Mun ei ois pitänyt hankkia lapsia, lasten kiukuttelu pilaa elämäni
Mutta jos he eivät saa kiukutella, se taas pilaa heidän elämänsä.
Kommentit (150)
Miestä ei ollenkaan loukkaa 8v. kakaran huonokäytöksisyys. Saatanan nuijia molemmat.
ap
Voi hitto, jos ne kakarat ei sitten marisekaan. Menee hyvät etukäteisraivoamiset hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne ny kiukuttelee?
Tiedän, että nuorempi tulee itkemään sitä, ettei saa tarpeeksi monta joululahjaa. 8v. tällä hetkellä pukinkontissa on tietoni mukaan 12 pakettia.
apNo itse olet lapsesi kasvattanut.
En ole yksin, on lapsilla isäkin.
apNo yhdessä olette lapsenne kasvattaneet kieroon.
No niin "ollaan" tosin en IKINÄ neuvonut rääpälettä valittamaan! Olen sanonut miehelle, että kasvata sinä, etten mä raivoamalla latista heidän itsetuntooan, ja tässä on tulos!!!!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikolla mielikuvitus laukkasi (hyvin voivan) isän ja tämän (yli 40 vuotta sitten kohtaaman) vaimon mahdolliseen yhteiseen hautapaikkaan ja sen estämiseen
Mielikuvituksesi on sinun pahin vihollinenEi se ole mielikuvitusta, että kakarani ja isänsä onnistuvat pilaamaan mun mieleni, kun eivät vaadi itseltään mitään tapoja. Kehittyisivät edes vähän.
ap
Aloittaiset sen kehittämisen itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikolla mielikuvitus laukkasi (hyvin voivan) isän ja tämän (yli 40 vuotta sitten kohtaaman) vaimon mahdolliseen yhteiseen hautapaikkaan ja sen estämiseen
Mielikuvituksesi on sinun pahin vihollinenEi se ole mielikuvitusta, että kakarani ja isänsä onnistuvat pilaamaan mun mieleni, kun eivät vaadi itseltään mitään tapoja. Kehittyisivät edes vähän.
apAloittaiset sen kehittämisen itsestäsi.
No olen koko elämäni etsinyt siihen apua ja tukea.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi minun ei tarvitse enää kehittyä. Mun pitää ennemminkin löytää oikeutusta elää sellaisena kuin olen, koittamatta "korjata" sitä, mikä persoonani on. En ole täydellinen, äitini mielestä se pitää korjata. Se vittupää oletti, että voisin olla täydellinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten kiukuttelu vituttaa. Naivina kuvittelin, että kun mä saan lapsia, olen niille niin hyvä äiti, että mun lapset ei kiukuttele. Pröööt. Väärin meni.
Onko muistissa miten itse käyttäydyit pienenä? Istuit päivät pitkät sohvan reunalla kädet ristissä, puit ja söit mitä käskettiin? Ikinä ei tullut mieleenkään näyttää, että oli edes oma mieli olemassa?
Olen juuri selittänyt, että kiukuttelusta rangaistiin, etkö osaa lukea?
apÄiti melkein katsoi pahasti, kun sait jatkuvasti raivareita. Kotona ja sen ainoan kavern kanssa.
Säälittää äitisi kohtaloEi, vaan äitini rankaisi minua, tajuatko? Huusi, vihasi, kiukutteli MULLE, tajuatko saatana?
apMelkein katsoi pahasti 40 v sitten
Ei siitä olisi tullut tällaisia haavoja, kai sen nyt vähemmänkin juntti tajuaa, mutta et sinä! Saatanan kehittymätön "ihminen, oikea räkäoksennus.
ap
Osui ja upposi
Vierailija kirjoitti:
Miestä ei ollenkaan loukkaa 8v. kakaran huonokäytöksisyys. Saatanan nuijia molemmat.
ap
Isä siis tuntee lapsensa ja tervejärkisenä antaa tämän välillä purkaa myös itseään - siinä lapsi vähitellen oppii tuntemaan itsensä ja hallitsemaan impulssinsa. - Eivätkö sinun ongelmasi johtuneet juuri siitä, ettet saanut lapsena "käyttäytyä huonosti" vaan siitä rangaistiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten kiukuttelu vituttaa. Naivina kuvittelin, että kun mä saan lapsia, olen niille niin hyvä äiti, että mun lapset ei kiukuttele. Pröööt. Väärin meni.
Onko muistissa miten itse käyttäydyit pienenä? Istuit päivät pitkät sohvan reunalla kädet ristissä, puit ja söit mitä käskettiin? Ikinä ei tullut mieleenkään näyttää, että oli edes oma mieli olemassa?
apÄiti melkein katsoi pahasti, kun sait jatkuvasti raivareita. Kotona ja sen ainoan kavern kanssa.
Säälittää äitisi kohtaloEi, vaan äitini rankaisi minua, tajuatko? Huusi, vihasi, kiukutteli MULLE, tajuatko saatana?
Ei siitä olisi tullut tällaisia haavoja, kai sen nyt vähemmänkin juntti tajuaa, mutta et sinä! Saatanan kehittymätön "ihminen, oikea räkäoksennus.
apOsui ja upposi
Ei todellakaan osunut. Minä en ole ketjussa kertaakaan sanonut, etteivätkö 8v:n tunteet olisi oikeutettuja, nehän ovat hänen tunteitaan, herranjestas. Minä vaan laukean kuin ohjus niistä eli raivostun. Se on äitini vika.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäpaitsi minun ei tarvitse enää kehittyä. Mun pitää ennemminkin löytää oikeutusta elää sellaisena kuin olen, koittamatta "korjata" sitä, mikä persoonani on. En ole täydellinen, äitini mielestä se pitää korjata. Se vittupää oletti, että voisin olla täydellinen.
ap
Minä en ole koskaan tavannut yhtä pahaa ihmistä (vaikka ole työssäni kohdannut eritavoin sairaita ja rikollisia ym. Heissä on aina jotain hyvää. Sinussa ei ole)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apIsä siis tuntee lapsensa ja tervejärkisenä antaa tämän välillä purkaa myös itseään - siinä lapsi vähitellen oppii tuntemaan itsensä ja hallitsemaan impulssinsa. - Eivätkö sinun ongelmasi johtuneet juuri siitä, ettet saanut lapsena "käyttäytyä huonosti" vaan siitä rangaistiin?
Joo, mutta mies ei sitten lohduta minua, se saatanan kusipää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMinä en ole koskaan tavannut yhtä pahaa ihmistä (vaikka ole työssäni kohdannut eritavoin sairaita ja rikollisia ym. Heissä on aina jotain hyvää. Sinussa ei ole)
Ikävä paljastaa, että ammattitaitosi on aika puutteellinen, jos koet "tavanneesi" minut. Vaihda alaa.
ap
Mitäs köyhä ostat niin surkeita lahjoja.
Viime vuonna pidit yksinpuhelua ja raivoomista myös jouluaattona. Jännityksellä odotan mitä tänä vuonna
Luultavasti aloitat pohjustamaan ettet VOI lähteä perheen luo
Rahvaus!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs köyhä ostat niin surkeita lahjoja.
Puhuin kylläkin määrästä, ellet ymmärrä lukemaasi.
ap
Näitä kun lukee, tuntuu ammattivalittaja lähes pyhimykseltä
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna pidit yksinpuhelua ja raivoomista myös jouluaattona. Jännityksellä odotan mitä tänä vuonna
Luultavasti aloitat pohjustamaan ettet VOI lähteä perheen luo
Rahvaus!
Kyllä mä sinne menen. En ole herkkä mimosankukka, niin kuin sä oisit.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apOsui ja upposi
Ei todellakaan osunut. Minä en ole ketjussa kertaakaan sanonut, etteivätkö 8v:n tunteet olisi oikeutettuja, nehän ovat hänen tunteitaan, herranjestas. Minä vaan laukean kuin ohjus niistä eli raivostun. Se on äitini vika.
ap
No mene sitten pois pilaamasta muitten elämää. Et tunnu juuri välittävän lapsistasi, niin anna heille mahdollisuus kasvaa terveiksi ja onnellisiksi ihmisiksi kaukana sinun myrkyllisestä vaikutuspiriristä. Älä nyt oman mielen sairastumista lapsille kosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apOsui ja upposi
apNo mene sitten pois pilaamasta muitten elämää. Et tunnu juuri välittävän lapsistasi, niin anna heille mahdollisuus kasvaa terveiksi ja onnellisiksi ihmisiksi kaukana sinun myrkyllisestä vaikutuspiriristä. Älä nyt oman mielen sairastumista lapsille kosta.
No menen kyllä sinne, kärsiköön sitten jos ei osaa pettymystään pidätellä.
ap
No yhdessä olette lapsenne kasvattaneet kieroon.