Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Aarolla on taas psykoosit tulilla.
Miksi Aaro on niin kiinnostunut Nellasta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Aaro on niin kiinnostunut Nellasta?
Koska Nellalla on Paulan sydän.
Ohoh, Karin korjaamolla soi uus biisi :D
Ihmettelin jo aikaisemmin, että Nikkinen ei ole kysellyt autoaan tuolta😂
Ai onks Akin auto oikeesti ollut korjaamolla vuoden? Aki taitaa kaivata juttuseuraa eikä osaa sanoa suoraan..
Aarosta ei kai päästä koskaan. Kososesta ei kai päästä koskaan. Sanni ja Tale eivät ilmeisesti sitten koskaan eroa, vaikka syytä olisi. Eva ja Pietari eivät ilmeisesti ainakaan vielä eroa, vaikka syytä olisi. Pitäisiköhän jättää sarja vähän vähemmälle seuraamiselle kun nuo kaikki ärsyttävät minua sarjassa tällä hetkellä ?
Olipa hieno kohtaus se kun Aaro törmäsi rapussa Nellaan. Oikein hidastuskuvaa ja jännittävää taustamusaa :D
Olisi Sannille ihan oikein että saisi potkut.
Voi Akia💔Toivottavasti Kari osaa tukea.
Jes toivoin Aarolta psykoilumeininkiä ja näyttää vahvasti siltä et sitä on tulossa! :D
Enpä ois ikinä uskonut, että Aki saa mun sympatiat. Ennen inhosin koko hahmoa, mutta nyt siitä on tullut paljon inhimillisempi. Toivon vaan, että ei jäisi nyt yksin.
Eikai Aaro nyt rupea vainoamaan Nellaa.Menee taas ihan sairaaksi ja sitä sitten vatvotaan viikkotolkulla.
Vierailija kirjoitti:
Olisi Sannille ihan oikein että saisi potkut.
Pitäisikin lapsi ottaa pois töistä!
Hetken ajattelin Akin pyytävän autoansa siksi, että voisi yrittää uudelleen itsemurhaa.
Aki on muuttunut todella paljon, koska nyt pystyy puhumaan kokemuksestaan. Aki ja Kari ovat sitten kavereita? Eikä olisi pahitteeksi jos välit tästä paranisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä tiedät hyvin itsekin, että jos Jiri olisi suudellut Violaa, se olisi ollut sinusta kuvottavaa ja olisit meuhkaamassa siitä miten kaikki miehet ovat teinien perässä juoksevia sikoja.
Tykkäisit varmaan myös siitä, jos oma 15-vuotiaasu vaihtelisi suudelmia naapurin nelikymppisen kännisen tädin kanssa.
Olisi se ollut outoa joo jos Jiri olisi suudellut Violaa, mutta en siltikään näe mitään pahaa Monican ja Severin pussaamisessa. Mulla ei myöskään ole lapsia joten en kommentoi mitään tohon toiseen asiaan. Outoa olisi sekin, mutta tuo on tv-sarja ja oikea elämä on erikseen. Jos sarjassa pitää jostain, ei välttämättä pidä siitä oikeassa elämässä. En pidä esimerkiksi ollenkaan riidoista tai muista tällaisista tosielämässä, mutta sarjaan se luo mielenkiintoa ettei ole aina niin siirappista ja ihanaa. Ei sellaista jaksa katsella.
Eli Severin ja Monican suudelma ja mahdollinen suhde ok, mutta Jirin ja Violan olisi outoa?
Voi olla et oon vittuuntunut ikisinkku, mutta häiritsevää toi Evan ja Pietarin jatkuva lääppiminen. Ei muutkaan parit ole toisissa koko aika kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Eikai Aaro nyt rupea vainoamaan Nellaa.Menee taas ihan sairaaksi ja sitä sitten vatvotaan viikkotolkulla.
Eikös tämä mene niin että Aaro nimenomaan suojelee Nellaa
Olisi se ollut outoa joo jos Jiri olisi suudellut Violaa, mutta en siltikään näe mitään pahaa Monican ja Severin pussaamisessa. Mulla ei myöskään ole lapsia joten en kommentoi mitään tohon toiseen asiaan. Outoa olisi sekin, mutta tuo on tv-sarja ja oikea elämä on erikseen. Jos sarjassa pitää jostain, ei välttämättä pidä siitä oikeassa elämässä. En pidä esimerkiksi ollenkaan riidoista tai muista tällaisista tosielämässä, mutta sarjaan se luo mielenkiintoa ettei ole aina niin siirappista ja ihanaa. Ei sellaista jaksa katsella.