Mun ei ois pitänyt hankkia lapsia, lasten kiukuttelu pilaa elämäni
Mutta jos he eivät saa kiukutella, se taas pilaa heidän elämänsä.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan osunut. Minä en ole ketjussa kertaakaan sanonut, etteivätkö 8v:n tunteet olisi oikeutettuja, nehän ovat hänen tunteitaan, herranjestas. Minä vaan laukean kuin ohjus niistä eli raivostun. Se on äitini vika.
ap
Sillä oletuksella, että kyseessä ei olisikaan provo: KASVA AIKUISEKSI.
Kielenkäyttösi ja reaktiosi asiallisiin kommentteihin kertovat, että impulssikontrollissasi on paljon parannettavaa. Lasten kiukuttelu (hypoteettinen!) ei pilaa elämääsi, äitisi ei pilaa elämääsi vaan sinä pilaat sen aivan itse vellomalla surkeudessasi. Kaikille on tapahtunut ikäviä asioita mutta se mitä nykyhetkessä tapahtuu ja kuinka toimii on oma VALINTA. Marttyyriluolaan sulkeutuminenkin toki on yksi vaihtoehto, melko yksinäinen sellainen.
Sinne luolaan katsos joutuu narsistien lapset, ainakin osa, ilman omaa syytään. Totta kai se on hirveän surullista ennemminkin, kuin mitään, mistä voit tuollalailla koittaa syyllistää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan osunut. Minä en ole ketjussa kertaakaan sanonut, etteivätkö 8v:n tunteet olisi oikeutettuja, nehän ovat hänen tunteitaan, herranjestas. Minä vaan laukean kuin ohjus niistä eli raivostun. Se on äitini vika.
ap
Kielenkäyttösi ja reaktiosi asiallisiin kommentteihin kertovat, että impulssikontrollissasi on paljon parannettavaa. Lasten kiukuttelu (hypoteettinen!) ei pilaa elämääsi, äitisi ei pilaa elämääsi vaan sinä pilaat sen aivan itse vellomalla surkeudessasi. Kaikille on tapahtunut ikäviä asioita mutta se mitä nykyhetkessä tapahtuu ja kuinka toimii on oma VALINTA. Marttyyriluolaan sulkeutuminenkin toki on yksi vaihtoehto, melko yksinäinen sellainen.
Enkä minä ole impulssikontrollini kehittymisestä mitenkään itse vastuussa. Jos se on huono, se on äitini vika. Hänen ois kuulunut auttaa siinä. Eihän muuten vanhempia tarvittaisikaan moneen, jos ei mm. tuohon.
ap
Ei mieletöntä! :D Kiitos tästä!
Olet selvästi tuottelias ja kielellisesti lahjakas. Voisitko mitenkään perustaa blogia? Tai vaikka samantien koota kirjaa?! Lukisin paljon mieluummin tekstejäsi, kuin esim. Havaintoja parisuhteesta-pillitystä...
"Enkä minä ole impulssikontrollini kehittymisestä mitenkään itse vastuussa. Jos se on huono, se on äitini vika. Hänen ois kuulunut auttaa siinä"
Eli sinun tehtäväsi on auttaa lapsiasi
Fani kirjoitti:
Olet selvästi tuottelias ja kielellisesti lahjakas. Voisitko mitenkään perustaa blogia? Tai vaikka samantien koota kirjaa?! Lukisin paljon mieluummin tekstejäsi, kuin esim. Havaintoja parisuhteesta-pillitystä...
Oliko tämä ensimmäinen ap:n ketju jonka luit? Itselläni verenpaine nousee jo otsikosta, jonka haistaa jo koneen avatessa. Ei enää huvita.
Vierailija kirjoitti:
Mies on just sellainen, jota ei lasten kiukuttelu ja marina haittaa, mutta EI YRITÄ koskaan lohduttaakaan, ja saada sitä pois, paitsi joskus minusta ällöttävästi koittamalla sitten tanssia kiukuttelijan pillin mukaan.
ap
Niinhän säkin olisit halunnut, että kanssasi toimitaan. Eikö ole oikein, että joku saa asianmukaista kohtelua eikä bazka enää kierrä?
Vierailija kirjoitti:
"Enkä minä ole impulssikontrollini kehittymisestä mitenkään itse vastuussa. Jos se on huono, se on äitini vika. Hänen ois kuulunut auttaa siinä"
Eli sinun tehtäväsi on auttaa lapsiasi
On tietenkin ja ainakin minä olen herännyt asiaan, toisin kuin äitini, joka syytti ongelmien tuottamisesta minulle minua, että syntyi ongelmia, jotka hän itse tuotti. Olen terapiassa hakemassa apua asiaan. En tiedä, miten paljon saan apua, koska se terapia, jonka sain 25-31-vuotiaana olisi kuulunut olla tällaista, jota nyt saan, mutta eipä ollut. Se oli käytännössä melko turhaa näiden asioiden kannalta. Se oli pelkkää ongelmista syntyneiden ongelmien korjaamista, ei ongelmien, jotka ongelmia synnyttävät, korjaamista, kuten nykyinen paremminkin on. Tai se korjaaminen nyt on lähinnä sitä, että saan tuntea itseni hyväksi sellaisena kuin olen, jolloin mun ei tarttis hankkia lapsia uskoakseni olevani kelpo kansalainen tms. Koska pidän niitä, jotka ei kykene äideiksi vähän tärähtäneinä. Mutta toki se on parempi ettei hanki silloin lapsia, mutta se on kauheaa, jos sen takia pitää tuntea itsensä muita huonommaksi ihmiseksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on just sellainen, jota ei lasten kiukuttelu ja marina haittaa, mutta EI YRITÄ koskaan lohduttaakaan, ja saada sitä pois, paitsi joskus minusta ällöttävästi koittamalla sitten tanssia kiukuttelijan pillin mukaan.
apNiinhän säkin olisit halunnut, että kanssasi toimitaan. Eikö ole oikein, että joku saa asianmukaista kohtelua eikä bazka enää kierrä?
En minä kiukuttelulla sitä hae, että mies toimisi mun pillin mukaan, vaan lohdutusta murheeseen.
ap
Fani kirjoitti:
Aion valittaa jatkossakin elämästäni täällä. Ja ehkä toisinaan iloita.
ap
ap
En minä voi valita olla vittuuntumatta lasteni kiukuttelusta. Se on tunne, ei niitä valita.
ap