Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks salkkareissa osa III

Vierailija
10.12.2017 |

Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.

Kommentit (6757)

Vierailija
3961/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko kana-eeva ärsyttävine puhetyyleineen muuttaa muualle? Pietari vois alkaa taas vaik Lolan kans..tai edes Pepin.

Vierailija
3962/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mua edelleen ottaa aivoon se kuinka joku alkaa pätemään tuosta alusvaate-jutusta kerrottuani asioita ja kuulemma ei ole totta, niin laitan tähän nyt videopätkän aiheesta jos tämä viimeistään todistaisi mun sanat oikeiksi.

Kuten näette, en jauha paskaa :)

Oletettavasti tuotannolla on kuitenkin jokaisen hahmon kohdalla jonkunlainen näkemys alusvaatetyylistä mikäli hahmo esiintyy alusvaatteisillaan. Muutenhan sillä ei ole mitään merkitystä. Ja naisena on todella tärkeää vaatetuksen kanssa se, että millaiset rintaliivit on ettei näy läpi tai tiukan mekon kanssa alushousut ei paista kilometrin päähän. 

Maksaako tuotanto alusvaatteet? Vai joutuvatko itse ostamaan jos omasta kaapista ei löydy sopivia? Jokatapauksessa uskon kuitenkin, että näyttelijä itse vastaa alusvaatteistaan ja niiden pesusta jne. Ettei ne sielä työpaikalla ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3963/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mua edelleen ottaa aivoon se kuinka joku alkaa pätemään tuosta alusvaate-jutusta kerrottuani asioita ja kuulemma ei ole totta, niin laitan tähän nyt videopätkän aiheesta jos tämä viimeistään todistaisi mun sanat oikeiksi.

Sinähän tästä aloit pätemään, vaikka sinulla ei ole muuta todisteita kuin tuo kämäinen videopätkä joltain takavuosilta. Eipä kolme vuotta sitten ainakaan ollut tuota käytäntöä jos on koskaan ollutkaan, sillä siellä puvustamossa ja pesuhuoneessa niitä rintaliivejä ja muita alusvaatteita oli kuivumassa. Sellaisia, joita on sarjassa nähty.

Tottakai alusvaatteet on omat niissä kohtauksissa, jossa muu vaatetus ne peittää. Mutta kaikissa niissä joissa jotain näkyy ne tulee roolivaatteina.

Eiköhän kuitenkin pätevämpi ole asiaa arvoimaan sellainen, joka on ollut asiaa todistamassa.

Vierailija
3964/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittavaa alkaa puhumaan jostain vuoden 2013 mahdollisesta käytännöstä "faktatietona". Nyt ollaan jo 2010-luvun lopulla.

Vierailija
3965/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti tuotannolla on kuitenkin jokaisen hahmon kohdalla jonkunlainen näkemys alusvaatetyylistä mikäli hahmo esiintyy alusvaatteisillaan. Muutenhan sillä ei ole mitään merkitystä. Ja naisena on todella tärkeää vaatetuksen kanssa se, että millaiset rintaliivit on ettei näy läpi tai tiukan mekon kanssa alushousut ei paista kilometrin päähän. 

Maksaako tuotanto alusvaatteet? Vai joutuvatko itse ostamaan jos omasta kaapista ei löydy sopivia? Jokatapauksessa uskon kuitenkin, että näyttelijä itse vastaa alusvaatteistaan ja niiden pesusta jne. Ettei ne sielä työpaikalla ole.

Kai nyt oma järkikin sanoo, että ei ne näyttelijät itseään puvusta tai itselleen osta roolivaatteita? Seuraavaksi varmaan sanot, että tuotanto antaa ohjeet näyttelijöille millainen hiustyyli heillä pitää seuraavaksi olla ja se maksu tapahtuu näyttelijän omasta kukkarosta. Ja meikit pitää myös ostaa itse, Chanelin luomivärit ja Lancomen meikkivoiteet näyttelijän omiin kustannuksiin.

Tiedoksi, että tämä asia on kysytty puvustajilta itseltään viime vuosina ja asia on näin.

Vierailija
3966/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että näyttelijöillä olisi omat alusvaatteet. Muuten pitäisi katsoa ruokavaliotaan todella tarkasti. Mitä luulette, kuka sarjan kauniista naisnäyttelijöistä syö eniten tulista chiliä ja kuka mahdollisesti turhan riskialtista jugurttia? Siinä voivat alusvaatteet olla aika vauhdikkaan näköiset päivän päätteeksi.

Vierailija
3967/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös näyttelijähakemuksissa kysytään vaatekoot kuppikokoa myöden.

Vierailija
3968/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän tästä aloit pätemään, vaikka sinulla ei ole muuta todisteita kuin tuo kämäinen videopätkä joltain takavuosilta. Eipä kolme vuotta sitten ainakaan ollut tuota käytäntöä jos on koskaan ollutkaan, sillä siellä puvustamossa ja pesuhuoneessa niitä rintaliivejä ja muita alusvaatteita oli kuivumassa. Sellaisia, joita on sarjassa nähty.

Tottakai alusvaatteet on omat niissä kohtauksissa, jossa muu vaatetus ne peittää. Mutta kaikissa niissä joissa jotain näkyy ne tulee roolivaatteina.

Eiköhän kuitenkin pätevämpi ole asiaa arvoimaan sellainen, joka on ollut asiaa todistamassa.

Yrität oikein saada mut raivon partaalle, onnistut, onneksi olkoon! Tuo video on vuodelta 2013 ja siitä on viisi vuotta aikaa. Ei ole pakko uskoa. Jos ei edes video todiste auta, niin vittu olkoon. Joo, varmaan voi olla, että sillon kun ollaan alusvaatteisillaan, saattaa tulla vaatteet tuotannolta, mutta muuten ne on omia.

Vierailija
3969/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä ihmeen väliä.... Keuhkota nyt tälläisestä asiasta.

Vierailija
3970/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lari Eliaksen haudalla oli sarjan ensimmäine flash forward sitä kysyneelle. Pätkä näytettiin sen jälkeen kun aseen luoti oli osunut Lariin ja oli henkihievereissän. Tosin tuossa vaiheessa ei näytetty vainajan ja haudalla olijan henkilöllisyyksiä.

Perjantain jaksossa oli todellakin taas vähän turhan rohkeaa sisältöä ja aivan lisäksi taas kerran turhaa, sillä asiat olisivat käyneet selväksi vähemmänkin näyttämisellä. Olen pitkään pohtinut, että Kosonenkin on varmaan deittisovelluksessa. Olen siitä tännekin kirjoittanut. Kumpa nyt ei vain sivulauseesta selviäisi, että Kososella ja Larilla on ollut yhteinen yö, vaikka eivät edes ole toistensa tyyppiä. Mutta nyt Kososesta alkaa ilmetä niitä pahoja puolia, joista olen niin ikään ollut varma. Jotain muuta Kosonen on kyllä esittänyt. Koko ajan näen vähemmän ja vähemmän tulevaisuutta Kallen ja Kososen suhteella. Toivottavasti Kalle ei nyt vain tämän uusimman käänteen seurauksena ratkea ryyppäämään. Vaikka ei pitäisikään Kososta todellisuudessa pahana,niin kuin moni täällä tuntuu ajattelevan niin kai nyt sentän ristiriitaisena Kososta  voi sentään pitää. Ei Kalle Kososta rakasta. En tiedä, mistä Kalle löytäisi oikeasti unelmiensa kumppanin, mutta ei Kosonen ainakaan sellainen ole. Toivon Kallelle onnea, enkä halua Kallen joutuvan enää pettymään,mutta pahoin pelkään, että Kosonen tuottaa vain pettymyksiä.

Vierailija
3971/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin paljon Sergein entien äijäluola muuttui Pepin myötä uudelleen sisustettuna sellaiseksi vanhanajan naisellisromanttiseen tyyliin. Kumpikaan sisustuksista ei ole minun tyyliini ja tuossa kämpässä tuntuu aina oleen jotakin ihan romua aivan turhan takia tilaa viemässä. Nyt tuota roinaa taitaa kuitenkin olla vähemmän.

Vierailija
3972/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusissa jaksoissa en pidä Kallen ja Kososen, Sannin ja Talen ,enkä Evan ja Pietarin jutuista, mutta samalla päiväuusintajaksoja vuodelta 2013 katsoessa muistuu mieliin, miten ällöttäviä esim. Cindyn ja Joonatanin ja Heidin ja Ossin suhteet olivatkaan. Uusissa jaksoissa on hahmoja, joista en pidä, kuten Aaro, Kosonen ja Tale, mutta eivät nuo nyt ole mitään uusintajaksoissa esiintyvään Roniin verrattuna. Vasta Mariannahan, täysin itsekkäistä syystä tosin paljasti Ronin Ronin vanhemmille.Talekin on uusintajaksoissa kuin eri henkilö, mitä nyt uusissa jaksoissa.

Vierailija
3973/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on  esitetty jo 12 uusintajaksoa kello 11.00 aikoihin kevätkauden 2013 lopusta, eikä Sebastian ole sanonut vielä kertaakaan voimasanaansa.

Vierailija
3974/6757 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi mitä ihmeen väliä.... Keuhkota nyt tälläisestä asiasta.

Mulle ois asia muuten ihan ok, mutta en pidä siitä että ei voida asiallisesti keskustella vaan pitää alkaa vittuilemaan. Joo itsekin sorruin siihen kun menetin malttini, mutta kuitenkin. Ärsyttävintä on se, että kun ei edes videotodiste auta vaan vängätään ja väännetään. Mä nostan kädet pystyyn. Uskoo ken uskoo, itse ainakin tietää miten on :)

Vierailija
3975/6757 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carmen Blackdanger :D

Vierailija
3976/6757 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camilla xD

Vierailija
3977/6757 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lari Eliaksen haudalla oli sarjan ensimmäine flash forward sitä kysyneelle. Pätkä näytettiin sen jälkeen kun aseen luoti oli osunut Lariin ja oli henkihievereissän. Tosin tuossa vaiheessa ei näytetty vainajan ja haudalla olijan henkilöllisyyksiä.

Perjantain jaksossa oli todellakin taas vähän turhan rohkeaa sisältöä ja aivan lisäksi taas kerran turhaa, sillä asiat olisivat käyneet selväksi vähemmänkin näyttämisellä. Olen pitkään pohtinut, että Kosonenkin on varmaan deittisovelluksessa. Olen siitä tännekin kirjoittanut. Kumpa nyt ei vain sivulauseesta selviäisi, että Kososella ja Larilla on ollut yhteinen yö, vaikka eivät edes ole toistensa tyyppiä. Mutta nyt Kososesta alkaa ilmetä niitä pahoja puolia, joista olen niin ikään ollut varma. Jotain muuta Kosonen on kyllä esittänyt. Koko ajan näen vähemmän ja vähemmän tulevaisuutta Kallen ja Kososen suhteella. Toivottavasti Kalle ei nyt vain tämän uusimman käänteen seurauksena ratkea ryyppäämään. Vaikka ei pitäisikään Kososta todellisuudessa pahana,niin kuin moni täällä tuntuu ajattelevan niin kai nyt sentän ristiriitaisena Kososta  voi sentään pitää. Ei Kalle Kososta rakasta. En tiedä, mistä Kalle löytäisi oikeasti unelmiensa kumppanin, mutta ei Kosonen ainakaan sellainen ole. Toivon Kallelle onnea, enkä halua Kallen joutuvan enää pettymään,mutta pahoin pelkään, että Kosonen tuottaa vain pettymyksiä.

Tekeekö deittisovelluksessa olo Kososesta pahan ja Kallen pitäisi nyt pettyä? Jopa ryyppäämiseen asti.

Nyt on tainnut unohtua, että Kalle itsekkin on siellä😂 eli ei Kosonen ainakaan yhtään pahempi ole kuin Kallekaan, Kallellahan on ollut oikein lystiä.

Eri asia sitten taas mitä tästä kaikesta paljastuu...

Vierailija
3978/6757 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta hoksasin mistä Camillan stripparinimi tulee, käyn vähän hitaalla..:D

Vierailija
3979/6757 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisko 100 000 e sopiva summa?"

Millä oikeudella Tamara pyytää yhdestä yöstä/privaattistrippauksesta tuollaisia tähtitieteellisiä summia? Vai kiristääkö sillä, ettei kertois Ullalle tms? Onko sillä kuvamatskua tai muita todisteita?

Taas joutuu Camilla selvittelemään uutta kiristyskeissiä.

Vierailija
3980/6757 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö deittisovelluksessa olo Kososesta pahan ja Kallen pitäisi nyt pettyä? Jopa ryyppäämiseen asti.

Nyt on tainnut unohtua, että Kalle itsekkin on siellä😂 eli ei Kosonen ainakaan yhtään pahempi ole kuin Kallekaan, Kallellahan on ollut oikein lystiä.

Eri asia sitten taas mitä tästä kaikesta paljastuu...

Niinpä, samalla logiikallahan Kalle on itse pahuuden ylijumala! :D Rietasta Tinder-seksiä täysin tuntemattomien miesten kanssa semi-julkisilla paikoilla. Eikä ole niistä kertonut Kososelle. Teki oharitkin Kososen kanssa sovituilta treffeiltä, että pääsis panemaan jotain randomia Tinder-ukkoa. Eikä kertonut Larinkaan tapaamisesta Kososelle. Joten ihan turha syytellä Kososta "pahaksi" sen perusteella, että on Tinderissä. Kalle ei ole todellakaan sen parempi :D

Ketju on lukittu.