Mun ei ois pitänyt hankkia lapsia, lasten kiukuttelu pilaa elämäni
Mutta jos he eivät saa kiukutella, se taas pilaa heidän elämänsä.
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kiukitelulle on syy jonka aikuinen osaa ottaa huomioon. Aikuisen kiukuttelua ei lapsi osaa käsitellä, sillon lapsi kiukuttelee. Niin ettei ois toisin päin, pilaako sinun kiukuttelu lasten elämän?
No missä se mun syiden huomioon ottaminen, kun mä olin lapsi, oli mun äidiltä mua kohtaan sitten, saatanan perse?
apYäk. Sinun lastenko ne syyt pitäis huomioida?
Joo, lasten tulisi todellakin huomioida, että 12+ mieluista lahjaa on todellakin tarpeeksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kiukitelulle on syy jonka aikuinen osaa ottaa huomioon. Aikuisen kiukuttelua ei lapsi osaa käsitellä, sillon lapsi kiukuttelee. Niin ettei ois toisin päin, pilaako sinun kiukuttelu lasten elämän?
No missä se mun syiden huomioon ottaminen, kun mä olin lapsi, oli mun äidiltä mua kohtaan sitten, saatanan perse?
apEi 40 vuoden takaisia asioita voi muuttaa. Tämän päivän viimeinen. KANNA VASTUUSI
Niin, jos ei voi, tilanne on tämä, ja mun lapset kärsii sen, mitä äitini aiheutti. Äitini voisi myöntää syyllisyytensä.
apSinä olet täysin yksin syyllinen. Ja täysin vastuussa omasta toiminnastasi
En ole syyllinen, todellakaan. Minä ostan tarpeeksi lahjoja ja mä en vittu halua kuulla itkua, kun niitä ei ollut enempää!
ap
Mutta jos 8v. pettyy, niin totta kai se äitinä surettaa. Minkä mä sille voin?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mitäs et pitänyt aikanaan saksia kiinni. Lapsi kiukuttelee lahjojen vähyyttä mutta oikeasti syynä on se, ettei saa rakkautta ja välittämistä sinulta.
Saksia kiinni, idiootti. Oisin voinut hankkia lapset ilman seksiäkin, ei tässä siitä ole kysymys saatanan juntti.
apEi semmottia hommia joka skitsolle tehdä. Miehesi eri asia kun suostui sekopäätä ämmää höyläämään.
Ei ne hedelmöityshoidossa tee mitään vanhemmuussoveltuvuustestejä, tyhmä.
ap
Joo mut ei ne skitsoille jolla on hoitohistoria tee mitään hedelmöityshoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mitäs et pitänyt aikanaan saksia kiinni. Lapsi kiukuttelee lahjojen vähyyttä mutta oikeasti syynä on se, ettei saa rakkautta ja välittämistä sinulta.
Saksia kiinni, idiootti. Oisin voinut hankkia lapset ilman seksiäkin, ei tässä siitä ole kysymys saatanan juntti.
apEi semmottia hommia joka skitsolle tehdä. Miehesi eri asia kun suostui sekopäätä ämmää höyläämään.
Ei ne hedelmöityshoidossa tee mitään vanhemmuussoveltuvuustestejä, tyhmä.
apJoo mut ei ne skitsoille jolla on hoitohistoria tee mitään hedelmöityshoitoja.
Ei mulla ole. Mun tiedot ei löydy mistään, olen käynyt yksityisellä ja sielläkin lähinnä saanut masennuslääkkeitä muutaman vuoden ajan. Kelan korvaama psykoterapia ei näy, eikä ole este, ei samoin muutaman vuoden masennuslääkitys.
ap
Vierailija kirjoitti:
Lasten kiukuttelu vituttaa. Naivina kuvittelin, että kun mä saan lapsia, olen niille niin hyvä äiti, että mun lapset ei kiukuttele. Pröööt. Väärin meni.
Onko muistissa miten itse käyttäydyit pienenä? Istuit päivät pitkät sohvan reunalla kädet ristissä, puit ja söit mitä käskettiin? Ikinä ei tullut mieleenkään näyttää, että oli edes oma mieli olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten kiukuttelu vituttaa. Naivina kuvittelin, että kun mä saan lapsia, olen niille niin hyvä äiti, että mun lapset ei kiukuttele. Pröööt. Väärin meni.
Onko muistissa miten itse käyttäydyit pienenä? Istuit päivät pitkät sohvan reunalla kädet ristissä, puit ja söit mitä käskettiin? Ikinä ei tullut mieleenkään näyttää, että oli edes oma mieli olemassa?
Olen juuri selittänyt, että kiukuttelusta rangaistiin, etkö osaa lukea?
ap
Sun oma mielikuvituksesi ja kyvyttömyys elää tätä hetkeä pilaavat sun elämäsi! Vielä ei ole lahjoja avattu ja sä vaahtoat täällä jostain mitä ei ehkä tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Sun oma mielikuvituksesi ja kyvyttömyys elää tätä hetkeä pilaavat sun elämäsi! Vielä ei ole lahjoja avattu ja sä vaahtoat täällä jostain mitä ei ehkä tapahdu.
No mutta entäs jos tapahtuu? Sitten vituttaa, että olen tehnyt toisen eteen kaiken koska mikään ei riitä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Äiti melkein katsoi pahasti, kun sait jatkuvasti raivareita. Kotona ja sen ainoan kavern kanssa.
Säälittää äitisi kohtalo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta entäs jos tapahtuu? Sitten vituttaa, että olen tehnyt toisen eteen kaiken koska mikään ei riitä.
ap
No siksipä, elä lähe ku oot iha ittekseen vaan. Ei vituta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apÄiti melkein katsoi pahasti, kun sait jatkuvasti raivareita. Kotona ja sen ainoan kavern kanssa.
Säälittää äitisi kohtalo
Ei, vaan äitini rankaisi minua, tajuatko? Huusi, vihasi, kiukutteli MULLE, tajuatko saatana?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo siksipä, elä lähe ku oot iha ittekseen vaan. Ei vituta.
Aivan, eli muut saavat käyttäytyä paskasti, jos se ei mulle sovi, niin mä olen yksin, vai?
ap
Viikolla mielikuvitus laukkasi (hyvin voivan) isän ja tämän (yli 40 vuotta sitten kohtaaman) vaimon mahdolliseen yhteiseen hautapaikkaan ja sen estämiseen
Mielikuvituksesi on sinun pahin vihollinen
Vierailija kirjoitti:
Viikolla mielikuvitus laukkasi (hyvin voivan) isän ja tämän (yli 40 vuotta sitten kohtaaman) vaimon mahdolliseen yhteiseen hautapaikkaan ja sen estämiseen
Mielikuvituksesi on sinun pahin vihollinen
Ei se ole mielikuvitusta, että kakarani ja isänsä onnistuvat pilaamaan mun mieleni, kun eivät vaadi itseltään mitään tapoja. Kehittyisivät edes vähän.
ap
Mieheni on vittu täys kusipää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apÄiti melkein katsoi pahasti, kun sait jatkuvasti raivareita. Kotona ja sen ainoan kavern kanssa.
Säälittää äitisi kohtaloEi, vaan äitini rankaisi minua, tajuatko? Huusi, vihasi, kiukutteli MULLE, tajuatko saatana?
ap
Melkein katsoi pahasti 40 v sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittää äitisi kohtaloEi, vaan äitini rankaisi minua, tajuatko? Huusi, vihasi, kiukutteli MULLE, tajuatko saatana?
apMelkein katsoi pahasti 40 v sitten
Ei siitä olisi tullut tällaisia haavoja, kai sen nyt vähemmänkin juntti tajuaa, mutta et sinä! Saatanan kehittymätön "ihminen, oikea räkäoksennus.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuvituksesi on sinun pahin vihollinenEi se ole mielikuvitusta, että kakarani ja isänsä onnistuvat pilaamaan mun mieleni, kun eivät vaadi itseltään mitään tapoja. Kehittyisivät edes vähän.
ap
Tällaiset viestit paljastavat sut trolliksi. Eikö sulla ihmisrievulla ole oikeata elämää?
Sinä olet täysin yksin syyllinen. Ja täysin vastuussa omasta toiminnastasi