Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei saatana! Nyt on hyvät neuvot kalliit. Liian tummiksi värjäytyneet kulmakarvat!

Vierailija
14.12.2017 |

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Värjäsin kulmakarvat ja niistä tuli ihan liian tummat, näytän joltain brezhneviltä tai kardashianilta 😂😂
Kokeiltu on saippualla ja hammasharjalla hinkkaus sekä vetyperoksidiliuoksella hankaus. Niillä lähti ihosta suurin osa väristä, mutta itse kulmakarva on vieläkin melkein musta😭
Mä en kehtaa lähteä ulos näiden kanssa! Apua!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorintavoidekin voi auttaa.

Vierailija
22/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tippaa kloriittia vanulappuun pyyhkäiset ja perään pyyhit meikinpuhdistusaineella. Jos ei ole kloriittia mutta on gilling bang puhdistussuihketta sekin käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pahoja aineita ehdotetaan. Noilla konsteilla voi saada joko allergiareaktion tai ihon kuoriutumaan pois.

Vierailija
24/24 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan näin pari vuotta myöhässä, mutta tässä vinkki niille joille käynyt sama homma. Itselläkin kävi sama juttu, koitin pestä meikinpoisto aineilla ja se ei auttanut, mutta sitten laitoin vanulappuun oliiviöljyä ja levitin kulmakarvoihin ja annoin vaikuttaa jonkin aikaa sitten pesin öljyn pois niin se auttoi ainakin omia kulmiani jonkin verran. Myös tuo sitruuna mehu voisi auttaa mutta en ole itse sitä kokeillut