Keskivertonaisen mitat Suomessa: 163 senttimetriä ja 73 kiloa
https://www.is.fi/terveys/art-2000005487251.html
Miltäs kuullostaa?Paino aika korkea. 20kg pois.
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Tästä artikkelista unohtui miehille tärkeä peniksen keskimääräinen mitta.
Voisin lisätä sen tähän, sehän tunnetusti on 18/15 (pituus/ympärysmitta).
M42, tohtori
Olisit nyt laittanut tohtori tähän suomalaisen miehen mitat, etkä noiden värikkäämpien miesten mittoja:)
Tämä on mielestäni kuvottava tieto.
Eli toisin sanoen suomalaisnaiset ovat ihan kauheita ihrapalleroita
Minkä takia kaikilla on hirveä tarve tulla tähän ketjuun kertomaan painonsa ja pituutensa? Mitä luulette tällä saavuttavanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No treenaava 164/ 65-66 kg täällä:D rasvaprossa siinä 10%. Tienoilla. Ei se paino aina ratkaise.
No höpö höpö tuon rasvaprosenttisi kanssa.
.
Treenaamalla säännöllisesti salilla sekä liikkumalla sen saa alas, kokeilisit sinäkin:)
Ei saa, ottaisit sinäkin selvää asioista ennen kuin toinen käsi sipsipussissa valehtelet ihan poskettomia. Tässä sulle vähän kuvaa siitä miltä nainen oikeasti noilla rasvoilla näyttää.
https://www.builtlean.com/wp-content/uploads/2012/09/body-fat-percentag…
Olen se alkuperäinen kirjoittaja 10% rasvoilla ja kyllä tiedän miltä näyttää:D kilpailen eräässä fitness-lajissa ja treenitaustaa salilla 10 v. Mutta hyvää keksiviikkoa sinnekin!:)
Missä fitness-lajissa kilpailet?
Taitaa kilpailla lähinnä piirakansyöntikisoissa niin kuin av-mammat yleensäkin. Siksi et vastausta saanut.
Ihmisillä on muuta elämää kuin täällä oleminen, esim töissä käynti ja juuri treenaaminen,
Kannatta sinunkin kokeilla:)
Mutta asiaan. Body/ naisten physique laejeissa olen kilpaillut.
Se on "kuulostaa", ei "kuullostaa".
Minä olen 167 cm ja 50 kg.
Ei olla sitten ihan keskivertoa kai. :P
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia kaikilla on hirveä tarve tulla tähän ketjuun kertomaan painonsa ja pituutensa? Mitä luulette tällä saavuttavanne?
Sama kun joku julkaisi tämän naistenhuoneella, ihmisten kommentit "minä olen 165cm / 65kg, olen siis laihempi." no mitaliako odotat? :D
Ihme läskien kauhistelua täällä. Miten kaikki av-mammat on muka hoikkia ja ihannepainossa? Olen kai ainut läski täällä sitten.
N 178cm 97kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No treenaava 164/ 65-66 kg täällä:D rasvaprossa siinä 10%. Tienoilla. Ei se paino aina ratkaise.
.
Treenaamalla säännöllisesti salilla sekä liikkumalla sen saa alas, kokeilisit sinäkin:)
Ei saa, ottaisit sinäkin selvää asioista ennen kuin toinen käsi sipsipussissa valehtelet ihan poskettomia. Tässä sulle vähän kuvaa siitä miltä nainen oikeasti noilla rasvoilla näyttää.
Olen se alkuperäinen kirjoittaja 10% rasvoilla ja kyllä tiedän miltä näyttää:D kilpailen eräässä fitness-lajissa ja treenitaustaa salilla 10 v. Mutta hyvää keksiviikkoa sinnekin!:)
Taitaa kilpailla lähinnä piirakansyöntikisoissa niin kuin av-mammat yleensäkin. Siksi et vastausta saanut.
Ihmisillä on muuta elämää kuin täällä oleminen, esim töissä käynti ja juuri treenaaminen,
Kannatta sinunkin kokeilla:)Mutta asiaan. Body/ naisten physique laejeissa olen kilpaillut.
Ei noilla näpäytyksilläsi ole mitään voimaa, kun kirjoittat kuin alakoululainen. Wt-henkilö ei voi näpäyttää akateemista, vaikka kuinka olisi (väitetysti) peppuaan treenannut. Otapa kuule edes kerran elämässäsi kirja käteen ja lukaise se kannesta kanteen. Lukeminen kannattaa aina, netissä inttäminen ei.
Vierailija kirjoitti:
Ihme läskien kauhistelua täällä. Miten kaikki av-mammat on muka hoikkia ja ihannepainossa? Olen kai ainut läski täällä sitten.
N 178cm 97kg
Ei täällä ole muita. Kuten ei myöskään niitä, joilla ei ole vähintään 200k osakesalkkua ja bitcoin-omistuksia jotka on tehty jo vuosia sitten. Uskotko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Kannatta sinunkin kokeilla:)Mutta asiaan. Body/ naisten physique laejeissa olen kilpaillut.
Ei noilla näpäytyksilläsi ole mitään voimaa, kun kirjoittat kuin alakoululainen. Wt-henkilö ei voi näpäyttää akateemista, vaikka kuinka olisi (väitetysti) peppuaan treenannut. Otapa kuule edes kerran elämässäsi kirja käteen ja lukaise se kannesta kanteen. Lukeminen kannattaa aina, netissä inttäminen ei.
Luen paljon vapaa-ajalla, kiitos kuitenkin huolenpidosta:) enkä yritä napauttaa, totesin vain. Sinullekin treenaaminen kunnolla tekisi hyvää, ettet ole niin pahalla päällä ja rautaa kun nostaa kunnolla monta kertaa viikossa se tekee kropallekin hyvää.
Minä olen 163 cm pitkä ja 63 kg painoinen, ja olen kyllä aika paksu. Jäätävää, jos keskimääräinen paino on vielä paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 163 cm pitkä ja 63 kg painoinen, ja olen kyllä aika paksu. Jäätävää, jos keskimääräinen paino on vielä paljon enemmän.
Et taida harrastaa liikuntaa tai salia? Itse 165/66 ja kaikki luulevat, että painan jtn 50 kiloa. Harrastan kamppailulajeja ja salia, lihaksia löytyy ja vatsalihakset näkyvät.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Vähän on perse levistynyt tässä parissa vuodessa ja painoa tullut melkein 10 kg lisää hyvistä ajoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida harrastaa liikuntaa tai salia? Itse 165/66 ja kaikki luulevat, että painan jtn 50 kiloa. Harrastan kamppailulajeja ja salia, lihaksia löytyy ja vatsalihakset näkyvät.
Minä harrastan kyllä liikuntaa säännöllisesti, että on varmaan lihastakin tullut... Myös reisiin ja peppuun tullut ihraa... Tissit edelleen yhtä pienet mitä 8 kg sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 178cm 97kg
Ei täällä ole muita. Kuten ei myöskään niitä, joilla ei ole vähintään 200k osakesalkkua ja bitcoin-omistuksia jotka on tehty jo vuosia sitten. Uskotko?
Seuraavaksi 178cm/97kg väittää ettei hänellä ole tohtorin tutkintoa ja 10k palkkaa + ainakin muutamaa mitalia fitness-kisoista. Ja tietysti 190cm tummaa ja komeaa miestä koska hän ainakin sai sen alfan joka on samalla uskollinen ja kiltti.
BMI 27 naisella: Täyttä ihraa ja silavaa
BMI 27 miehellä: Ankaran lihaskuntotreenin tulos
Palstapapat eivät tosiaan kestä katsoa totuutta silmiin; läskejä tekin hei olette
Huh, itse olen vähän tuota lyhyempi ja painan 60 kg. Lihava olen ja 15 kiloa AINAKIN on saatava pois. Kyllä pitäisi tehdä jotain tälle kasvavalle ongelmalle, herkut hintavammiksi ja ajokortin hinta kaksinkertaiseksi vaikka!
Mietis nyt vähän toisenkin kerran. Reilusti ylipainoiset ovat lisääntyneet viime vuosina runsaasti. 100-150 kiloisia alkaa olemaan jo pilvinpimein. Esimerkiksi 120 kiloinen on jo tuota 65 kiloa 55 kiloa painavampi. Eli että päästäisiin tuohon 65 kiloon, tarvitsisi yhtä noin tuhtia kohti olla 10 alle 60 kiloista. Eli tuosta 65 kilosta mennään usein tuplatenkin yli, mutta äärimmäisen harvoin edes 20 kiloa alle.