Eilinen suklaariita kumppanin kanssa. >:( Koska naurattaa?
Tiedättekö ne Lindorin ihanat suklaakonvehtipallot, joita myydään kaupoissa irtomyynnissä ja ovat helkkarin kalliita? Olin töistä tullessa käynyt hakemassa itselleni niitä 6 kpl, koska tosiaankin ovat kalliita, mutta ah miten ihania. <3 Vein ostokset kotiin ja lähdin lenkille. Kotona odotti täysin tyhjä Lindorin pussi ja virnuileva mies: Meni kaikki, kun olivat niin hyviä, et kai suutu.. Suuttuminen on aika lievä ilmaus, Äijä lähti siltä seisomalta ostamaan kaupasta korvaavia.
Mutta mitä se pälli toi sieltä kaupasta?! Fazerin suklaaPATUKAN. Ei edes levyä, vaan PATUKAN. Eikö muka ole se ja sama mitä se suklaa on, suklaa kuin suklaa. No olisiko hän itsekään ahminut Fazerin suklaalevyä kerralla, että eikö ollutkin PIENI makuero Fazerin palmuöljyshitissä ja Lindorin laatusuklaassa? Ilta meni riidellessä yhden suklaan takia ja mies vielä lipsautti, että olisi ollut järjetöntä maksaa niin paljon suklaasta kuin mitä Lindor maksaa. No aijaa? Saman rahallisen menetyksen minäkin koin, kun tämä ahmatti söi kaikki ostamani Lindorit. >:(
Koska tällainen typerä riita käy naurattamaan? Ärsyttää yhä koko mies, ajattelematon, ahmatti sika.
Kommentit (211)
Näitä Palmuöljy Fazer aloituksia on ollut jo ihan riittämiin. Tämäkin provokaatio vain naamioitu tarinan muotoon jotta ei poistettaisi.
Lindor täytteessä on saastaista palmuöljyä, myöntävät tämän itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei IKINÄ uskaltais syödä mun suklaita :D
Kilttinainen kuvittelee voivansa päihittää miehen. Ei uskalla vai? Miehesi uskaltaisi vaikka lyödä sinua, jos niikseen tulee.
Itsehän olet sen unelmiesi adoniksen valinnut, joten nyt vain turpa rullalle.
Ostin tänään cittarista Lindorin suklaapalloja ensimmäistä kertaa tämän ketjun ansiosta :D Maistoin jo muutaman ja hyviä ovat kyllä. Suosikki oli ihan se perussuklaa (punainen pallo).
Totuuden kertoja kirjoitti:
Itsehän olet sen unelmiesi adoniksen valinnut, joten nyt vain turpa rullalle.
Idiootti ei sitten osaa lukea kuin aloituksen :-)
Yksi kysymys: Aioitko syödä itse kaikki Lindorit vai jakaa tasan miehen kanssa? Jos aikomuksesi oli syödä kaikki tai yli puolet itse, niin jätä se mies. Et rakasta häntä kylliksi jakaaksesi suklaasi.
Ihan sama vaikka hänen mielestään oli ollut hullua laittaa noin paljon rahaa suklaaseen, se oli sinun rahat ja sinun päätös. Voithan vaikka hajottaa jonkun miehen lelun ja sanoa syyksi saman, ihan hullua laittaa noin paljon rahaa tähän tietokone/känny/viina juttuun. Oikein hymyili maireasti ja sanoi syöneensä sinun suklaat. Ihan sama vaikka oli vain kuusi suklaata, ne oli 1. sinun, 2.sinun omalla rahalla 3.hän toi korvaukseksi tahallaan väärän suklaan, huh huh. Itse olisin ollut ovella vastassa ja paiskannu oven kiinni edestä. Kotiin sit kun on korvannut tahallaan tekemisensä. Vähintään raha /sama määrää samaa suklaata korvaukseksi ja anteeksipyytö. Tässä nyt kyse enemmästä kuin suklaasta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kysymys: Aioitko syödä itse kaikki Lindorit vai jakaa tasan miehen kanssa? Jos aikomuksesi oli syödä kaikki tai yli puolet itse, niin jätä se mies. Et rakasta häntä kylliksi jakaaksesi suklaasi.
Aloituksessa ei lukenut mitään, että suklaa olisi miehen herkkua. Ehkäpä ap tiesi, että mies ei yleensä syö suklaata. Ostatko sinä ihan kaikkea tuplamäärän siltä varalta, että puolisokin saisi? Oikeastaan tuo on hyvä idea, nyt minä voin tuplata pullaostot :) saan syödä kaiken yksin.
Myönnän, en ole perehtynyt kummankaan suklaan tuoteselosteeseen. Tuli suutuspäissä haukuttua Fazerin suklaata palmuöljyshitiksi, koska niin on haukuttu täällä aiemmissakin ketjuissa, joten luulin sen pitävän paikkansa myös. Ainakin Lindorin konvehdit maistuvat TODELLA paljon paremmilta kuin mikään Fazerin suklaa. Ihan jo koostumus on ihanan suussasulavaa, toisin kuin Fazerilla. En sitten tiedä, mistä se johtuu. Pahoittelut jos olen levittänyt väärää tietoa, ei ole ollut tarkoitus.
ap
Tämä ketju tuli mieleen kaupassa ja kyllä, mukaan tarttui 6 kpl Lindoreita 😀
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo joskus sua naurattaa. Mutta tajuan suuttumuksesi, mäkin olisin pimahtanut.
Muistan kun kerran söin viineriä ja säästin keskustan vipaksi suupalaksi, ihana vaniljamössökasa. No eiköhän mies napannut sen multa ja löi suuhunsa! Jotta mun sappi kiehui.
Sitä päivää saa odottaa, että tuo juttu ap:ta naurattaisi. Tuollainen miestyyppi nimittäin jatkaa kyseisenkaltaista toimintaansa jatkossakin. Eikä vain pikkujutuissa, vaan esim. jos nainen joutuu sairaalaan, saa hän tulla kotiin tiskivuorten ja siivoamattoman kodin keskelle, jossa mies vaatii seksiä heti kun ovi on sulkeutunut sisään astuvan naisen takana.
Miehelle tulee mies aina ensin. Silti, jos äijä olisi edes tuonut samaa suklaata lisää, juttu olisi voitu pelastaa. Mutta tuo on ihan empatiakyvytö itsekäs p-a.
Lindorit ovat yliarvostettuja eikä lenkkeily kannata
Miten tästä tulee mieleen "Naimisissa pellen kanssa", "mies söi kaiken ostamani jäätelön" ja "Mies söi lasten vanukkaat"-ketjut? Onko lapsellisia ja itsekkäitä miehiä nykyään enemmän kuin ennen?
Vierailija kirjoitti:
Olemme olleet naimisissa 15 vuotta ja nyt kun oikein mietin niin yhtään ainoaa kertaa ei ole käynyt niin että toinen olisi syönyt jotain toisen ostamia herkkuja muuta kuin jos niitä erikseen tarjotaan. Koko ajatus että noin kävisi on meidän kohdalla täysin järjetön. Ja meillä tosiaan on näkyvillä siellä ja täällä suklaata yms. jotka jompikumpi on ostanut itselleen. Toki niistä omista herkuista tarjotaan aina toisellekin jos esim. istutaan sohvalla katsomassa leffaa tms. Mutta omin luvin ei niitä tosiaankaan oteta. Ei kertakaikkiaan tulisi mieleenkään.
Joten minustakin tässä on kyse jostain paljon syvemmästä kuin kuudesta suklaapallosta, eli siitä että mies selvästi on täysin itsekäs ja piittaamaton, ja pahinta on että ei nähtävästi edes mitenkään tiedosta tehneensä väärin. Osoittaa aikamoisen negatiivisia luonteenpiirteitä tuollainen.
Tuo nyt menee jo toisesta ääripäästä liioitteluksi. Jos esim. kaapissa on vaikka aloitettu melkein kokonainen Fazerin sininen, niin en saisi ottaa siitä paria palaa jos mieli tekee, jos mun mies on sen ostanut eikä ole kotona?
Vierailija kirjoitti:
Kauheen kevyttä ja helppoa työtä teet kun jaksat ostoksille ja lenkille hetimmiten töistä tullessasi. Mä itken ja oksennan. Ja mies hieroo ja hellii..
Ihan mielenkiinnosta, mitä työtä mahdat tehdä?
Hemmetin ukko kun syö sinun kalliit suklaat ja ostaa pelkän suklaapatukan korvaukseksi. Ärsyttää pelkkä ajatus.
t. laatusuklaan ystävä!
No itseä ei kyllä naurattaisi ikinä itsekäs mies joka ei arvosta eikä kunnioita minua pätkän vertaa. Tai no okei, naurattaisi ehkä siinä kohtaa kun äijä itkisi minua takaisin kun olen lähtenyt enkä enää ikinä palaa. Joo, silloin naurattaisi.
Jospa tämä aloitus onkin yksi onnistunut Lind:in suklaamainos..?
Nauratti tämä juttu meitä jo vähän eilen siinä kohtaa, kun mies sanoi vilpittömästi ajatelleensa sen olevan se ja sama, ostaako korvaavaksi suklaaksi Fazerin patukan. Suklaa, kuin suklaa ja on nähnyt monesti minun syövän Fazerinkin suklaata. Mies siis oikeasti luuli kiukun aiheenani olleen suklaa itsessään, ei Lindorin konvehtien menetys. Itseasiassa Lindoreja ei ole hirveästi aiemmin meidän taloudessa nähty, en ole varma onko mies nähnyt ikinä aiemmin niitä meillä kuin tuolloin. Kysyin sitten eilen mieheltä, että onko hänelle itselleen käynyt ikinä Fazerin suklaiden kanssa noin, eli piti ottaa vain yksi maistiainen, mutta menikin huomaamatta koko satsi. Mies vastasi nauraen ja vähän nolona, että ei ole käynyt. :) Sain sitten hänet ostamaan tosiaan itselleenkin saman setin niitä Lindoreja kuin mitä osti lopulta minulle korvaaviksi. Mies ei yleisesti syö oikeastaan ikinä suklaata.