Lyhyt hiuksiset naiset
Mitä pidätte/ajattelette lyhyt hiuksisista naisista? Viehättääkö lyhyt tukka sinua mies? Miksi tai miksi ei? Nainen miksi haluat pitää lyhyttä tukkaa/miksi et?
Kommentit (57)
Lyhyet hiukset on ihanat. Ne tuo kasvonpiirteet ja niskan ja kaulan nätisti esille. Ja lyhyitä kampauksia on niin monen tyylisiä, ja sitä saa helposti muuteltua väreillä ja muotoilutuotteilla. Pitkät hiukset on monesti kamalan tylsät ja tätimäiset.
Mikä on lyhyt tukka? Saako korvien päällä ja niskassa olla miten pitkästi?
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja ei viehätä ketään.
Kiitos tästä. Ei todellakaan viehätä. En ymmärrä, miten tällaiset aloitukset edes sallitaan. Sosiaalinen paine paljon vahvemmaksi näiden yhdyssanavirheisten kanssa.
Audrey Hepburn ja Jean Seberg, esimerkiksi, olivat hyvin kauniita ja viehättäviä naisia (....ja elokuvissaan ovat sitä vieläkin)
Jännä, että täällä haukutaan aihe jo läpikalutuksi, mutta silti ihmiset jaksaa mollata ja valittaa ja kommentoida. I dont get it.
Mun mielestä lyhyt tukka se vasta tätimäinen on ja vanhentaa. Mulle aina kampaajat sanoo, että voi kun sulla olis ihana pään muoto, lyhyet hiukset passais tosi hyvin... mutta ei ikinä!
Pitkä tukka on ihanan helppo, koska se ei sojota aamulla joka ilmansuuntaan kun heräät. Lyhyttä tukkaa saisi olla päivittäin laittamassa ja jatkuvasti leikkaamassa, että se pysyisi siistinä.
Lisäksi tunnen itseni sitä naisellisemmaksi, mitä pitemmät hiukseni ovat.
Oi Audrey.. kirjoitti:
Audrey Hepburn ja Jean Seberg, esimerkiksi, olivat hyvin kauniita ja viehättäviä naisia (....ja elokuvissaan ovat sitä vieläkin)
Harvalla on kuitenkaan yhtä upeat kasvot luonnostaan kuin näillä kahdella. Siksi niin lyhyet hiukset sopivat vain harvalle.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että täällä haukutaan aihe jo läpikalutuksi, mutta silti ihmiset jaksaa mollata ja valittaa ja kommentoida. I dont get it.
Ei ole haukuttu, on vain todettu se .
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin lyhyt, hyvin leikattu ja hoidettu tukka kuin pitkä, ohut, huonossa kunnossa oleva tukka yli 45-vuotiaalla.
On säälittävää nähdä naisia, joilla on lyhyet hiukset, joita he ovat selvästi "laittaneet" (hyi mikä sana). Antaa alemman luokan kuvan koko naisesta, ja kuvan alemman tason älykkyydestä ja itsenäisyydestä. Etenkin, jos joku puhuu hiustensa laittamisesta, se antaa todella idioottimaisen kuvan. Ettei halua tietää siitä ihmisestä enää koskaan mitään.
Nainen 43v kirjoitti:
Mun mielestä lyhyt tukka se vasta tätimäinen on ja vanhentaa. Mulle aina kampaajat sanoo, että voi kun sulla olis ihana pään muoto, lyhyet hiukset passais tosi hyvin... mutta ei ikinä!
Pitkä tukka on ihanan helppo, koska se ei sojota aamulla joka ilmansuuntaan kun heräät. Lyhyttä tukkaa saisi olla päivittäin laittamassa ja jatkuvasti leikkaamassa, että se pysyisi siistinä.
Lisäksi tunnen itseni sitä naisellisemmaksi, mitä pitemmät hiukseni ovat.
Just tuo asenne tekee tätimäiseksi. Pitää olla siisti ja helppo ja laittamaton, tylsästi vaan liuhut ponnarille. Tosi tätimäistä ettei viitsi eikä jaksa leikkauttaa ja laittaa hiuksiaan. Tädit haluaa olla vaatimattomia ja siistejä. Ja stereotyyppinen naisellisuus on myös tätimäistä. Kivat siistit suorat housut ja jakku ja asialliset kengät ja tukka siistillä nutturalla, hyi olkoon miten tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin lyhyt, hyvin leikattu ja hoidettu tukka kuin pitkä, ohut, huonossa kunnossa oleva tukka yli 45-vuotiaalla.
On säälittävää nähdä naisia, joilla on lyhyet hiukset, joita he ovat selvästi "laittaneet" (hyi mikä sana). Antaa alemman luokan kuvan koko naisesta, ja kuvan alemman tason älykkyydestä ja itsenäisyydestä. Etenkin, jos joku puhuu hiustensa laittamisesta, se antaa todella idioottimaisen kuvan. Ettei halua tietää siitä ihmisestä enää koskaan mitään.
Tylsä tätinainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No osta ihmeessä kotiisi jotain näyteikkunoiden mallinpäitä ja laita niille peruukit. (voit vaihdellakin niitä niille ihan mielesi mukaan)
Niistä päistä saat hyvää seuraa kahvipöytääsi ja ne ovat kaikesta ihan juuri sitä mieltä kuin sinä haluat,( jos siis haluat että niillä on mielipiteitäkin)
Näin elämäsi muuttuu rattoisaksi ja sinulta ei koskaan tule puuttumaan seuraa.
Naisella pitää olla tosi hyvät kasvonpiirteet jotta lyhyen malliset hiukset sopivat. Eli ei mitään leuatonta, pottunokkaista, lyhytkaulaista tapausta.
Pitkä tukka hakkaa aina lyhyen, turha siitä on vängätä. Kaikkein oksettavin on naisella sivukalju, hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Miten ikä liittyy mitenkään siihen, että minkä pituiset hiukset naisella pitäisi olla. Samaa mieltä kuin Ap. Pidempi on aina parempi.
Mieshiukset on kyllä niin kuvottava asia, ettei sen kuvottavampaa ole. Ne naiset näyttävät aivan miehiltä. Ihan oma sukupuoleton sukupuolensa. Jotain lastentarhanopettajia ja virastotätejä ja ties mitä.
Lyhyt on ehdortomasti parempi naisilla, ei mikään siilitukka kuitenkaan. Pitkä, suora tukka tuo mieleen lahkolaiset. Olen mies.
Pitkä tukka vanhentaa sekä naista että miestä, kun ikää on yli 35. Molemmilla lyhyt on parempi.
Se on naisen oma asia. Eihän kaikki edes voi pitää pitkää tukkaa. Itselläni on pälvikaljua, joka on ihan unisex-sauraus. Lisäksi taidan kaljuuntua samalla ihan tavalliseenkin tapaan jo. Naisillakin saattaa tukka vähentyä jo nuorena. Ei se ole välttämättä mikään itsestäänselvyys ainakaan mulle, että kaikilla on hiukset. Mullakin on vaihtelevasti enemmän ja vähemmän tukkaa. Ei mua haittaisi, vaikka naisella olisi niin paha pälvikalju, ettei edes kulmakarvat kasva, kunhan se sisäpuoli on kohdallaan. Tai jos muuten vain pitää tukkaansa vaikka pelkkänä sänkenä. Kukin tekee hiuksillaan, mitä tahtoo.
Jos kauneutta mietitään, niin tykkään eniten suht luonnontilaan jätetyistä hiuksista. Pituudella ei ole niin väliä mulle.
Mutta hei, ei muita kannata näitä asioissa edes kuunnella. Tehkää vaan, mitä tykkäätte. Ei se mua mitenkään kaivele, jos joku värjää tukkansa siniseksi.