Mun ei ois pitänyt hankkia lapsia, lasten kiukuttelu pilaa elämäni
Mutta jos he eivät saa kiukutella, se taas pilaa heidän elämänsä.
Kommentit (150)
Jos mies ois kunnon Mies, lohduttais mua, ettei MULLE tule paha mieli kun 8v. kiukuttelee, johtuen oma lapsuuteni, mutta ei. Miehelle riittää, että itse jaksaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna pidit yksinpuhelua ja raivoomista myös jouluaattona. Jännityksellä odotan mitä tänä vuonna
Luultavasti aloitat pohjustamaan ettet VOI lähteä perheen luo
Rahvaus!Kyllä mä sinne menen. En ole herkkä mimosankukka, niin kuin sä oisit.
apEn usko. Olet jo aloittanut pohjustuksen. Pian olet sitä mieltä, että on oikein jäädä pois. Et toki ilmoita sitä perheelle. He saavat odottaa koko päivän.
Ehei. Tuollainen en ole lainkaan. Inhoan jo sitä, jos olen yhtään myöhässä, jos olen luvannut jossain olla. Pidän sanani.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten kiukuttelu vituttaa. Naivina kuvittelin, että kun mä saan lapsia, olen niille niin hyvä äiti, että mun lapset ei kiukuttele. Pröööt. Väärin meni.
Onko muistissa miten itse käyttäydyit pienenä? Istuit päivät pitkät sohvan reunalla kädet ristissä, puit ja söit mitä käskettiin? Ikinä ei tullut mieleenkään näyttää, että oli edes oma mieli olemassa?
Olen juuri selittänyt, että kiukuttelusta rangaistiin, etkö osaa lukea?
apÄiti melkein katsoi pahasti, kun sait jatkuvasti raivareita. Kotona ja sen ainoan kavern kanssa.
Säälittää äitisi kohtaloEi, vaan äitini rankaisi minua, tajuatko? Huusi, vihasi, kiukutteli MULLE, tajuatko saatana?
apMelkein katsoi pahasti 40 v sitten
Ei siitä olisi tullut tällaisia haavoja, kai sen nyt vähemmänkin juntti tajuaa, mutta et sinä! Saatanan kehittymätön "ihminen, oikea räkäoksennus.
apOsui ja upposi
Ei todellakaan osunut. Minä en ole ketjussa kertaakaan sanonut, etteivätkö 8v:n tunteet olisi oikeutettuja, nehän ovat hänen tunteitaan, herranjestas. Minä vaan laukean kuin ohjus niistä eli raivostun. Se on äitini vika.
ap
Reaktio ja törkeä kielenkäyttö paljastaa, että osui ja upposi
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ois kunnon Mies, lohduttais mua, ettei MULLE tule paha mieli kun 8v. kiukuttelee, johtuen oma lapsuuteni, mutta ei. Miehelle riittää, että itse jaksaa.
ap
:'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten kiukuttelu vituttaa. Naivina kuvittelin, että kun mä saan lapsia, olen niille niin hyvä äiti, että mun lapset ei kiukuttele. Pröööt. Väärin meni.
Onko muistissa miten itse käyttäydyit pienenä? Istuit päivät pitkät sohvan reunalla kädet ristissä, puit ja söit mitä käskettiin? Ikinä ei tullut mieleenkään näyttää, että oli edes oma mieli olemassa?
Olen juuri selittänyt, että kiukuttelusta rangaistiin, etkö osaa lukea?
apÄiti melkein katsoi pahasti, kun sait jatkuvasti raivareita. Kotona ja sen ainoan kavern kanssa.
Säälittää äitisi kohtaloEi, vaan äitini rankaisi minua, tajuatko? Huusi, vihasi, kiukutteli MULLE, tajuatko saatana?
apMelkein katsoi pahasti 40 v sitten
Ei siitä olisi tullut tällaisia haavoja, kai sen nyt vähemmänkin juntti tajuaa, mutta et sinä! Saatanan kehittymätön "ihminen, oikea räkäoksennus.
apOsui ja upposi
Ei todellakaan osunut. Minä en ole ketjussa kertaakaan sanonut, etteivätkö 8v:n tunteet olisi oikeutettuja, nehän ovat hänen tunteitaan, herranjestas. Minä vaan laukean kuin ohjus niistä eli raivostun. Se on äitini vika.
apReaktio ja törkeä kielenkäyttö paljastaa, että osui ja upposi
Voisitko vielä selittää, mihin osui, mitä upposi? :D Olet ihan vitun ärsyttävä paska, mutta tuskin sitä hait?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap:'D
Inhottavaa nauraa tälle, koska KUULE, PASKAPÄÄ, juuri tuota lapsena vaurioituneet nyt vain sattuisivat tarvitsemaan. Toivon, ettei sulla ole lapsia, kun et sen veryaa ymmärrä, eikä hienotunteisuutta tai empatiaa ole sinulle kehittynyt.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs köyhä ostat niin surkeita lahjoja.
Puhuin kylläkin määrästä, ellet ymmärrä lukemaasi.
ap
Tietysti ymmärrän. Vittuilijalle on kiva vittuilla.
Tästä keskustelusta tulee samanlainen olo kuin kepillä hämmentäis oksennusta. Toisaalta myös siitä tulee huono olo että kun sairas ihminen huutelee ja kiroilee niin eihän sille esim kadulla kohdatessa aleta vastaan inttämään ja huutelemaan takas. Säälittää sekä ap että lapset ja mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs köyhä ostat niin surkeita lahjoja.
Puhuin kylläkin määrästä, ellet ymmärrä lukemaasi.
apTietysti ymmärrän. Vittuilijalle on kiva vittuilla.
Okei :D Propsit siitä!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna pidit yksinpuhelua ja raivoomista myös jouluaattona. Jännityksellä odotan mitä tänä vuonna
apEn usko. Olet jo aloittanut pohjustuksen. Pian olet sitä mieltä, että on oikein jäädä pois. Et toki ilmoita sitä perheelle. He saavat odottaa koko päivän.
Ehei. Tuollainen en ole lainkaan. Inhoan jo sitä, jos olen yhtään myöhässä, jos olen luvannut jossain olla. Pidän sanani.
ap
Sinulla on vääristynyt kuva itsestäsi. 20 kertaa olet täällä jahkannut menisitkö (ja pitäisit lupauksesi) vai et. Aina olet päätynyt jäämään pois. Toki niin että perhe odottaa koko päivän. Sinä et vaivaudu ilmoittamaan. Illalla yksinraivotunpalstapäivän jälkeen toteat, että teet oikein. Ja itseasiassa koko juttu on miehen syytä. Mitäs ei TUE sinua ja mitä vaatii sinulta (vaikka tunnin verran hoitamaan kahta koululaista ihan Yksin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne ny kiukuttelee?
Tiedän, että nuorempi tulee itkemään sitä, ettei saa tarpeeksi monta joululahjaa. 8v. tällä hetkellä pukinkontissa on tietoni mukaan 12 pakettia.
apNo itse olet lapsesi kasvattanut.
En ole yksin, on lapsilla isäkin.
apNo yhdessä olette lapsenne kasvattaneet kieroon.
No niin "ollaan" tosin en IKINÄ neuvonut rääpälettä valittamaan! Olen sanonut miehelle, että kasvata sinä, etten mä raivoamalla latista heidän itsetuntooan, ja tässä on tulos!!!!
ap
Tämä ja pari muuta kommenttiasi kertoo paljon. Valitettavan monella vanhemmalla ei ole mitään hajuakaan lasten kasvattamisesta ja sitten korjataan satoa myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Tästä keskustelusta tulee samanlainen olo kuin kepillä hämmentäis oksennusta. Toisaalta myös siitä tulee huono olo että kun sairas ihminen huutelee ja kiroilee niin eihän sille esim kadulla kohdatessa aleta vastaan inttämään ja huutelemaan takas. Säälittää sekä ap että lapset ja mies.
Täällä voit inttää ja huutaa. Ainoa vaan, ettei sulla taida oikein olla mitään asiaa mulle? Koska tiedät, että mua on satutettu tavoilla, joilla sinua ei ole. Etkä osaa auttaa, koska olet tavallinen ihmispaska vaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSinulla on vääristynyt kuva itsestäsi. 20 kertaa olet täällä jahkannut menisitkö (ja pitäisit lupauksesi) vai et. Aina olet päätynyt jäämään pois. Toki niin että perhe odottaa koko päivän. Sinä et vaivaudu ilmoittamaan. Illalla yksinraivotunpalstapäivän jälkeen toteat, että teet oikein. Ja itseasiassa koko juttu on miehen syytä. Mitäs ei TUE sinua ja mitä vaatii sinulta (vaikka tunnin verran hoitamaan kahta koululaista ihan Yksin)
Niin no se on totta, mutta niissä se, että asia on sovittu, saati että se olisi oma haluni on kyseenalaista. Olen koittanut olla miehelle mieliksi ja avuksi ja sitten todennut, että en vain saa siitä mitään, joten tuloksena olisi niin hirveä olo itselle (jota on todella mahdotonta pidättää lapsiltakaan, vaikka se onkin väärin, etten kykene) niin että olen perunut auttamisen. Nyt en koe, että autan, vaan vietän itsekin joulua siinä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne ny kiukuttelee?
Tiedän, että nuorempi tulee itkemään sitä, ettei saa tarpeeksi monta joululahjaa. 8v. tällä hetkellä pukinkontissa on tietoni mukaan 12 pakettia.
apNo itse olet lapsesi kasvattanut.
En ole yksin, on lapsilla isäkin.
apNo yhdessä olette lapsenne kasvattaneet kieroon.
No niin "ollaan" tosin en IKINÄ neuvonut rääpälettä valittamaan! Olen sanonut miehelle, että kasvata sinä, etten mä raivoamalla latista heidän itsetuntooan, ja tässä on tulos!!!!
apTämä ja pari muuta kommenttiasi kertoo paljon. Valitettavan monella vanhemmalla ei ole mitään hajuakaan lasten kasvattamisesta ja sitten korjataan satoa myöhemmin.
No, ette te juntit siinä kykene myöskään tällaisia vanhempia auttamaan, joten turpa kiinni. Se, mitä sä osaat, on sulle lahjaa, samoilla eväillä kuin haukkumasi vanhemmat säkin oisit samanlainen. Ja olet kykenemätön tukemaan ja auttamaan niin että et ole muita parempi, olet onneksesi onnekkaampi siinä suhteessa. Mahtava juttu sun elämälle.
ap
Miksiköhän ne bloggaajat ei koskaan toivota "täysin paskaa joulua haukkujille"en? Saisivat kerran vuodessa kuitata niille :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apSinulla on vääristynyt kuva itsestäsi. 20 kertaa olet täällä jahkannut menisitkö (ja pitäisit lupauksesi) vai et. Aina olet päätynyt jäämään pois. Toki niin että perhe odottaa koko päivän. Sinä et vaivaudu ilmoittamaan. Illalla yksinraivotunpalstapäivän jälkeen toteat, että teet oikein. Ja itseasiassa koko juttu on miehen syytä. Mitäs ei TUE sinua ja mitä vaatii sinulta (vaikka tunnin verran hoitamaan kahta koululaista ihan Yksin)
Olitkohan se sinä, joka olit ymmärtänyt vähän väärin, pässi, kannattaisko myöntää, vai mihin hiljenit?
ap
No mulla on vielä mies, joka kiukuttelee koko ajan. Ja tappelee lasten kanssa. Revi siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitkohan se sinä, joka olit ymmärtänyt vähän väärin, pässi, kannattaisko myöntää, vai mihin hiljenit?
ap
Tässä on ymmärretty täysin oikein. Sinä olet paha ja itsekäs. Et tee mitään toisen vuoksi. Sinä otat ja viet kaiken. Myös omilta lapsiltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sut on jo ulkoistettu. Etkö voi vaan jättää perhettäsi rauhaan? Et asu tai ole perheesi kanssa koska et pysty joten eikö olisi aika tajuta?
Ei ole ulkoistettu, mä itse ulkoistin itseni.
apNo etkö voi vaan pysyä poissa? Ei sinua kukaan kaipaa.
No en. Siitä saa iloa kun niitä lahjoja vielä avataan, ja näkee, että ovat mieluisia.
apPyydä ottaan kuva. Saat rusinat pullasta.
Ei se välitä samaa tunnelmaa lähellekään, vedä ämpäri päähäsi.
ap
Toi sun kielenkäyttö on sellaista tasoa, etten ihmettele yhtään että lapsetkin kiukuttelee. Mallihan tulee aina aikuisista ja jos miehesi on rauhallinen niin sinä olet se, joka ongelmia aiheuttaa. Pientä peiliin katsomista 😳
En usko. Olet jo aloittanut pohjustuksen. Pian olet sitä mieltä, että on oikein jäädä pois. Et toki ilmoita sitä perheelle. He saavat odottaa koko päivän.