Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Kenelle Camilla puhuu sairaalassa? Odotan mielenkiinnolla mitä tulee tapahtumaan. Aki kuulostaa siltä kuin puhuisi hyväksikäyttäjälle, mutta jaksokuvissa Salme näyttäisi makaavan sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Bongasin Maikkarin toimittajan YouTube- videon missä kävi studioilla tekemässä haastatteluita. Kaikki on toki vielä huippu salaista eli ilmeisesti niitä haastiksia mitä sivuille tulee välillä. Pääasia oli se, että Irina ja Mikko kävelee rapuissa. Tuskin siis on Irina jättämässä Monican roolia ainakaan lähiaikoina.
Tämä klippi + Irinan kommentti tulevista juonenkäänteistä jotka tiputtaa katsojat sohvilta lupaa
hyvää Salkkari-kevättä. Minun veikkaukseni on se että ainakin yksi hahmo palaa haudan takaa sarjaan..
Talen ja Sannin suhde on niin nähty jo. Janne puolestaan ei sovi Sannille yhtään...
Vierailija kirjoitti:
Bongasin Maikkarin toimittajan YouTube- videon missä kävi studioilla tekemässä haastatteluita. Kaikki on toki vielä huippu salaista eli ilmeisesti niitä haastiksia mitä sivuille tulee välillä. Pääasia oli se, että Irina ja Mikko kävelee rapuissa. Tuskin siis on Irina jättämässä Monican roolia ainakaan lähiaikoina.
Tää on se super ärsyttävä toimittaja joka kyselee kaikissa haastatteluissa näyttelijöiltä ihan jonninjoutavia
Vierailija kirjoitti:
Talen ja Sannin suhde on niin nähty jo. Janne puolestaan ei sovi Sannille yhtään...
Olen samaa mieltä, että Sannin ja Talen suhde on nykyään puuduttavaa katsottavaa. En silti toivoisi heidän eroa. Talen ja Jannen pitäisi päästä sovintoon ja Janne voisi rakastua Tiinaan. Mielusti kaikista neljästä tulisi kavereita ja sitä kautta vähän muita kuvioita elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että Sannin ja Talen suhde on nykyään puuduttavaa katsottavaa. En silti toivoisi heidän eroa. Talen ja Jannen pitäisi päästä sovintoon ja Janne voisi rakastua Tiinaan. Mielusti kaikista neljästä tulisi kavereita ja sitä kautta vähän muita kuvioita elämää.
Vaikka pidänkin Talea ja Sannia ihan hyvänä parina, niin nyt kaivattaisiin uusia kuvioita ja ero olisi hyvä mahdollisuus tähän. Koko sarjan aikana Sannilla on ollut vain kaksi ihastusta: Tale ja Janne. Sannihan oli silloin teininä ihastunut Janneen hetken. Seurustellut Sanni on vain Talen kanssa.
Mun mielestä siis olisi mielenkiintoista, jos Sanni tapaisi jonkun ihan uuden miehen. Monet ovat tässäkin ketjussa kaivanneet sarjaan uusia mieshahmoja.
Lola on ihana hahmo ja nousee varmaan tulevaisuudessa yhdeksi mun lemppariksi. Pitkään aikaan ei ole tullut hyviä uusia hahmoja niin ihanaa, että Lola on mukana. Toi Tiina taas on ihan surkea hahmo ja tuntuu, että sillä ei ole mitään muuta virkaa sarjassa kuin Talen ja Sannin liiton tuhoaminen. En usko Tiinan pysyvän sarjassa kovinkaan kauaa ja näyttelytaidotkaan eivät ole mitään päätä huimaavia.
Vierailija kirjoitti:
Lola on ihana hahmo ja nousee varmaan tulevaisuudessa yhdeksi mun lemppariksi. Pitkään aikaan ei ole tullut hyviä uusia hahmoja niin ihanaa, että Lola on mukana. Toi Tiina taas on ihan surkea hahmo ja tuntuu, että sillä ei ole mitään muuta virkaa sarjassa kuin Talen ja Sannin liiton tuhoaminen. En usko Tiinan pysyvän sarjassa kovinkaan kauaa ja näyttelytaidotkaan eivät ole mitään päätä huimaavia.
No sellaisia ne parikymppiset tytöt on. Surkeita bimboja. Mitä muuta siis voi odottaa? Lola on parempi koska on vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Sannikin voisi häipyä sarjasta. Toivottavasti Iidakaan ei tule takaisin, noita parikymppisiä pissiksiä ei vaan jaksa.
Salkkareihin on turha tuoda uusia tai vanhoja hahmoja takaisin, kun nykyisetkään ei toimi kunnolla. Ennen naapurusto oli yhtenäinen porukka. Edes Ulla ei tunge nokkaansa kaikkien elämään.
Kuinkas pitkiä taukoja näyttelijöillä voi olla kuvauksista jos ei vaikka viikkoon näy ruudussa? Tuli vain mieleen, kun Sofia Arasola on reilu kaksi viikkoa putkeen laivalla duunissa.
Monican kohdalla tulee hirveästi näitä yhtäkkisiä vaihteluita, aiemmin Magnus itki koko ajan ja Monica oli romahtamaisillaan ja toisessa jaksossa kaikki olikin hyvin ja poika nukkui tyytyväisenä. Nyt edellisessä jaksossa Monica juo viiniä ja Magnus Jirin luona eikä mitään ongelmaa, vaikka vähän aikaa sitten se oli ihan kauhea ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Monican kohdalla tulee hirveästi näitä yhtäkkisiä vaihteluita, aiemmin Magnus itki koko ajan ja Monica oli romahtamaisillaan ja toisessa jaksossa kaikki olikin hyvin ja poika nukkui tyytyväisenä. Nyt edellisessä jaksossa Monica juo viiniä ja Magnus Jirin luona eikä mitään ongelmaa, vaikka vähän aikaa sitten se oli ihan kauhea ongelma.
Ehkä Monica viimein huomasi, että hän ei olekaan täydellinen superäiti, kun Magnus jäi autoon lukittujen ovien taakse. Tai ehkä hän ei enää täysin luotakaan omiin kykyihin vanhempana ja uskoo pojan olevan paremmassa turvassa Jirin luona. Tai sitten tämä on vain yksi monista Salkkareista tutuksi tulleista epäsäännöllisyyksistä.
Kenties tämäkin mysteeri selviää lähipäivinä. Vieläkö se Magnus on Jirillä hoidossa? En muista nähneeni Monicaa vauvansa kanssa pitkiin aikoihin. Tosin pistän tämän muistin temppuilun hieman tylsäksi käyneiden juonikuvioiden piikkiin - en oikein jaksa kiinnittää asioihin huomiota erityisen paljon.
Tänään Mikko featissa Sofia Arasola opetti tankotanssia. Mitä taitoja veikkaatte vielä tulevan? Opettaakohan Johanna Mikolle italiaa ja Emil tai Tiia tanssia?
Vierailija kirjoitti:
Ikähullulle semmosia terveisiä, että siinä oikeuden tiedonannossa oli syntymäaika. Alissa ei ole enää parikymppinen vaan pian 25 vuotias nainen. Syntymäaika oli siis 2.4.1993 ja Gunnar puolestaan 70v.
Gunnarin syntymäaika oli 29.6.1947.
Aikaisemmin on ollut tietääkseni aina niin, että hahmojen henkilötunnukset eivät ole olleet oikeita, mutta Gunnarin henkilötunnus oli oikea.
Minulle kasvaa iso koo otsaan, aina kun näen Lindan. Ilme on jatkuvasti kuin Trumpilla nyrpeänä. En ymmärrä kuinka Kari jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kasvaa iso koo otsaan, aina kun näen Lindan. Ilme on jatkuvasti kuin Trumpilla nyrpeänä. En ymmärrä kuinka Kari jaksaa.
Mulla siitä ettei Linda näe yhtään isänsä touhuja. Ilmeisesti ei tänään meinaa uskoa ettei Kari ole hakenut avioeroa. Eikä usko Karin puheita Aarosta. Uskon kuitenkin ennen pitkään Lindalle avautuvan totuuden ja samalla yhdistää heti Antonin kuolemaan. Kariahan siinä yritettiin pelata pois kuten nytkin.
Kuinkahan monta kertaa sarjassa on ollut samanlainen kuvio; sekaisin oleva hahmo yrittää jotenkin satuttaa tai sabotoida. Eikä asiasta jotain tietäviä koskaan uskota. Jotenkin alkaa kunnolla tylsistyttämään.