Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Gunnar kutsui Talea tissiposkeksi, mutta päätyi itse ottamaan tissiä poskelle :D
Kalle ei voi paljastaa tietävänsä Kososen olevan Tinderissä paljastamatta samalla olevansa siellä itsekin.
Jos Tamaran tarina liittyy pääasiassa Gunnariin, niin voihan se "Camilla on rintavakoilija" -jakso liittyä myös Gunnarin ja Tamaran juttuun. Camilla tuskin tykkää että isä on sekoillut jonkun stripparin kanssa.
Eiköhän Alissa tietäisi jos hänen äitinsä olisi Herukassa töissä.
Härskiä sisältöä ottaen huomioon, että jakso oli vain K-7. :D
Vierailija kirjoitti:
Please! Älä aloita taas tota.
Vierailija kirjoitti:
Kallella alkoholitonta bisseä vai?
Mulla kans kiinnityi huomio siihen, että molemmilla on kaljalasit edessä ja sisältökin näytti olevan samanlaista. Ehkäpä se oli juuri alkoholitonta olutta. Yleensä vaan juodaan jotain mehua tai limua eikä alkoholittomia versioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallella alkoholitonta bisseä vai?
Mulla kans kiinnityi huomio siihen, että molemmilla on kaljalasit edessä ja sisältökin näytti olevan samanlaista. Ehkäpä se oli juuri alkoholitonta olutta. Yleensä vaan juodaan jotain mehua tai limua eikä alkoholittomia versioita.
Ettekö te kuuntele repliikkejä?
No siinähän sanottiin, että alkoholiton olut..
Kososen profiili voi olla vanha mikäli sovellus on vielä puhelimessa tai muuten vain tsekkaillut tarjontaa sinkkupäivillä. Aina on mahdollista, että Kosonen on törmännyt jo Kalleen Tinderissä, mutta ei sano mitään.
Monica ei sitten kertonut ees Kallelle, että Severi suuteli uudestaan. Tai onko Kalle kertonut Ismolle terveisiä Larilta? Olis ollut kiva nähdä minkälainen reaktio.
Ei Kalle nyt kovin suurta numeroa Samin tinderissä olosta voi tehdä, ei todellakaan varaa.
Äijön mielestä katsojat tykkää seurata ihmisten alamäkiä. Tavallaan totta, mutta jos sama hahmo jatkuvasti kokee jotain niin ei se enää kiva katseltavaa ole. Olis nyt kerrankin voinut Kalle olla pidempää onnellinen. Sehän on selvää, että toi Tinder jää vaivaamaan ja myöhemmin tulee riitaa.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mistä tämä "faktatietosi" on, mutta se on joka tapauksessa täyttä valetta enkä tiedä miksi tulet täysin virheellistä tietoa levittämään tänne, vaikka et selvästikään asiasta tiedä.
Kaikilla näyttelijöillä nimenomaan on myös roolialusvaatteet niitä kohtauksia varten, joissa alusvaatteet jollain tapaa näkyvät. Eihän siellä tietenkään stringejä ole koskaan näkynytkään, koska ne ovat yksinkertaisesti liian paljastavat sellaisissa kohtauksissa, jossa ei muuta päällä ole kuin ne alusvaatteet. Ei näyttelijät todellakaan saa pitää omia alusvaatteitaan, koska heillä saattaa olla aivan eri tyyli hahmonsa kanssa ja kaikki nämä on tarkkaan mietitty puvustuksessa.
Ja tämä tieto sellaiselta ihmiseltä, joka on ollut töissä Salkkareissa.
Jaahas. Mä olen katsonut haastattelun, joissa tämä asia kerrotaan. Haastattelu oli Summerissa 21.6.2013 olevassa jaksossa. Mulla se nauhalla ja tarkistin asian siitä.
"Tuleeko sukat ja niinku alusvaatteetkin täältä vai saatteko pitää omat?" Tyttö joka pääsi studiolla käymään
"Ne saa pitää ihan tota omat. Tosin joskus saattaa olla sillä tavalla, että sukat näkyy ja ne pitäis olla mustat tai jonkun väriset tai jos ollaan ilman kenkiä tai jos me tehdään saunakohtauksia, niin sitten bokserit saatetaan tulla täältä ettei omat mee märäks" Petteri.
Kiinnitin eilisessä jaksossa huomiota siihen, että Taalasmailla oli vanha kuva Ullasta ja Seposta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Please! Älä aloita taas tota.
Mä en ole aikaisemmin asiasta maininnut eikä se nytkään mua haittaa. Lähinnä vaan meinasin, että runkosarjassa harvoin nähdään noin paljasta pintaa. Se oli just hyvä ja hauska kohtaus! :D
https://www.is.fi/viihde/art-2000005589839.html? Jaahas Ilta-Sanomat tehnyt heti jutun häkeltyneistä katsojista. Harmi ettei uutinen kertonut sitä olennaista eli mistä pääteltiin, että katsojat häkeltyi?
Tamara on kauniimpi kuin Sanni.
Koska mua edelleen ottaa aivoon se kuinka joku alkaa pätemään tuosta alusvaate-jutusta kerrottuani asioita ja kuulemma ei ole totta, niin laitan tähän nyt videopätkän aiheesta jos tämä viimeistään todistaisi mun sanat oikeiksi.
Kuten näette, en jauha paskaa :)
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005589839.html? Jaahas Ilta-Sanomat tehnyt heti jutun häkeltyneistä katsojista. Harmi ettei uutinen kertonut sitä olennaista eli mistä pääteltiin, että katsojat häkeltyi?
Kommenttiosio ainakin täytetty kukkahattutätien itkuvirsillä jälleen kerran. Suomessa kaikki otetaan aina niin vakavasti ja tehdään iso numero. Hävettää olla suomalainen.
Kososessa "pahaa" nähnyt tulee avautumaan 3...2...1....