Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lukenut Nainen junassa kirjaa?

Vierailija
13.12.2017 |

Oliko niin hyvä kuin on hehkutettu? Mikä siitä teki erilaisen/hyvän verrattuna muihin jännityskirjoihin?

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin Nainen junassa enkuksi ja jestas miten huonoa kieltä se oli. Ihan kuin 12v kirjoittaisi. Niin yksinkertaisia lauseita. I woke up and was tired. I had breakfast . Then I went out.

Luin jostain että tämä oli eka monista PH kirjoista jonka julkaisuun susostuttiin. Ja että hän olisi lopettanur ellei nyt onnistaisi.Ymmärrän kyllä täysin miksei häntä haluttu julkaista.

Tuossa kohdassa ilmeisesti päähenkilö kertoo krapula-aamustaan. Tuskin siinä tilassa kykeni parempaan ilmaisuun, vaikka olisi ollut suoraan oikeasta elämästä.

Mahdoitko lukea koko kirjaa ollenkaan...

Vierailija
22/69 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin Nainen junassa enkuksi ja jestas miten huonoa kieltä se oli. Ihan kuin 12v kirjoittaisi. Niin yksinkertaisia lauseita. I woke up and was tired. I had breakfast . Then I went out.

Luin jostain että tämä oli eka monista PH kirjoista jonka julkaisuun susostuttiin. Ja että hän olisi lopettanur ellei nyt onnistaisi.Ymmärrän kyllä täysin miksei häntä haluttu julkaista.

Tuossa kohdassa ilmeisesti päähenkilö kertoo krapula-aamustaan. Tuskin siinä tilassa kykeni parempaan ilmaisuun, vaikka olisi ollut suoraan oikeasta elämästä.

Mahdoitko lukea koko kirjaa ollenkaan...

No kuule vertaa ton kirjan kieltä vaikka Sarah Watersin The paying guests niin on kyllä eroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kyseisen kirjan, ja petyin. Ei ollut hehkutuksen arvoinen.

Vierailija
24/69 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta antoi aika realistisen kuvan tuollaisesta naisesta,joka on jätetty.

Vierailija
25/69 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaa en ole lukenut, mutta leffan katsonut ja se oli erittäin hyvä!

Vierailija
26/69 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut kirjan englanniksi, ei tehnyt isoa vaikutusta. Luin kuitenkin loppuun. Antaisin arvosanaksi 7+.

Vierailija
27/69 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OIen lukenut, tosin englanninkielisen alkuperäisen (kuten luen kaiken muunkin englanniksi kirjoitetun alkuperäiskielellä). Tykkäsin todella paljon. Mielenkiintoinen juoni ja kiinnostava tapa kertoa.

Ja vielä enemmän tykkäsin tuosta toisesta mainitusta, "I Let You Go". Se vasta olikin aivan loistava. Ja olen todella katkera että paska Suomalainen Kirjakauppa nettisivuillaan hehkutti siitä miten kyseisessä kirjassa on niin mahtava juonenkäänne että! Siis eivät kertoneet mikä, mutta pelkkä tietoisuus että twisti on tulossa, ärsytti suunnattomasti. Suosittelin sitten kirjaa ystävälleni ja vannotin että ei lue MITÄÄN arvosteluja eikä takakansitekstejä etukäteen. Olin aidosti kateellinen että hän sai kirjasta puhtaan, spoilerittoman elämyksen.

Ja jos joku tykkäsi noista molemmista niin voin lämpimästi suositella myös Ruth Waren kirjaa "In a Dark Dark Wood" (on suomennettu) ja Peter Swansonin kirjaa "The Kind Worth Killing" (en ole varma onko suomennettu). Molemmat hyviä!

Minäkin luen englanniksi, olen lukenut nuo molemmat ja olen ihan samaa mieltä kanssasi! Kiitos noista antamistasi vinkeistä, varasin molemmat kirjastosta saman tien.

Vierailija
28/69 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvan katsoin joku aika sitten. Pääosassa Emily Blunt. Vähän masentava, unenomainen tunnelma, mutta parani loppua kohden. Onhan samantapaisia tarinoita muitakin, eli ei ollut mielestäni mitenkään erityisen uusi juttu. Ihan ok silti. Mielummin tuota katsoo/lukee kuin jotain kreisikomediaa tms.

Vierailija
29/69 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut ja tykkäsin, mutta se on silti vain dekkari. Tosin hyvä sellainen. Minulle Larssonit, Nesbot ja Lapidukset ovat inhokkeja, ei kiinnosta lukea sadistisista ja sairaista raiskaajista ja murhaajista tai originelleista lumihiutaleista poliiseina tai nörtteinä ratkomassa hirmutöitä.

Vierailija
30/69 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ennalta-arvattava, tylsä kirja. Myös minun mielestäni alakouluikäisen kirjoitustyyli kirjailijalla, englanniksi siis luin.

Vierailija
31/69 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se oli hyvä kirja, tykkäsin kyllä. Ei mikään älyttömän super ihmeellinen mutta koukuttava.

Vierailija
32/69 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasta tykkäsin, elokuva oli pettymys.

Vierailija
33/69 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta antoi aika realistisen kuvan tuollaisesta naisesta,joka on jätetty.

Varsinkin, jolla on tietynlaisia ongelmia.

Vierailija
34/69 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, enkä pitänyt mitenkään ihmeellisenä tai saamiensa kehujen arvoisena.

Lukekaapa vaikka Gillian Flynn nimisen kirjailijan teos, Kiltti tyttö, se on todella lukemisen väärti.

Suosittelen!

Vierailija
35/69 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin elokuvan ja petyin. Sitä oli hehkutettu niin paljon että kuvittelin liikoja. Sanoisin että laimea leffa.

Vierailija
36/69 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin lukea, mutta se oli jotenkin huonosti kirjoitettu, enkä jaksanut muutamaa sivua pidemmälle.

Vierailija
37/69 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut, loppu oli ennalta-arvattava.

Vierailija
38/69 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen vain Ponitalli-kirjoja. Pitää pysyä omalla tasolla.

Pirjo Porvoost 157 cm/180 kg

Vierailija
39/69 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ja pidin siitä. Jäin aika pian "koukkuun", oli pakko lukea nopeasti. Elokuvaa en ole nähnyt. Ja kirjaa voin suositella.

Vierailija
40/69 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut, oli niin hyvä että luin sen päivässä. En muista luinko englanniksi. Joku valitteli päähenkilön köyhää sanavarastoa mutta kertojahan on alkoholisti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi