Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun ei ois pitänyt hankkia lapsia, lasten kiukuttelu pilaa elämäni

Vierailija
22.12.2017 |

Mutta jos he eivät saa kiukutella, se taas pilaa heidän elämänsä.

Kommentit (150)

Vierailija
21/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on just sellainen, jota ei lasten kiukuttelu ja marina haittaa, mutta EI YRITÄ koskaan lohduttaakaan, ja saada sitä pois, paitsi joskus minusta ällöttävästi koittamalla sitten tanssia kiukuttelijan pillin mukaan.

ap

Vierailija
22/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrokset lähtevät tänä aamuna ketterästi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitäs et pitänyt aikanaan saksia kiinni. Lapsi kiukuttelee lahjojen vähyyttä mutta oikeasti syynä on se, ettei saa rakkautta ja välittämistä sinulta.

Vierailija
24/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sut on jo ulkoistettu. Etkö voi vaan jättää perhettäsi rauhaan? Et asu tai ole perheesi kanssa koska et pysty joten eikö olisi aika tajuta?

Vierailija
25/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsen kiukitelulle on syy jonka aikuinen osaa ottaa huomioon. Aikuisen kiukuttelua ei lapsi osaa käsitellä, sillon lapsi kiukuttelee. Niin ettei ois toisin päin, pilaako sinun kiukuttelu lasten elämän?

No missä se mun syiden huomioon ottaminen, kun mä olin lapsi, oli mun äidiltä mua kohtaan sitten, saatanan perse?

ap

Vierailija
26/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sut on jo ulkoistettu. Etkö voi vaan jättää perhettäsi rauhaan? Et asu tai ole perheesi kanssa koska et pysty joten eikö olisi aika tajuta?

Ei ole ulkoistettu, mä itse ulkoistin itseni.

ap

Vierailija
27/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos se ei vaikka kiukuttelekaan? Ehkä on lopettanut kiukuttelun kun ei tarvi katsella sua.

Vierailija
28/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No etkö voi vaan pysyä poissa? Ei sinua kukaan kaipaa.

Vierailija
29/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se ei vaikka kiukuttelekaan? Ehkä on lopettanut kiukuttelun kun ei tarvi katsella sua.

Katsotaan nyt. Vituttaa vaan, kun on koittanut etsiä mahdollisimman ihanat lahjat toteuttamatta jokaista listan kohtaa, varsinkaan tyyliin erilaista roborttikoiraa kuin pukki pari vuotta sitten toi, jos sitten lopuksi alkaa itku ettei tullut enempää.

ap

Vierailija
30/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No en. Siitä saa iloa kun niitä lahjoja vielä avataan, ja näkee, että ovat mieluisia.

ap

Vierailija
31/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mitäs et pitänyt aikanaan saksia kiinni. Lapsi kiukuttelee lahjojen vähyyttä mutta oikeasti syynä on se, ettei saa rakkautta ja välittämistä sinulta.

Saksia kiinni, idiootti. Oisin voinut hankkia lapset ilman seksiäkin, ei tässä siitä ole kysymys saatanan juntti.

ap

Ei semmottia hommia joka skitsolle tehdä. Miehesi eri asia kun suostui sekopäätä ämmää höyläämään.

Vierailija
32/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No en. Siitä saa iloa kun niitä lahjoja vielä avataan, ja näkee, että ovat mieluisia.

ap

Pyydä ottaan kuva. Saat rusinat pullasta.

Vierailija
33/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksia kiinni, idiootti. Oisin voinut hankkia lapset ilman seksiäkin, ei tässä siitä ole kysymys saatanan juntti.

ap

Ei semmottia hommia joka skitsolle tehdä. Miehesi eri asia kun suostui sekopäätä ämmää höyläämään.

Ei ne hedelmöityshoidossa tee mitään vanhemmuussoveltuvuustestejä, tyhmä.

ap

Vierailija
34/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen kiukitelulle on syy jonka aikuinen osaa ottaa huomioon. Aikuisen kiukuttelua ei lapsi osaa käsitellä, sillon lapsi kiukuttelee. Niin ettei ois toisin päin, pilaako sinun kiukuttelu lasten elämän?

No missä se mun syiden huomioon ottaminen, kun mä olin lapsi, oli mun äidiltä mua kohtaan sitten, saatanan perse?

ap

Ei 40 vuoden takaisia asioita voi muuttaa. Tämän päivän viimeinen. KANNA VASTUUSI

Vierailija
35/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Pyydä ottaan kuva. Saat rusinat pullasta.

Ei se välitä samaa tunnelmaa lähellekään, vedä ämpäri päähäsi.

ap

Vierailija
36/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei 40 vuoden takaisia asioita voi muuttaa. Tämän päivän viimeinen. KANNA VASTUUSI

Niin, jos ei voi, tilanne on tämä, ja mun lapset kärsii sen, mitä äitini aiheutti. Äitini voisi myöntää syyllisyytensä.

ap

Vierailija
37/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat tulleet rutisevaan äitiinsä.

Vierailija
38/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Yäk. Sinun lastenko ne syyt pitäis huomioida?

Vierailija
39/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat tulleet rutisevaan äitiinsä.

Niinpä. Miehen vika, kun ei tajunnut tätä. Että jos mä vittuilen ja kiukuttelen hänelle, siihen on joku syy, joka ei parane vittu lisääntymällä.

ap

Vierailija
40/150 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene muualle oksentamaan tätä paskaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi