Mies ei halua minua seksuaalisesti - minua ei oikeastaan huvita enää edes puhua hänelle mitään.
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja minä en halua salasuhdetta, miten paljon vapaata aikaa olla yksin omilla teillään perheellisillä naisilla ylipäätään yleensä on jotta sellainen kenelläkään tekisi elämän tyydyttäväksi ja kompensoisi ankeat kotiolot? Enkä ole luonteeltani pettäjä, ennemmin valitan vuosikausia ja olen sentään rehellinen. Ap
Se on hyvä periaate. Mutta itse kyllä tiedän miten tuhoisaa on elää ilman kosketusta ja seksiä. Jos alat tuntemaan itsesi masentuneeksi, siis niin ettet jaksaisi nousta sängystä ylös etkä oikein koe enää iloa, kannattaa päättää suhde tai pettää.
M35Ja pettäminen auttaa - miten? Seuraus olisi vain pettymys itseenkin sen lisäksi että on pettynyt mieheen ja suhteeseen. Kyllä huomaa että olet mies etkä lapsiin sidottu kuten naiset tapaavat olla. Ap
Ehkä niinkin. Et tosin olisi ensimmäinen joka masentuu läheisyyden puutteen takia. Masennuksesi vaikuttaisi lapsiisi myös. Onneksi et taida vielä olla siinä pisteessä. :)
M35En ole niin heikko että päästäisin itseni masentumaan tämän takia. Eikä läheisyyden puute aivan totaalista ole, jotain pientä on lähes päivittäin ja miehenkin taholta koska yrittänee sekin jotenkin välejä ja tunnelmaa parantaa, kun jaksaa. Ap
Alapeukku sille, että masennus on mielestäsi heikkoutta ja täysin itse hallittavissa.
Ei miehellä toista naista ole ja jos olisi niin no problemo, sittenhän voisin minäkin hankkia toisen miehen ja eläisimme avoimessa suhteessa. Mutta ei sillä ole, tiedän aina missä liikkuu ja mitä tekee. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja minä en halua salasuhdetta, miten paljon vapaata aikaa olla yksin omilla teillään perheellisillä naisilla ylipäätään yleensä on jotta sellainen kenelläkään tekisi elämän tyydyttäväksi ja kompensoisi ankeat kotiolot? Enkä ole luonteeltani pettäjä, ennemmin valitan vuosikausia ja olen sentään rehellinen. Ap
Se on hyvä periaate. Mutta itse kyllä tiedän miten tuhoisaa on elää ilman kosketusta ja seksiä. Jos alat tuntemaan itsesi masentuneeksi, siis niin ettet jaksaisi nousta sängystä ylös etkä oikein koe enää iloa, kannattaa päättää suhde tai pettää.
M35Ja pettäminen auttaa - miten? Seuraus olisi vain pettymys itseenkin sen lisäksi että on pettynyt mieheen ja suhteeseen. Kyllä huomaa että olet mies etkä lapsiin sidottu kuten naiset tapaavat olla. Ap
Ehkä niinkin. Et tosin olisi ensimmäinen joka masentuu läheisyyden puutteen takia. Masennuksesi vaikuttaisi lapsiisi myös. Onneksi et taida vielä olla siinä pisteessä. :)
M35En ole niin heikko että päästäisin itseni masentumaan tämän takia. Eikä läheisyyden puute aivan totaalista ole, jotain pientä on lähes päivittäin ja miehenkin taholta koska yrittänee sekin jotenkin välejä ja tunnelmaa parantaa, kun jaksaa. Ap
Alapeukku sille, että masennus on mielestäsi heikkoutta ja täysin itse hallittavissa.
Jep tämä kommentti on niin totta. Masennus on sairaus, se masennuksen tunne mitä jokaisella on, on ihan eri asia! Ja todellakin voi sairastua masennukseen jos ei saa läheisyyttä.
M35
Miksi menitte naimisiin ja mukuloita teitte?
Vierailija kirjoitti:
Ei miehellä toista naista ole ja jos olisi niin no problemo, sittenhän voisin minäkin hankkia toisen miehen ja eläisimme avoimessa suhteessa. Mutta ei sillä ole, tiedän aina missä liikkuu ja mitä tekee. Ap
Miten voit tietää jos olet niin kiireinen ja käyt töissäkin? Tosiaan munkin korvaan kuulostss silt et miehellä on joku suhde tai ainakin katselee jotain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep tämä kommentti on niin totta. Masennus on sairaus, se masennuksen tunne mitä jokaisella on, on ihan eri asia! Ja todellakin voi sairastua masennukseen jos ei saa läheisyyttä.
M35
Ja sillä verukkeella on sitten ”oikeus” hankkia salasuhde? Onpa naurettavaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies silloin vielä halusi minua seksuaalisesti. Ap
Siinähän se aikaa kuluu rattoisasti kiistelemässä muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35Ja sillä verukkeella on sitten ”oikeus” hankkia salasuhde? Onpa naurettavaa. Ap
Öö jos se pelastaisi sut ja perheesi masennukselta? Tietenkin! Ymmärrän ettet tahdo erota eikä se tekisi hyvää lapsillesikaan. Mutta sanoinkin jos alat masentumaan on mielestäni luvallista hankkia toinen mies!
Olisiko miehesi edes mustasukkainen? Voisi olla hänellekin helpotus, mutta itsehän tilanteesi paremmin tiedät. Tälläisen vaikutelman mä sain.
M35
Onko karua herätä todellisuuteen, että on beta-naaras?
Ala käymään kuntosalilla, kävele rappusia, urheile ja syö terveellisesti.
Kyllä ne halut sitten luonnostaan palaavat kun saat itsesi kuntoon.
sport kirjoitti:
Ala käymään kuntosalilla, kävele rappusia, urheile ja syö terveellisesti.
Kyllä ne halut sitten luonnostaan palaavat kun saat itsesi kuntoon.
Niin kenen halut? Kuinka kunnossa - minun - pitäisi olla? Rasvaprosentti 10? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä seksitön kausi on sitten alkanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä on ollut tänä vuonna keskimäärin kerran kuussa, joskus harvemminkin. Ap
Taitaa olla urbaanilegenda, että naiset olisivat niitä, jotka suhteessa pihtaa. Jatkuvasti on vain naisia, jotka kaipaavat enemmän seksiä parisuhteeseen.
Ap taitaa olla tyyppiä marttyyri-kärsijä. Kunnia ja pärjääminen on hänelle tärkeimpiä asioita elämässä, ja hän mieluummin kärsii, kun hakee apua tilanteeseensa. Masennus on heikkoutta, terapeutit huijareita. Oikeastiko meinasit vitkutella tuossa suhteessa 50 v. asti, vaikka seksittömyys jatkuisi?? Kuinka katkeroitunut oletkaan silloin, kun olet sitä jo nyt? Toivottavasti et sitten syyllistä lapsiasi siitä, että "heidän takiaan" jouduit kärsimään isänsä kanssa... Huonon esimerkin saavat joka tapauksessa, jos annat tilanteen jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä on ollut tänä vuonna keskimäärin kerran kuussa, joskus harvemminkin. Ap
Eli tänä vuonna alkoi? Ihan tyhjästä? Joku päivä mies vaan sanoi, että ei kiitos? Mitä muutoksia elämässänne on tapahtunut noin vuosi sittem?
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla tyyppiä marttyyri-kärsijä. Kunnia ja pärjääminen on hänelle tärkeimpiä asioita elämässä, ja hän mieluummin kärsii, kun hakee apua tilanteeseensa. Masennus on heikkoutta, terapeutit huijareita. Oikeastiko meinasit vitkutella tuossa suhteessa 50 v. asti, vaikka seksittömyys jatkuisi?? Kuinka katkeroitunut oletkaan silloin, kun olet sitä jo nyt? Toivottavasti et sitten syyllistä lapsiasi siitä, että "heidän takiaan" jouduit kärsimään isänsä kanssa... Huonon esimerkin saavat joka tapauksessa, jos annat tilanteen jatkua.
Kuulostaa kliseeltä mutta niin se menee. Jos ap nyt masentuisi tilanteesta, siis sairastuisi, hän purkaisi sitä pahaa oloaan myös lapsiin. Mutta eihän tuo niin pahalta kuulosta jos kerran kuussa saa seksiä, varmaan enemmän turhauttavaa.
Taitaa olla tässä tämä kekskustelu. Ap ei pas.....lle taivu.
Eikö tää nyt ole aika selvä homma, äijällä on toinen nainen.