Miks salkkareissa osa III
Pidetään tämä väliaikaisena tai sitten pysyvänä, jos ketjua ei avata uudelleen.
Kommentit (6757)
Ärsyttävää tuo Pepin uteliaisuus! :D
Sanni on hirveä vosu. Pettää Talea Jannen kanssa.
Kalle on viimeaikoina kerran ’irrotellut’, muuten vaan viestitellyt ja täällä on kauhea valitus. Ettekö te viestittele tinderissä ym...
tarkoitus varmaan vaan näyttää, että ihmisiä ne lääkäritkin on.
Jotenkin pelottavia noi kaikki Kallen Tindet-tyypit! Tai sit mulla on vaan erikoinen maku :D
Aivan järkyttävän kauhea tuo Kallen siivoojamies! Ihan kuin joku hullu sarjamurhaajapsykopaatti.
Alkaa oikeasti kyllästyttämään tuo Talen, Sannin, Jannen ja Tiinan ees taas huoppaaminen. Eikö käsikirjoittajat oikeasti muuta keksi?
Camillan ilme kun katsoi Magnusta :D
Aki on täys paska Camillaa kohtaan ja kiva, että Monica tukee siskoaan.
Camilla vois opetella puhumaan niin, että puheesta sais jotain selvää ja kuuluisi.
Toi supina hampaiden välistä alkaa jo ärsyttämään.
Camilla on oikeassa. Sanni huijasi Gunnaria ja törkeästi.
Ja just kun mä puolustin Kallea😂😂😂
Kukkahattutädit sit hereillä tuosta lopun kohtauksesta!
Aargh juuri kun uskoin Sannin ja Jannen jutun olevan loppuun käsitelty.. Booriing
Tosi kiva ettei noi Kallen tapaamat miehet ole mitään stereotyyppisiä homoja vaan ns ihan tavallisia joista ei päälle päin huomaisi.
Mikä noiden Kallen touhujen juonellinen merkitys on ? Ei enää tuollaista. Ja minä olen luullut, että ei edes pidä tuollaisesta.
Ehkä noista Kallen hoidoista on tarkoituksella tehty mahdollisimman kammottavia vastapainoksi sille, että Kalle on tavannut oikeasti myös paljon tasokkaampia tyyppejä. Mutta jos nyt jotain postiivista pitää sanoa niin onneksi kukaan ei ilmeisestikään ole ainakaan vielä esiintynyt väärällä henkilöllisyydellä, eikä ole yrittänyt vahingoittaa eli onneksi Kalle ei ole tätä kautta törmännyt esim. kostavaan Valtteriin.
Minä olen varmasti jotenkin vastarannan kiiski.
Mä en näe Kallen touhuissa mitään hyi hyi kamalaa. Hyvä vaan kun Kalle vihdoinkin ottaa ilon irti elämästä. Toki toivon ettei joudu satutetuksi!
Kädet ristissäkö Kallen pitäisi rakkautta ja seksiä odottaa.
Anteeksi tiputus mutta oikeastikin livessä samaa tapahtuu paljon.
Camillalta paljon inhimillisiä tunteita tämän päivän jaksossa. Tuo, miten Camilla katsoi Magnusta pisti miettimään, että onko Camilla raskaana tai onko Camillalla jossakin salalapsi.
Sanni ei ole kaunis.