Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua minua seksuaalisesti - minua ei oikeastaan huvita enää edes puhua hänelle mitään.

Vierailija
23.12.2017 |

Että hyvät joulut vain meidän perheelle.

Kommentit (233)

Vierailija
81/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tyytymätön elämääsi ja olet yrittänyt kaikkesi niin olisiko sit aiheellista päättää suhde. Voit toki lukea 67 kommentit myös ajatuksella. Tuolla menolla sinusta tulee katkera ja miehestäsi myös. Enkä ymmärrä miten lapsillekaan riitelevät koti olisi hyvä kasvupaikka. Kyllä se elämä jotenkin aina järjestyy. Kokemusta on. Elämän voi 50 kymppisenäkin aloittaa alusta ja tehdä siitä itselle mieleinen ja onnellinen. Päätökset on vaikeita, joskus ne vaan on tehtävä. Rauhallista joulun aikaa kuitenkin!

Vierailija
82/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tyytymätön elämääsi ja olet yrittänyt kaikkesi niin olisiko sit aiheellista päättää suhde. Voit toki lukea 67 kommentit myös ajatuksella. Tuolla menolla sinusta tulee katkera ja miehestäsi myös. Enkä ymmärrä miten lapsillekaan riitelevät koti olisi hyvä kasvupaikka. Kyllä se elämä jotenkin aina järjestyy. Kokemusta on. Elämän voi 50 kymppisenäkin aloittaa alusta ja tehdä siitä itselle mieleinen ja onnellinen. Päätökset on vaikeita, joskus ne vaan on tehtävä. Rauhallista joulun aikaa kuitenkin!

Sanoin ettei ero ole mahdollinen nyt koska arki alle kouluikäisten lasten kanssa ei mitenkään toimisi ja talous ei kestäisi. 5-kymppisenä sitten aivan eri mahdollisuudet tehdä ratkaisuja koska lapset isoja. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja minä en halua salasuhdetta, miten paljon vapaata aikaa olla yksin omilla teillään perheellisillä naisilla ylipäätään yleensä on jotta sellainen kenelläkään tekisi elämän tyydyttäväksi ja kompensoisi ankeat kotiolot? Enkä ole luonteeltani pettäjä, ennemmin valitan vuosikausia ja olen sentään rehellinen. Ap

Se on hyvä periaate. Mutta itse kyllä tiedän miten tuhoisaa on elää ilman kosketusta ja seksiä. Jos alat tuntemaan itsesi masentuneeksi, siis niin ettet jaksaisi nousta sängystä ylös etkä oikein koe enää iloa, kannattaa päättää suhde tai pettää.

M35

Vierailija
84/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa vikaa, ei yhtä laajassa mittakaavassa varmaankaan mutta toisaalta kun suhde on tuore (alle vuosi), niin jokapäiväisen seksin väheneminen 1-2 kertaan viikossa (ja nekin minun aloitteestani) masentaa. Ei kuulemma mitään vikaa minussa tai missään, mutta ei vaan tee mieli. Enpä sitten tiedä. Varmaan jättää jotain kertomatta, ehkä on itsekin surullinen siitä että huomasi, etten olekaan enää niin haluttava ja alkuhuuma katosi, jäljellä vain velvollisuusseksiä...

Tuo 1-2 kertaa viikossa on minun mielestäni melko tiheä tahti. Olettaen, että käytte töissä ja on muutakin elämää kuin maata hikisissä lakanoissa.

No eikä ole. Eikä olisi sitäkään vähää, jos minä en sitä mankuisi. Ollaan alta kolmekymppinen nuoripari, seksin huomattava väheneminen on minulle ongelma. Miehelle ilmeisesti ei. Mies on työtön ja minä osa-aikatöissä eli aikaa kyllä olisi, siitä ei ole kyse.

Vierailija
85/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja minä en halua salasuhdetta, miten paljon vapaata aikaa olla yksin omilla teillään perheellisillä naisilla ylipäätään yleensä on jotta sellainen kenelläkään tekisi elämän tyydyttäväksi ja kompensoisi ankeat kotiolot? Enkä ole luonteeltani pettäjä, ennemmin valitan vuosikausia ja olen sentään rehellinen. Ap

Se on hyvä periaate. Mutta itse kyllä tiedän miten tuhoisaa on elää ilman kosketusta ja seksiä. Jos alat tuntemaan itsesi masentuneeksi, siis niin ettet jaksaisi nousta sängystä ylös etkä oikein koe enää iloa, kannattaa päättää suhde tai pettää.

M35

Ja pettäminen auttaa - miten? Seuraus olisi vain pettymys itseenkin sen lisäksi että on pettynyt mieheen ja suhteeseen. Kyllä huomaa että olet mies etkä lapsiin sidottu kuten naiset tapaavat olla. Ap

Vierailija
86/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin uusi elämä alkoi hotellivantaasta. Mene sinne!

Vierailija
87/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää pariterapiaan. On varmaan joskus halunnut sinua kuitenkin, joten eiköhän halulla ole toivoa heräämisestä oikealla avustuksella.

Ei suostu, seksittömyys ei ole ongelma miehelle. Enkä halua mennä terapeutille minäkään siitä asetelmasta käsin että minä olen se joka ei vain onnistu olemaan halun kohde. Se olisi todella nöyryyttävää! Ap

Sano, että joko menette tai otat eron. Terapeutti ei varmasti kaada ongelmaa yksin sinun niskaan. Kyllä ne asiansa osaa. Tsemppiä!

Miksi sanoisin niin? Etenkin kun en halua itsekään mennä terapiaan tästä, olen varma että kaikki kääntyisi siellä minun syykseni. Enkä ole ottamassa eroa tämän takia lasten ollessa alle kouluikäisiä ainakaan. Ja miten säälittävää olisi mennä tällaisessa asetelmassa terapiaan? Miten kukaan ulkopuolinen voisi patistaa miehen panemaan vaimoaan vastentahtoisesti?! Ap

Haluttomuuden syyt voivat olla hyvinkin kirjavia ja oikeampi näkökulma tilanteeseen on varmasti joku muu kuin syiden seuraus "mies ei halua panna vaimoaan". Mutta jos haluat ajaa noilla ajattelun raiteilla, niin onnea vaan seksin saantiin ja riitojen ratkaisuun.

No ei kannata luulla, että seksuaaliterapeutilta automaattisesti saisi avun tähän ongelmaan. Syyt voivat olla monenlaisia, mutta usealle niistä syistä ei ole käytännössä mitään tehtävissä.

T. Seksuaaliterapiaa miehensä kanssa kokeillut

Vierailija
88/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja en voi väittää yrittäneeni kaikkeani, siis miehen miellyttämiseksi hänen ehdoillaan, koska en pysty elämään sellaisesta asetelmassa että minä yritän miellyttää miestä koko ajan mutta mies ei minua, todellakaan.

Ap

Vierailija
89/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Ja pettäminen auttaa - miten? Seuraus olisi vain pettymys itseenkin sen lisäksi että on pettynyt mieheen ja suhteeseen. Kyllä huomaa että olet mies etkä lapsiin sidottu kuten naiset tapaavat olla. Ap

Ehkä niinkin. Et tosin olisi ensimmäinen joka masentuu läheisyyden puutteen takia. Masennuksesi vaikuttaisi lapsiisi myös. Onneksi et taida vielä olla siinä pisteessä. :)

M35

Vierailija
90/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Sillä pettämisellä tarkoitin salasuhdetta. Siis ihan oikeaa parisuhdetta, ei pelkkää seksiä. Ainoastaan salassa :) Ei minusta ainakaan kuulosta pahalta sinun tilanteessa, ehkä ainut tilanne missä hyväksyisin pettämisen.

M35

Vierailija
91/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Ehkä niinkin. Et tosin olisi ensimmäinen joka masentuu läheisyyden puutteen takia. Masennuksesi vaikuttaisi lapsiisi myös. Onneksi et taida vielä olla siinä pisteessä. :)

M35

En ole niin heikko että päästäisin itseni masentumaan tämän takia. Eikä läheisyyden puute aivan totaalista ole, jotain pientä on lähes päivittäin ja miehenkin taholta koska yrittänee sekin jotenkin välejä ja tunnelmaa parantaa, kun jaksaa. Ap

Vierailija
92/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei kukaan ole unohtanut seksiä. Mies ei halua MINUA, se on se ongelma. Miehen testosteronit mitattu (muussa yhteydessä muusta syystä) ja olivat normaalit. Mies ei halua seksiä kanssani, koska ei koe suhdettamme riittävän hyväksi. Ja minä koen sen päivä päivältä huonommaksi, mitä pidempi tauko seksiin tulee. Ap

Miehesi on siis oikeassa, molemmat koette suhteenne huonoksi. Mieti mitä voisit itse osaltasi tehdä ettei miehesi kokisi suhdettanne huonoksi? (Miehelle tätä kysymystä ei tarvitse esittää, vastaushan on jo selvillä: seksiä kanssasi).

Muuten kaikki nämä "arki ei sujuisi, ei taloudellisesti mahdollista" -syyt vältellä eroa ovat lopulta tekosyitä jos tilanne etenee riittävän pitkälle. Ihmiset eivät non ylipäätään eroa mukavauudenhalusta vaan pääasiassa päästäkseen irti ahdistavasta suhteesta. Arki kyllä saadaan sujumaan ja talouskin asettuu johonkin tasoon, vaikka ero yleensä aina tietääkin taloustilanteen huononemista.

Vierailija
93/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule pienten lasten yh äidille on paljon tarjolla yhteiskunnan tukea, mitä taas ei 50vuotiaalle ole. Niin että sekään ei ole syy. Jos näistä kommenteista, mitä monet ovat oikein pohtimalla sinulle antaneet, ei löydy mitään lohduketta. Niin lopeta valittaminen. Katso peiliin.

Vierailija
94/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Miestäsi ei kiinnosta seksi. Mikä sitä kiinnostaa? Mitä se sitten tekee siellä kotona? Istuu ja möllöttää? Puuhaileeko jotain kotitöitä? Puhuuko kenenkään kanssa livenä tai muuten vai haluaako olla hiljaa?

Mikäänhän ei estä sinuakin pihtaamasta, jos sitä joskus kiinnostaisi. Eikö se ole sinusta nöyryyttävää, että silloin harvoin, kun saat vihdoinkin, niin mies tietää sinun olevan varmasti puutteessa ja varma nakki? Pistä se mies vonkaamaan. Onhan se perinteisemmin mies, joka vonkaa ja nainen joko antaa tai ei anna.

Useammastakin parisuhteesta ja menetyksestä oppinut, että vaikka sitä naisena kaipaisi seksiä joskus ihan täysillä, niin henkisesti tasapainoisempaa olisi opetella elämään myös ilman seksiä niin että pärjää muutaman kuukauden ja vuodenkin ilman sitä. Noita kuivempia kausia tulee varmasti monelle vaikka olisi tällä hetkellä miten "haluttava". Siis on minullakin ollut nuorempana niin että pari viikkoa on jo ihan tuskaa. Sitten on pitänyt olla ilman kuukausia... jatkuvasti. Kaikki miehet eivät kiinnostu vaikka laittautuisi ja olisi tyrkyllä. Kokevat sen vaan ahdistavaksi, jos haluaisi jotain muuta. Joskus miehillä varsinkin naimisiinmenon jälkeen tulee semmonen uravaihde, että yhtäkkiä seksi on ihan toissijaista kun haluaisi keskittyä johonkin projektiin. Yritys, työ tms. Mies niinku hankkii sen vaimon ja lapsia ja kun se vaimo hoitaa pääasiassa lapset ja kodin niin mies haluaa tehdä mielestään jotain tärkeää ja uppoutuu sinne omaan maailmaansa. Sitten nainen pettyy kun ei olekaan miehen elämän keskipiste ja koko elämä. Nainen luopuu suvusta ja ystävistä ja himoitsee vaan sitä omaa miestään vaikka mies haluaa että vaimo on vaan osa kokonaisuutta ja seksiä saa kun haluaa ja pakko ei ole sitäkään haluta.

Nuorempana minäkin luulin, että miehet haluavat ja jaksavat aina kun jatkaa sinnikästä kopelointia, mutta joo... usein ne haluavat vaan nukkua. Näin naisena sitä niinku ihmettelee välillä miksi miehiä pidetään jaksavampana sukupuolena. Itse teen 8 tuntia töitä, työmatkat, hoidan kodin ja lapsenkin illalla yhteensä 14-16 tuntia hommaa ja nukun ehkä 6 tuntia yössä. Sitten mies tekee kyllä töitä mutta kyllä se jaksaa nukkuakin puolet minun päivästäni. Välillä urahtelee jotain minulle ja lapselle ja kulkee kroppa jäykkänä uuvuksissa... olisi mukavaa jos se jaksaisi edes hymyillä. Seksiä on ollut tänä vuonna ehkä 8 tai 9 päivänä eli kertaa. Olen laskenut. Ja ihan turhaa ehdotella miehelle mitään. Saa tosi tarkkaan katsoa onko ehkä sillä tuulella silloin harvoin kun on edes kotona samaan aikaan. Olen minäkin sen muutaman kerran torjunut. Viimeksi tuli ehdottamaan kun olin jo nukahtanut. Kömpi vaan päälleni ähisten. Siis haloo, vois edes vähän yrittää. Ei minuakaan ole pakko kiinnostaa vaikka olisin ilmeisessä puutteessa 2-3 kk jälkeen. Ehkä minäkin keksin vielä sen oman projektini mikä inspiroi minua niin ettei seksi käy mielessä pitkään aikaan.

Vierailija
95/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä seksilelun annat miehellesi joululahjaksi?

Vierailija
96/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Sillä pettämisellä tarkoitin salasuhdetta. Siis ihan oikeaa parisuhdetta, ei pelkkää seksiä. Ainoastaan salassa :) Ei minusta ainakaan kuulosta pahalta sinun tilanteessa, ehkä ainut tilanne missä hyväksyisin pettämisen.

M35

Ja milläköhän ajalla meinaat että eläisin salasuhteessa? Aika menee töissä ja perheasioissa. Ap

Vierailija
97/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

M35

En ole niin heikko että päästäisin itseni masentumaan tämän takia. Eikä läheisyyden puute aivan totaalista ole, jotain pientä on lähes päivittäin ja miehenkin taholta koska yrittänee sekin jotenkin välejä ja tunnelmaa parantaa, kun jaksaa. Ap

Hyvä että edes jotain on! Kuulosti lähes siltä että miehesi vihaa kosketustasi :)

Ero kyllä saattaa tulla jos miehesi testoarvot ovat kunnossa. Onko hänellä joku toinen kiikarissa? Ehkä ihastunut? Voi olla kyllä vaikea aihe ottaa puheeksi...

M35

Vierailija
98/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä joulusta tulee Teille ratkiriemukas, pahalta tuntuu. Kaksi Oskarnäyttelijää ja lapset kuusen ympärillä.

Vierailija
99/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

M35

Hyvä että edes jotain on! Kuulosti lähes siltä että miehesi vihaa kosketustasi :)

Ero kyllä saattaa tulla jos miehesi testoarvot ovat kunnossa. Onko hänellä joku toinen kiikarissa? Ehkä ihastunut? Voi olla kyllä vaikea aihe ottaa puheeksi...

M35

Niin varmaan vihaakin, tai ei ainakaan pidä siitä, mutta saattaa silti koskea minuun jotenkin vähän. Minä en nyt toistaiseksi koske millään tavalla, en ainakaan ennen kuin se pyytää. Ap

Vierailija
100/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

M35

Ja milläköhän ajalla meinaat että eläisin salasuhteessa? Aika menee töissä ja perheasioissa. Ap

Kai sulla jotain vapaata on? Esimerkiksi voisit salaisen kanssa jutella iltaisin kun lapset jo nukkuu, ja tuntuu vaikealta uskoa ettet voisi pariksi tunniksi kerran viikossa irtautua ja tavata salaista. Hommaat vaikka lapsenvahdin?

Mutta ei kannata toteuttaa jos ei ole mitään suurta tarvetta ja noin jämäkkä mielipide asiasta :) Mua vaan pelottaa puolestasi että mies löytää uuden.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi