Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lukenut Nainen junassa kirjaa?

Vierailija
13.12.2017 |

Oliko niin hyvä kuin on hehkutettu? Mikä siitä teki erilaisen/hyvän verrattuna muihin jännityskirjoihin?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen lukenut viimeiset 12 v pohjoismaalaisia dekkareita tajuaa miten huonoja nämä 2000-luvun amerikkalaiset ja englantilaiset dekkarit ovat.

Siis esim brittiläinen Morse (Dexter) ja muut tuon ajan ovat huippuja.

Hyvä oli myös tämä hehkutettu saksalainen, Nela N(?) a kirjan nimi jotain Lumikin on kuoltava tms.

Vierailija
62/69 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoismaiset dekkarit hyviä? Minä olen etsivä, introvertti ja outo. Tapahtuu rikos, joka on tosi sadistinen, perverssi ja kuvottava. Sitten seuraa yhteiskunnallista paatosta sata sivua. Lopussa minä, outo etsivä selvitin tapauksen ja se olikin vielä sadistisempi ja kamalampi kuin ensin kerrottiin. No kerrottaan nyt: verta, pillua, kusta, paskaa, suolenpätkää, jättidildoa, saha ja kidutuskammio. Lopuksi yhteiskunnallista paasausta.

Vierailija
64/69 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut ja tykkäsin (8+) samoin kuin Kiltin tytön, joka oli myös hyvä (8-), ehkä vähän venytetty. Jos katsoo leffan niin siinähän mennään kaikki pikakelauksella, siltä tuntui kirjan jälkeen. Gillian Flynnin Paha paikka oli myös hyvä, varsin rujo ja raaka (7 1/2). Leffa-dvd odottaa katsomistaan, pitääkin nyt joululomalla katsastaa. Mieluummin luen näitä kuin noita kaavan mukaan tehtyjä pohjoismaisia dekkareita. (Niitä tosin tykkään katsoa telkusta. Odotan kovasti Modus-sarjan 2. tuotantokautta.)

Vierailija
65/69 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jotenkin liian pitkä ja hidas. Ei erityisen yllättävä myöskään. Päähenkilön juopottelun ja muistikatkosten ja muistamattomuuden kuvailu alkoi kyllästyttää aika nopeasti.

Joku mainitsi toisen kirjailijan teoksen Annoin sinun mennä. Se oli mielestäni parempi, mutta ei niin hyvä kuin mitä sitä hehkutettiin. Siinä en ymmärtänyt miten niin muka siinä oli "nerokas" juonenkäänne. Ei minusta.

Vierailija
66/69 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen junassa jäi kesken, oli liian suuret odotukset hehkutuksen vuoksi.

Annoin sinun mennä oli ihan ok, juonenkäänne ei ollut mielestäni mikään järisyttävä ja loppu vähän epäuskottava.

Jääkaksoset oli himpun parempi kuin nuo kaksi aikaisempaa.

Seuraavaksi luen Synkän metsän siimeksessä.

Vierailija
67/69 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, mutta joskus bussissa kyllä. Alkaa vaan oksettaa.

Vierailija
68/69 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan päähenkilö oli täysin vastenmielinen. Se osaltaan vaikutti lukukokemukseen niin, ettei kirja ollut mielestäni kovinkaan hyvä. Elokuvaversioon valittiin sitten kaunis, hoikka nainen, koska eihän pöhöttynyt luotaantyöntävä alkoholisti ole lainkaan mediaseksikäs ja kiinnostava.

Vierailija
69/69 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiko se päähenkilö lopulta junassa vai ei?

No ei.

No höh. :-/

Voisihan tuon silti joskus kirjastosta lainata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi