Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Pepin suu on koko ajan vinossa kun se puhuu :D
Joo, jatkuvasti ihmeellistä ilmeilyä...
Näyttelijäntaidot eivät vaan parane, vaikka on ollut kai jo 10 vuotta sarjassa.
Minä luulen, että tämä todistaja tulee viellä...
Ei sille mennyt läpi Aaron selitykset. Ehkä ottaa Lindaan yhteyttä👍
En kyllä usko, että Aaro aikoo tunnustaa. Jotain muuta se juonii.
Tässä on taas tää sama vedätys kuin joskus aiemminkin, kuvat on leikattu niin, että katsojat luulis että Aaro soittaa Lindalle. Todellisuudessa Aaro soittaa varmasti sinne poliisiasemalle jollekin isolle pomolle, ja Lindalle soittaa sitten joku muu. Typerää.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulen, että tämä todistaja tulee viellä...
Ei sille mennyt läpi Aaron selitykset. Ehkä ottaa Lindaan yhteyttä👍
Aaro hoitaa sen pois pelistä. Tai sitten hoitaa Lindalle hyllytyksen/vankilakeikan, jottei Linda pysty jatkaa tutkimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on taas tää sama vedätys kuin joskus aiemminkin, kuvat on leikattu niin, että katsojat luulis että Aaro soittaa Lindalle. Todellisuudessa Aaro soittaa varmasti sinne poliisiasemalle jollekin isolle pomolle, ja Lindalle soittaa sitten joku muu. Typerää.
Juurikin näin. Ei ole aikeissakaan tunnustaa mitään Lindalle vain ilmiantaa Lindan sille Rajalalle.
Miksi Kalle valitsee mielummin pikapanon, hetken huuman kuin treffit ja mahdollisen parisuhteen Samin kanssa :(
Alkaa olla niin turhanpäivästä veivaamista työ Aaro-linda-kari-kuvio että hohhoijjaa. Tapahtuisi nyt JOTAIN!!!
Oiskohan Kallen alkoholiaddiktio kääntynyt seksiaddiktioksi. Lyödäänkö vetoa, että tää on Kallen seuraava juonenkäänne? Menettää varmaan Samin ja ehkä melkein työpaikkansakin noitten touhujen takia ja sitten se taas hakeutuu hoitoon kun tajuaa olevansa pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen näyttelijäntaidot? Mulla menee myös suu vinoon puhuessani enkä kyllä voi sille mitään :D
Just kun Tale tajusi Sannin hienouden ja sai vihdoin sovittua Jannen kanssa, kaikki kääntyy taas päälaelleen kun Tiina alkoi heruttaa. Miksi kaikki juonikuviot polkee paikallaan ja toistaa samaa? Ei jaksa tätä soutamista ja huopaamista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ihmeen näyttelijäntaidot? Mulla menee myös suu vinoon puhuessani enkä kyllä voi sille mitään :D
Eikä Saran näyttelijäntaidoissa ole mitään vikaa!
Mutta Peppiä nyt vaan kuuluu tässä ketjussa inhota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saannille sopisi paremmin joku ihan muu kuin Tale tai Janne.
Ei ole muita. Sanni olisi liian nuori esim. Vieille tai Pietarille. Ei Sanni voisi olla vanhemman miehen kanssa vaikka sellainen tulisi uutena sarjaan.
20v tyttö ja 30v mies EI VOI olla yhdessä usko jo.
Siis Vieille tai Pietarille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole muita. Sanni olisi liian nuori esim. Vieille tai Pietarille. Ei Sanni voisi olla vanhemman miehen kanssa vaikka sellainen tulisi uutena sarjaan.
20v tyttö ja 30v mies EI VOI olla yhdessä usko jo.
Siis Vieille tai Pietarille
Hitto nyt menee oikein. Jirille tai Pietarille.
Alissan suu se vasta vinossa onkin kun puhuu. Aina oudosti muodostuu laatikoksi ja ihan vinoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Ei ole aikeissakaan tunnustaa mitään Lindalle vain ilmiantaa Lindan sille Rajalalle.
Lahjuksista. Oikein Lindalle, on niin raskas hermosaha,
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mahdollista. Mietin myös itse, että kun Aaro puhui Lindalle että tämä todistaja oli avautunut parisuhdeongelmistaan, niin Aaro voisi valehdella että Kari olisi pettänyt Lindaa tämän todistajan kanssa, jolloin Linda ei välttämättä haluaisi enää puhua tälle todistajalle ja olisi entistä suuttuneempi Karille.