Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pilasi sinun joulusi 2017?

Vierailija
24.12.2017 |

Palanut kinkku, väärät lahjat, anoppi, suku, mies, vaimo, viina, naapurin koira - you name it.

Kommentit (374)

Vierailija
301/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuva teini. Nyt se on seonnut lopullisesti.

Vierailija
302/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haukkuva teini. Nyt se on seonnut lopullisesti.

Haukkuva teini ei pure?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto perhepiirissä tapahtuvasta konkurssista. Se vei mielen matalaksi. Järjetön huoli konkurssin tekevästä henkilöstä, että kuinka jatkossa selviää. :(  Olisikin ollut vääränlainen hoitoaine lahjaksi tai rumat verhot.

Vierailija
304/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tieto perhepiirissä tapahtuvasta konkurssista. Se vei mielen matalaksi. Järjetön huoli konkurssin tekevästä henkilöstä, että kuinka jatkossa selviää. :(  Olisikin ollut vääränlainen hoitoaine lahjaksi tai rumat verhot.

Eiköhän se suurin huoli ole puolisolla tai soilla, jos useampia omistajia.

Vierailija
305/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienetonmurheet kirjoitti:

Anoppi haukkui minua paksuksi. Olen 160 cm pitkä ja painan 55 kg. Reiteni ovat paksummat kuin hänen sukunsa naisilla.

Tulin surulliseksi ja mies yritti lohduttaa minua sanomalla kahden kesken, osoittaen pöydällä palavia kynttilöitä, että katsohan noitakin kynttilöitä. Tuo paksu kynttilä on ihan yhtä hieno kuin tuo kapeampikin kynttilä.

Siinä vaiheessa lähdin huoneesta. Otti vain päähän, että minua verrattiin paksuun kynttilään. Huvittavaa kyllä. Mutta harmittaa.

Miksi mua naurattaa tuo miehen reaktio ihan hulluna. :D

Vierailija
306/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin kinkun illalla paiston jälkeen yöksi pöydälle :(

Koko joulu ahdistaa :( kai ahdistus kumpuaa lapsuuden henkisesti yksinäisistä jouluista. Huomenna on jo helpompi päivä, aatto on aina pahin :)

Mihin se kinkku olisi paiston jälkeen pitänyt mielestäsi laittaa? Kuumana jääkaappiin?

Jotain järkeä näihin juttuihin. Ei ihme, että ahdistaa.

Vierailija
307/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me selvitään ihan mistä vaan.

Vierailija
308/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi

Vierailija
309/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä saan mummolta 100€, nyt vaan 20€. en käy kattomas sitä enää igin

Vierailija
310/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yleensä saan mummolta 100€, nyt vaan 20€. en käy kattomas sitä enää igin

Sinun kuvailemiseen riittää yksi sana. Paska.

Vierailija
311/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sekös pilasi sinun joulusi ? Maho.

Vierailija
312/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan vitun yksinäinen vuosi.. Eikä 2018 näytä yhtään paremmalta. Jippikaijee.. Piippu suuhun..

Vierailija
313/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa kirjoitti:

Oli ihan vitun yksinäinen vuosi.. Eikä 2018 näytä yhtään paremmalta. Jippikaijee.. Piippu suuhun..

Loppuviimeksi me kaikki ollaan täällä yksin. Jotkut ovat parisuhteessa ja silti tuntevat olevansa yksin. Monet parisuhteessa elävät toivoisivat olevansa yksin jne.

Yksin on ihan kiva olla.

Vierailija
314/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään pilannut jouluani. Olin töissä joka päivä 8h ja loppuaika meni levätessä.

Vierailija
315/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkun rasvoista tehdyn ulkotulen palamattomuus. En saanut sitä siis syttymään. Liian vähän kerosiinia?

Vierailija
316/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikasta tilaamani joululahjat eivät ehtineet perille. Yksi lahja lapselle ja yksi miehelle jäi saapumatta, vaikka tilasin ne monta viikkoa etukäteen, ja toimittaja lupasi, että toimitus on perillä hyvissä ajoin ennen joulua. Kyseisiä tavaroita ei lähempää kohtuullisella hinnalla saa, joten oli pakko tilata. Jouduin sitten paniikissa haalimaan korvaavia lahjoja aatonaattona kivijalkakaupoista kauheassa tungoksessa.

Lisäksi lapsi tuli aattona flunssaan.

Vierailija
317/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi joka soitti ja haukku kun ei tultu käymään aattona. Ei oltu sovittu tiettyä päivää joten ei ymmärretä miksi veti herneet nenäänsä.. Sukulaiset jotka kutsuu joka joulu yhteiseen ruokailuun vaikka on ilmoitettu ettei mennä.

Vierailija
318/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käymässä ystäväni luona, josta tiesin, että käynti olisi viimeisimpiä. Ystäväni  pyysi minua ottamaan yhteyttä toiseen ystäväänsä ja  ilmoittamaan, missä sairaalassa hän oli.  En saanut tätä kiinni puhelimitse, joten lähetin hänelle viestin . Vastaus  tuli nopeasti:  Haettu ystävä  kiitti lähtevän viimeisestä tervehdyksestä. Kun lähtö oli ohi , sain häneltä viestin, missä hän ilmoitti tapauksesta ja pyysi minulta surutalon osoitetta.  Silloin soitin ja kerroin hänelle viimeisestä tapaamisesta ja ystäväni  tervehdyksestä  sillä luulin sen merkinneen saajallekin jotain.  Hän katkaisi puhelun! Kun lähetin hänelle tekstiviestinä osoitteen, vastaus oli, että hän oli menossa asioille.  Mitään lisäsoittoa tai tekstiviestiä ei enää tullut. Tyly hiljaisuus oli vastaus. 

Minulle tuli hirveän nolo olo ja paha mieli.  Mitä tein väärin?  

Vierailija
319/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja sen kiukuttelu. Mutta se nyt pilaa päivän kuin päivän tai ainakin yrittää, joten ei mitään uutta sinänsä. Lapsien kannalta harmittaa vietävästi, miten pilalle menikö heidän joulunsa vaikka koitin kuinka järjestää kivaa ja olla riitelemättä. Välipäivät koitetaan olla lasten kanssa keskenään ja ohitan vain miehen riitelyn. 

Vierailija
320/374 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin, että keskenmeno on tietysti ikäävää ja raskasta, mutta jos on jo lapsi, niin on se sentään enemmän kuin ei perhettä ollenkaan. Älä unohda olemassa olevaa lasta, vaikka surisitkin menetettyä.

Tiesitkö, että lapsen menetystä on lupa surra ja kaikki sen ymmärtävät, vaikka olisi jäljellä tusina muita lapsia. Mutta sitä, ettei ole yhtään lasta ei ole lupa surra. Lapsettoman pitää vain olla kiitollinen siitä mitä on ja lapseton on vain epäonnistunut ja huono ja katkera ihminen jos ei ole koko ajan äärettömän kiitollinen sitä ettei perhettä ole, eli ei oikein ihminen ollenkaan, ei ainakaan samanlainen kuin arvostelijat itse. Missään tapauksessa ei ainakaan voi ymmärtää lapsettoman elämänkulkua että noin kävi. Ei ainakaan millään muulla tavalla kuin pahasti. No ehkä he eivät oikeasti itse olisikaan halunneeet lapsia ollenkaan, kun noin ajattelevat, ja ovat salaa katkeria ja kateellisia lapsettoman vapaudesta. No tasan ei vaan käy onnen lahjat, ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan