Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
4101/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ton kahvinkeitin-liven ideana oikein on? :D 

Vierailija
4102/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petellä oli puku päällä kahvinkeitin-livessä. Onkohan jotain juhlia tulossa sarjassa? Mikäli roolivaatteet oli kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4103/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://aijaa.com/MejQNE (erittäin upea pysäytyskuva :D)

Kosonen on edelleen mukana kuvauksissa. Moni siis spekuloinut onko poistumassa myöhemmin, kun ei alkutunnukseen ole saatu Samin kuvaa.

Vierailija
4104/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kari ❤Lola

Aki ❤Peppi

Ei vanhempi mies ja nuori nainen voi olla yhdessä. HYI. Ei todellakaan tuollaisia parituksia.

Vierailija
4105/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavia jaksonimiä tulossa taas.

Vierailija
4106/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvinkeitin-livessä tällä hetkellä Kososen näyttelijä Rauli vastailee kysymyksiin:

Vierailija
4107/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä kolmiodraamailua teineillä. Nyt kerrotaan, että Viola seurusteleekin taas Benkun kanssa.

KORJAUS: Äh, anteeksi! Luin juonipaljastukset väärin! Benjamin seurusteleekin siis Nellan kanssa, ei Violan.

Onkohan Benkku Nellan kanssa vain siksi, että pääsisi lähemmän todellista ihastustaan (?) Evaa?

Pian sarjassa käsitellään Suomen tv-historian ensimmäinen neljänkimppa, jossa mukana Monica, Eva, Benjamin ja Severi.

Vierailija
4108/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellistä kolmiodraamailua teineillä. Nyt kerrotaan, että Viola seurusteleekin taas Benkun kanssa.

KORJAUS: Äh, anteeksi! Luin juonipaljastukset väärin! Benjamin seurusteleekin siis Nellan kanssa, ei Violan.

Onkohan Benkku Nellan kanssa vain siksi, että pääsisi lähemmän todellista ihastustaan (?) Evaa?

Pian sarjassa käsitellään Suomen tv-historian ensimmäinen neljänkimppa, jossa mukana Monica, Eva, Benjamin ja Severi.

Vierailija
4109/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää Kallen ryyppäämisiä, ei todellakaan jaksa. Ymmärrän kyllä, että on sairaus, joka seuraa loppuelämän, mutta silti. Kalle on lisäksi joutunut pelastamaan jo kaksi eksäänsä eli tämäkin kuvio on jo käsitelty. Tosin näin tässä unta, että jälleen kerran ahdinkoon joutunut Kalle itkee lohduttomasti kauppakeskuksen penkillä, mutta se todellinen oikea tulee yllätten lohduttamaan ja Kalle pystyy vihdoin kertomaan aivan kaiken viimeaikaisista touhuistaan. Jos Kalle menee oikeasti naimisiin kun sarjassa ei ole ollut oikeita homohäitä niin toivottavasti ei sitten ainakaan Kososen kanssa.

Vierailija
4110/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että Kosonen on yhä mukana kuvauksissa. Noh, niinhän se sitten on niinkuin aikaseminkin täällä on sanottu, että Aarosta ja Kososesta ei taideta päästä koskaan eroon. Inhoan noita hahmoja.

Vierailija
4111/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle alkaa jo olemaan melko yhdentekevä hahmo, samaa sarjaa monen muun kanssa, ei siis enää edes huolen arvoinen. Kalle on päätynyt ihan ihme tekoihin, eikä tunnu oppineen virheistään.

Vierailija
4112/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille joilla ei ole Instagramia, niin se Johannan stoori ja samalla pysyy täällä tallessa.

"Tuli äsken spiidattua kohtauksessa niin kiitettävän paniikinomaisesti, että oon kyllä ylpeä. Harmittaa ihan sikana, kun ei tietenkään voi paljastaa sitä mistä hommasta on kyse, mutta ootan kyllä niin innolla ens syksyn jaksoja. Kun pääsee katsomaan miltäs toi näytti ruudussa. Äskönen kohtaus mikä tehtiin, ehkä yks minun urani haastavimpia ja ehkä myös pelottavimpia juttuja. Siks mulla ei oo melkein yhtään meikkiä jäljellä. Ja pahimmat mä siis pyyhin pois, kun mä menin suihkuun. Mulla oli siis täältä (näyttää poskia) ihan ripsarit valunut. " 

Vierailija
4113/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johanna ja Sami FB-livessä ja kyseltiin mitä on tulossa tulevaisuudessa. Kuulemma tänään ovat olleet yhteiskohtauksessa kuvaamassa jotain käännettä mikä varmasti taas järkyttää ja on vähän pelottavakin.

Voisitteko puhua Salkkarinimillä - itse en ainakaan tiedä näyttelijöitten nimiä ja toisaalta en niin fani olekaan, että vaivautuisin tutustumaan sen paremmin. Silti kiinnostaa, että ketkä ovat yhdessä kuvanneet ja mitä :)

Vierailija
4114/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johanna ja Sami FB-livessä ja kyseltiin mitä on tulossa tulevaisuudessa. Kuulemma tänään ovat olleet yhteiskohtauksessa kuvaamassa jotain käännettä mikä varmasti taas järkyttää ja on vähän pelottavakin.

Voisitteko puhua Salkkarinimillä - itse en ainakaan tiedä näyttelijöitten nimiä ja toisaalta en niin fani olekaan, että vaivautuisin tutustumaan sen paremmin. Silti kiinnostaa, että ketkä ovat yhdessä kuvanneet ja mitä :)

Helpompi puhua oikeilla nimillä silloin, kun näyttelijä on omana itsenään. Toki sulkuihin voisi laittaa roolihahmon nimen. Alissa ja Aki olivat siis yhteiskohtauksessa aamulla. Esimerkiksi Eva voi tarkoittaa hahmoa Eva Tamminen tai Tiinan näyttelijää Eva Adamsonia. 

Vierailija
4115/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raulikin toivoi Kososen pääsevän vihdoin tunnariin. Olen samaa mieltä. Kuuluisi ehdottomasti tunnariin, koska on edelleen sarjassa ja suuremmassa roolissa kuin vaikkapa Tiina.

Muutenkin oli kiva miten pitkään Rauli oli livessä ja vastaili kysymyksiin. Huomioi kivasti fanit.

Yhdessä välissä livessä piipahti nuori mies, joka sanoi olevansa avustaja. Aika nopeasti joku nainen komensi hänet pois saatesanoin "Tuu pois, se on vain näyttelijöille!", vaikka livessä pyöri koko ajan muutakin henkilökuntaa. Ehkä pelättiin, että avustaja paljastaa jotain vahingossa ja siksi tylytettiin nopeasti pois. Minua vähän säälitti se tyyppi.

Vierailija
4116/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiia Elg epäili roolihahmonsa Evan olevan 36-38 vuotias sarjassa. Jos nyt ei ihan niin vanha kuitenkaan? :D

Vierailija
4117/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raulin (Kosonen) mielestä hauskin kohtaus ikinä kuvattiin tänään Peten (Kalle) kanssa. 

Vierailija
4118/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmennyin kun Pupu puhui niin paljon. Pupusta ja Dahliasta kuvattiin tänään joku haastis, joka tulossa piakkoin Maikkarin sivuille.

Vierailija
4119/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lisää tämmöisiä livejä! Todella mukava kuulla näyttelijöiden mielipiteitä ja rento meininki, kun joku ei koko aika esitä kysymyksiä. 

Vierailija
4120/6757 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako Benjamin seurustella Nellan kanssa vain siksi että pääsisi lähemmäs Evaa? Erosi Violasta koska Viola ei ollut vielä valmis seksiin jota Benjamin taas halusi, Nella tuskin on yhtään sen valmiimpi..

Ketju on lukittu.