Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailukumppani haluaa ostaa minulle syntymäpäivälahjan!

Vierailija
13.04.2023 |

Olemme tapailtu vain 2kk. Tänään kyseli mitä haluaisin syntymäpäivälahjaksi. Ilmoitin etten tarvitse enkä halua mitään, ollaan näin vain kuin ollaan oltu tähän saakka. Tuosta hän hieman pahoitti mielensä.

Teinkö jotain väärää?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä nyt voi kieltää toista ostamasta lahjaa..

Vierailija
2/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaisi enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaisi enemmän.

Enemmän mitä?

Vierailija
4/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pojat. Nyt taisit pilata suhteen alun.

Vierailija
5/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että haluat kahvia, teetä tai mitä tahansa kulutustavaraa mistä tykkäät. Mies saa hyvän mielen kun saa ostaa sinulle jotain ja sinä saat jotain mitä muutenkin ostaisit. Jotkut vaan tykkäävät ostella lahjoja, joten jos meinaat tapailua jatkaa niin kannattaa tottua siihen. Mutta kannattaa vetää raja jos mies meinaa ostaa jotain kallista. Moni nimittäin alkaa käyttää niitä uhkailemiseen, "kun minä ostin sulle nuo timanttikorviksetkin..."

Vierailija
6/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olenko minä jotenkin tyhmä vai mitä en nyt tajua? Tarkoitus ei ollut pahoittaa hänen mieltään sentään. Tykkään hänestä paljon, enkä itse välitä lahjoista. -Ap

Vierailija
7/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen esittänyt toiveen, etten tarvitse lahjoja. En kiellä ketään, mutten tarvitse - en ole tarvinnut saati halunnut mitään lahjaksi. Ostan itse omilla rahoillani, niin saan varmasti itselleni mieleisen tuotteen.

-ohis-

Vierailija
8/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap.. En ihmettelisi jos mies ei haluaisi enää jatkaa kanssasi.

Vierailija
9/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaisi enemmän.

Enemmän? Parisuhdettako tarkoitat?

-ohis-

Vierailija
10/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen esittänyt toiveen, etten tarvitse lahjoja. En kiellä ketään, mutten tarvitse - en ole tarvinnut saati halunnut mitään lahjaksi. Ostan itse omilla rahoillani, niin saan varmasti itselleni mieleisen tuotteen.

-ohis-

Olisit voinut ilahtua ja ehdottaa vaikka, että hän vie sinut johonkin kahvilaan. Tai syömään tai elokuviin. Tai vaikka kevätretkelle jonnekin laavulle eväiden kanssa. Eihän lahjan tarvitse olla joku tavara!

Vierailija
11/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ainakin tykkää sinusta älyttömästi.

Vierailija
12/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olenko minä jotenkin tyhmä vai mitä en nyt tajua? Tarkoitus ei ollut pahoittaa hänen mieltään sentään. Tykkään hänestä paljon, enkä itse välitä lahjoista. -Ap

Häntä varmasti harmittaa. Nyt osoitat, että välität hänestä oikeasti. Joillekin ihmisille lahjat ovat yksi tärkein välittämisen osoitus.

Vierailija
13/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti tuon kieltäytymisen tulkitsee: "en halua mitään, SINULTA"

Vierailija
14/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin hän pilasi? Jos ei tarvitse eikä halua lahjoja, niin miksei sitä saisi sanoa? Ja 2kk on erittäin lyhyt aika, eihän siinä voi toisesta niin paljon tietää vielä, että lahja menisi nappiin ja olisi mieluinen. Ellei tietysti tyyliin kukkia ja suklaata, jotain mikä syödään tai käytetään. 2kk suhde on muutenkin niin uusi, ettei siinä ole mikään pakko ostella lahjoja. Ei pidemmissäkään suhteissa tietenkään, jos niin sovitaan.

Vierailija
15/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ap:n kaveri ajatteli lahjaksi jotakin tälläistä😅

https://www.kaalimato.com/catalog/Fun+Factory+-+Sundaze+Pulse+Vibe_p_42…

Saattaa olla. Hän kyllä on riittänyt ihan omana itsenään tähän saakka, eikä ole seksileluista vihjaillut. -Ap

Vierailija
16/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että haluat kahvia, teetä tai mitä tahansa kulutustavaraa mistä tykkäät. Mies saa hyvän mielen kun saa ostaa sinulle jotain ja sinä saat jotain mitä muutenkin ostaisit. Jotkut vaan tykkäävät ostella lahjoja, joten jos meinaat tapailua jatkaa niin kannattaa tottua siihen. Mutta kannattaa vetää raja jos mies meinaa ostaa jotain kallista. Moni nimittäin alkaa käyttää niitä uhkailemiseen, "kun minä ostin sulle nuo timanttikorviksetkin..."

Uhkailun lisäksi jotkut painostavat ostamaan itselleen yhtä kalliita lahjoja, vaikka se toinen ei olisi ollenkaan halunnut kallista lahjaa tai jopa kieltänyt sellaisten oston.

Vierailija
17/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vielä puhun hänelle asiasta kun viikonloppuna nähdään. 😊 Kiitos vastanneille! -Ap

Vierailija
18/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän luulee, ettei lahja kelpaa HÄNELTÄ.

Vierailija
19/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika sentään. Etkö olisi voinut/voi ehdottaa, että menisitte johonkin mukavaan kahvilaan/museoon/taidenäyttelyyn jne... En ymmärrä tätä nykyajan meininkiä. Ei kaiken takana tarvitse olla ajatus toisesta hyötymisestä, vaan joku voi ihan vilpittömästi haluta ilahduttaa toista ihmistä.

Vierailija
20/78 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin hän pilasi? Jos ei tarvitse eikä halua lahjoja, niin miksei sitä saisi sanoa? Ja 2kk on erittäin lyhyt aika, eihän siinä voi toisesta niin paljon tietää vielä, että lahja menisi nappiin ja olisi mieluinen. Ellei tietysti tyyliin kukkia ja suklaata, jotain mikä syödään tai käytetään. 2kk suhde on muutenkin niin uusi, ettei siinä ole mikään pakko ostella lahjoja. Ei pidemmissäkään suhteissa tietenkään, jos niin sovitaan.

No, ehkä just siksi hän kyseli lahjatoivetta, että lahja menisi nappiin ja olisi mieluinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän