Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tietää keille kaikille vanhojen hahmojen näyttelijöille soitettiin Pihlajasadun tiimoilta ja ketkä kieltäytyi. Ehkä Pihlajasatua tulee vielä lisää seuraavana vuonna ja silloin saadaan nähdä enemmän Mitä jos? -tarinoita :)
Jos tulee jatkoa, kesällä 2019 saatetaan nähdä Ullan kristallipallosta miten Larin ja Ellun tarina olisi jatkunut, jos Martsa ei olisi hoidellut Eliasta pois päiviltä.
Minua kiinnostaisi nähdä Isabellan ja Sebastianin vaihtoehtoinen tarina.
Elina olisi ollut kiva nähdä, mutta oon ymmärtänyt ettei Sanna halua enää tulla sarjaan ollenkaan edes vierailulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on jo kaksi kertaa näytetty Kallen viestittelyä ehdottelijan kanssa. Jotain tuohon liittyy. Kaipa tuo tyyppi sitten jossain vaiheessa sarjassa nähdään. Jotenkin tuntuu, että on Kallen vanha tuttu. Ehkä ei nyt Lari, mutta toivottavasti ei väärää kuvaa käyttävä Valtterikaan.
Kumpa olisikin se upea bi-kirurgi.
Kukaan tuotannosta ei ole vihjaillut tällaisesta henkilöstä. Tuhmisten ekalla kaudella oli kirurgi, mutta taisi olla hetsku. Miksi bi-kirurgin tuloa pidetään niin varmana? :D Toivottavasti Kallen seuraava mies EI ole bi, ettei tarvitse pelätä sen eksyvän jossain vaiheessa jonkun Pihliskadun naisen lakanoihin.
Tuo nyt on kai lähinnä vanha jo legandaksi muodostunut vitsiheitto tuo bi-kirurgi-juttu.
Vierailija kirjoitti:
Elina olisi ollut kiva nähdä, mutta oon ymmärtänyt ettei Sanna halua enää tulla sarjaan ollenkaan edes vierailulle.
Itsekin olen monessa keskustelussa törmännyt tähän väitteeseen, mutta onko jostain tuotannon puolelta/näyttelijältä itseltään vahvistettu tietoa? Ymmärrän kyllä toisaalta jos ei halua enää julkisuuteen. Myös Jonna Keskinen olisi kiva nähdä, mutta hänelläkin voi olla sama tilanne ja muutenkin hän asuu ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tietää keille kaikille vanhojen hahmojen näyttelijöille soitettiin Pihlajasadun tiimoilta ja ketkä kieltäytyi. Ehkä Pihlajasatua tulee vielä lisää seuraavana vuonna ja silloin saadaan nähdä enemmän Mitä jos? -tarinoita :)
Jos tulee jatkoa, kesällä 2019 saatetaan nähdä Ullan kristallipallosta miten Larin ja Ellun tarina olisi jatkunut, jos Martsa ei olisi hoidellut Eliasta pois päiviltä.
Minua kiinnostaisi nähdä Isabellan ja Sebastianin vaihtoehtoinen tarina.
Jos Camilla ei olisikaan tullut tai Isabella ei olisi varastanut "oikean Isabellan" identiteettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä viipyy kukkahattutäti, joka kauhisteli aiemmin Gunnarin ja Benin ronskia keskustelua? Eikö pipoa jo kiristä, kun tänään puhuttiin sänkytaidoista ja harjoittelusta?
Tuo keskustelu on omasta mielestäni hyvä ja tärkeä ottaa esille sarjassa. Keskustelussa ei ole mitään pahaa ja sarja pyrkii ajankohtaisiin aiheisiin, ja kautta aikain nuoret ovat pohtineet näitä asioita oikeassa elämässä.
Graafiset kohtaukset joilla ei ole mitään funktiota sarjassa ovat sen sijaan turhia.
Miksi sitten se aiempi keskustelu, jossa Gunnar sanoi sanoi s-sanan (seksi) oli niin kamalaa? Tärkeä keskustelu sekin oli ja juonen kannalta tarpeellinen kohtaus.
Oletko täysi idiootti? Luuletko, että täällä yksi ja sama ihminen keskustelee kanssasi täällä? Se oli selkeä provoilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Aki arvostaa laatua ja valitsi upean Camilla Mustavaaran eikä sitä hiirulaispöppiä.
Camilla ei ole laatua nähnytkään, valkkaa aina siskonsa jämät. Monica sen sijaan on todellinen saalis
Camilla se vasta saalis onkin, koska hän on niin vahva ja itsenäinen. Monica taas on onneton tuhertaja.
Ei ole lainkaan itsenäinen, vaan kerää Monican jämät eikä kuitenkaan kykene olemaan ilman miestä. Piti jopa palkata miesh"ora.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Aki arvostaa laatua ja valitsi upean Camilla Mustavaaran eikä sitä hiirulaispöppiä.
Camilla ei ole laatua nähnytkään, valkkaa aina siskonsa jämät. Monica sen sijaan on todellinen saalis
Camilla se vasta saalis onkin, koska hän on niin vahva ja itsenäinen. Monica taas on onneton tuhertaja.
Ei ole lainkaan itsenäinen, vaan kerää Monican jämät eikä kuitenkaan kykene olemaan ilman miestä. Piti jopa palkata miesh"ora.
Ja vielä ruma sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos Lari palaa sarjaan pysyvästi , onko Petteri Paavola
palaamassa myös sarjaan takaisin? Larin tarina kun on aina ollut jollain tavoin yhdistetty Eliakseen.
Elias on kuollut mutta nyt on kysymys Salatut Elämät sarjasta. Haudan takaa on tuotu hahmoja aikaisemminkin
sarjaan takaisin..Petterillä ja Ronnyllä on pitkästä aikaa yhteinen osallistuminen helmikuun alussa hyväntekeväisyys
jääkiekkoottelussa ZOOM -joukkueen kanssa. Taitaa olla Petterillä ensimmäinen julkinen esiintyminen
moneen kuukauteen? Ainakaan minä en muista Petteristä mitään uutisia sitten kesän 2017 jälkeen.
Ei Petteri varmasti palaa enää takaisin sarjaan, harmi :( Petteri oli armeijassa niin sen takia sitä ei ole näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Oon melko varma, että tätä Aaron juonikuviota tahallaan venytetään ärsyttävyyteen asti ja sitten itse loppuratkaisu ja Lindan lähtö tulee nopeasti.
Mä uskon että juuri näin tulee tapahtumaan. Olisi niin perus.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Linda voisi pyytää maistraatilta poliisin luvalla sitä alkuperäistä avioerohakemuspaperia ja tutkituttaa siitä sormenjäljet? Mikäli paperista löytyy Aaron sormenjäljet, olisi sitä aika vaikea pappismiehen selittää.... En tosin muista oliko Aarolla hansikas kädessä silloin kun poimi kuoren paperinkeräyksestä.
Taisi sillä olla hansikkaat kädessä. Se on niin ovela.
Aaron voimasana on sanoa henkilön etunimi kolme kertaa peräkkäin.
Juonipaljastusten perusteella Kari joutuu uudelleen putkaan ensi viikolla. Voisiko olla niin, että ne tuomittu vankeuteen jakso voisi liittyä Kariin? Peräti Antonin kuolemasta vaikka on täysin syytön tai Aaron pahoinpitelystä.
Ymmärsinkö oikein, että Aaro oli jotenkin hommannut itsensä salaa poliisilaitokselle puhumaan Karille?
Eikö Benjamin tiedä mitään isänsä putkareissuista ynnä muista?
Toivon, että Lola ja Monica ystävystyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monica kyllä ensin otti Camillan jämät.
Salme varmaan kuolee ensi viikolla. En jaksa uskoa, että mitään jatkoa enää olisi luvassa etenkään jos Salme paljastuu hyväksikäyttäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Salme varmaan kuolee ensi viikolla. En jaksa uskoa, että mitään jatkoa enää olisi luvassa etenkään jos Salme paljastuu hyväksikäyttäjäksi.
Mäkin veikkaan, ja viittaa varmaan siihen kun keväästä kerrottiin mm että ”kuolemakaan ei kuittaa kaikkia kaunoja” tms.. Olisin toivonut että kyseessä on Aaro joka kuolee. Mutta ilmeisesti ei, Teemu oli ainakin eilen pressissä ja näyttelijöiden yhteiskuvassa. Mä ainakin luotan siihen että Aaro jää kiinni ennen Lindan lähtöä ja paha saa palkkansa. Mutta mitä juonikuvioita sille enään tämän jälkeen keksitään?
Arvelinkin, että tämä "ronskia kieltä" (s-sana) kauhisteleva voisi olla Kallehullu.