Eksäni on nolo, enkä tajua, miksi olen joskus hairahtanut häneen
Aina kun hänellä menee huonosti nykyisensä kanssa, hän käy tykkäilemässä jostain vanhoista ig-kuvistani. Luuleekohan hän, että mikäli hänellä ja hänen nykyisellä menee poikki, olen odottamassa? Miten kukaan edes kehtaa toimia noin.
Kommentit (23)
Kiva kun kerroit.
Lauantai-ilta on pelastettu.
En tiedä onko tämä nyt sitten kun olet maksanut laskun ja sen jälkeen kun olin ihan varma että se on ihan hyvä.
Hän on varnaan jumalan lahja naisille 🥲
Sama mun exällä, lopetin suhteen ja hakeutui yhteyksiin jonkin ajan kuluttua, kun nykyisen kanssa meni heikommin. Erosi ja yhteydenpitoa kesti taas niin kauan, kunnes löysi uuden sutinan ja mystisesti viestittelyt hyytyi. Joillain pitää olla aina joku varahenkilö etteivät joudu tyhjän päälle.
Eihän sulla ole mitään miestä ole ollut.
Ja eikä varmaan tule olemaankaan.
Olet sellainen kitisijä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sulla ole mitään miestä ole ollut.
Ja eikä varmaan tule olemaankaan.
Olet sellainen kitisijä.
Ei ole ollut. Elämä on ollut yllättävän mukavaa. Odotan kärsivällisesti sitä minulle oikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama mun exällä, lopetin suhteen ja hakeutui yhteyksiin jonkin ajan kuluttua, kun nykyisen kanssa meni heikommin. Erosi ja yhteydenpitoa kesti taas niin kauan, kunnes löysi uuden sutinan ja mystisesti viestittelyt hyytyi. Joillain pitää olla aina joku varahenkilö etteivät joudu tyhjän päälle.
Niin, minua ehkä eniten nolottaa se, että tuollainen tyyppi on eksäni
Mun exä ehdotteli seksiä mulle sillon kun sen nykynen oli jo raskaana. Jotkut ihmiset on pyllystä
Vierailija kirjoitti:
Joillakin miehillä on isot uskot itsestään - minä tarkoittaa itse asiassa huonoa itsetuntoa
Miehet tekevät mitä haluavat, naiset sitä mitä miehet määräävät. Naaraaksi syntyminen on sairaus, mieheksi syntyminen taas oikea lottovoitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin miehillä on isot uskot itsestään - minä tarkoittaa itse asiassa huonoa itsetuntoa
Miehet tekevät mitä haluavat, naiset sitä mitä miehet määräävät. Naaraaksi syntyminen on sairaus, mieheksi syntyminen taas oikea lottovoitto.
Lol, elämä vielä sinuakin opettaa ymmärtämään tosiasiat 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ole nainen vaan mies. Siksi teen mitä haluan ja naiset tekevät sitä mitä käsken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ole nainen vaan mies. Siksi teen mitä haluan ja naiset tekevät sitä mitä käsken.
Terveet suhteet ei perustu valta-asetteluun.
Nojuu,ja tottakai se oli narsisti myös.Ja pitäähän tietenki stalkata jokapäivä että mitä se puuhailee.
Vierailija kirjoitti:
Nojuu,ja tottakai se oli narsisti myös.Ja pitäähän tietenki stalkata jokapäivä että mitä se puuhailee.
Ei tarvii stalkkailla jos toinen käy tykkäilemässä