Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä pilasi sinun joulusi 2017?

Vierailija
24.12.2017 |

Palanut kinkku, väärät lahjat, anoppi, suku, mies, vaimo, viina, naapurin koira - you name it.

Kommentit (374)

Vierailija
81/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset vähän käyneet ylikierroksilla, muuten kivaa ollut. Ei joulu missään nimessä pilalla ole. Pukki kävi, oli paras ikinä tähän mennessä ja oikein naurettiin miehen kanssa hänen jutuilleen. Heittää hauskaa läppää, joka lapsiin uppoaa täysillä, mutta vanhemmat ymmärtävät myös läpän takana olevat hauskat sutkautukset mm. puhalluttavista poliiseista.

Käytiin joulukirkossa kahden vanhimman lapsen kanssa. Vähän perseilivät, mutta kivasti jaksoivat olla kuitenkin ja lauloivat mukana Maa on niin kaunis ja Enkeli taivaan. Lapset kohta unten maille ja sitten viiniä ja juustoja miehen kanssa. Huomenna näyttää tulevan Agatha Christien juttuja telkkarista, ihanata. 😊

Vierailija
82/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu et nyt palaa kiinni tohon veljeen!!!

Ei saa olla ees omia mielipiteitä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joululahjoja, vaikka olen jo monen vuoden ajan yrittänyt selittää perheelleni, että minä en halua lahjoja!!!!

Vierailija
84/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas siskoni nukkui ikiuneen 23 ja 24 pv välisenä yönä 

Vierailija
85/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä tilasin irto-pimppaa, mutta oli huono pano. Joudun tyytymään eukon karvaiseen römpsään...jos ei uutta löydy tähän iltaan...peppuakin olisi kiva saada.:)

Saat minulta peppua!

T. 75-v mies

Vierailija
86/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin olemaan miehen suvun kanssa ja oon kokopäivän kokenut olon ulkopuoliseksi niinko aina. Omia sukulaisia en saa nähdä enkä edes haudoilla käydä. Sanoin miehelle et ens vuonna toisinpäin mut sanoi ettei halua.

Vierailija
87/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angiina.

Ei ole tällaista joulua ennen vietettykään.

Vierailija
88/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen Joulu taas. Haluaisin vain yhden lahjan, yhden naisen jonka kanssa pussailla sohvalla viltin alla ja myöhemmin illalla harrastaa sexiä, paljon sexiä.

T: KM

Olet säälittävä "sexi"hullu lutkuttajalassukka, joka ei ole koskaan toipunut emostaan vieroittautumisesta ja fantasioi sen tähden jatkuvasta symbioottisesta tilasta eli kusivehkeiden fanaattisesta yhteen vatkaamisesta kenen tahansa naisen eli äitiä muistuttavan objektin kanssa. Elukka. Mutta sellaisiahan 99% teistä ihmisapinoista on.

Oli ihminen, jolle vastasit, mitä tahansa, niin sen voi sanoa yhtä suurella varmuudella, että sulla ei ole kovin hyvä olla. Läheisyydestä, rakkaudesta ja seksistä unelmoiminen on täysin ok, mutta noin pahasti triggeröityminen ja sen johdosta tuollaisen retoriikan käyttäminen toisen viattomaan toiveeseen on puhdasta pahoinvointia. No, tietänet sen itsekin. Toivottavasti helpottaa edes jossain vaiheessa.

Luuliko moraalipoliisi, että osui ja upposi? Minulla on totta puhuen melkoisen hyvä olla, niin juuri tällä hetkellä kuin noin yleisestikin.

En ihan heti keksi mikä voisi olla paremminkaan, joten triggeröityminen ei nyt kuitenkaan kuvannut kovin onnistuneesti tunnetilaani, valitan. Läheisyyttä ja rakkautta, nimenomaan ehdotonta sellaista, saan päivittäin puolisoltani, ja melko varmuudella voisin itsekin väittää, että enemmän ja todellisempaa kuin sinä olet koskaan sukupuolielinten perässä juosseilta kumppaneiltasi saanut. Ymmärrätkö muuten ihan varmasti "sexin" ja rakkauden välisen eron? Viaton hekumoitsijasi ei suinkaan tuossa haaveillut mistään ehdottomasta rakkaudesta ja mentaalisesta yhteydestä toiseen yhtä älylliseen ja tasavertaiseen ihmiseen, vaan ainoastaan verrattain lyhyestä eläimellisen säälittävästä toimituksesta, joka ei kehitä asianomaista eikä ketään muutakaan millään tavalla ihmisenä, vaan ruokkii ja toteuttaa vain pakkomielteisiä torjuttuja turhautumia viettien kautta ad infinitum. Samaa eskapismia harrastavat myös liikalihavat. Seksihekumoitsijat ovat heidän kanssaan vähintäänkin yhtä säälittävää sakkia, elleivät jopa pahempia.

Vierailija
89/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Hautuumaalle olin kyllä suunnitellut lähteväni, mutta pääkallokeli estää sen. Mutta ei tuo mikään iso menetys ole, eikä pilannut mitään kummemmin. Olen yhden kerran 45-vuotisessa elämässäni käynyt joulaattona hautuumaalla.

Vierailija
90/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pääse joulutunnelmaan millään, koska kaikki liian tavallista. Olen taas äitini kanssa kahdestaan joulua kotona viettämässä ja tämä ei juurikaan eroa mistään tavallisesta viikonlopusta. Äitini höpisee ihan tavanomaisista asioista niin kuin joulua ei olisikaan ja tuskin mitään lahjoja saan jos sama tyyli jatkuu kuin viime vuonna.Itse kyllä olen leiponut ja laittanut ruokaa, mutta se ei kyllä riitä. Parempi tietysti tämäkin kuin joulun vietto, jossa isäni oli mukana ja riideltiin koko joulu, kun hän loukkaantui jostain pikkuasiasta tyyliin ruoka 15 min myöhässä.

Ajattelin kyllä lähteväni Lappiin johonkin hiihtokeskukseen joulua viettämään, että olisi ollut vähän erilaista. Luovuin kuitenkin ajatuksesta, koska olisin sinne sitten yksin saanut mennä tai sitten ottaa  äitini mukaan. Sen lisäksi olisin saanut junalla/bussilla mennä, koska en omista ajokorttia eli liian hankalaa. Sen lisäksi olisi ehkä tullut surullinen olo, kun muilla iso porukka mukana. Itse en kaipaa silti lahjoja tai mitään suurempaa, mutta täällä kotona en enää tunnelmaan pääse. Tämä on liian tuttua ja kun meillä ei mitään tunnelmallista perhejoulua ole. Eli pitäisi seuraavaan jouluun kyllä jotain erikoista keksiä. Sekin on surullista, kun kuulun myös niihin yksinäisiin, joilla ei paljon seuraa ole. Niinpä olen mieluummin rasittavan äitini kanssa kuin yksin joulun. En silti millään edes usko, että on joulu. Olen yrittänyt "sanoa itselleni" että nyt on joulu, mutta en vaan jotenkin pääse siihen tunnelmaan ja vietänkin nyt "tavallista viikonloppua". Tämä on kyllä ikävää, mutta niin kuin sanoin niin tämä on liian "tuttua ja arkista" eli jotain erikoisempaa pitäisi olla, että se tunnelma taas löytyisi. Tästä viestistä saa varmaan ikävän kuvan minusta, että valitan vaan, mutta oikeasti olen vähään tyytyväinen. On vaan surullinen olo, kun ei millään pääse tunnelmaan. Varmaan tuollainen erikoisempi ympäristö juuri auttaisi tähän, kun olisi "juhlavampaa". Täytyy muistaa tämä ensi jouluna.

Jäi kyllä epäselväksi, että onko jouluaattosi liian tavallinen ja onko vaikea päästä tunnelmaan? Et toistanut asiaa tarpeeksi moneen kertaan, siksi kysyn.

Aikuiselle ihmiselle joulu on vain päivä muiden joukossa. Totu siihen.

Itse en ole koskaan oikein päässyt minnekään matkoille, kun koiralleni ei ole hoitajaa muutenkaan. Se on jo vanha ja sairas joten en viitsisi sitä rasittaa millään junamatkoilla yms. Tahtoisin edes joskus vähän eroa juhlan ja arjen välille ja mielestäni olen ollut jo niin paljon kotona, että olisin jo oikeutettu matkustamaan jonnekin. Ei se aikuisuus silti sitä tarkoita, että kaiken täytyy olla tylsää ja mennä saman kaavan mukaan. Eikä elämäni nyt muutenkaan mitään juhlaa ole ollut vaan hyvinkin ikäviä asioita olen jo joutunut käymään läpi. Siinä mielessä ei ole kohtuutonta joskus toivoa itselleni ekstraa.  Ja elän siis hyvin vaatimatonta yksinäistä elämää verrattuna muihin nuoriin aikuisiin. Mutta poistun valittamasta ja voihan se jollakin mennä vielä huonomminkin. Juhlikaa te ja nauttikaa. 

Vierailija
91/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään, kiitos kysymästä. En vietä joulua joten ei ole stressiä, palanutta kinkkua tai riiteleviä lapsia.

Minä vietän joulua, eikä siihen ole ikinä kuulunut stressiä, palanutta kinkkua tai riiteleviä lapsia.

Vierailija
92/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäinen Joulu taas. Haluaisin vain yhden lahjan, yhden naisen jonka kanssa pussailla sohvalla viltin alla ja myöhemmin illalla harrastaa sexiä, paljon sexiä.

Olet säälittävä "sexi"hullu lutkuttajalassukka, joka ei ole koskaan toipunut emostaan vieroittautumisesta ja fantasioi sen tähden jatkuvasta symbioottisesta tilasta eli kusivehkeiden fanaattisesta yhteen vatkaamisesta kenen tahansa naisen eli äitiä muistuttavan objektin kanssa. Elukka. Mutta sellaisiahan 99% teistä ihmisapinoista on.

Oli ihminen, jolle vastasit, mitä tahansa, niin sen voi sanoa yhtä suurella varmuudella, että sulla ei ole kovin hyvä olla. Läheisyydestä, rakkaudesta ja seksistä unelmoiminen on täysin ok, mutta noin pahasti triggeröityminen ja sen johdosta tuollaisen retoriikan käyttäminen toisen viattomaan toiveeseen on puhdasta pahoinvointia. No, tietänet sen itsekin. Toivottavasti helpottaa edes jossain vaiheessa.

Luuliko moraalipoliisi, että osui ja upposi? Minulla on totta puhuen melkoisen hyvä olla, niin juuri tällä hetkellä kuin noin yleisestikin.

En ihan heti keksi mikä voisi olla paremminkaan, joten triggeröityminen ei nyt kuitenkaan kuvannut kovin onnistuneesti tunnetilaani, valitan. Läheisyyttä ja rakkautta, nimenomaan ehdotonta sellaista, saan päivittäin puolisoltani, ja melko varmuudella voisin itsekin väittää, että enemmän ja todellisempaa kuin sinä olet koskaan sukupuolielinten perässä juosseilta kumppaneiltasi saanut. Ymmärrätkö muuten ihan varmasti "sexin" ja rakkauden välisen eron? Viaton hekumoitsijasi ei suinkaan tuossa haaveillut mistään ehdottomasta rakkaudesta ja mentaalisesta yhteydestä toiseen yhtä älylliseen ja tasavertaiseen ihmiseen, vaan ainoastaan verrattain lyhyestä eläimellisen säälittävästä toimituksesta, joka ei kehitä asianomaista eikä ketään muutakaan millään tavalla ihmisenä, vaan ruokkii ja toteuttaa vain pakkomielteisiä torjuttuja turhautumia viettien kautta ad infinitum. Samaa eskapismia harrastavat myös liikalihavat. Seksihekumoitsijat ovat heidän kanssaan vähintäänkin yhtä säälittävää sakkia, elleivät jopa pahempia.

Moraalipoliisi en koe olevani, ärsytti vaan sun räävitön kielenkäyttö. Ja viitaten aiempaan viestiisi, se kertoo susta jo riittävästi, että ylennät itsesi muita alentamalla. Se on tosi helppoa, mutta tekeekö sivistynyt ihminen niin? En tiedä, arvioi itse? Oman kokemukseni mukaan harvempi hyvinvoiva ihminen kokee tarvetta nimitellä tuntemattomia ihmisiä mm. elukaksi ja lutkuttajalassukaksi. Sydämen sivistys sulta ainakin puuttunee, kun olet valmis käyttämään tommosta kieltä. Ainakin annat sellaisen kuvan itsestäsi. Oikeastaan se olisi ollut lieventävä asianhaara, jos olisit myöntänyt olevasi huonolla tuulella, pahoinvoiva, hermostunut/pettynyt jostain ja purkanut sen johdosta oloasi tommosella retoriikalla. Mut jos toi on sun tyyli ja normaali meininki, niin ei siinä. Meitä on moneen junaan. 

Ja jos todella et keksi, että mikä voisi olla paremmin illalla 24.12.2017 kuin hengailla Vauva-palstalla, niin mikäs siinä. Vähään olet tyytyväinen ja se on tietysti hieno homma, jos se riittää. Itselläni ei mene hyvin ja sen myönnän täysin avoimesti. 

Vierailija
93/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pilasiko vai ei, mutta avasi silmät. Tämä on viimeinen joulumme ydinperheenä. Vuosia katkeroittanut luottamuksen puute ja miehen alkoholisoituminen saa nyt riittää. En edes viitsi selittää tähän mikä kaikki on pielessä, mutta mies on kuin kuka tahansa tuossa, vaikka on juonut illan aikana reilu puoli pulloa viiniä, ainakin pari isoa kaljaa ja puoli pulloa kossua. Ulkopuolisesta varmasti mies näyttää melko selväpäiseltä, mutta itse jo vuosia tätä katsoneena näen heti, että mies on tissutellut ihan huolella. En enää pysty olemaan tuon ihmisen kansa yhdessä! Eikä tissuttelu tähän jää.. Joka viikonloppuhan tätä saa katsella.

Vierailija
94/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pääse joulutunnelmaan millään, koska kaikki liian tavallista. Olen taas äitini kanssa kahdestaan joulua kotona viettämässä ja tämä ei juurikaan eroa mistään tavallisesta viikonlopusta. Äitini höpisee ihan tavanomaisista asioista niin kuin joulua ei olisikaan ja tuskin mitään lahjoja saan jos sama tyyli jatkuu kuin viime vuonna.Itse kyllä olen leiponut ja laittanut ruokaa, mutta se ei kyllä riitä. Parempi tietysti tämäkin kuin joulun vietto, jossa isäni oli mukana ja riideltiin koko joulu, kun hän loukkaantui jostain pikkuasiasta tyyliin ruoka 15 min myöhässä.

Ajattelin kyllä lähteväni Lappiin johonkin hiihtokeskukseen joulua viettämään, että olisi ollut vähän erilaista. Luovuin kuitenkin ajatuksesta, koska olisin sinne sitten yksin saanut mennä tai sitten ottaa  äitini mukaan. Sen lisäksi olisin saanut junalla/bussilla mennä, koska en omista ajokorttia eli liian hankalaa. Sen lisäksi olisi ehkä tullut surullinen olo, kun muilla iso porukka mukana. Itse en kaipaa silti lahjoja tai mitään suurempaa, mutta täällä kotona en enää tunnelmaan pääse. Tämä on liian tuttua ja kun meillä ei mitään tunnelmallista perhejoulua ole. Eli pitäisi seuraavaan jouluun kyllä jotain erikoista keksiä. Sekin on surullista, kun kuulun myös niihin yksinäisiin, joilla ei paljon seuraa ole. Niinpä olen mieluummin rasittavan äitini kanssa kuin yksin joulun. En silti millään edes usko, että on joulu. Olen yrittänyt "sanoa itselleni" että nyt on joulu, mutta en vaan jotenkin pääse siihen tunnelmaan ja vietänkin nyt "tavallista viikonloppua". Tämä on kyllä ikävää, mutta niin kuin sanoin niin tämä on liian "tuttua ja arkista" eli jotain erikoisempaa pitäisi olla, että se tunnelma taas löytyisi. Tästä viestistä saa varmaan ikävän kuvan minusta, että valitan vaan, mutta oikeasti olen vähään tyytyväinen. On vaan surullinen olo, kun ei millään pääse tunnelmaan. Varmaan tuollainen erikoisempi ympäristö juuri auttaisi tähän, kun olisi "juhlavampaa". Täytyy muistaa tämä ensi jouluna.

Jäi kyllä epäselväksi, että onko jouluaattosi liian tavallinen ja onko vaikea päästä tunnelmaan? Et toistanut asiaa tarpeeksi moneen kertaan, siksi kysyn.

Aikuiselle ihmiselle joulu on vain päivä muiden joukossa. Totu siihen.

Itse en ole koskaan oikein päässyt minnekään matkoille, kun koiralleni ei ole hoitajaa muutenkaan. Se on jo vanha ja sairas joten en viitsisi sitä rasittaa millään junamatkoilla yms. Tahtoisin edes joskus vähän eroa juhlan ja arjen välille ja mielestäni olen ollut jo niin paljon kotona, että olisin jo oikeutettu matkustamaan jonnekin. Ei se aikuisuus silti sitä tarkoita, että kaiken täytyy olla tylsää ja mennä saman kaavan mukaan. Eikä elämäni nyt muutenkaan mitään juhlaa ole ollut vaan hyvinkin ikäviä asioita olen jo joutunut käymään läpi. Siinä mielessä ei ole kohtuutonta joskus toivoa itselleni ekstraa.  Ja elän siis hyvin vaatimatonta yksinäistä elämää verrattuna muihin nuoriin aikuisiin. Mutta poistun valittamasta ja voihan se jollakin mennä vielä huonomminkin. Juhlikaa te ja nauttikaa. 

Voi jeesus mikä marttyyri XD Etkö oikeasti tajunnut? Hoit viestissäsi varmaan 20 kertaa, että oli kamalan tavallista ja vaikeaa päästä tunnelmaan.

On täällä muillakin ollut kaikkea paskaa elämässä.

Vierailija
95/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin osui ja upposi. Hermostumisesi oikein paistaa tekstistäsi. Ei jäänyt epäselväksi.

Vierailija
96/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva maailmaan. Lapsi voi olla parasta, mitä koskaan elämässä voi kokea.

Miehelle potku takapuoleen.

Pärjäätte kyllä. Te kaksi.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jätti pariviikkoa sitten. Muutamat viime joulut pilasi ryyppäämällä ja tämä joulu meni pilalle tämän uutisen vuoksi.

Myöskin se että muutamien viime kuukausien aikana aloimme suunnittelemaan perheen lisäystä ja totta kai nyt sitten tulin raskaaksi... mieskin tietää asiasta ja sanoi että onnea matkaan!

Aika helkkarin surkea olo. Harmittaa kun uskoin kaiken kääntyvän hyväksi ja mieskin sai manipuloitua minut suunnitelmiinsa mukaan ja nyt sitä tässä yksin ollaan enkä tiedä mitä tekisin.

Tuntuu että tästä sonnasta ei ole ulospääsyä. Kaiken kukkuraksi mies laittanut minut estoon puhelimeen, sähköpostiin yms. etten voi ottaa häneen edes minkäänlaista yhteyttä.

Armoton abortti.

Vierailija
97/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli oli jotenkin nyrpeällä päällä ja appi-ukon suunnaton tyhmyys; ÄÖ jossain 60 tasolla.

Onneksi menen pian nukkumaan.

Vierailija
98/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin olemaan miehen suvun kanssa ja oon kokopäivän kokenut olon ulkopuoliseksi niinko aina. Omia sukulaisia en saa nähdä enkä edes haudoilla käydä. Sanoin miehelle et ens vuonna toisinpäin mut sanoi ettei halua.

Jätä se.

Vierailija
99/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija meni kotiinsa, vei tyttönsä mukanaan. Minä en mahtunut mukaan porukkaan vaikka ilmoittauduin vapaaehtoiseksi kuskiksi.

Olen siis yksin joulun, syön mitä haluan ja juon mitä haluan. Kävin kirkossa koska halusin ja kävin haudalla koska halusin. Hienoin joulu aikoihin. Kiitos, muija!

Vierailija
100/374 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuume ja ripuli. En ikinä ennen ole ollut jouluna kipeä, mutta kai se pitää kerran elämässä kokea. Ei ole kyllä kivaa. Puhuminen sattuu ja kokoajan pitää olla vessanpöntöllä. Oksettaakin välillä, mutta onneksi en ole oksentanut. Käveleminen on kamalaa, koska päätä huimaa. Jos syön edes yhden suklaan, 10 min päästä taas lentää perästä. Kauheat mahakivut. Joudun kierimään sängyssä, että pystyn jotenkin olemaan. Muutenkaan mikään ruoka ei oikein maistu. Pakko kuitenki syödä, koska on kokoajan nälkä.

Plus menkat on samaan aikaan :)))) mulla on tosi runsaat menkat ja ne yhdistettynä ripuliin...

Sori tästä, mutta siinä on mun joulu 2017 :D