seksiä myyvällä varmasti on myös hyvää kokemusta siitä mitä hyvä seksi ei ainakaan ole. Osaa kertoa mitä juttuja kannattaa välttää.

Tuo on hirveän ahdasmielinen näkökulma, että hyvää seksiä voi olla vain parisuhteessa ja sitä ei voi edes kyetä ymmärtämään mitenkään muuten. Jotenkin nostaa koko seksi-asian tarpeettomasti korkealle jalustalle. Ihan kuin se olisi jotain yliluonnollista ja maagista. Varmaan aloittajalle yksi iso ongelma on tämä ajatus siitä, että seksi on jotain ainutlaatuisen erityistä ja ihmeellistä. Sehän kuuluisi nähdä maailman luonnollisimpana ja kauneimpana asiana.

Edelleen olen sitä mieltä, että maksullinen seksi on typerä idea. Etenkin tässä tapauksessa. Eikä minulla mitään konkreettista tietoa tai kokemusta maksullisista naisista ole. Kunhan kirjoittelen mitä mieleen juolahtaa.

T. noin saman ikäinen mies

Minä taas säälin ihmistä, jonka mielestä seksi ei ole erityistä ja ihmeellistä. En ole missään väittänyt, että hyvää seksiä ei voisi olla muualla kuin parisuhteessa. Se on vain sinun ahdasmielinen kuvitelmasi niiden ihmisten ajatuksista, jotka eivät suostu nostamaan seksin myyjiä jalustalle.

Ja sen perusteella mitä olen seksiä myyneiden ajatuksia lukenut, heillä on hyvinkin rajoittunut suhde kehoonsa ja mieleensä. He ovat välinpitämättömiä omasta ja muiden hyvinvoinnista. Niin uskomatonta kuin se onkin, he tuntuvat tekevän sitä vain helpon rahan takia (sarkasmia). Ja siksi, että heille seksi on merkityksetöntä. Asiakkaat vielä merkityksettömämpiä.

Kerran eräs mies kertoi ihaillen, miten hyvin maksullinen oli ymmärtänyt häntä, kokematonta keski-ikäistä. Sanoi vielä perään, että tavallinen nainen ei varmasti olisi osoittanut yhtä paljon ymmärrystä. Ei varmasti olisikaan. Sillä tavallisella naisella on omat haaveensa ja tarpeensa. Hänen ymmärryksensä pitää ansaita ja hänelle täytyy vastavuoroisesti antaa ymmärrystä. Se ei kelvannut tuolle miehelle. Hänen piti saada kaikki ja saada se heti. Setelitukolla sen saa ostettua, mutta ei se kerro ihmisestä mitään hyvää.

Naisilla on harvemmin tarve ostaa ihmisiä, miehillä ajatus tuntuu hakeutuvan siihen jotenkin luonnostaan. Epäilen sen johtuvan siitä, miten pojat kasvatetaan luulemaan että miehet ovat vähän parempia kuin muut ihmiset. Heille ei sovi kohdata toista ihmistä niin, että he itse ovat heikommassa asemassa. Niin että eivät tiedä, mitä ovat tekemässä.

Onneksi toki vähemmistö miehistä on tällaisia ja heitä on koko ajan vähemmän.

Ei herrajestas sentään, olet kyllä selkeästi pohtinut asiaa...mutta pitäiskö sun avartaa maailmankuvaasi hieman? Hirveän kapeakatseista

Myönnät että olen pohtinut asiaa mutta kuitenkaan se ei kelpaa vaan pitäisi avartaa. Oletan, että kerrot mikä on oikea maailmankuva ja olen tarpeeksi avarakatseinen, kunhan omaksun sinun näkemyksesi?

Vierailija
222/233 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh, käsitättekö, että maksullinen ei oikeasti halua seksiä asiakkaan kanssa? Asiakas voi olla hänelle jopa todella vastenmielinen. Hän tosiaan tarjoaa ihan vain reikää tai mistä asiakas nyt maksaakaan.

Itse en pystyisi ikinä nauttimaan jos toinen ei haluaisi ja teeskentelisi.

Muuten olen tullut siihen tulokseen, että ap on joko provo tai ei oikeasti edes halua naista tai suhdetta naisen kanssa: sanoo, että puhelin pitäisi päivittää, jos aikoisi tinderiin, mutta kuitenkin pystyy käydä katsomassa suosittujen miesten profiileja. Ei mene chattiin. Ei perusta anonyymiä meiliosoitetta, johon voisi ohjata yhteydenotot. Ei edes harkitse naisen kutsua käydä kahvilla. Ei vastaa onko ystäviä, etenkin naisystäviä.

Siitähän se kokemattomuus johtuu, että ei oikeasti halua naista/miestä. Ajatuksen tasolla varmaan ihan kiva kuvitella kotona, että harrastaisi seksiä jonkun kanssa. Tai todella houkuttelevaakin.

Sitten todellisuus onkin se, että netissä sovituille treffeille ilmestyy aivan vieras ihminen, jonka ulkonäkö ei herätä mitään kiinnostusta ja jolla on roppakaupalla omia toiveita, epäilyksiä ja epävarmuutta. Siitä alkaisi tuskallisen hidas haparointi kohti parempaa tutustumista ja se lopullinen päämäärä voi olla kuukausien päässä. Jos sinne edes päästään. Ja edelleen se ihminen on tavallinen, tylsä, vieras ja vaativa. Kun oikeasti sen piti mennä niin, että ilmassa on heti sähköä ja vastapuoli on valmis saman tien unohtamaan omat tarpeensa ja toiveensa ja asettumaan opettajaksi ja ymmärtäjäksi kokemattomalle.

Kun vastassa onkin oikea ihminen, osa vain toteaa että tästä on liikaa vaivaa ja minun pitäisi päästä helpommalla. Jotkut turvautuvat tässä vaiheessa rahaan, jotkut antavat periksi. Luovuttajia molemmat.

Olenhan mä ollut, sanotaanko 5 kertaa, ihastunut tässä aikuisiällä. Kaikki siis ihan tosielämässä tavattuja. Kyllä mä olisin heidän kanssaan halunnut olla ja juttelinkin parin kanssa aika paljonkin. Ei ollut mitään mielikuvaihastuksia.

Omassa päässä vaan aina kummitteli se että on poikuus tallella ja se olisi ihan liian outoa enkä kelpaisi eikä olisi mitään annettavaa. En koskaan tosissani uskaltanut yrittää.  Ei tälläisestä voi mieskavereiden kanssa puhua, varsinkaan enää :) Ainakin mun kaveripiirissä jo yli 20-vuotias jolla on poikuus tallella oli pilkan kohde.

Aivan. Tuossahan se ogelma on. Kun pitäisi tosissaan uskaltaa yrittää. Ja se uskallus on jokaisen pystyttävä jostain löytämään. Eikä se siihen lopu, että seksiä on harrastanut kerran. Parisuhteessakin pitää ottaa riskejä, asettua alttiiksi ja paljastaa itsestään todella kipeitä asioita. Tai pitäisi. Onhan niitäkin ihmisiä parisuhteissa, jotka eivät uskalla puhua eivätkä osoittaa tunteitaan. Näiden kumppanit ovat hyvin onnettomia.

Ehkä mulla oli se ongelma että liikuin vähän railakkaamassa seurassa nuorempana, vaikka olin masentunut. Ei siinä porukassa paljon säälitty muita joilla oli poikuus tallella ~20-vuotiaana. En itse koskaan kertonut oikein henkilökohtaisia asioita kellekkään ja kaikki oletti mun olevan suosittu. :)

Mutta kun itsellä ei vaan ollut niitä ihastuksia masentuneena niin kaikki jäi kokematta siltä saralta.

Sama historia minulla muuten, paitsi että minulla ei ollut minkäänlaista seuraa nuorena. Lopputuloskin melkein sama kuin sinulla. Jossain vaiheessa vain oli pakko alkaa aktiivisesti tutustua ihmisiin, vaikka tiesi että siinä voi polttaa näppinsä. Niin kävikin pari kertaa, mutta kannatti.

Kyllä mäkin tiedostin aina että pitäs hakea seuraa, mutta jotenkin sitten 'kostin' itelleni sen menetetyn ajan. Vähän kuin japanissa ne hikikomorit? https://fi.wikipedia.org/wiki/Hikikomori

Sitten tosiaan meni pitkään ettei ollut mitään kiinnostusta ja ykskaks ihastuin.

Kai ymmärrät että olet pohtinut syitä ja omaa käytöstäsi tarpeeksi? Nyt olisi aika tehdä jotain konkreettista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/233 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh, käsitättekö, että maksullinen ei oikeasti halua seksiä asiakkaan kanssa? Asiakas voi olla hänelle jopa todella vastenmielinen. Hän tosiaan tarjoaa ihan vain reikää tai mistä asiakas nyt maksaakaan.

Muuten olen tullut siihen tulokseen, että ap on joko provo tai ei oikeasti edes halua naista tai suhdetta naisen kanssa: sanoo, että puhelin pitäisi päivittää, jos aikoisi tinderiin, mutta kuitenkin pystyy käydä katsomassa suosittujen miesten profiileja. Ei mene chattiin. Ei perusta anonyymiä meiliosoitetta, johon voisi ohjata yhteydenotot. Ei edes harkitse naisen kutsua käydä kahvilla. Ei vastaa onko ystäviä, etenkin naisystäviä.

Siitähän se kokemattomuus johtuu, että ei oikeasti halua naista/miestä. Ajatuksen tasolla varmaan ihan kiva kuvitella kotona, että harrastaisi seksiä jonkun kanssa. Tai todella houkuttelevaakin.

Sitten todellisuus onkin se, että netissä sovituille treffeille ilmestyy aivan vieras ihminen, jonka ulkonäkö ei herätä mitään kiinnostusta ja jolla on roppakaupalla omia toiveita, epäilyksiä ja epävarmuutta. Siitä alkaisi tuskallisen hidas haparointi kohti parempaa tutustumista ja se lopullinen päämäärä voi olla kuukausien päässä. Jos sinne edes päästään. Ja edelleen se ihminen on tavallinen, tylsä, vieras ja vaativa. Kun oikeasti sen piti mennä niin, että ilmassa on heti sähköä ja vastapuoli on valmis saman tien unohtamaan omat tarpeensa ja toiveensa ja asettumaan opettajaksi ja ymmärtäjäksi kokemattomalle.

Kun vastassa onkin oikea ihminen, osa vain toteaa että tästä on liikaa vaivaa ja minun pitäisi päästä helpommalla. Jotkut turvautuvat tässä vaiheessa rahaan, jotkut antavat periksi. Luovuttajia molemmat.

Olenhan mä ollut, sanotaanko 5 kertaa, ihastunut tässä aikuisiällä. Kaikki siis ihan tosielämässä tavattuja. Kyllä mä olisin heidän kanssaan halunnut olla ja juttelinkin parin kanssa aika paljonkin. Ei ollut mitään mielikuvaihastuksia.

Omassa päässä vaan aina kummitteli se että on poikuus tallella ja se olisi ihan liian outoa enkä kelpaisi eikä olisi mitään annettavaa. En koskaan tosissani uskaltanut yrittää.  Ei tälläisestä voi mieskavereiden kanssa puhua, varsinkaan enää :) Ainakin mun kaveripiirissä jo yli 20-vuotias jolla on poikuus tallella oli pilkan kohde.

Aivan. Tuossahan se ogelma on. Kun pitäisi tosissaan uskaltaa yrittää. Ja se uskallus on jokaisen pystyttävä jostain löytämään. Eikä se siihen lopu, että seksiä on harrastanut kerran. Parisuhteessakin pitää ottaa riskejä, asettua alttiiksi ja paljastaa itsestään todella kipeitä asioita. Tai pitäisi. Onhan niitäkin ihmisiä parisuhteissa, jotka eivät uskalla puhua eivätkä osoittaa tunteitaan. Näiden kumppanit ovat hyvin onnettomia.

Ehkä mulla oli se ongelma että liikuin vähän railakkaamassa seurassa nuorempana, vaikka olin masentunut. Ei siinä porukassa paljon säälitty muita joilla oli poikuus tallella ~20-vuotiaana. En itse koskaan kertonut oikein henkilökohtaisia asioita kellekkään ja kaikki oletti mun olevan suosittu. :)

Mutta kun itsellä ei vaan ollut niitä ihastuksia masentuneena niin kaikki jäi kokematta siltä saralta.

Sama historia minulla muuten, paitsi että minulla ei ollut minkäänlaista seuraa nuorena. Lopputuloskin melkein sama kuin sinulla. Jossain vaiheessa vain oli pakko alkaa aktiivisesti tutustua ihmisiin, vaikka tiesi että siinä voi polttaa näppinsä. Niin kävikin pari kertaa, mutta kannatti.

Kyllä mäkin tiedostin aina että pitäs hakea seuraa, mutta jotenkin sitten 'kostin' itelleni sen menetetyn ajan. Vähän kuin japanissa ne hikikomorit? https://fi.wikipedia.org/wiki/Hikikomori

Sitten tosiaan meni pitkään ettei ollut mitään kiinnostusta ja ykskaks ihastuin.

Kai ymmärrät että olet pohtinut syitä ja omaa käytöstäsi tarpeeksi? Nyt olisi aika tehdä jotain konkreettista.

Mä yritän, täältä tulin kysymään naisilta suoraa mielipidettä että pitäiskö käydä maksullisella, vastaus oli ei. Kahvittelja ei ole vielä linjoilla. Vanha naiskaveri löytyi tinderistä minne loin profiilin äsken :D

Treffi24 kyllä kuollut? Tulee enemmän homomiehiltä ja pareilta viestiä kuin naisilta. 

Vierailija
224/233 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä yritän, täältä tulin kysymään naisilta suoraa mielipidettä että pitäiskö käydä maksullisella, vastaus oli ei. Kahvittelja ei ole vielä linjoilla. Vanha naiskaveri löytyi tinderistä minne loin profiilin äsken :D

Treffi24 kyllä kuollut? Tulee enemmän homomiehiltä ja pareilta viestiä kuin naisilta. 

Ei kannata jumittaa siihen että joku ei vastaa, joku deittisivusto on kuollut jne. Mukavuusalueelle olisi kiva jäädä, tiedän kokemuksesta. Mutta pitää vain jaksaa ottaa kontaktia aina uusiin ihmisiin. Lähteä treffeille. Kestää kuitenkin todella kauan, ennen kuin löytyy joku jonka kanssa on kipinää. Jos ei käy tosi hyvä tuuri.

Vierailija
225/233 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvittelija?

Vierailija
226/233 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se kahvittelija tainnut enää seuratakkaan tätä :) No ei voi mitään! En nyt mene sinne maksulliselle. Kiitos näkökulmista, naiset :)

Vierailija
227/233 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se kahvittelija tainnut enää seuratakkaan tätä :) No ei voi mitään! En nyt mene sinne maksulliselle. Kiitos näkökulmista, naiset :)

Ei noin helposti saa luovuttaa. Ehkä kahvittelijalle on tullut joku yllättävä este, ettei ole päässyt linjoille. Kyllä me sulta vielä poikuus saadaan vietyä.

Otin jo popparit valmiiksi, kun aloin seuraamaan tätä 'vuosisadan rakkaustarinan' kehittymistä. Olisi kiva kuulla vielä jatko-osiakin, miten teillä treffit menivät yms.

Mikäli kuuluisin kohderyhmääsi, niin olisin itse ehdotellut treffejä, mutta nyt olisi kiva osallistua sivustaseuraajana.

Vierailija
228/233 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa nyt ne treffit herrantähden. Muutenhan tämä juttu lässähtää kokonaan kasaan. Hopihopi.

Vierailija
229/233 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe noh kyllä mä ainakin jossain tähän kahvittelijaan aion tutustua kunhan tulee takaisin :)

Ehkei heti niitä treffejä kasvotusten kuitenkaan!

Vierailija
230/233 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi yritys, missä kahvittelija?:)

Vierailija
231/233 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kahvittelija minkä teit :D

Ois kiva tietää miksi et tahdokkaan tutustua , edes netissä? Musta ois parempi eka keskustella chatissa ennen kuin ryntää tapaamaan... 

Kai sä nimettömänä voit sanoa mitä vaan täällä? En loukkaannu, masennu tai edes lannistu :)

Vierailija
232/233 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva tietää miksi et tahdokkaan tutustua , edes netissä? Musta ois parempi eka keskustella chatissa ennen kuin ryntää tapaamaan... 

Kai sä nimettömänä voit sanoa mitä vaan täällä? En loukkaannu, masennu tai edes lannistu :)

Mites AP, oisiko kannattanut tarttua tarjoukseen kun se esitettiin eikä hangata turhaan vastaan?

- Aikasemmin ketjua seurannut, en kuitenkaan ole se kahvittelija.

Vierailija
233/233 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites AP, oisiko kannattanut tarttua tarjoukseen kun se esitettiin eikä hangata turhaan vastaan?

- Aikasemmin ketjua seurannut, en kuitenkaan ole se kahvittelija.

Olisi varmaan! Mutta kuten sanoin olin 12-22 töissä, siis oikeissa töissä enkä kerkeä palstaa päivitellä.

Voihan sitä hänkin tulla sanomaan miksi jätti leikin kesken.

Ei se mitään, on mulla siis näitä potentiaalisia treffikumppaneita. En sitä täältä tullut hakemaan. Pääasiassa mietin että pitäisikö sitä käydä maksullisella että olisi rohkeutta enemmän :) 

Harmi että kahvittelija perääntyi. Vähän kyllä harmittaa ettei edes vaivautunut kertomaan syytä miksi pakeni :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi