Mun ei ois pitänyt hankkia lapsia, lasten kiukuttelu pilaa elämäni
Mutta jos he eivät saa kiukutella, se taas pilaa heidän elämänsä.
Kommentit (150)
Kierrokset lähtevät tänä aamuna ketterästi.
No, mitäs et pitänyt aikanaan saksia kiinni. Lapsi kiukuttelee lahjojen vähyyttä mutta oikeasti syynä on se, ettei saa rakkautta ja välittämistä sinulta.
Sut on jo ulkoistettu. Etkö voi vaan jättää perhettäsi rauhaan? Et asu tai ole perheesi kanssa koska et pysty joten eikö olisi aika tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kiukitelulle on syy jonka aikuinen osaa ottaa huomioon. Aikuisen kiukuttelua ei lapsi osaa käsitellä, sillon lapsi kiukuttelee. Niin ettei ois toisin päin, pilaako sinun kiukuttelu lasten elämän?
No missä se mun syiden huomioon ottaminen, kun mä olin lapsi, oli mun äidiltä mua kohtaan sitten, saatanan perse?
ap
Vierailija kirjoitti:
Sut on jo ulkoistettu. Etkö voi vaan jättää perhettäsi rauhaan? Et asu tai ole perheesi kanssa koska et pysty joten eikö olisi aika tajuta?
Ei ole ulkoistettu, mä itse ulkoistin itseni.
ap
Mitä jos se ei vaikka kiukuttelekaan? Ehkä on lopettanut kiukuttelun kun ei tarvi katsella sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No etkö voi vaan pysyä poissa? Ei sinua kukaan kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos se ei vaikka kiukuttelekaan? Ehkä on lopettanut kiukuttelun kun ei tarvi katsella sua.
Katsotaan nyt. Vituttaa vaan, kun on koittanut etsiä mahdollisimman ihanat lahjat toteuttamatta jokaista listan kohtaa, varsinkaan tyyliin erilaista roborttikoiraa kuin pukki pari vuotta sitten toi, jos sitten lopuksi alkaa itku ettei tullut enempää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNo etkö voi vaan pysyä poissa? Ei sinua kukaan kaipaa.
No en. Siitä saa iloa kun niitä lahjoja vielä avataan, ja näkee, että ovat mieluisia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mitäs et pitänyt aikanaan saksia kiinni. Lapsi kiukuttelee lahjojen vähyyttä mutta oikeasti syynä on se, ettei saa rakkautta ja välittämistä sinulta.
Saksia kiinni, idiootti. Oisin voinut hankkia lapset ilman seksiäkin, ei tässä siitä ole kysymys saatanan juntti.
ap
Ei semmottia hommia joka skitsolle tehdä. Miehesi eri asia kun suostui sekopäätä ämmää höyläämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en. Siitä saa iloa kun niitä lahjoja vielä avataan, ja näkee, että ovat mieluisia.
ap
Pyydä ottaan kuva. Saat rusinat pullasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksia kiinni, idiootti. Oisin voinut hankkia lapset ilman seksiäkin, ei tässä siitä ole kysymys saatanan juntti.
apEi semmottia hommia joka skitsolle tehdä. Miehesi eri asia kun suostui sekopäätä ämmää höyläämään.
Ei ne hedelmöityshoidossa tee mitään vanhemmuussoveltuvuustestejä, tyhmä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen kiukitelulle on syy jonka aikuinen osaa ottaa huomioon. Aikuisen kiukuttelua ei lapsi osaa käsitellä, sillon lapsi kiukuttelee. Niin ettei ois toisin päin, pilaako sinun kiukuttelu lasten elämän?
No missä se mun syiden huomioon ottaminen, kun mä olin lapsi, oli mun äidiltä mua kohtaan sitten, saatanan perse?
ap
Ei 40 vuoden takaisia asioita voi muuttaa. Tämän päivän viimeinen. KANNA VASTUUSI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apPyydä ottaan kuva. Saat rusinat pullasta.
Ei se välitä samaa tunnelmaa lähellekään, vedä ämpäri päähäsi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEi 40 vuoden takaisia asioita voi muuttaa. Tämän päivän viimeinen. KANNA VASTUUSI
Niin, jos ei voi, tilanne on tämä, ja mun lapset kärsii sen, mitä äitini aiheutti. Äitini voisi myöntää syyllisyytensä.
ap
Lapset ovat tulleet rutisevaan äitiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Yäk. Sinun lastenko ne syyt pitäis huomioida?
Vierailija kirjoitti:
Lapset ovat tulleet rutisevaan äitiinsä.
Niinpä. Miehen vika, kun ei tajunnut tätä. Että jos mä vittuilen ja kiukuttelen hänelle, siihen on joku syy, joka ei parane vittu lisääntymällä.
ap
Mene muualle oksentamaan tätä paskaasi.
Mies on just sellainen, jota ei lasten kiukuttelu ja marina haittaa, mutta EI YRITÄ koskaan lohduttaakaan, ja saada sitä pois, paitsi joskus minusta ällöttävästi koittamalla sitten tanssia kiukuttelijan pillin mukaan.
ap