Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
3941/6757 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kososessa "pahaa" nähnyt tulee avautumaan 3...2...1....

Vierailija
3942/6757 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunnar kutsui Talea tissiposkeksi, mutta päätyi itse ottamaan tissiä poskelle :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3943/6757 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle ei voi paljastaa tietävänsä Kososen olevan Tinderissä paljastamatta samalla olevansa siellä itsekin.

Vierailija
3944/6757 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tamaran tarina liittyy pääasiassa Gunnariin, niin voihan se "Camilla on rintavakoilija" -jakso liittyä myös Gunnarin ja Tamaran juttuun. Camilla tuskin tykkää että isä on sekoillut jonkun stripparin kanssa.

Eiköhän Alissa tietäisi jos hänen äitinsä olisi Herukassa töissä.

Vierailija
3945/6757 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskiä sisältöä ottaen huomioon, että jakso oli vain K-7. :D 

Vierailija
3946/6757 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Please! Älä aloita taas tota.

Vierailija
3947/6757 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallella alkoholitonta bisseä vai? 

Mulla kans kiinnityi huomio siihen, että molemmilla on kaljalasit edessä ja sisältökin näytti olevan samanlaista. Ehkäpä se oli juuri alkoholitonta olutta. Yleensä vaan juodaan jotain mehua tai limua eikä alkoholittomia versioita.

Vierailija
3948/6757 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallella alkoholitonta bisseä vai? 

Mulla kans kiinnityi huomio siihen, että molemmilla on kaljalasit edessä ja sisältökin näytti olevan samanlaista. Ehkäpä se oli juuri alkoholitonta olutta. Yleensä vaan juodaan jotain mehua tai limua eikä alkoholittomia versioita.

Ettekö te kuuntele repliikkejä?

Vierailija
3949/6757 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän sanottiin, että alkoholiton olut..

Vierailija
3950/6757 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kososen profiili voi olla vanha mikäli sovellus on vielä puhelimessa tai muuten vain tsekkaillut tarjontaa sinkkupäivillä. Aina on mahdollista, että Kosonen on törmännyt jo Kalleen Tinderissä, mutta ei sano mitään.

Vierailija
3951/6757 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monica ei sitten kertonut ees Kallelle, että Severi suuteli uudestaan. Tai onko Kalle kertonut Ismolle terveisiä Larilta? Olis ollut kiva nähdä minkälainen reaktio.

Vierailija
3952/6757 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kalle nyt kovin suurta numeroa Samin tinderissä olosta voi tehdä, ei todellakaan varaa.

Vierailija
3953/6757 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijön mielestä katsojat tykkää seurata ihmisten alamäkiä. Tavallaan totta, mutta jos sama hahmo jatkuvasti kokee jotain niin ei se enää kiva katseltavaa ole. Olis nyt kerrankin voinut Kalle olla pidempää onnellinen. Sehän on selvää, että toi Tinder jää vaivaamaan ja myöhemmin tulee riitaa.

Vierailija
3954/6757 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä tämä "faktatietosi" on, mutta se on joka tapauksessa täyttä valetta enkä tiedä miksi tulet täysin virheellistä tietoa levittämään tänne, vaikka et selvästikään asiasta tiedä.

Kaikilla näyttelijöillä nimenomaan on myös roolialusvaatteet niitä kohtauksia varten, joissa alusvaatteet jollain tapaa näkyvät. Eihän siellä tietenkään stringejä ole koskaan näkynytkään, koska ne ovat yksinkertaisesti liian paljastavat sellaisissa kohtauksissa, jossa ei muuta päällä ole kuin ne alusvaatteet. Ei näyttelijät todellakaan saa pitää omia alusvaatteitaan, koska heillä saattaa olla aivan eri tyyli hahmonsa kanssa ja kaikki nämä on tarkkaan mietitty puvustuksessa.

Ja tämä tieto sellaiselta ihmiseltä, joka on ollut töissä Salkkareissa.

Jaahas. Mä olen katsonut haastattelun, joissa tämä asia kerrotaan. Haastattelu oli Summerissa 21.6.2013 olevassa jaksossa. Mulla se nauhalla ja tarkistin asian siitä.

"Tuleeko sukat ja niinku alusvaatteetkin täältä vai saatteko pitää omat?" Tyttö joka pääsi studiolla käymään

"Ne saa pitää ihan tota omat. Tosin joskus saattaa olla sillä tavalla, että sukat näkyy ja ne pitäis olla mustat tai jonkun väriset tai jos ollaan ilman kenkiä tai jos me tehdään saunakohtauksia, niin sitten bokserit saatetaan tulla täältä ettei omat mee märäks" Petteri.

Vierailija
3955/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin eilisessä jaksossa huomiota siihen, että Taalasmailla oli vanha kuva Ullasta ja Seposta.

Vierailija
3956/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Please! Älä aloita taas tota.

Mä en ole aikaisemmin asiasta maininnut eikä se nytkään mua haittaa. Lähinnä vaan meinasin, että runkosarjassa harvoin nähdään noin paljasta pintaa. Se oli just hyvä ja hauska kohtaus! :D

Vierailija
3957/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000005589839.html? Jaahas Ilta-Sanomat tehnyt heti jutun häkeltyneistä katsojista. Harmi ettei uutinen kertonut sitä olennaista eli mistä pääteltiin, että katsojat häkeltyi? 

Vierailija
3958/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamara on kauniimpi kuin Sanni.

Vierailija
3959/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mua edelleen ottaa aivoon se kuinka joku alkaa pätemään tuosta alusvaate-jutusta kerrottuani asioita ja kuulemma ei ole totta, niin laitan tähän nyt videopätkän aiheesta jos tämä viimeistään todistaisi mun sanat oikeiksi.

Kuten näette, en jauha paskaa :)

Vierailija
3960/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/viihde/art-2000005589839.html? Jaahas Ilta-Sanomat tehnyt heti jutun häkeltyneistä katsojista. Harmi ettei uutinen kertonut sitä olennaista eli mistä pääteltiin, että katsojat häkeltyi? 

Kommenttiosio ainakin täytetty kukkahattutätien itkuvirsillä jälleen kerran. Suomessa kaikki otetaan aina niin vakavasti ja tehdään iso numero. Hävettää olla suomalainen.

Ketju on lukittu.