Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ei ois pitänyt hankkia lapsia, lasten kiukuttelu pilaa elämäni

Vierailija
22.12.2017 |

Mutta jos he eivät saa kiukutella, se taas pilaa heidän elämänsä.

Kommentit (150)

Vierailija
101/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hullu.

Ootko varma ettei mies ja lapset ole vain sun harhoja?

Vierailija
102/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kyllä laittaa miehelle nyt viestiä. Törkeä akka levittää koko heidän elämänsä nettiin, nyt on aika miehenkin tulla lukemaan näitä mielenvikaisia tekstejä itsestään ja lapsistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelusta tulee samanlainen olo kuin kepillä hämmentäis oksennusta. Toisaalta myös siitä tulee huono olo että kun sairas ihminen huutelee ja kiroilee niin eihän sille esim kadulla kohdatessa aleta vastaan inttämään ja huutelemaan takas. Säälittää sekä ap että lapset ja mies.

Ahh, olet niin oikeassa :D Ap on tosiaan kuin sangollinen kokkareista yrjöä, joka täällä pulpahtelee aina välillä. Toinen mielikuvani on raivotautinen piski, joka rähisee kaikille suu vaahdossa

Vierailija
104/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei saa tekemättömiksi. Se on aika paha tilanne, jos alkaa katua.

Vierailija
105/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Маанаимuuттаjа

Olishan se pitäny arvata että jos tuo sana esiintyy vastauksessa menee se automaattisensuuriin.

Pitäkää tunkkinne!

Vierailija
106/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä keskustelusta tulee samanlainen olo kuin kepillä hämmentäis oksennusta. Toisaalta myös siitä tulee huono olo että kun sairas ihminen huutelee ja kiroilee niin eihän sille esim kadulla kohdatessa aleta vastaan inttämään ja huutelemaan takas. Säälittää sekä ap että lapset ja mies.

Ahh, olet niin oikeassa :D Ap on tosiaan kuin sangollinen kokkareista yrjöä, joka täällä pulpahtelee aina välillä. Toinen mielikuvani on raivotautinen piski, joka rähisee kaikille suu vaahdossa

Jotkut uhkarohkeat yrittää rapsuttaa sitä, sillon se räkyttää vielä enemmän. Mutta tosiaan, ärsytettynä rähisee tosi raivokkaasti. Siitä olen ap:n kanssa tasan samaa mieltä, että hänen ei todellakaan olisi pitänyt saada lapsia, se on tämän vastenmielisen tarinan surullisin osuus.

Vierailija
107/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se äitisi syy?

Itseasiassa on. Hänkään ei kestänyt mun kiukkua (joka varmaan purkautui kiukutteluna, sama asia), joka usein kumpuaa pettymyksestä, ja jolloin lasta vain pitäisi jaksaa lohduttaa tai olla edes vanhemman hiljaa. Se, että suuttuu pettyneelle on henkeistä väkivaltaa.

ap

Ja taas mennään.

Vierailija
108/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysy siellä yksiössäsi ja kiukuttele yksin

No siis suoraan sanoen kuvitteletko, että menen itseni takia viettämään aattoiltaa perheeni seuraan?

ap

Mies tekee yksin kaiken. Sinä menet valmiiseen pöytään arvostelemaan, kun on niin rahvasta

Luultavasti et edes mene

Petät taas lupaukset. Kuten aina. Ja sitä ennen raivoat täällä. Kunnes toteat, että teet täysin oikein

Ja mitkä lupaukset? Työnnä sä vittu lupasi perseeseesi. Montako lahjaa sä olet ostanut lapsillesi, vai oletkö äitiyteen kykenemätön vela?

ap

Sinuna en lähtis arvioimaan kenenkään kykyjä äitiyteen. Sinä et kykene äitiyteen kun itsekin olet sitä mieltä ettei ois pitänyt hankkia lapsia.

Vierailija
109/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ymmärrän, että sinua pelottaa, että lapsesi eivät tyydy lahjamääriinsä, mutta tähän ratkaisuna ei ole lisätä lahjojen määrää entisestään. Lopulta lapset odottaisivat yhä enemmän ja enemmän paketteja, ja kun jossain kohtaa tulee se kipuraja, pettymys on lapsille suuri.

Tässä vaiheessa olisi hyvä, että voisit vaikka keskustella lastesi kanssa lahjoista ja varoitella jo etukäteen, että tänä vuonna lahjoja ei tule olemaan paljon. Näin heille ei kasvaisi liian suuria odotuksia päässään.

Lahjojen sijaan voisit painottaa jouluna yhdessäoloa ja ehdottaa vaikkapa lautapelien pelaamista. Ehkä lapset oppisivat pikkuhiljaa, että parasta joulussa ei ole lahjojen määrä vaan yhteinen tekeminen.

Mutta muista tyyneys ja maltillisuus kun keskustelet lastesi kanssa. He eivät varmasti ota uutista iloisesti vastaan, vaan saattavat tottumuksen mukaan alkaa kiukuttelemaan. Anna heille aikaa sulatella uutista, äläkä suutu takaisin. Avainsana koko jutussa on keskustelu.

Vierailija
110/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen kiukitelulle on syy jonka aikuinen osaa ottaa huomioon. Aikuisen kiukuttelua ei lapsi osaa käsitellä, sillon lapsi kiukuttelee. Niin ettei ois toisin päin, pilaako sinun kiukuttelu lasten elämän?

No missä se mun syiden huomioon ottaminen, kun mä olin lapsi, oli mun äidiltä mua kohtaan sitten, saatanan perse?

ap

Sinun kurja lapsuutesi ei ole lastesi vika.

Vierailija
111/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ottaa ensiksi vaativa koirarotu ennen kuin tekee lapsia. Jos saa kasvatettua koirasta tervepäisen eikä sen hoitaminen ketuta, niin voi olla että lapsen kanssakin kaikki sujuu, no ainakin ihan kohtalaisesti:)

Vierailija
112/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulurauhaa kirjoitti:

Ap, ymmärrän, että sinua pelottaa, että lapsesi eivät tyydy lahjamääriinsä, mutta tähän ratkaisuna ei ole lisätä lahjojen määrää entisestään. Lopulta lapset odottaisivat yhä enemmän ja enemmän paketteja, ja kun jossain kohtaa tulee se kipuraja, pettymys on lapsille suuri.

Tässä vaiheessa olisi hyvä, että voisit vaikka keskustella lastesi kanssa lahjoista ja varoitella jo etukäteen, että tänä vuonna lahjoja ei tule olemaan paljon. Näin heille ei kasvaisi liian suuria odotuksia päässään.

Lahjojen sijaan voisit painottaa jouluna yhdessäoloa ja ehdottaa vaikkapa lautapelien pelaamista. Ehkä lapset oppisivat pikkuhiljaa, että parasta joulussa ei ole lahjojen määrä vaan yhteinen tekeminen.

Mutta muista tyyneys ja maltillisuus kun keskustelet lastesi kanssa. He eivät varmasti ota uutista iloisesti vastaan, vaan saattavat tottumuksen mukaan alkaa kiukuttelemaan. Anna heille aikaa sulatella uutista, äläkä suutu takaisin. Avainsana koko jutussa on keskustelu.

En aiokaan kasvattaa lahjamäärää ähkyyn asti. Se ei ole parannuskeino asiaan, tiedän. Lautapeliä en halua, siinäkin alkaa kiukuttelu, kun joku ei voita.

ap

Vierailija
113/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen kiukitelulle on syy jonka aikuinen osaa ottaa huomioon. Aikuisen kiukuttelua ei lapsi osaa käsitellä, sillon lapsi kiukuttelee. Niin ettei ois toisin päin, pilaako sinun kiukuttelu lasten elämän?

No missä se mun syiden huomioon ottaminen, kun mä olin lapsi, oli mun äidiltä mua kohtaan sitten, saatanan perse?

ap

No önnönnööö, enhän mä ole niin missään sanonutkaan.....

ap

Vierailija
114/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ottaa ensiksi vaativa koirarotu ennen kuin tekee lapsia. Jos saa kasvatettua koirasta tervepäisen eikä sen hoitaminen ketuta, niin voi olla että lapsen kanssakin kaikki sujuu, no ainakin ihan kohtalaisesti:)

No ei tuokaan kaikkiin päde. Osa vanhemmista on ihan iloisia tyhminä kasvattajina.

ap

Vierailija
115/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja se on kurja kohteluni lapsuudessa, ei kurja lapsuuteni.

ap

Vierailija
116/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuokaan kaikkiin päde. Osa vanhemmista on ihan iloisia tyhminä kasvattajina.

ap

Kaikki ei sitä huomaa kuten sinä itsestäsi. Onnea.

Vierailija
117/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis suoraan sanoen kuvitteletko, että menen itseni takia viettämään aattoiltaa perheeni seuraan?

ap

Mies tekee yksin kaiken. Sinä menet valmiiseen pöytään arvostelemaan, kun on niin rahvasta

Luultavasti et edes mene

Petät taas lupaukset. Kuten aina. Ja sitä ennen raivoat täällä. Kunnes toteat, että teet täysin oikein

Ja mitkä lupaukset? Työnnä sä vittu lupasi perseeseesi. Montako lahjaa sä olet ostanut lapsillesi, vai oletkö äitiyteen kykenemätön vela?

ap

Äitiyteen kykenemätöntä velaa ja sinua yhdistää se, että olette molemmat kykenemättömiä vanhemmuuteen. Mutta toisin kuin sinulla, sillä velalla on sentään ollut riittävästi älyä olla tekemättä lapsia.

Vierailija
118/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kaikki ei sitä huomaa kuten sinä itsestäsi. Onnea.

No, niinpä.

ap

Vierailija
119/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Luultavasti et edes mene

ap

Äitiyteen kykenemätöntä velaa ja sinua yhdistää se, että olette molemmat kykenemättömiä vanhemmuuteen. Mutta toisin kuin sinulla, sillä velalla on sentään ollut riittävästi älyä olla tekemättä lapsia.

Ei se älyn määrästä johdu. Heille on sentään jätetty sen verran mahdollisuutta itsetuntemukseen, mitä mulle ei.

ap

Vierailija
120/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ois kunnon Mies, lohduttais mua, ettei MULLE tule paha mieli kun 8v. kiukuttelee, johtuen oma lapsuuteni, mutta ei. Miehelle riittää, että itse jaksaa.

ap

:'D

Inhottavaa nauraa tälle, koska KUULE, PASKAPÄÄ, juuri tuota lapsena vaurioituneet nyt vain sattuisivat tarvitsemaan. Toivon, ettei sulla ole lapsia, kun et sen veryaa ymmärrä, eikä hienotunteisuutta tai empatiaa ole sinulle kehittynyt.

ap

:'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän