Mun ei ois pitänyt hankkia lapsia, lasten kiukuttelu pilaa elämäni
Mutta jos he eivät saa kiukutella, se taas pilaa heidän elämänsä.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne ny kiukuttelee?
Tiedän, että nuorempi tulee itkemään sitä, ettei saa tarpeeksi monta joululahjaa. 8v. tällä hetkellä pukinkontissa on tietoni mukaan 12 pakettia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että nuorempi tulee itkemään sitä, ettei saa tarpeeksi monta joululahjaa. 8v. tällä hetkellä pukinkontissa on tietoni mukaan 12 pakettia.
ap
No itse olet lapsesi kasvattanut.
Vierailija kirjoitti:
Onko se äitisi syy?
Itseasiassa on. Hänkään ei kestänyt mun kiukkua (joka varmaan purkautui kiukutteluna, sama asia), joka usein kumpuaa pettymyksestä, ja jolloin lasta vain pitäisi jaksaa lohduttaa tai olla edes vanhemman hiljaa. Se, että suuttuu pettyneelle on henkeistä väkivaltaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo itse olet lapsesi kasvattanut.
En ole yksin, on lapsilla isäkin.
ap
Pysy siellä yksiössäsi ja kiukuttele yksin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se äitisi syy?
Itseasiassa on. Hänkään ei kestänyt mun kiukkua (joka varmaan purkautui kiukutteluna, sama asia), joka usein kumpuaa pettymyksestä, ja jolloin lasta vain pitäisi jaksaa lohduttaa tai olla edes vanhemman hiljaa. Se, että suuttuu pettyneelle on henkeistä väkivaltaa.
ap
Et ymmärrä selvää sarkasmia. Asperger?
Vierailija kirjoitti:
No siis suoraan sanoen kuvitteletko, että menen itseni takia viettämään aattoiltaa perheeni seuraan?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se äitisi syy?
apEt ymmärrä selvää sarkasmia. Asperger?
Se ei ole sarkasmia, että tilanne on äitini syy. Se on ihan totta.
ap
Ei ihme että kiukuttelee
Äiti on ottanut harkat eikä jaksa edes tuntia "hoitaa" omia koululaisiaan
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että kiukuttelee
Äiti on ottanut harkat eikä jaksa edes tuntia "hoitaa" omia koululaisiaan
No mitäs kiukuttelevat. En mä sellaista katsele.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis suoraan sanoen kuvitteletko, että menen itseni takia viettämään aattoiltaa perheeni seuraan?
ap
Mies tekee yksin kaiken. Sinä menet valmiiseen pöytään arvostelemaan, kun on niin rahvasta
Luultavasti et edes mene
Petät taas lupaukset. Kuten aina. Ja sitä ennen raivoat täällä. Kunnes toteat, että teet täysin oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMies tekee yksin kaiken. Sinä menet valmiiseen pöytään arvostelemaan, kun on niin rahvasta
Luultavasti et edes mene
Petät taas lupaukset. Kuten aina. Ja sitä ennen raivoat täällä. Kunnes toteat, että teet täysin oikein
Mitähän mies tekee? Ostan käytännössä kaikki lahjat, olen ostanut jo ruuatkin, mies hankkii kuusen, tuskin edes kauheasti siivoaa. No, pipareita ovat leiponeet lasten kanssa jo lokakuusta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMies tekee yksin kaiken. Sinä menet valmiiseen pöytään arvostelemaan, kun on niin rahvasta
Luultavasti et edes mene
Ja mitkä lupaukset? Työnnä sä vittu lupasi perseeseesi. Montako lahjaa sä olet ostanut lapsillesi, vai oletkö äitiyteen kykenemätön vela?
ap
Lapsen kiukitelulle on syy jonka aikuinen osaa ottaa huomioon. Aikuisen kiukuttelua ei lapsi osaa käsitellä, sillon lapsi kiukuttelee. Niin ettei ois toisin päin, pilaako sinun kiukuttelu lasten elämän?
Lasten kiukuttelu vituttaa. Naivina kuvittelin, että kun mä saan lapsia, olen niille niin hyvä äiti, että mun lapset ei kiukuttele. Pröööt. Väärin meni.