Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ei ois pitänyt hankkia lapsia, lasten kiukuttelu pilaa elämäni

Vierailija
22.12.2017 |

Mutta jos he eivät saa kiukutella, se taas pilaa heidän elämänsä.

Kommentit (150)

Vierailija
121/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se ns. Kivikissaäiti?

Vierailija
122/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se ns. Kivikissaäiti?

Juuri se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun voisit hieman rauhoittua :/. Harmillista lukea näitä sinun viestejä, kun tuntuu että mikään ei oikein etene...? Jotenkin ajatuksesi tuntuvat menevän samaa ympyrää kokoajan ja kaikkiin vastauksiin vaan tiuskitaan...

Toivon kuitenkin sekä sulle että perheellesi hyvää joulunaikaa!

Vierailija
124/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuu ihmisiä mm. räkäoksennukseksi, paskapääksi, perseeksi, ihmispaskaksi, pässiksi ja silti tulee tänne vonkumaan aina uudestaan. Kukaan muu ei nimittele tässä ketjussa kuin tuo itse. Mitä se oottaa kun se tulee tänne avautumaan jostain? Kuvottava ketju.

Vierailija
125/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten kiukuttelu vituttaa. Naivina kuvittelin, että kun mä saan lapsia, olen niille niin hyvä äiti, että mun lapset ei kiukuttele. Pröööt. Väärin meni.

Mullakin piti olla helpot ja hyvin käyttäytyvät lapset. Itse en huutaisi ja repeilisi heille, olenhan fiksu ihminen, enkä mikään pää punaisena huutava mamma. Kuis kävikään? Kun toinen lapsi syntyi, niin...

Vierailija
126/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tarvitsee rajoja ja rajatonta rakkautta. Oletko pihistellyt?

Ei kai nyt 8-vuotias lahjojen määrästä kiukuttele... Anna yksi lahja ja jemmaa loput myöhemmäksi ja selitä hiukka materialistisen maailman realitetteja ja ylenvointimme beisicit.

Vierailija
127/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten kiukuttelu vituttaa. Naivina kuvittelin, että kun mä saan lapsia, olen niille niin hyvä äiti, että mun lapset ei kiukuttele. Pröööt. Väärin meni.

Mullakin piti olla helpot ja hyvin käyttäytyvät lapset. Itse en huutaisi ja repeilisi heille, olenhan fiksu ihminen, enkä mikään pää punaisena huutava mamma. Kuis kävikään? Kun toinen lapsi syntyi, niin...

Niinpä. Tää oli siis ehkä mun typerin harhaluuloni ikinä. En tajunnut, että kiukutteleva lapsi suoraansanottuna raivostuttaa minua, mutta en halua lasten joutuvan siksi rajoittamaan itseään, että se on minusta raivostuttavaa. Koska kaikki mielestäni kunnon vanhemmat sietävät sitä jotenkin rakentavasti lapsiltaan.

ap

Vierailija
128/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat on kirjoitti:

Lapsi tarvitsee rajoja ja rajatonta rakkautta. Oletko pihistellyt?

Ei kai nyt 8-vuotias lahjojen määrästä kiukuttele... Anna yksi lahja ja jemmaa loput myöhemmäksi ja selitä hiukka materialistisen maailman realitetteja ja ylenvointimme beisicit.

Se rakkauden määrä mitä olen saanut ei ole mitään rajatonta. Miten voisin antaa enemmän kuin olen saanut?

ap

Vierailija
129/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttää kaikki opastavat tekstit, miten lasten kiukutteluun tulisi suhtautua. Ne on kirjoitettu sellaisille, joilla ei ole asian kanssa minkään maailman ongelmia. Ei niille, joilla on. Niissä ei koskaan huomioida MILLÄÄN LAILLA sitä suhtautujaa, että millaisia ongelmia hänellä on, jos lasten kiukkuun on vaikea suhtautua, saatanan paskatoimittajat, kirjoittaa niitä paskaohjeita sellaisille, joilla ei ole asian kanssa mitään ongelmaa!!! Kelle ne vitun ohjeet oikein on ajateltu olevan avuksi ja hyödyksi? Täysille imbesilleillekö, joille pitää olla ohje moiseen asiaan, jossa ei oikeasti auteta sitä lukijaa pätkääkään, vaan jokainen osaa sen ohjeen kyllä, mutta ei kykene toteuttamaan sitä, siksi etsiikin ohjeita!

ap

Vierailija
130/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei olisi äidiksi. Jo lasten huutaminen, itkeminen ja riehuminen esim. marketeissa nostattavat vitutuskäyräni niin tappiin, että tiedän etten jaksaisi sitä kotonani. Aina sanotaan, että se on eri asia kun se huutava lapsi on oma, mutta kovasti epäilen. Jo pienenä serkkujen perheen luona kyläillessäni (3 serkkua, kaikki parin vuoden ikäeroilla) ajattelin, että hirveää kun kaikki riehuvat ja koko ajan kauhea hälinä eikä hetken rauhaa, kauhea sotku ja tappelu tavaroista. Jo silloin onnekseni huomasin, ettei tuo elämäntyyli sovi minulle ja luonteelleni ollenkaan. Kannattaa kuunnella

Vierailija
131/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ärsytä muiden lasten käytös, koska minua ei ainakaan voida siitä syyttää. Eikä mua varsinaisesti ärsytä lasteni käytös, vaan se nostaa sellaista raivoa. Miksi ette tee niin kuin sanotaan!!!???? Heippa, jos ei käyttäytyminen kiinnosta!

ap

Vierailija
132/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää lasten tyytymättömyydessä nimenomaan se, kun se kohdistetaan mulle. Evvk sun ongelmas, sen kun vain ajattelet, että kaikki on hyvin, niin sillä homma ratkeaa. Siis tuon tasoiset, että yääääää, miksi en saanut enemmän lahjoja? Niin, miksi vitussa et saanut!!?? Mieti sitä, typerä pässi..

ap

Vierailija
133/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei siihen ole mitään vastausta, ettei toinen saanut enempää. Koska en halunnut ostaa niitä sulle enempää? Koska en halua, että hukut roinaan? Koska en halua opettaa sinulle, että joulu on vain tavaraa??????

ap

Vierailija
134/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei siis todellakaan häiritse lapset marketeissa. Typerät hermoheikot idiootit häiriintyy siellä muiden lapsista.

ap

Vierailija
135/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei siis todellakaan häiritse lapset marketeissa. Typerät hermoheikot idiootit häiriintyy siellä muiden lapsista.

ap

Ahaa, siis sinun mielestäsi vain hermoheikot idiootit hermostuvat siitä, kun kauhukakarat käyttäytyvät marketeissa kuin villieläimet? Ilmankos omasi kiukuttelevat kun et ole kasvattanut heitä jos tuo on mielestäsi normaalia ja hyväksyttävää.

Vierailija
136/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä on kyllä jo aika paksua. Itse ulkoistit itsesi perheesi elämästä, kun häiriinnyt omista lapsistasi.

Vierailija
137/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ahaa, siis sinun mielestäsi vain hermoheikot idiootit hermostuvat siitä, kun kauhukakarat käyttäytyvät marketeissa kuin villieläimet? Ilmankos omasi kiukuttelevat kun et ole kasvattanut heitä jos tuo on mielestäsi normaalia ja hyväksyttävää.

Ei kiukuttelu ole sama asia kuin villieläinkäytös, tai jos sinusta on niin sinussa on jotain pahasti vialla.

ap

Vierailija
138/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tämä on kyllä jo aika paksua. Itse ulkoistit itsesi perheesi elämästä, kun häiriinnyt omista lapsistasi.

Ei vaan minä häiritsin heitä, kun heille ikään liittyvä käytös sai minut käyttäytymään ei ikääni liittyen.

ap

Vierailija
139/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Että en mä sillä lailla häiriintynyt, ettenkö ois voinut pää punaisena huutaa lapsille ja alistaa heistä hiljaisia pitkin nurkkia kuljeskelevia nynnyjä, mutta en halunnut sitä heille tietenkään.

ap

Vierailija
140/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei todellakaan osunut. Minä en ole ketjussa kertaakaan sanonut, etteivätkö 8v:n tunteet olisi oikeutettuja, nehän ovat hänen tunteitaan, herranjestas. Minä vaan laukean kuin ohjus niistä eli raivostun. Se on äitini vika.

ap[/quote]

Sillä oletuksella, että kyseessä ei olisikaan provo: KASVA AIKUISEKSI.

Kielenkäyttösi ja reaktiosi asiallisiin kommentteihin kertovat, että impulssikontrollissasi on paljon parannettavaa. Lasten kiukuttelu (hypoteettinen!) ei pilaa elämääsi, äitisi ei pilaa elämääsi vaan sinä pilaat sen aivan itse vellomalla surkeudessasi. Kaikille on tapahtunut ikäviä asioita mutta se mitä nykyhetkessä tapahtuu ja kuinka toimii on oma VALINTA. Marttyyriluolaan sulkeutuminenkin toki on yksi vaihtoehto, melko yksinäinen sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä