Ootko jo törmännyt palstan "sherlokkiin", joka tulee huutamaan useimpiin ketjuihin "tuo on se sama trolli"?
jos henkilön mielipide ei ole tämän sherlokin mieleinen.
Olen huomannut tämän pipipäätyypin jo monessa ketjussa, selvästi sama vainoharhainen häirikkö kyseessä.
Eli yhtäkkiä alkaa hokemaan ketjussa, että kaikki kommentit, jotka on hänen kanssaan eriäviä, ovatkin YHDEN JA SAMAN TROLLIN kirjottamia.
Tää sherlokki pilaa ketjun ja alkaa vainoharhaisesti sitten kaikkia kommentoijia (joiden mielipiteistä ei pidä) väittää yhdeksi ja samaksi samaksi trolliksi "jonka hän tunnistaa".
Olen nähnyt tuon tyypin ainakin ravintolaimetysketjussa, tamponiketjussa, gynekologiketjussa jne. Tuntuu että hänellä on lääkkeet ottamatta. Tunnistatte siitä että alkaa vaahtioamaan "TUO ON SE SAMA TROLLI" kaikkeen mistä ei pidä. Sitten tulee kaikkea "hahhah tuo trolli on niin huvittava" ja muuta vainoharhaista sönkötystä, jauhaa ja jauhaa trollista, vaikka kukaan ei trollaisi mitään.
Olen huomannut tämän siksi, että tää tyyppi on jo kahdessa eri ketjussa käynyt kimppuuni vain yhden kommentin jälkeen ja alkanut väittää mua trolliksi, surutta laittanut mun syyksi jotain mitä en ole edes sanonut.. vituttaa tollanen häiriköinti jos tulen vain kirjottamaan vain oman mielipiteen asiallisesti.
Ilmeisesti tää sherklokkitapaus kuvittelee oikeesti että kaikki tällä palstalla ovat hänen kanssaan kaikesta samaa mieltä ja ne jotka eivät ole, ovat vain yksi ja sama "trolli"- huokaus.
Ärsyttävää. On itse ketjujen tappaja-trolli.
Kommentit (29)
Olen muutamia kertoja. Toisaalta olen iloinen siitä etten ole ajatuksineni yksin vaan on hengenheimolaisia eli siis tämä heebo luulee minun olevan kaikkien aloitusten takana vaikkei niin oikeasti ole.
Oikeassa hän on. Voi olla minä
Tämäkin aloitus on taas samalta trollilta
Taas tuollainen minäminäminä tyyppi joka kuvittelee että kaikki pyörii sun ympärillä.
Trolli olet.
Juu, olen törmännyt. En oikein ymmärrä, mikä hänen pointtinsa edes on. Ikään kuin se, että olen ehkä keskustellut jossain muussakin ketjussa, tarkoittaisi sitä, että olen väärässä.
Minua sanottiin eilen feministiksi ketjussa, jossa moneen kertaan sanoin, etten ole feministi. Se tilanne oli niin koominen, kun tämä henkilö jankutti samaa feministiasiaa, eikä kommentoinut siihen alkuperäiseen aiheeseen yhtään mitään. Ja sitten syytti minua jankuttajaksi ja pyysi minua todistamaan, mitä hyvää feministit ovat saaneet aikaan. Aika hämmentävä keskustelutaktiikka tämä "oletko jo lakannut hakkaamasta vaimoasi":
Harmittaako kun jäit kiinni, trolli
Ettei vaan kyse olisi siitä, että oikeasti olet toistanut itseäsi jossain keskustelussa vähän asiattomaan tyyliin..? Yleensä kirjoitustyylistä ja peukutusten määrästä huomaa ainakin samassa ketjussa, kun tyyliin yksi henkilö jauhaa muiden kommentteja ymmärtämättä omaa mielipidettään jatkuvalla syötöllä.
Olen törmänny, viimeksi juuri siinä tamponiketjussa, olen kuulemma joku hänen tunnistamansa trolli, vain koska en käytä tamponeja.
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan kyse olisi siitä, että oikeasti olet toistanut itseäsi jossain keskustelussa vähän asiattomaan tyyliin..? Yleensä kirjoitustyylistä ja peukutusten määrästä huomaa ainakin samassa ketjussa, kun tyyliin yksi henkilö jauhaa muiden kommentteja ymmärtämättä omaa mielipidettään jatkuvalla syötöllä.
sä kuulostat just siltä sherlokilta, sehän taiat ollakin.
Tuon hullun tunnistaa siitäki, että laskee peukutusten määristä kuka on trolli.
Ja kun mielipide josta hän ei pidä, saa monta peukutusta, "trolli" on käynyt tykkäämässä itsestään eri koneilta. :D
vi¨¨u mikä sekopää.
Taas tää sama trolli, joka tekee ensin pöljän aloituksen ja kirjoittelee sitten itse ketjuun sitä tukevia kommentteja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sä kuulostat just siltä sherlokilta, sehän taiat ollakin.
Olen laittanut yhden vastaavan kaltaisen viestin johonkin ketjuun, eli en ole. Mutta itse kuulostat ulosannin perusteella jankkaajatyypiltä, joka käy yksin "keskustelua" muita, fiksumpia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Taas tää sama trolli, joka tekee ensin pöljän aloituksen ja kirjoittelee sitten itse ketjuun sitä tukevia kommentteja :D
Tästä, kuten tamponiketjussakin, huomaa miten hän vastailee itse itselleen. Ja ihmettelee, kun joku asian huomaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä, kuten tamponiketjussakin, huomaa miten hän vastailee itse itselleen. Ja ihmettelee, kun joku asian huomaa :D
Jooo. kaikki täällä vain vastailevat itselleen, sinäkin olet minä. kampaa tukka.
Eniten ärsyttää kun aloittaja jää häviölle niin aloittaa uudet ketjun samasta asiasta hieman eri otsikolla. Esim. Applen akkuketju.
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan tuo sherlokki on, tuskastuttavaa lukea uudestaan ja uudestaan samaa tarinaa esim. kamalasta anopista ja kälystä.
mä en ole kertaakaan ollut anoppi ja käly ketjussa, mutta trolli oon sherlokin mukaan
Vierailija kirjoitti:
Eniten ärsyttää kun aloittaja jää häviölle niin aloittaa uudet ketjun samasta asiasta hieman eri otsikolla. Esim. Applen akkuketju.
Hänelle ei varmaan kannata vastata mitään. Odotettavissa on vain sherlokiksi huutelua ja kampaa tukkas -tasoista dialogia.
Vierailija kirjoitti:
Toi on eri juttu, siinä onkin kyse trollauksesta, mä puhun nyt siitä "sherlokista", joka tulee eri ketjuihin väittämään tavallisia kommentoijia "trolleiksi" eikä lopeta jankkausta asiasta. Eli kaikki joiden mielipiteistä tää idiootti ei pidä, ovat "se sama trolli". sitten hän alkaa väittää kaikkia kommentoijia yhdeksi ja samaksi ja laittaa sanoja näiden suuhun kun "tietää" kuka siellä kirjottaa ja mistä se muka on ennen kirjotellut.
Helvetin rasittava tapaus ja pilaa ketjun.
Oikeassahan tuo sherlokki on, tuskastuttavaa lukea uudestaan ja uudestaan samaa tarinaa esim. kamalasta anopista ja kälystä.