Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua minua seksuaalisesti - minua ei oikeastaan huvita enää edes puhua hänelle mitään.

Vierailija
23.12.2017 |

Että hyvät joulut vain meidän perheelle.

Kommentit (233)

Vierailija
61/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele sulle ei kelpaa mikään.

Vierailija
62/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää ei negatiivisuutta parisuhteeseen mahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perkele sulle ei kelpaa mikään.

Tietenkin kelpaisi se että mies alkaisi haluta seksiä kanssani ja vieläpä viitsisi tehdä asian eteen jotain ja vaikka se, jos minä saisin kerrankin olla se joka torjuu. Ap

Vierailija
64/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkasitko mukulat väärän miehen kanssa?

Vierailija
65/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen sä ap olet? Mä olen nyt yli nelikymppisenä unohtanut seksi asiat. Kipeää se tekee mutta ei voi mitään.

Vierailija
66/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaihtoehtoja sulla on jäljellä?

Vierailija
67/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kannattaisi varmaan laittaa mies testeihin. Joskus haluttomuuden takana on stressi ja masennus mutta voi olla myös testosteroini häiriö. Siis jos suostuu.

Minun ukkoni ei suostunut mihinkään testeihin. Kärvistelee vaan ja on kiukkuinen kuin perseelle ammuttu karhu.

Nyt minulla jo 3kk ilman rakastelua. Mitäs tässä enää voi muuta kuin odottaa mitä tuleman pitää. Äkkiseltään en todellakaan lähe ero linjalle kun on lapsiakin enkä myöskään rupea puhumattomaksi sillä se vain pahentaa tilannetta.

Henkisellä puolella olen käynyt läpi surun, vihan ja katkeruudenkin mutta olen jo antanut anteeksi miehelle. En voi olettaa että mies yhtäkkiä "havahtuisi" ja tulisi anteeksi pyytelemään vaan annoin anteeksi siksi etten halua omaa sydäntäni pitää kahleissa. Jatkuva paha olo kun heijastuu lastenhoitoonkin ja synnyttää riitoja.

Nyt vaan päivä kerrallaan...ja muistetaan näyttää miehille rakkautta ja hellyyttä ilman rakasteluakin!

Vierailija
68/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiltä puuttuu seksuaalinen jännite suhteesta. Riidat ja erimielisyydet vaikeuttavat todella paljon, silloin ei pysty olemaan rennosti ja halut vähenevät niin naisella kuin miehellä. Ei miehetkään mitään koneita ole.

Kokeile pystyisittekä olemaan viikon riitelemättä. Ota se ihan asiaksesi. Mene itse ensin vastaan, vaikka kuinka kokisit miehen tekevän jotain väärin. Ole se ’parempi’ ihminen. Kysele kuulumisia, yritä saada teidän henkinen yhteys kuntoon ensin.

Toinen asia on koetko itsesi seksikkääksi? Käy ostamassa vaikka joku vähän avonaisempi paita mitä yleensä käyttöisit ja laita vaikka hiukset. Saat seksikkään ja paremman olon, mieskin ehkä huomaa säteilet eri tavalla.

mieti myös mitä itse pidät miehessäsi seksikkäänä ja miehekkäänä? Miksi juuri hän saa sinut tuntemaan että haluat rakastella hänen kanssaan? Onko se miehekkäät ja vahvat käsivarret? Ehkä hänen partansa tai tuoksu? Jos tuntuu liian kliseiseltä sanoa suoraan mikä toisessa haluttaa ja viehättää, voit yrittää vähän vihjailla.

Vielä lopuksi ottakaa fyysinen läheisyys suhteeseen päivittäiseksi asiaksi, ilman että kummankaan aloittaa heti vonkaamisen seksistä. Pieni pusu ennen töihin lähtöä, kosketus olkapäähän, kysy vaikka suoraan voisiko miehesi halata sinua.

Toivottavasti AP saatte seksielämänne kuntoon. Uskon että näillä vinkeillä myös miehesi tulee sinua vastaan, kun itse teet sen vaikeimman osan eli aloitteen.

Vierailija
69/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on antanut ymmärtää tilanteen saattavan olla väliaikainen ja johtuvan stressistä ja siitä että suhde ollut pidempään melko riitaisa. Mutta eihän mitään takeita voi antaa, nyt tilanne on tämä ja ollut koko vuoden ja aikaisemminkin, lyhyitä poikkeuksia lukuunottamatta. Ap

Minulta miehenä menee halut, jos suhde on riitelyä. En todellakaan sano, että se riitely olisi naisen vika, mutta lähtisin yrittämään korjata riidan aiheita ja katsoa, mitä seksielämälle tapahtuu.

Ei lisää seksiä vaikka tietoisesti asennetta korjaa ja yrittää miellyttää tetsaamalla arjessa. Turhauttaa ja sitten vituttaa vielä enemmän.

Vierailija
70/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hommaa salasuhde? Himoitsetko itse muita miehiä ikinä? Ei sitä salasuhdetta ole mahdotonta salata. Miehesi tuskin edes vahtii sinua mitenkään :)

Mä voisin tarjoutua ehdokkaaksi jos asut pk-seudulla ;)

M34

Vierailija
71/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kukaan ole unohtanut seksiä. Mies ei halua MINUA, se on se ongelma. Miehen testosteronit mitattu (muussa yhteydessä muusta syystä) ja olivat normaalit. Mies ei halua seksiä kanssani, koska ei koe suhdettamme riittävän hyväksi. Ja minä koen sen päivä päivältä huonommaksi, mitä pidempi tauko seksiin tulee. Ap

Vierailija
72/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa vikaa, ei yhtä laajassa mittakaavassa varmaankaan mutta toisaalta kun suhde on tuore (alle vuosi), niin jokapäiväisen seksin väheneminen 1-2 kertaan viikossa (ja nekin minun aloitteestani) masentaa. Ei kuulemma mitään vikaa minussa tai missään, mutta ei vaan tee mieli. Enpä sitten tiedä. Varmaan jättää jotain kertomatta, ehkä on itsekin surullinen siitä että huomasi, etten olekaan enää niin haluttava ja alkuhuuma katosi, jäljellä vain velvollisuusseksiä...

Tuo 1-2 kertaa viikossa on minun mielestäni melko tiheä tahti. Olettaen, että käytte töissä ja on muutakin elämää kuin maata hikisissä lakanoissa.

Vierailija
73/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miestä tilanne ei häiritse yhtään, päin vastoin. Tietää kuitenkin saavansa seksiä heti jos yhtäkkiä alkaakin tehdä mieli ja siitäkin on varmasti vain tyytyväinen etten vaivaa häntä puhumalla omista asioistani enää. Ap

Meillä sama. Mies ei vaan halua.

Täällä myös yksi haluttoman miehen vaimo, jo kolmatta vuotta ilman

Vierailija
74/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti te haluttoman puolison 'uhrit', miksi ette hommaa salasuhdetta?! Eikö ilman kosketusta eläminen ole todella epätervettäkin... kaikilla teistä nyt jonkinsortin masennnusta?

Vierailija
75/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat sinun sosiaaliset taidot?

Vierailija
76/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti te haluttoman puolison 'uhrit', miksi ette hommaa salasuhdetta?! Eikö ilman kosketusta eläminen ole todella epätervettäkin... kaikilla teistä nyt jonkinsortin masennnusta?

Mistä sen salasuhteen saa? Ottaisin heti jos ”luonnollisella tavalla” löytyisi. En kai minä naimisissa olevana tinderiin mennä. Työnikin on sellaista etten voi ihan mihin vaan kenen kanssa tahansa lähteä. Halu läheisyyteen ja ihan jo pelkkään seksiin on kova. Neuvoja?

Vierailija
77/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ovat sinun sosiaaliset taidot?

Eivät ainakaan huonommat kuin miehellä.

Mitä liittyy aiheeseen? Ap

Vierailija
78/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen salasuhteen saa? Ottaisin heti jos ”luonnollisella tavalla” löytyisi. En kai minä naimisissa olevana tinderiin mennä. Työnikin on sellaista etten voi ihan mihin vaan kenen kanssa tahansa lähteä. Halu läheisyyteen ja ihan jo pelkkään seksiin on kova. Neuvoja?

Mä oon valmis :D

Mutta taitaa olla aika iso turn off että mies kirjoittelee av...

Tee vaikka kuvaton deittiprofiili johon kerrot vain jotain pientä itsestäsi, pituus paino toki. Älä edes hae seksiä. Juttelet jonkun kanssa päivän pari ja pyydät miehen kuvan jos hänelläkin on kuvaton. Jos ei ole tuttu mies lähetät oman kuvasi tai tapaatte. :)

M35

Vierailija
79/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minä en halua salasuhdetta, miten paljon vapaata aikaa olla yksin omilla teillään perheellisillä naisilla ylipäätään yleensä on jotta sellainen kenelläkään tekisi elämän tyydyttäväksi ja kompensoisi ankeat kotiolot? Enkä ole luonteeltani pettäjä, ennemmin valitan vuosikausia ja olen sentään rehellinen. Ap

Vierailija
80/233 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja läheisyys (henkinen ja fyysinen) kuuluvat olennaisesti yhteen, kun parisuhteesta puhutaan. Jos ei ole seksiä, läheisyys kärsii. Ja kun ei ole läheisyyttä, seksielämä kärsii. Se on noidankehä, joka teidän pitäisi nyt katkaista. Miehesi on omalta osaltaan vähentänyt läheisyyttä sanomalla suoraan, ettei halua sinua. Ja sinä et pysty hyväksymään tätä. Ongelman ydin ei kuitenkaan ole se, että mies ei halua sinua. Ongelma on teidän tulehtuneet välit, henkinen etäisyys ja luottamuksen rikkoutuminen. Kyllä se pariterapia nyt vaan vaikuttaa parhaalta ratkaisulta. Harmi, että usein juuri niillä, jotka terapiaa kipeimmin tarvitsevat, on fundamentaalinen asenneongelma terapiaa kohtaan... Ei siellä ketään syytellä, terapeutti on ammattilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän