Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokematon 36-vuotias mies

Vierailija
24.12.2017 |

Eli tosiaan, olen jo tähän ikään päässyt ilman seksiä. Ihan hetero olen ja välillä kovatkin halut. Kohtalotovereita tai vinkkejä?

Hyvää joulua!

Kommentit (233)

Vierailija
121/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ajattelet että se pilaa sinut? Sinun mahdollisesti tuleville naisille ei kuulu pätkääkään mitä olet tehnyt kenen kanssa, ja miksi. Edellyttäen että molemmat on vapaaehtoisesti mukana.

Kyllä seksuaalihistoria kuuluu kumppanille.

Vierailija
122/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otin kokemattoman 31v. miehen ja nyt on todella syvältä elämä hänen kanssaan. Alussa oli ihanaa, sitten miehelle nousi nätin naisen rakkaus päähän ja alkoi vikittelemään muitakin oikein urakalla. Aikaisemmin oli ollut siis toivoton sillä saralla.

Lisäksi miehellä on ikisinkun ärsyttäviä itsekkäitä tapoja. Meillä on lapsi ja jos mies vaikka syö ja lapsi tulee pyytämään maistiaisia miehen sapuskasta, niin mies vetää lautasta itseään kohti eikä millään halua antaa ja kun minä alan siinä kohdin valittamaan niin antaa oikein pienen palan ja ilme sellainen että kokee suurtakin menetystä.

Tämä vain yksi esimerkki, on muita lukuisia yhtä kamalia tai pahempiakin.

Eihän sitä tiedä miten tollainen itseään muuttaisi. Kuulostaa kyllä aika kaukaa haetulta että tollaiseksi muuttuisin. Miksi hommasit lapsen miehen kanssa?:)

Ehkäisy petti miehen puolelta, eli kondomi. En voi syödä pillereitä ym. terveyssyistä.

Niin, en minäkään olisi uskonut, mies oli niin ujo alussa ym. En tiedä olisiko vaikuttanut näin, jos olisin rumempi. Mies varmaan alitajuisesti ajattelee, että jos pystyi saamaan minut niin voisi saada kenet tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitä noin vanhana enää edes pystyisi läheisempään parisuhteeseen? Ihminen on tapojensa orja, ja ihan samoin kuin ikänsä parisuhteissa viettäneen on vaikeaa olla yksin, on ikisinkun todella vaikea sopeutua parisuhteeseen.

No todellakin tuon ikäisenä pystyy lähtemään parisuhteeseen :D Kunhan löytää sen oikeanlaisen kumppanin. Eikä todellakaan ole vaikeaa sopeutua parisuhteeseen. Tää on niin taas tätä ennakkoluuloa.

Vierailija
124/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos homma tapahtuu yhteisymmärryksessä niin mitä pilaamista siinä voisi tapahtua? Eri asia jos ihmiskaupan uhreja käytät (etenkin tietoisesti) hyväksesi.

Oletko nainen? Siis kyllä mun mielestä naisia inhottaa miehet jotka käyvät maksullisissa. En tahtoisi kuitenkaan valehdella.

Tämä nainen jonka löysin on kyllä tosi hauskakin eli voisi ihan seurastakin maksaa :) ja varmaan paras vaihtoehto mulle. Mutta mitä mieltä naiset täällä on? Voisitteko kuvitella suhdetta mun kanssa jos eka kokemus on 36v maksullisen kanssa?

En voisi kuvitella suhdetta kanssasi (vaikka olisin samanikäinen), koska itselläni oli tuon ikäisenä jo lapset tehty ja avioliitto takana. Olisi ollut "pikkuisen" liian erilaiset lähtökohdat.

Luulenpa, että maksullisen luona käyminen tai käymättä jättäminen on pienimpiä murheistasi. Se, että tuossa iässä löytäisit naisen, joka on yhtä kokematon ja että kemianne kohtaavat, on aika pieni todennäköisyys.

Jos minä olisin sinä, niin hoitaisin seksintarpeeni maksullisilla ja keskittyisin elämässäni ihan muuhun kuin parisuhteesta haaveilemiseen.

Miksi ap:n pitäisi etsiä naista joka ei ole koskaan seurustellut? Elämänkokemusta tuovat niiiiiiiin monet muutkin asiat kuin parisuhde..

Vierailija
125/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksullisella käyminen on todella vastenmielinen ajatus. En todellakaan koskaan olisi miehen kanssa, joka on käynyt hu0rissa. Hyi saasta.

Olen nainen ja kyllä, minulle tuo olisi kynnyskysymys.

Mikä siinä nyt on sitten niin vaikeaa ruveta ihan oikeaan suhteeseen naisen kanssa? Vai onko niin, että seksi kiinnostaisi, suhde ei?

En ymmärrä, miten voi edes olla mahdollista, että olisi säästynyt tuohon ikään. Ei ole luonto vetänyt tikanpoikaa puuhun? Vai oletko hyvin uskonnollinen? Et pidä naisista?

Eli et vois olla suhtees miehen kans joka rehellisesti antaa rahat suoraa naiselle saadaksee seksiä, mut voisit olla suhtees miehe kans joka tarkoituksen mukasesti menee baariin pokailee naisia tarjoten näille _rahalla_ kaikenlaista saadaksee seksiä?

Jooh, ainaski toine noista on rehelline ja toine kieroilee sitä seksiä. 

Baarinainen haluaa tulla maatuksi seksuaalisen himon takia, prostituoitu yleensä vain rahan takia (toki poikkeuksia on, mutta maksaja ei voi tietää, onko poikkeus vai ei). Tässä on iso ero. En haluaisi olla miehen kanssa, joka kykenee makaamaan haluttomia naisia, maksoi hän niistä tai ei. Enkä nyt tarkoita, että yhdenillanjuttukaan olisi hyvä asia. En ole tuo jolle vastasit.

Vierailija
126/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ajattelet että se pilaa sinut? Sinun mahdollisesti tuleville naisille ei kuulu pätkääkään mitä olet tehnyt kenen kanssa, ja miksi. Edellyttäen että molemmat on vapaaehtoisesti mukana.

Kyllä seksuaalihistoria kuuluu kumppanille.

Se on jokaisen parin keskinäinen asia. Itse en ole koskaan kysellyt miehen seksuaalihistoriasta eikä kukaan ole kysellyt minulta.

Vierailija
127/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en voisi koskaan olla yhdessä miehen kanssa, joka on käynyt maksullisissa. Usein se tulee jossain vaiheessa muuten vaan puheeksi, ja mikäli pystyt/haluat valehdella niin se on ok. Itse en jaksa elää elämääni niin, että joistain asioista pitäisi valehdella omalle kumppanille.

Oma päätöksesi, itse en seurustelisi kanssasi sen jälkeen. Sen sijaan voisin aloittaa seurustelun ikäisesi neitsyen kanssa, olettaen että haluat parisuhteessa olevan seksiä.

Kaikkea hyvää sinulle, etköhän löydä ratkaisun ennemmin tai myöhemmin.

Terkuin 25-vuotias nainen.

Niin ajattelinkin sen olevan kynnyskysymys monelle. Eihän tämä maksullinen mikään uhri tosin ole, eli omasta puolestani voisin kyllä käydä hänen opissaan. Tavallinen opiskelija joka valikoi asiakkaansa, tosin en tiedä olisinko hänen eka asiakas.

Se on itselle vaan iso kynnyskysymys kun en osaa. Ei voisi vaan seurustella heti, omasta mielestä siis :) hyvä saada eri näkökulmaa asiaan.

Maksullinen ei välttämättä ole ihmiskaupan uhri, mutta hän ei välttämättä halua tulla maatuksi seksuaalisen tarpeensa vuoksi vaan rahan takia. On iljettävää, jos mies kykenee makamaan naisen, joka haluaa tulla maatuksi rahan takia.

Miksi ihmeessä et voisi heti seurustella? Onhan siinä koko avioliiton ajan aikaa opetella!!

Vierailija
128/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki maksulline naine. Maksaa joudut kuiteski ja paljo jos ravintolast käyt pokailee . Sillo tosi saanti ei oo varma ja joudut länkyttää ties mitä shittiä.

Joo olen harkinnut maksullista. Yhden nuoren opiskelijan jo löysin, mutta silti iso kynnys. Nyt mietin sitä että oleko pilalla normaaliin suhteeseen sen jälkeen. Siis nainen ei tod ole ihmiskaupan uhri.

Olen 189cm pitkä ja harteikas, varmaan voisi saada ilmaiseksikin, mutta kynnys liian iso. Siksi toi maksullinen opettaja olisi paras... mutta pilaako se mut?:)

Ajattelin että täältä saisi naisnäkökulmaakin asiaan.

Evoluutio ei ilmeisesti ole tarkoittanut sinua lisääntymiseen. Tämä ei ole vittuilua, vaan kylmää luonnontieteellistä faktaa (tosin todennäköisesti olet trolli koska noilla raamieilla onnistuu jos ei ole täysi urpo). Minä taas karsiuduin luonnonvalinnasta introverttiuteni takia. Jos seksihalut eivät aja nuorta miestä yrittämään naista, ja naisenhan saa jo vähäisilläkin puhelahjoilla niin eipä auta kuin yrittää lisää tai tyytyä käteen tahi maksulliseen. Prostituutioon turvautumisessa pyytäisin huomioimaan sen, ettet suosi ihmiskaupan uhreja vaan itsenäistä yrittäjää. Hyvää joulua!

On tuossakin perää, itse ajattelen nykyään että oli huonoa onnea. Nuorena syödyt masennuslääkkeet ne himot tappoi ja sitten olikin jo 'vanha'. Ei sitä masentuneena mitään naisia ajattele. Saati että lähtisi yrittämään mitään. Ei voinut edes ihastua.

Ehkä se maksullinen olisi paras, tuolla deittisivustolla tulee paljonkin opiskelijoita vastaan jotka etsivät sponssia. Vaikea kuvitella että suomalainen opiskelija olisi ihmiskaupan uhri. Mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa hakea lisätienestejä sillä tavalla.

Mutta se maksullinen nainen haluaa maata sun kaa rahan takia! Eikö olisi parempi olla naisen kanssa, joka himoitsee sinua? Ihan esim seurustelusuhde joka johtaa avioliittoon?

Vierailija
129/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei vaikuttaisi siihen oletko ollut maksullisen kanssa. Lukas sitä tietää jollet kerro. Seksi on kuitenkin niin hieno asia että sitä ei kannata jättää kokematta. Nyt mies itseäsi niskasta kiinni ja menoksi. Mikä siinä sitten niin jännittää? Eipä nekään ukot jotka puheiden mukaan ovat niin jumalattoman kokeneita niin oikeasti kauhean ihmeellisiä ole. Kiehtovaa..

Maksullisen kanssa ei oikein sitä seksiä saa, vaan luvan runkata toisen kehoon...

Vierailija
130/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ MENE MAKSULLISIIN!

Aito ihmissuhde sen olla pitää. Maksullisen tehtävä on tyydyttää mies, ei se ole sitä oikeaa seksiä, jossa molemmat nauttivat, antavat ja saavat.

Vierailija
131/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla kokematon, mikäs siinä. Ei se ole este parisuhteellekaan, jos sellaisen haluaisit. Itse oltiin miehen kanssa lähelle 30v kun naimisiin ja sänkyyn mentiin, ja tuttavapiirissä on paljon, joilta "meni" neitsyys yli 30v, ollaan siis uskovaisia. Ihan hieno seksielämä ja meininki, ei se ikää katso! Mutta vähän sinunkin täytyy rohkaista itseäsi, harvoin käy niin että tyttöystävä hakee kotoa valkealla ratsulla ;) Ota riski, vaikka pelottaa niin voit saada tosi paljon, jos oikein hyvin käy. Pahimmassakaan tapauksessa tuskin kovin huonosti käy. Tärkeää minusta: älä mene sänkyyn, ennenkuin tunnet tyypin ja rakastat häntä <3

Vierailija
132/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että duunikaveri varastolta selaa miesten ilmoituksia?

Kuvittelen kyllä, että normaalijärkinen mies, joka kykenee käymään töissä, saa joka tapauksessa vastauksia ilmoitukseensa.

Ajattelin vain, että montaa naista voisi kiehtoa olla se sun eka.

Ei minä ainakaan saanut kuvalla tai ilman. Mielestäni oon ihan normaalijärkinen, koulutettu ja työssäkäyvä mies

Vierailija
133/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu vain, että Tinderissäkin joudut monen kans jutteleen, ennen kuin löytyy kiva treffikaveri. Sulla ulosanti hyvä, eli ei oo ongelma.

Jotkut etsii sieltä vain panoseuraa, jotkut suhdetta. Olen kuullut aitoja rakkaustarinoita, ihmiset yhä yhdessä umpirakastuneina.

Mutta tosiaan älä lannistu jos ei heti löydy.

Ja p.s. älä lähetä dickpiccejä äläkä alota keskustelua kysymällä "lähekkö paneen". 😂 Molempia kuulen tapahtuvan koko ajan. Luulen, että aika harva nainen haluu ihan niin suoraa lähestymistä.

Onnea matkaan t.

Yhä se n50+

P.s. sekä minä että mieheni oltiin kokemattomia kun mentiin naimisiin.

Vierailija
134/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että duunikaveri varastolta selaa miesten ilmoituksia?

Kuvittelen kyllä, että normaalijärkinen mies, joka kykenee käymään töissä, saa joka tapauksessa vastauksia ilmoitukseensa.

Ajattelin vain, että montaa naista voisi kiehtoa olla se sun eka.

Ei minä ainakaan saanut kuvalla tai ilman. Mielestäni oon ihan normaalijärkinen, koulutettu ja työssäkäyvä mies

Olen ap, joo ei kyllä kukaan mies taida naisilta ekoja viestejä saada? Katselen kenen tahansa miehen profiilia niin he ovat lähettäneet ainakin 2x enemmän viestejä 2x useammalle naiselle, kuin mitä ovat saaneet. Eli miehet eivät saa kuin puolelta edes vastausta. Koitin etsiä oikein hyvän profiilin missä komea mies.

Ei se mua haittaa ekana viestitellä, osaan kyllä kirjoittaa.

Kai se maksullinen nyt pitää unohtaa, en tahtoisi että seuraava ihastus kaatuisi tohon. Eikä mua mietitytä se etten osaisi olla suhteessa. Noi avioliitto-jutut voi kyllä unohtaa aluksi :)

Harmi etten ole uskovainen, olisi varmaan helpompaa sitä kautta löytää ymmärrystä :)

Vierailija
135/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi kokemattomuus oo ongelma muuta kun sulle itelles luulen.

Vierailija
136/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaudu vain, että Tinderissäkin joudut monen kans jutteleen, ennen kuin löytyy kiva treffikaveri. Sulla ulosanti hyvä, eli ei oo ongelma.

Jotkut etsii sieltä vain panoseuraa, jotkut suhdetta. Olen kuullut aitoja rakkaustarinoita, ihmiset yhä yhdessä umpirakastuneina.

Mutta tosiaan älä lannistu jos ei heti löydy.

Ja p.s. älä lähetä dickpiccejä äläkä alota keskustelua kysymällä "lähekkö paneen". 😂 Molempia kuulen tapahtuvan koko ajan. Luulen, että aika harva nainen haluu ihan niin suoraa lähestymistä.

Onnea matkaan t.

Yhä se n50+

P.s. sekä minä että mieheni oltiin kokemattomia kun mentiin naimisiin.

Joo muistan kyllä sut :)

Oon tuolla treffi24 pyörinyt ja vähän yllätti miten paljon naiset saa noita dickpicejä! Ja lähes jokaisessa profiilissa lukee capseilla ettei etsi panoseuraa :)

Yhden siis sieltä tavannut.

Vierailija
137/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiseks ei tietenkään voi itseään muuttaa, mut kokeilepa lähestyä uskovaisiakin naisia ihan rehellisesti omana itsenäsi. Joillekin voi riittää, että kunnioitat heidän uskoaan. Toiset ettii kyllä vain uskovaista...

Vierailija
138/233 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään maksullisia. Mieluummin olisin tosi epävarman miehen kanssa, joka tekis mulle hyvää ja sitten ei hänellä vaikka seisoisi jännityksen takia, kuin miehen joka olisi käynyt huorissa ja luulisi että on jotenkin kokenut ja osaava sen jälkeen. Ekan tapaisin uudelleen, mutta tokaa en ikinä.

Vierailija
139/233 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että suurimmalle osalle naisista maksullisissa käyvä mies on kaikkea muuta kuin haluttava. En tuomitse niin kauan kuin kumpikin osapuoli on täysi-ikäisiä ja omasta tahdostaan mukana, mutta enpä toisaalta haluaisi suhdettakaan sellaisen kanssa.

Sen sijaan kokemattomuus voi olla hyväkin juttu, vaikkei sitä ehkä kannata mainospuheeksi pistää. Sitä ei välttämättä tarvitse kertoa ollenkaan, eikä toinen edes huomaa. Minulle henkilökohtaisesti muutoinkin kiinnostavan miehen neitsyys on valtava turn on.

Tuo kyläjuorujen pelko kuulostaa minun korvaani todellisuudesta irrallaan olevalta, mutta voi sitä lähibaariakin kauemmaksi mennä pokailemaan. Tai sitten vaan olla välittämättä, sillä suurinta osaa juorut ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
140/233 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap : Sun kannattaisi oikeesti relata vaan ja antaa mennä. Ja vaikka sitten se maksullinen ekana .

Mieti nyt, jos vaikka viiden vuoden päästä löydän sen täydellisen naisen ja suhteen, niin ketä jaksaa kiinnostaa , että silloin 5 v sitten kävit pari kertaa jossain maksullisissa naisissa .

Tässä ehdotus : Tee uudenvuoden lupaus , vuonna 2018 harrastan seksiä vähintään kerran kuussa ja joka kuukaudelle pitää olla uusi nainen. Kelpuuta alkuun kaikki ihan ok tyypit , äläkä mieti yhtään mitään suhdetta.

Ja aloitat heti siitä helposta eli maksullisesta .

Tällä keinolla olisit sitten vuoden päästä siinä kunnossa , että voisit jotain suhdejuttuja alkaa miettiä.

Ja kaiken sanomani sanon kokemuksella . Itse olin tosi ujo ja huono itsetuntoinen nuorena .

Eka kerta vaata 32 v. Jos En olisi uskaltanut , olisin menettänyt niin paljon . Ihanaa on ollut !! Tee se, kerran se vaan oikeasti kirpaisee ja sitten pääset vauhtiin :)

Älä analysoi vaan toimi .

Minä olen nyt 45, kaksi lastakin jo , ja nainen siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän