Olen jo pitemmän aikaa odottanut, että minut haetaan takaisin kotiplaneetalleni.
On tylsää olla humanoidi täällä ihmisten joukossa.
Kommentit (25)
Voitko ottaa mut mukaan kuin lähdet? En ole vaivaksi ja ihan sama minne mennään, kunhan pääsen pois tältä pallolta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen joka on joskus leikitellyt ajatuksella, että on jostain muualta.
Minun kohdallani kyseessä ei ole leikistä, vaan on ihan totta, että minä olen kotoisin joltain vieraalta planeetalta.
Oon nähnyt tuollaisia näkyjä jo vuosikausia. Ottakaa mut mukaan!
Semmosta, arkturuksen neuvosto ottanu yhteyttä?
Psykoosi on aika hurja harrastus.
Minäkin. mutta taitaa olla niin, että olen tänne valinnut syntyä. joten tämä inkarnaatio on sitten koettava eikä kukaan ole tulossa "pelastamaan." Jos joku pystyy minut pelastamaan niin ihan minä itse.
Nää alien kultit alkaa oleen yllättävän suosittuja, youtubekin oli ihan täynnä ai sontaa vielä hetki sitten sieltä kivasti sädetellen opetuksia. :' D
No, 3 ydinasevaltion johdossa täysiä idiootteja. Todennäköisesti ei tartte kauan odottaa.
Käännä tämä lause humanoidien kielelle: "Hakekaa minut pois täältä. Tahdon kotiin!"
Jumala loi maailman ja aurinkokunnan ja teki niin että atomisi yhdistyivät juuri tänä epookkina tähän maailmaan ja järjesti jopa niin että sinulla on kaikki mahdollisuudet kertoa mielipiteesi netissä.
Niin minäkin nyt kun pääsin viikoksi lomalle niiden hullujen skitsofreenikoiden seasta. Mun lähtöäni jo varmaan kommarit kyttää... äskenkin näin verhon ravosta ku merkkejä toisilleen näyttävät... ja jossain on kuuntelulaite... Mut mullapas onki salareitti...
Vierailija kirjoitti:
Käännä tämä lause humanoidien kielelle: "Hakekaa minut pois täältä. Tahdon kotiin!"
”Hakekaa minut pois täältä. Tahdon kotiin!" = ”Tulge mulle siia järele. Ma tahan koju!”
Ei sinua täältä noin vain haeta. Vähintäänkin sinun on painettava mieleesi kaikki unessa opetettu: alusten aikataulut, reitit ja asemat, baarit ja käyntikortit, tullit ja valuutat.
Liftaat vain jonkun lähistöllä kulkevan avaruusaluksen mukaan. Niin helppoa se on.
Vierailija kirjoitti:
Repa, missä sun pyyhe lepää?
Onko sontiaismolottajia lähistöllä?
Vierailija kirjoitti:
Liftaat vain jonkun lähistöllä kulkevan avaruusaluksen mukaan. Niin helppoa se on.
Muista se pyyhe!
Täällä toinen joka on joskus leikitellyt ajatuksella, että on jostain muualta.