Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Onnea Esko Kovero 60 vuotta! Salkkarit ei olisi ollut mitään ilman Ismo Laitelaa. 👊
Vierailija kirjoitti:
Todellakin Sergei sopi Pepille paremmin kuin Pietari.
Eikä sovi. Peppi oli liian nuori, kiltti ja empaattinen Sergeille. Eivät sopineet yhteen.
En jaksa uskoa, että Lari palaa pysyvästi mukaan. Todennäköisesti puhuvat asiat vielä kerran kunnolla, kun törmäsivät.
En ymmärrä miksi Sergei piti väkisin poistaa sarjasta? Kyllä vähintään yksi Kuula tarvitaan.
Tuleeko hiihtolomalla salkkareita?
Vierailija kirjoitti:
Onnea Esko Kovero 60 vuotta! Salkkarit ei olisi ollut mitään ilman Ismo Laitelaa. 👊
Ei kyllä millään uskoisi että Esko oli vasta vähän päälle 40 kun sarja alkoi. Nyt kyllä näyttää ikäiseltään tai kenties jopa viitisen vuotta nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikko tosiaan hyvältä ja sen kruunaa Larin paluu vai visiitti?
Visiitti uskon minä
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikko tosiaan hyvältä ja sen kruunaa Larin paluu vai visiitti?
Painaako Kallea kun Kalle ei ole pitkään aikaan saanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tästä Monican ja Severin jutusta saman tyyppinen kuvio kuin Heidin ja Jannen jutusta aikoinaan kun Janne oli vielä teini? Muistan aina kun Heidi sanoi kauhistuneena Pepille että mä oon menny sänkyyn 15-vuotiaan kanssa. xD
Toivottavasti ei koska Severi on oikeasti vasta 15v ja Monica yli 30v. Välttämättä suudelmaa ei näytetä edes televisiossa näyttelijän nuoren iän takia. Janne ja Heidi juttu ei ollut kovin paha, koska no Janne ei näyttänyt mitään pikkupojalta ja toiseksi oli väärillä papereilla. Eiks Heidi kuitenkin ollut joku 18-19 vuotias sillon?
Severin näyttelijä on itse jo 17-vuotias, joten en usko, etteikö suudelmaa voitaisi näyttää.
Marraskuussa 2016 maikkarin uutisessa kerrottiin heidän olevan 14-vuotiaita yhdeksäsluokkalaisia nuoria. Vivi täytti myöhemmin marraskuussa 2016 kuusitoista vuotta. Ilmeisesti Roope myös samana vuonna? Heidän pitäisi siis olla molempien nyt 16v ja myöhemmin täyttää sen 17v.
Eipä sillä mulle ole väliä vaikka suudelma näkyisi. Kunhan vain pohdiskelin asiaa! :)
Mitä nyt oikein sekoilet? Miten 14-vuotias Vivi voisi täyttää samana kuuna 16 vuotta? Roope ja Vivi ovat molemmat 2001-syntyneitä, eli täyttivät 15 ilmeisesti loppuvuodesta. Roope ja Vivi ovat siis edelleen 16-vuotiaita, ja luultavasti kuvauksien aikaan, kun Monican ja Severin kohtaus kuvattiin, oli Roope vielä 15-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan tästä Monican ja Severin jutusta saman tyyppinen kuvio kuin Heidin ja Jannen jutusta aikoinaan kun Janne oli vielä teini? Muistan aina kun Heidi sanoi kauhistuneena Pepille että mä oon menny sänkyyn 15-vuotiaan kanssa. xD
Toivottavasti ei koska Severi on oikeasti vasta 15v ja Monica yli 30v. Välttämättä suudelmaa ei näytetä edes televisiossa näyttelijän nuoren iän takia. Janne ja Heidi juttu ei ollut kovin paha, koska no Janne ei näyttänyt mitään pikkupojalta ja toiseksi oli väärillä papereilla. Eiks Heidi kuitenkin ollut joku 18-19 vuotias sillon?
Severin näyttelijä on itse jo 17-vuotias, joten en usko, etteikö suudelmaa voitaisi näyttää.
Miten Severin näyttelijä voisi olla 17-vuotias, kun oli 14-vuotias marraskuussa 2016?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Uusia mieshahmoja kaivataan! Sarjan miehet on joko parikymppisiä (Janne ja Tale), kolmekymppisiä (Jiri ja Pietari) ja taas jotain noin 45v (Kari ja Aki.) Unohtamatta tietysti Kallea ja Kososta jotka ovat 35-40v väliltä, mutta ovat homoja. Edes yksi tai kaksi heteromiestä Sergein ja Sebastianin tilalle olisi hyvä. Monica ja Camilla on 35-40v välistä juuri.
Kohta kalju Tale näyttää nelikymppiseltä. Kovasti vanhentunut kun vertaa Janneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Severin näyttelijä ole 15v. vaan 16v. ja täyttää tänä vuonna 17 vuotta.
Hemmo Karja oli kohtaustensa aikaan jo yli 18-vuotias. Näytteli 15-vuotiasta mutta Heidin hahmo oli kyllä jo yli 20 tuolloin.
Laittaisipa Kalle nyt Akin pakkohoitoon! Ihan Akin parhaaksi kun ei itse ymmärrä apua hakea.
Enkä nyt kysynyt onko lääkärinä siihen oikeus, salkkarimaailmassa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla miten Tamara reagoi Evaan jos törmäävät. Moni on ollut sitä mieltä ettei Tuhmiksien juttuja pidä sotkea sarjaan ja osa taas ajattelee päinvastoin.
Kuka Tamara? Se on tullut ihan tuotannolta se juttu, ettei sarjaa ja spin offeja sekoiteta. Katsojat menee ihan sekaisin
Kyllähän ne on sekoitettu jo ottamalla Lola hahmoksi runkosarjaan ja Tamara näkyy jo jaksokuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marraskuussa 2016 maikkarin uutisessa kerrottiin heidän olevan 14-vuotiaita yhdeksäsluokkalaisia nuoria. Vivi täytti myöhemmin marraskuussa 2016 kuusitoista vuotta. Ilmeisesti Roope myös samana vuonna? Heidän pitäisi siis olla molempien nyt 16v ja myöhemmin täyttää sen 17v.
Eipä sillä mulle ole väliä vaikka suudelma näkyisi. Kunhan vain pohdiskelin asiaa! :)
Mitä nyt oikein sekoilet? Miten 14-vuotias Vivi voisi täyttää samana kuuna 16 vuotta? Roope ja Vivi ovat molemmat 2001-syntyneitä, eli täyttivät 15 ilmeisesti loppuvuodesta. Roope ja Vivi ovat siis edelleen 16-vuotiaita, ja luultavasti kuvauksien aikaan, kun Monican ja Severin kohtaus kuvattiin, oli Roope vielä 15-vuotias.
Oho, tosiaan mun moka! Vivi on ilmeisesti syntynyt 17. marraskuuta, kun toisen vanhemman instagramissa oli sinä päivänä onnittenut viime vuonna 16-vuotiaalle Viville! :)
Vierailija kirjoitti:
No vähän eri juttu, Monican on kuitenkin jo lähemmäs 40-vuotias olettaisin. Siis 35-39-vuotias. Heidi oli vasta parikymppinen
Vierailija kirjoitti:
Siis vieläkö joku katsoo salkkareita !
Tökeröä näyttelemistä, ja muutenkin kuin Kauniit ja rohkeat.
Ainut plussa sarjalle on, kun Ulla ja Kari Taalasmaa ovat kuulumma mukana kuvioissa, näin MTV 3:n sivuilta.
Älä halvenna Kaunareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla miten Tamara reagoi Evaan jos törmäävät. Moni on ollut sitä mieltä ettei Tuhmiksien juttuja pidä sotkea sarjaan ja osa taas ajattelee päinvastoin.
Ja johan Lola on yksi niistä jotka on otettu Tuhmiksista runkosarjaan.
Tietysti! Eva ja Tamara kunnolla kohtasivat Tuhmiksissa ja vihasivat toisiaan. Lola oli vaan henkilö joka osti klubin. Näyttelijää ei oltu edes valittu.
Pointtisi oli?