Mies ei halua minua seksuaalisesti - minua ei oikeastaan huvita enää edes puhua hänelle mitään.
Kommentit (233)
Ja miestä tilanne ei häiritse yhtään, päin vastoin. Tietää kuitenkin saavansa seksiä heti jos yhtäkkiä alkaakin tehdä mieli ja siitäkin on varmasti vain tyytyväinen etten vaivaa häntä puhumalla omista asioistani enää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja miestä tilanne ei häiritse yhtään, päin vastoin. Tietää kuitenkin saavansa seksiä heti jos yhtäkkiä alkaakin tehdä mieli ja siitäkin on varmasti vain tyytyväinen etten vaivaa häntä puhumalla omista asioistani enää. Ap
Meillä sama. Mies ei vaan halua.
Miksihän ei halua? Löytyykö syyllinen sinusta?
No, on sitä seksiä kuitenkin saatavilla muualta aina, joten sinuna en olisi niin vihainen.
Laita alastonkuva jakoon ,minua hieman kiinnostaisi.
Itse tulen kiukkuiseksi jos seksin väli venyy turhan pitkäksi ja tuntuu ettei mies halua. Se on niin turhauttavaa ja myös tietenkin loukkaavaa. Aina mies on halunnut sitten kuitenkin. Ei voi kuin kauhulla ajatella mitkä fiilikset olisi jos mies ei haluaisi ollenkaan (jos ei pysty olisi täysin eri asia kuin ettei halua) ja varmasti fiilikset olisi samat kuin ap:lla.
Tsemppiä ap:lle jouluun, toivottavasti joulussa on muita hyviä asioita ja kuppi ei keitä nurin.
Onko joku muu mies osoittanut kiinnostusta?
Meillä vastaava tilanne johti lopulta eroon.
Parin vaihto tekisi molemmille hyvä
Vierailija kirjoitti:
Itse tulen kiukkuiseksi jos seksin väli venyy turhan pitkäksi ja tuntuu ettei mies halua. Se on niin turhauttavaa ja myös tietenkin loukkaavaa. Aina mies on halunnut sitten kuitenkin. Ei voi kuin kauhulla ajatella mitkä fiilikset olisi jos mies ei haluaisi ollenkaan (jos ei pysty olisi täysin eri asia kuin ettei halua) ja varmasti fiilikset olisi samat kuin ap:lla.
Tsemppiä ap:lle jouluun, toivottavasti joulussa on muita hyviä asioita ja kuppi ei keitä nurin.
Kuinka pitkä väli sulle on ”turhan pitkä”? Onko ikinä ollut kuukausien taukoa? Lisäksi mies on sanonut ettei tällä hetkellä ainakaan ole minusta yhtään siinä mielessä kiinostunut, hyvähän se on tietää etten vahingossakaan erehdy mitään yrittämäänkään tässä.
Inspiroivin ajatus mulle nyt suunnitella sitä, mistä ja miten sitä seksiä alan hakea kunhan lapset isompia.
Ap
Olisikohan nyt tullut jo aika miettiä ihan vakavasti sitä eroa ?
Ellei kysymys ole jostain synnytyksen jälkeisestä ajasta ja vielä siitä toipumisesta vaan jostain 'ihan muuten vaan' , niin sitten kyllä ainakin minun mielestäni olisi jo.
Ainakin voisi suoraan kysyä häneltä , että johtuuko tämä nyt jostain ohimenevästä vai onko tämä mielestäsi jotain pysyvämpääkin lajia tämä hänen seksuaalisen kiinnostuksen puute sinua kohtaan.
Minä en siihen tietenkään voi vastata, voin vain antaa sinulle nämä kysymykset käytettäviksi.
Päätä itse, haluatko niitä käyttää, keksitkö jotain parempaa tilalle, vai alistutko vain hiljaa tuohon tilanteeseesi, jonka ennuste ei pidemmän päälle noin jatkuessaan näytä hyvältä missään tapauksessa.
'Up to you, what you want, girl. You decide on your behalf,remember'...
Miksi parinvaihto ei muuten ole yleisempää. Varmaan toisi säpinää moneen kuivineeseen suhteeseen.
Menkää pariterapiaan. On varmaan joskus halunnut sinua kuitenkin, joten eiköhän halulla ole toivoa heräämisestä oikealla avustuksella.
Mies on antanut ymmärtää tilanteen saattavan olla väliaikainen ja johtuvan stressistä ja siitä että suhde ollut pidempään melko riitaisa. Mutta eihän mitään takeita voi antaa, nyt tilanne on tämä ja ollut koko vuoden ja aikaisemminkin, lyhyitä poikkeuksia lukuunottamatta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Menkää pariterapiaan. On varmaan joskus halunnut sinua kuitenkin, joten eiköhän halulla ole toivoa heräämisestä oikealla avustuksella.
Ei suostu, seksittömyys ei ole ongelma miehelle. Enkä halua mennä terapeutille minäkään siitä asetelmasta käsin että minä olen se joka ei vain onnistu olemaan halun kohde. Se olisi todella nöyryyttävää! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suostu, seksittömyys ei ole ongelma miehelle. Enkä halua mennä terapeutille minäkään siitä asetelmasta käsin että minä olen se joka ei vain onnistu olemaan halun kohde. Se olisi todella nöyryyttävää! Ap
Sano, että joko menette tai otat eron. Terapeutti ei varmasti kaada ongelmaa yksin sinun niskaan. Kyllä ne asiansa osaa. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Mies on antanut ymmärtää tilanteen saattavan olla väliaikainen ja johtuvan stressistä ja siitä että suhde ollut pidempään melko riitaisa. Mutta eihän mitään takeita voi antaa, nyt tilanne on tämä ja ollut koko vuoden ja aikaisemminkin, lyhyitä poikkeuksia lukuunottamatta. Ap
Minulta miehenä menee halut, jos suhde on riitelyä. En todellakaan sano, että se riitely olisi naisen vika, mutta lähtisin yrittämään korjata riidan aiheita ja katsoa, mitä seksielämälle tapahtuu.
Minä en riitaisaa eukkoa pane! Mitä ne naiset kuvittelee, hepii heilahtaa kun naputus loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano, että joko menette tai otat eron. Terapeutti ei varmasti kaada ongelmaa yksin sinun niskaan. Kyllä ne asiansa osaa. Tsemppiä!
Miksi sanoisin niin? Etenkin kun en halua itsekään mennä terapiaan tästä, olen varma että kaikki kääntyisi siellä minun syykseni. Enkä ole ottamassa eroa tämän takia lasten ollessa alle kouluikäisiä ainakaan. Ja miten säälittävää olisi mennä tällaisessa asetelmassa terapiaan? Miten kukaan ulkopuolinen voisi patistaa miehen panemaan vaimoaan vastentahtoisesti?! Ap
Tiedän tunteen !